GT4 zei op 3 Dec 2008, 20:06:27:
Hi,
• zien jullie ook soort van blokjes om 't auto heen? en schaduwen en huizen etc. Alles doet het wel, maar is niet zo "super" mooi. Of ligt het alleen aan mijn Videokaart?:s
• Ook het rijden in een auto gaat langzamer dan San andreas :o *ben het niet gewend*
• GTA IV online
Lukt dit al bij iemand? Want ik denk dat niemand kan inloggen :o Het ligt toch aan rockstargames? Of toch alleen aan mij
Die blokjes zijn normaal, dit ligt inderdaad ook wat aan je videokaart. Om prachtige graphics te hebben moet je een monstervideokaart hebben, en dit hebben de meeste niet. Maar ook bij de monsterkaarten zullen er zo'n blokjes zijn, als wet het ten minste over dezelfde hebben. Welke videokaart heb je soms?
Het rijden gaat inderdaad wat trager, omdat het realistischer zou zijn. In het begin is dit een hele aanpassing, maar na een paar uurtjes te gamen zal je het gewoon zijn en zal San Andreas raar aanvoelen.

Of het online gaat weet ik niet, maar er zijn alleszins heel veel problemen met GTA IV en Social Club. Rockstar Games zal zo snel mogelijk een patch uitbrengen waarmee dit allemaal zou verholpen zijn.