Ik krijg hem maar niet. :S
Pagina 1 van 1
Social Club geen activatie mail
Geplaatst op 5 december 2008 - 15:57
Het kan natuurlijk wel even duren aangezien erg veel mensen willen registreren. Je krijgt hem heus wel. Er zal ook wel een optie zijn met 'activatie mail opnieuw verzenden'. Klik daar eens op. Misschien krijg je hem dan wel. Als die optie er niet staat krijg je hem heus wel. Misschien over een paar minuten, uren of misschien krijg je hem morgen wel. Gewoon geduld hebben. Dat is het beste.
Gameliner! Al het nieuws op een rijtje! Neem gauw een kijkje op deze gamewebsite.
Geplaatst op 5 december 2008 - 15:59
Ik heb hem gisteren ochtend 05:00 geregistreert, vandaag nog 2x geprobeert en nog steeds geen mail 2 verschillende mails gebruikt ook..
Geplaatst op 5 december 2008 - 16:05
Gekeken, nee, ik gebruik Windows Hotmail, ff kijken op hotmail via 't internet.
Geplaatst op 5 december 2008 - 16:07
Geplaatst op 5 december 2008 - 16:08
Lol, wat ben ik dom, ik probeer er in teloggen, en ik had dus al een account, daarom kreeg ik geen mail, tog bedankt voor jullie hulp.
Vanavond online proberen..
Vanavond online proberen..
Geplaatst op 5 december 2008 - 16:16
Nee, maar het werkt nu. 
Oja even een vraagje, als je op xbox.com registeert, of ik ben daar al eerder geregistreert daarmee kan ik tog online of moet ik een nieuwe maken?
Oja even een vraagje, als je op xbox.com registeert, of ik ben daar al eerder geregistreert daarmee kan ik tog online of moet ik een nieuwe maken?
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren