Grand Theft Auto 1 en 2 waren topgames.... Ik weet nog goed, ik zat bij een vriend die een nieuwe spelletje voor zijn PC had... Het heette Grand Theft Auto, en ik dacht: "Wat een stomme naam". Hoe had ik kunnen weten dat het zo'n geweldige serie zou worden? However, het spelletje begon en ik geloofde mn ogen niet toen ik een poppetje een ander gassie uit zn auto zag sleuren en er zelf in kroop. Vanaf dat moment vond ik het spelletje de beste. Ik ben het vanafa toen met een engels woord "game" gaan noemen in plaats van "spelletje". Een week later liep ik in intertoys, en daar lag Grand Theft Auto voor de Playstation, voor maar liefst 20 euro. Ik kocht hem, en vond de game geweldig. Toen kwam GTA2, die ik nog beter vond. Daarna, een heeeele tijd kwam de titel Gand Theft Auto: Vice City. Zodra ik de screens zag was ik weer verliefd op die game! Maar ik wist ook dat het nu afgelopen zou zijn, aangezien ik niet werkte en zo'n game niet kon betalen. Onlangs heb ik deze game gedownload, en ik speel het elke dag de hele dag! Maar goed nu heb ik heel mijn GTA geschiedenis verteld, maar das allemaal onbelangrijk. Speel ik GTA1 en 2 nog wel eens? Nee, nooit meer. Mede omdat ik ze ben kwijt geraakt. Toch ga ik ze snel opnieuw kopen. Deze games kunnen niet ontweken worden voor de echte GTA fan.