GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Banned - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (7 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Banned - Hoe zou jij dat vinden?

Geplaatst op 10 januari 2009 - 15:35     #1 Dit lid is offline   Jesperkaj 

• Bulderlachend
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 01-november 06
Hey,

Ik vroeg me af.... Hoe zouden jullie het vinden als je op een dag wordt verbannen van het forum? Wordt je er boos om omdat je het er niet mee eens bent of kan het je niks schelen.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 10 januari 2009 - 15:44     #2 Dit lid is offline   Wesley_GTA 

• Expect the Unexpected
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 09-juni 05
Beetje raar.. vaak als mensen gebanned zijn, dan hebben er ze ook iets voor gedaan.. iets wat niet goed in de oren klinkt bij de crew, en meestal zijn dat dingen tegen de regels, omdat mensen vaak pissig, of boos zijn.

Dus je kunt zelf wel nagaan, dat de meerderheid boos zal zijn.

Ik zou vrij pissed off zijn als ze mij zullen bannen, zal er ook alles dan aandoen om een unban te krijgen :P
Maarja, als je jezelf gewoon aan de regels houd, dan is er niks aan de hand toch?

Geplaatst op 10 januari 2009 - 15:51     #3 Dit lid is offline   TahR78 

• South Side Hoods baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 19-oktober 08

Bericht weergevenWesley_GTA zei op 10 Jan 2009, 15:44:30:

Beetje raar.. vaak als mensen gebanned zijn, dan hebben er ze ook iets voor gedaan.. iets wat niet goed in de oren klinkt bij de crew, en meestal zijn dat dingen tegen de regels, omdat mensen vaak pissig, of boos zijn.

Ik zou vrij pissed off zijn als ze mij zullen bannen, zal er ook alles dan aandoen om een unban te krijgen :P
Maarja, als je jezelf gewoon aan de regels houd, dan is er niks aan de hand toch?

Vind ik ook.

I'm (Half) Back! :: GTA IV Game Progress: ?% (?) :: GTA IV, TBoGT Game Progress: 64% (TBoGT complete)

Geplaatst op 10 januari 2009 - 16:17     #4 Dit lid is offline   Biocount 

• Vercetti Gang baas
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-januari 06
Ik zou gaan nadenken over wat ik fout heb gedaan en het waarschijnlijk niet meer doen.
Vind gtaforum wel leuk om soms te zijn.

Als je hier verbannen word dan is het 100% je eigen fout naar mijn mening.

Geplaatst op 10 januari 2009 - 16:23     #5 Dit lid is offline   wupie 

• Internationaal Top Crimineel
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 26-oktober 08
ik zou het heel erg vinden, maar ja dat zal toch niet meer gebeuren, want ik doe nooit wat fout. :tu:

Posted Image

Geplaatst op 10 januari 2009 - 16:42     #6 Dit lid is offline   Arthis 

• opgepakt
  • Groep: Banned
  • Registratie: 09-januari 07
Deze vraag klink als een preek op de basischool: 'hoe zou jij het vinden als ze dat bij jou deden.' :7 Jij heel braaf: 'Niet leuk'

Geplaatst op 10 januari 2009 - 16:55     #7 Dit lid is offline   Hackman 

• Opgepakt!
  • Registratie: 30-december 07

Bericht weergevenWesley_GTA zei op 10 Jan 2009, 15:44:30:

Inderdaad. Als je al waarschuwing hebt maar je gaat gewoon door met donderjagen dan ben je er volgens mij wel van op de hoogte dat dat kan uitdraaien op een ban en dan vind je dat blijkbaar ook niet erg genoeg om te stoppen met het overtreden van de regels..

Verder zou ik ook alles doen om weer een unban te krijgen. Natuurlijk zonder succes, maar het is altijd de moeite waard.

Geplaatst op 10 januari 2009 - 16:58     #8 Dit lid is offline   Sa_bulldog 

• Forum Hondje
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 21-april 06
Ik zou persoonlijk dit topic verplaatsen naar Opinie vanwege de vraag en het niet echt feedback is.

Ontopic : Wat ik er van zou vinden ja persoonlijk zie ik niet voor mezelf in waarvoor ik gebanned zou moeten worden Jowx en Schaap wel :P Maargoed als ik gebanned zou zijn, zou ik me erbij neerleggen omdat het dan me eigen schuld zou zijn. Mensen die gebanned zijn ,zijn inderdaad vaak pissig en zullen altijd op het begin van hun ban proberen een manier te zoeken om terug te komen. Dit zal vaak niet lukken en als het lukt word je snel herkent aan bepaalde dingen. Wat de gevolgen zijn van een kwaaie lid die terug keert kan in verschillend zijn per persoon. Ik heb zelf toen ik veertien jaar oud was eens een forum van kop tot teen vol gespammed van een forum (niks belangrijks) die mij nogal irriteerden naar een paar ban's hebben ze de moed op gegeven en zijn ze ermee gestopt en was mij missie geslaagd. Ik zou dit nu niet meer doen ouder en verstandiger denk ik :Y

EDIT : zo dat ik heb ik snel gedaan. een schopje naar opinie :Y :? Maar ik heb helemaal niks gedaan :?

Dit bericht is aangepast door Sa_bulldog: 10 januari 2009 - 17:07

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 10 januari 2009 - 17:15 Berichticoon  #9 Dit lid is offline   1973 

• If Hardrock didn't exist, you would not be reading this .
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 11-november 07
Dan is het voorbij :( .

Dit bericht is aangepast door 1973: 10 januari 2009 - 17:15

Geplaatste afbeelding
We all live in our Vices, where indulging tonight, its just part of this crazy world we Like!!!
http://www.youtube.c...h?v=Swqb6Qtbqvk

Geplaatst op 10 januari 2009 - 23:38     #10 Dit lid is offline   KillerZero86 

• And remember: Respect Is Everything!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 05-juni 07
  • Corporation:The Covesight Community
Ligt eraan of het een foutje van de Administrators zou zijn, of dat ik te ver was gegaan. Bij eebn foutje had ik waarschijnlijk via via de administrators gecontacteerd, en hadden zij me geunbanned. En als het aan mij zou liggen, zou ik me er denk ik bij neerleggen. Maar ik denk eerlijk gezecht niet dat ik ooit gebanned ga worden. Als een admin me op mn fouten wijst ben ik in staat dezelfde fout niet nog een keer te begaan.

Geplaatste afbeelding
AMD Phenom II x4 B55 @ 3,87 Ghz|Antec Three Hundred|Asus EAH5770/2DIS/1GD5/A|Compaq 1701|Gigabyte MA77OT-UD3|Kingston 4GB DDR3 ValueRAM|LG Flatron E2240T|Logitech Cordless Wave Keyboard|Logitech Performance MX|Samsung Spinpoint F3 HD103SJ(1TB)|Samsung Spinpoint F1 DT HD322HJ(320GB)

Geplaatst op 11 januari 2009 - 00:33     #11 Dit lid is offline   De Stofzuiger 

• Opgepakt!
  • Registratie: 22-februari 06
Ik zou terug komen :D

Geplaatst op 11 januari 2009 - 00:37     #12 Dit lid is offline   Fyre 

• Opgepakt!
  • Registratie: 26-april 08
Meh, ik vind GTAforum sowieso helemaal niks met dat bansysteem. Schande dat Disturbed gebanned werd. Zo verlies je je trouwe members, en dat wil je toch niet of wel? :7

Op een gegeven moment wordt ik toch wel gebanned omdat ik zo provoceer, maar goed. (ik sta op 80% for the record)

Geplaatst op 11 januari 2009 - 00:47     #13 Dit lid is offline   GTA-Sheep 

• Legendary Godfather
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 16-augustus 05

Bericht weergevenFyre zei op 11 Jan 2009, 00:37:22:

Meh, ik vind GTAforum sowieso helemaal niks met dat bansysteem. Schande dat Disturbed gebanned werd. Zo verlies je je trouwe members, en dat wil je toch niet of wel? :7

Als ze zich niet kunnen gedragen? Ja hoor, dat willen we dan wel. Het zou voor alle mensen die zich wél gewoon aan de regels houden bijzonder treurig zijn als we "trouwe" leden koste wat kost willen behouden, ongeacht wat diegene zegt of doet.....

Geplaatst op 11 januari 2009 - 01:39     #14 Dit lid is offline   Impulse_W 

• People killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 23-juni 06
Lol wat ik ervan zou denken? Ehh als je een ban krijgt heb je het aan jezelf te danken. Toch?

R.I.P. Jarno
Voor eeuwig gebanned, voor eeuwing in ons hart.

Geplaatst op 11 januari 2009 - 10:13     #15 Dit lid is offline   ikt 

• ◕ ◡ ◕
  • Registratie: 01-september 05
Als het is omdat ik irritant aan het worden ben, maar geen regels heb overtreden zou ik wel 'WTF, die admins vandaag zijn wel pissig geworden.' Maar als ik echt dingen fout deed zou ik er niet verbaasd van zijn. :D En daarna denk ik toch 'F*ck it..'

Geplaatste afbeelding
GTA IV TrafficLoad
Intel Celeron Tualatin @ 1.2GHz || 384MB RAM || ATi Radeon 9000 || ASUS TUSL-M

GTAGames.nl advertentie
  • (7 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren