Jump to content

Skate 2


ken9

Recommended Posts

Skate 2 is het vervolg op de skateboard game van Electronic Arts, en levert een authentieke skateboard-ervaring. Het tweede deel speelt zich vijf jaar na het origineel af. Het eens zo prachtige skate paradijs, San Vanelona, is nu veranderd in een ware skateboard nachtmerrie. Alle handrails zijn voorzien van caps waardoor het grinden onmogelijk wordt gemaakt. Bovendien geven de "No skateboarding" borden aan dat San Vanelona nu verboden terrein is voor skateboarders, en de politie zal er alles aan doen om dit verbod in ere te houden.

Releasedatum: 23 januari 2009

Bron: Deze Site

demo is inmiddels al een tijdje uit en wie gaat hem allemaal kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de demo (te downloaden via Xbox LIVE) nu al 1½ week 'hardcore' aan het spelen :puh:

Vrijdag ben ik de eerste! 23 januari, kijk er al een maand naar uit.

Op DEZE site kan je je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (zoek ook even op mijn Xbox account).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de demo (te downloaden via Xbox LIVE) nu al 1½ week 'hardcore' aan het spelen :puh:

Vrijdag ben ik de eerste! 23 januari, kijk er al een maand naar uit.

Op DEZE site kan je je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (zoek ook even op mijn Xbox account).

kun je die dan ook op het spel gebruiken?

en is dat dan ook voor de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de demo (te downloaden via Xbox LIVE) nu al 1½ week 'hardcore' aan het spelen :puh:

Vrijdag ben ik de eerste! 23 januari, kijk er al een maand naar uit.

Op DEZE site kan je je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (zoek ook even op mijn Xbox account).

kun je die dan ook op het spel gebruiken?

en is dat dan ook voor de PS3

Lees deze zin nog eens goed. '(...) je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (...)' Ik begrijp dat je hiermee ook kan denken dat het voor 'real-life' is. Het logo dat je maakt is voor 'in-game' dus voor je pet/board(deck)/shirt in het spel zelf. Je maakt aan het begin van de game een mannetje aan waar je mee speelt de rest van de game. Kleding kan je altijd aanpassen.

Logo's die je op de PC gemaakt hebt kan je downloaden op je Xbox360/PS3(weet niet zeker maar als het op de 360 kan, kan het denk ik ook op de PS3).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de demo (te downloaden via Xbox LIVE) nu al 1½ week 'hardcore' aan het spelen :puh:

Vrijdag ben ik de eerste! 23 januari, kijk er al een maand naar uit.

Op DEZE site kan je je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (zoek ook even op mijn Xbox account).

kun je die dan ook op het spel gebruiken?

en is dat dan ook voor de PS3

Lees deze zin nog eens goed. '(...) je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (...)' Ik begrijp dat je hiermee ook kan denken dat het voor 'real-life' is. Het logo dat je maakt is voor 'in-game' dus voor je pet/board(deck)/shirt in het spel zelf. Je maakt aan het begin van de game een mannetje aan waar je mee speelt de rest van de game. Kleding kan je altijd aanpassen.

Logo's die je op de PC gemaakt hebt kan je downloaden op je Xbox360/PS3(weet niet zeker maar als het op de 360 kan, kan het denk ik ook op de PS3).

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. XBOX360 en pc zal wel gaan aangezien het allebei windows live is. Ps3 is van SOny en maakt gebruik van een ander systeem dus ik denk niet dat je via je pc op je ps3 kan.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de demo (te downloaden via Xbox LIVE) nu al 1½ week 'hardcore' aan het spelen :puh:

Vrijdag ben ik de eerste! 23 januari, kijk er al een maand naar uit.

Op DEZE site kan je je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (zoek ook even op mijn Xbox account).

kun je die dan ook op het spel gebruiken?

en is dat dan ook voor de PS3

Lees deze zin nog eens goed. '(...) je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (...)' Ik begrijp dat je hiermee ook kan denken dat het voor 'real-life' is. Het logo dat je maakt is voor 'in-game' dus voor je pet/board(deck)/shirt in het spel zelf. Je maakt aan het begin van de game een mannetje aan waar je mee speelt de rest van de game. Kleding kan je altijd aanpassen.

Logo's die je op de PC gemaakt hebt kan je downloaden op je Xbox360/PS3(weet niet zeker maar als het op de 360 kan, kan het denk ik ook op de PS3).

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. XBOX360 en pc zal wel gaan aangezien het allebei windows live is. Ps3 is van SOny en maakt gebruik van een ander systeem dus ik denk niet dat je via je pc op je ps3 kan.

Ik ben er achter gekomen (na wat zoeken) dat het ook voor PS3 is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de demo (te downloaden via Xbox LIVE) nu al 1½ week 'hardcore' aan het spelen :puh:

Vrijdag ben ik de eerste! 23 januari, kijk er al een maand naar uit.

Op DEZE site kan je je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (zoek ook even op mijn Xbox account).

kun je die dan ook op het spel gebruiken?

en is dat dan ook voor de PS3

Lees deze zin nog eens goed. '(...) je eigen logo maken voor op je shirt / board / pet (...)' Ik begrijp dat je hiermee ook kan denken dat het voor 'real-life' is. Het logo dat je maakt is voor 'in-game' dus voor je pet/board(deck)/shirt in het spel zelf. Je maakt aan het begin van de game een mannetje aan waar je mee speelt de rest van de game. Kleding kan je altijd aanpassen.

Logo's die je op de PC gemaakt hebt kan je downloaden op je Xbox360/PS3(weet niet zeker maar als het op de 360 kan, kan het denk ik ook op de PS3).

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. XBOX360 en pc zal wel gaan aangezien het allebei windows live is. Ps3 is van SOny en maakt gebruik van een ander systeem dus ik denk niet dat je via je pc op je ps3 kan.

Ik ben er achter gekomen (na wat zoeken) dat het ook voor PS3 is :tu:

klopt in het spel komt ook af en toe de site,

maar weet de site niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

klopt in het spel komt ook af en toe de site,

maar weet de site niet meer

De site is http://www.skate.ea.com/

Ik heb het spel gekocht en ik kan jullie ervan verzekeren dat het een leuk spel is. Er zit veel variatie in en er zijn veel gamemodes. Stad is uitzonderlijk groot, zomaar van de top naar de voet skate doe je niet (duurt veel te lang). De MP is ook geweldig waar ook de dezelfde gamemodes inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de demo gedownload en ik moet zeggen dat het spel mij erg beviel, echter wacht ik toch tot hij in prijs zal dalen. Met de komende wintersport vakantie groeit het geld niet op mijn rug en moet er op de kleintjes geled worden. Maar zodra hij in prijs daalt zal ik hem zeker kopen, want hij speelde prima :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

op www.skate.ea.com heb ik een logo gemaakt en daarna naar de game gestuurd maar waar kan ik het nu terug vinden in de game?

Als je een logo maakt met de Graphics Creator moet je dit doen (kan misschien ook anders):

PC (niet overslaan):

- Log in met een EA account dat aan je PSN ID/Xbox360 Gamertag is gekoppeld (VAN ESSENTIEEL BELANG)

- Start de Graphics Creator

- Houd je muis op de Graphic die je wilt uploaden

- Klik nu op 'Publish to gallery'

- Klik een 'slot' aan en klik op 'Send'

- Sluit de Graphics Creator

- Ga HIER naartoe en zoek op de naam van het account waar je de Graphic mee gemaakt hebt (in het midden van de pagina, rechts)

- Hier kan je jouw 'gepublishde' Graphics zien

- Klik op de Graphic die je wilt hebben in het spel (maximaal 4)

- De Graphic verschijnt nu in het groot op de pagina, links daarvan staat 'Details' met daaronder 'Send to game'

- Als je daarop klik kan je weer een 'slot' kiezen waarna je weer op 'Send' moet klikken

- PC gedeelte zit erop :puh:

PS3/360:

- Start Skate 2 op

- Continue Career

- Klik op de 'START' button op je controller

- Ga naar 'Edit skater'

- Ga naar de 2de (niet body mods maar die daaronder, weet niet hoe het heet)

- Ga naar 'Skateboard' -> 'Decks'

- Een van de eerste deck is blauw, klik op die en je kan een kleur kiezen

- Nadat je je kleur hebt gekozen ga je naar 'Add Custom Graphic' (ofzoiets)

- Helemaal onder aan de lijst staan jouw Graphics die je geupload hebt naar het spel

Have fun :D

Link to comment
Delen op andere websites

op www.skate.ea.com heb ik een logo gemaakt en daarna naar de game gestuurd maar waar kan ik het nu terug vinden in de game?

Als je een logo maakt met de Graphics Creator moet je dit doen (kan misschien ook anders):

PC (niet overslaan):

- Log in met een EA account dat aan je PSN ID/Xbox360 Gamertag is gekoppeld (VAN ESSENTIEEL BELANG)

- Start de Graphics Creator

- Houd je muis op de Graphic die je wilt uploaden

- Klik nu op 'Publish to gallery'

- Klik een 'slot' aan en klik op 'Send'

- Sluit de Graphics Creator

- Ga HIER naartoe en zoek op de naam van het account waar je de Graphic mee gemaakt hebt (in het midden van de pagina, rechts)

- Hier kan je jouw 'gepublishde' Graphics zien

- Klik op de Graphic die je wilt hebben in het spel (maximaal 4)

- De Graphic verschijnt nu in het groot op de pagina, links daarvan staat 'Details' met daaronder 'Send to game'

- Als je daarop klik kan je weer een 'slot' kiezen waarna je weer op 'Send' moet klikken

- PC gedeelte zit erop :puh:

PS3/360:

- Start Skate 2 op

- Continue Career

- Klik op de 'START' button op je controller

- Ga naar 'Edit skater'

- Ga naar de 2de (niet body mods maar die daaronder, weet niet hoe het heet)

- Ga naar 'Skateboard' -> 'Decks'

- Een van de eerste deck is blauw, klik op die en je kan een kleur kiezen

- Nadat je je kleur hebt gekozen ga je naar 'Add Custom Graphic' (ofzoiets)

- Helemaal onder aan de lijst staan jouw Graphics die je geupload hebt naar het spel

Have fun :D

goed uitgelegt en erg bedankt :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...