Vette game.
Jammer dat hij niet naar de PS3 komt.
Tweede Lost and Damned Trailer! - Vele mooie multiplayer screenshots
Geplaatst op 10 maart 2009 - 19:01
Geplaatst op 12 april 2009 - 23:01
maar volgens mij is die de vriend maar later moest niko hem uitschakelen die johnny biker ja niko moest hem doden omdat hij die diamanten staal van die anderen sukkel dus
maar dan is johnny er niet en niko dood twee vrienden van hem en johnny ontsnapt en ziet dan niko niet meer
Geplaatst op 30 augustus 2009 - 12:27
Een gast in mijn vriendenlijst heeft m op de PS3, teminste onder zijn naam staat GTAIV: The Lost and Damned
Ik heb m gevraagd wanneer hij te koop is, zegt hij: waarschijnlijk nooit
en dan vragen jullie natuurlijk hoe hij daar aan komt, nou. hij werkt voor playstation.
ik weet niet of ik m moet geloven, maar dat spel staat wel onder zijn naam. het zou echter wel kunnen dat rockstar het spel al wel voor de PS3 had gemaakt, maar nooit uitgebracht.
en dan vragen jullie natuurlijk hoe hij daar aan komt, nou. hij werkt voor playstation.
ik weet niet of ik m moet geloven, maar dat spel staat wel onder zijn naam. het zou echter wel kunnen dat rockstar het spel al wel voor de PS3 had gemaakt, maar nooit uitgebracht.

Geplaatst op 30 augustus 2009 - 12:29
FGras zei op 30 Aug 2009, 13:27:38:
Een gast in mijn vriendenlijst heeft m op de PS3, teminste onder zijn naam staat GTAIV: The Lost and Damned
Dan lult hij, want op IV: de lost and damned kan niet op ps3
Geplaatst op 30 augustus 2009 - 12:30
Dat kan je zelf invullen, dat tekstveld.. toch?
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren