Jump to content
Lantyz

Chinatown Wars trailer en website online


gallery_536_33_30709.png

De website van GTA Chinatown Wars is zojuist geüpdate. Zoals beloofd vind je er de trailer, maar ook screenshots, informatie, downloads en meer. Enkele onderdelen van de website, zoals de multiplayersectie, zijn momenteel nog in aanbouw maar zouden spoedig beschikbaar moeten zijn.

GTA Chinatown Wars komt 17 maart uit op de Nintendo DS.

Met dank aan GTA-Freak2 voor zijn topic in ons GTA Chinatown Wars-forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mijn mening over GTA: Chinatown Wars is nu toch wel sterk veranderd. Eerst dacht ik dat dit zo'n slechte GTA is, dat een stap terug is tegenover oudere GTA's, maar ik denk nu toch dat het nog een redelijk mooie game wordt. Ik ga er niet speciaal een console voor kopen, wat ik wel zou doen voor GTA IV, maar ik zal er dan toch niet meer negatief tegen op kijken. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn mening over GTA: Chinatown Wars is nu toch wel sterk veranderd. Eerst dacht ik dat dit zo'n slechte GTA is, dat een stap terug is tegenover oudere GTA's, maar ik denk nu toch dat het nog een redelijk mooie game wordt. Ik ga er niet speciaal een console voor kopen, wat ik wel zou doen voor GTA IV, maar ik zal er dan toch niet meer negatief tegen op kijken. :puh:

bij mij hetzelfde ik dacht egt dit gaat niet mooi worden want een gta hoort niet thuis op de Ds vanwege de graphic's maar het ziet er beter uit als verwacht :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is ook wel eens mooi om mijn naam in de beginpost te zien. ^^

Over Chinatown Wars wordt ik net zoals Hannes elke dag meer positiever, de graphics zijn echt wel heel goed voor de NDS en ik heb het vertrouwen in Rockstar dat ook de gameplay schitterend gaat zijn! Ik krijg er al bijna zin in, maar ik heb geen NDS... :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is ook wel eens mooi om mijn naam in de beginpost te zien. ^^

Over Chinatown Wars wordt ik net zoals Hannes elke dag meer positiever, de graphics zijn echt wel heel goed voor de NDS en ik heb het vertrouwen in Rockstar dat ook de gameplay schitterend gaat zijn! Ik krijg er al bijna zin in, maar ik heb geen NDS... :7

I know, ik had ook zoals jullie precies hetzelfde gevoel :puh:

De 1e screens zagen er lelijk uit vond ik, maar het word met de dag echt mooier :D

Ben ik even blij dat ik een NDS en een R4DS card heb :D

ik heb ook een R4ds card maar ik weet niet war ik de spellen vandaan moet halen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...