Jump to content
Joriz

Weer een nieuw Chinatown Wars filmpje!


Rockstar Games heeft zojuist weer een nieuw filmpje van Grand Theft Auto: Chinatown Wars online gezet. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt het nieuwste deel van de GTA-reeks. Het spel komt 20 maart exclusief uit voor de Nintendo DS. In het filmpje hieronder is te zien dealen en bezorgen van narcotica (drugs) in GTA: Chinatown in zijn werk gaat. Zoals je kunt zien spelen zeer korte minigame puzzeltjes steeds een rol in Chinatown Wars.

Get the Flash Player to see this player.

Met maar 100 Mhz in de Nintendo DS lijkt het erop dat GTA Chinatown Wars het meest grafische en mooie spel voor de NintendoDS wordt.

Behalve het nieuwe filmpje is er vanaf nu ook een heleboel mooi artwork van Chinatown Wars in de GTAGames.nl galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er wel lachen uit, alleen niet dat ik 'm hoef te hebben. Wil hem wel een keertje proberen als iemand die ik ken met een DS dit spel in bezit heeft. :)

Met maar 16 Mhz in de Nintendo DS lijkt het erop dat GTA Chinatown Wars het meest grafische en mooie spel voor de NintendoDS wordt.

Nou dat is dus echt niet zo... Spellen als Super Mario 64 DS, Mario Kart DS en Metroid Prime Hunters (dat zijn de spellen die ik heb) zijn toch echt grafisch wel een stuk mooier.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met maar 16 Mhz in de Nintendo DS lijkt het erop dat GTA Chinatown Wars het meest grafische en mooie spel voor de NintendoDS wordt.

Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS , onderdeel "Specificatie":

CPU: ARM946E-S 67MHz (belangrijkste) + ARM7TDMI 33MHz (sub software voor compatibiliteit met de Game Boy ook gebruikt).

Als de ARM7TDMI 33MHz ook gebruikt wordt, kom je totaal op 100Mhz.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met maar 16 Mhz in de Nintendo DS lijkt het erop dat GTA Chinatown Wars het meest grafische en mooie spel voor de NintendoDS wordt.

Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS , onderdeel "Specificatie":

CPU: ARM946E-S 67MHz (belangrijkste) + ARM7TDMI 33MHz (sub software voor compatibiliteit met de Game Boy ook gebruikt).

Als de ARM7TDMI 33MHz ook gebruikt wordt, kom je totaal op 100Mhz.

Woops. Inderdaad 100 Mhz zoals ik wel correct deed in mijn vorige nieuwsbericht over Chinatown Wars. Maar het is inderdaad nog steeds zeer knap dat dit met zo'n trage CPU kan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie zojuist op http://www.rockstargames.com/chinatownwars/ : dat er vandaag flink geüpdatet is:

- New character wallpapers are now available, featuring the latest additions to the People section of the site: Hsin and Chan Joaming, Uncle Wu "Kenny" Lee and Wade Heston.

- This screenshot update demonstrates how to use the stylus to diffuse a bomb, from a mission involving Zhou Ming.

- All-new exclusive screens showcasing boats, Huang Lee and Zhou Ming, the flamethrower and the return of rampage missions.

en nog enkele dingen.

Naarmate de verschijningsdatum nadert, neemt de info toe. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het er wel goed uit zien :D Eerst dacht ik dat het dom zou worden, omdat het geen 3D is, maar het lijkt mij nu wel wat leuker nu ik dit filmpje heb gezien. Ben toch aan het overwegen om mijn DS te zoeken (hij is namelijk kwijt :puh:) Maar Chinatown Wars begint er wel leuk uit te zien! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...