in GTA CTW is er ook een zoort mannelijk geslachtsdeel van steen op het strand te vinden
ergens in 't zuid-oost....
Het grote Eastereggtopic! - Wie weet ze te vinden?
Geplaatst op 16 maart 2010 - 07:52
Jullie weten wel, die missie flatliner.
Daar dood zhou uiteindelijk Uri.
Maar ik had toen al kennisgemaakt met de drugsdealer: ja hoor, Uri!!!
Dus na die missie ergens kreeg ik mailtje: From: Uri
Supject: Tip-off.
Dan denk je echt zo: WTF!!!
Daar dood zhou uiteindelijk Uri.
Maar ik had toen al kennisgemaakt met de drugsdealer: ja hoor, Uri!!!
Dus na die missie ergens kreeg ik mailtje: From: Uri
Supject: Tip-off.
Dan denk je echt zo: WTF!!!
* = Agent die jou kietelt
** = Agenten die je auto kietelen
*** = Helicopter die de wolken kietelt
**** = Vrachtauto's gevult met veerverkopers
***** = Gestoorde mensen in een auto, die graag de auto in het water rijden
****** = Agenten die in een speelgoedauto alles om zich heen kietelen, zonder betaling
Šopyright 28 june '11
All rights reserved
** = Agenten die je auto kietelen
*** = Helicopter die de wolken kietelt
**** = Vrachtauto's gevult met veerverkopers
***** = Gestoorde mensen in een auto, die graag de auto in het water rijden
****** = Agenten die in een speelgoedauto alles om zich heen kietelen, zonder betaling
Šopyright 28 june '11
All rights reserved
Geplaatst op 18 april 2010 - 12:05
i had gister cw gekocht voor de psp en ik vond gelijk een easter egg
in deze straat http://snapmap.wikig...&title=&set=341,291 hangt een billboard met het plaatje van princes robot bubblegum wat je ook in het EFLC boekje vind
in deze straat http://snapmap.wikig...&title=&set=341,291 hangt een billboard met het plaatje van princes robot bubblegum wat je ook in het EFLC boekje vind

Geplaatst op 18 april 2010 - 12:43
>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met Easter Egg topic<<<
Tevens kan je dit niet echt een EE noemen. Waarom niet? GTA Chinatown Wars speelt zich een jaar na de gebeurtenissen uit GTA IV en zijn uitbreidingen in dezelfde stad, Liberty City af. Mocht je dus een billboard zien staan in GTA IV over Princes Robot Bubblegum, dan zou jij denken dat het een verwijzing is naar The Ballad of Gay Tony, terwijl het gewoon een programma is dat tijdens een periode te zien is op TV.
Tevens kan je dit niet echt een EE noemen. Waarom niet? GTA Chinatown Wars speelt zich een jaar na de gebeurtenissen uit GTA IV en zijn uitbreidingen in dezelfde stad, Liberty City af. Mocht je dus een billboard zien staan in GTA IV over Princes Robot Bubblegum, dan zou jij denken dat het een verwijzing is naar The Ballad of Gay Tony, terwijl het gewoon een programma is dat tijdens een periode te zien is op TV.

"You have to trust someone to be betrayed."
Geplaatst op 18 april 2010 - 14:05
Geplaatst op 16 mei 2010 - 12:54
Dakendak zei op 3 januari 2010 - 12:33 :
Als je een man slaat/aanvalt/... dan roept hij soms 'I'm still a virgin!'
Klopt, in GTA Chinatown Wars worden ingesproken zinnen van GTA IV gebruikt.
Dakendak zei op 16 mei 2010 - 10:01 :
Bij je nonkel Kenny's restaurant, zie je in gele letters 'Slim Yung Gai' staan... Ik vind het lijken op 'Slim Young Gay'...
Al bekend, in GTA IV zat dit restaurant ook al namelijk.

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 14 juli 2010 - 09:23
Als je op de PSP voor de eerste keer naar je safe house rijdt, die je op de muur een enorme voorpagina van de Liberty Tree. De tekst die daar op staat: 'Liberty City ranked WORST PLACE IN AMERICA. AGAIN.' zie je ook op de 'voorpagina' van het het boekje van Liberty City Stories.
Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken ervan. Het viel me op omdat ik gister me PSP kreeg met de GTA's erbij.
Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken ervan. Het viel me op omdat ik gister me PSP kreeg met de GTA's erbij.
Geplaatst op 1 augustus 2010 - 11:38
en dan nog een leuke:
als je over straat loopt, hoor je sommige mensen zeggen: "If we change the world brother! ".
(ik heb ook een keer gehad dat hij dat zei en dat hij neer werd geslagen door een agent
).
Dit is niet echt een easter egg, maar wel grappig
als je over straat loopt, hoor je sommige mensen zeggen: "If we change the world brother! ".
(ik heb ook een keer gehad dat hij dat zei en dat hij neer werd geslagen door een agent
Dit is niet echt een easter egg, maar wel grappig
Geplaatst op 30 maart 2011 - 23:36
Aangezien het spel pas een jaar Niko en de rest van gta iv afspeelt, zijn er veel verwijzingen naar wat ze hebben uitgespookt.
Bijvoorbeeld de used autoparts garage die je moet opblazen ligt nog altijd in puin. Let goed op en ge zult dr nog vinden
Bijvoorbeeld de used autoparts garage die je moet opblazen ligt nog altijd in puin. Let goed op en ge zult dr nog vinden
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren