Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.
Glitches & Bugs
Geplaatst op 19 maart 2009 - 16:55
Een irritante: als je net een missie heb gedaan en daarna een taxi neemt, dan brengt de taxi je naar de laatste marker die je in de missie tegenkwam, ipv je gewenste locatie. ik heb dit nu al 3 keer gehad. ( ja, ik ben lui, ik neem altijd taxi.)

op MTA/SA:MP: Reaper38
Geplaatst op 20 maart 2009 - 15:52
Gtaboy107 zei op 19 Mar 2009, 17:13:54:
Het is niet zozeer een Glitch of Bug, maar ik heb nog wel eens irritante Framedrops...
Heb ik zo nu en dan ook wel eens.
Of dan is een klein deel van de map nog niet geladen en dan rijd je langs een straat, en dan is het daar grijs/zwart.
flippie13 zei op 20 Mar 2009, 15:48:20:
Het is nou niet bepaald een in-game bug/glitch
maar in de handleiding staat burnout A+B, maar het is toch echt B+Y :O
correct me if i'm wrong
maar in de handleiding staat burnout A+B, maar het is toch echt B+Y :O
correct me if i'm wrong
Drukfoutje? :/
Geplaatst op 21 maart 2009 - 09:09
Ik had eerst politie achter me aan, en had nog weinig levens en veel wapens, dus ik speelde even suicide bomber zodat ik mijn wapens niet zou verliezen. Toen ik naar een drugsdealer ging (ik had geen wanted level, ook niet gehad nadat ik dood ging) stond er: 'The dealer got spooked by the cops!', en dat vond ik erg vreemd, aangezien er geen in de buurt was.
When bananas will rule the world, I'll eat them.
Geplaatst op 21 maart 2009 - 09:42
MadSemtex zei op 21 Mar 2009, 09:09:42:
Toen ik naar een drugsdealer ging (ik had geen wanted level, ook niet gehad nadat ik dood ging) stond er: 'The dealer got spooked by the cops!', en dat vond ik erg vreemd, aangezien er geen in de buurt was.
Ja, dat was net ook zo bij mij. De dealer schoot maar wat in het rond, terwijl de politie niet eens in de buurt was. De dealer die dat deed, zit in het steegje van de SMG Rampage.
Geplaatst op 21 maart 2009 - 22:25
Geplaatst op 22 maart 2009 - 12:51
Geplaatst op 22 maart 2009 - 15:39
Toen ik een "dumpster" wilde gaan doorzoeken stond met m'n NRG-900 zo dat de dumpster aan de rechterkant was. Ik stapte van mijn motor af en ik stond midden in de vuilnis bak!
Edit: Volgens mij kan dit met ieder voertuig want het is me ook met een Banshee gelukt.
Edit: Volgens mij kan dit met ieder voertuig want het is me ook met een Banshee gelukt.
Dit bericht is aangepast door viccie211: 22 maart 2009 - 15:48
Geplaatst op 22 maart 2009 - 16:06
Geplaatst op 24 maart 2009 - 20:11
Irritante: had 3 sterren paynspray wou me er niet inlaten omdat ik cops achter me aanhad dus wat doe ik neem afstand deur van paynspray stond open race erin BOEM deur dicht kon er niet meer uit kon niet saven omdat ik in missie zat dus moest gereset worden
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren