GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Glitches & Bugs - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (4 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Glitches & Bugs

Geplaatst op 20 mei 2009 - 21:10     #31 Dit lid is offline   Bierbuikje 

• God is coming and he's bringing donuts! =)
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 20-oktober 07
Als je met een auto op deze plaats staat met de neus van de auto richting het westen en dan met de achterkant van de auto tegen het gebouw aan rijdt kun je door het gebouw heen kijken en een stukje van de 'Blue Hell'. Je ziet de binnenkant van het gebouw, zoals in elke gta is dit doorzichtig.

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Voor deze bug moet je in de stad in een taxi stappen (niet overvallen, maar fluiten) en dan dit punt aangeven om heen te gaan. Er gebeurt in het begin niet zoveel bijzonders, maar als je op X drukt (skip trip) dan zal de taxi boven het water spawnen in plaats van de dichtstbijzijnde weg.

Ook is hier de 'Toxic Waste' Easter Egg, maar dat was al bekend.

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Posted Image

Geplaatst op 28 mei 2009 - 20:36     #32 Dit lid is offline   bramboy 

• The Loonies baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 03-september 06
op vele plekken staan er pijlen op de weg. ( zoals jullie waarscijnlijk weten ^_^ )
Maar Op Sommige plekken staat er een pijl dat je RECHTDOOR kan maar... dan rij je of tegen een hek aan, of het water in :7
Het is ( denk ) best grappig maar in gta cw maakt het toch niet uit want de auto's rijden toch wel goed maar het is vervelend als je snel rijd en je denk dat je recht door kan en je knalt tegen een muur ofzo.

http://img138.images...69/gta4sigl.png
GTA IV Nickname: brammey // Feel free to add
>>> Door Jowx: Je signature mag maximaal 500x150 pixels en 100 kb groot zijn!<<<

Geplaatst op 7 juli 2009 - 10:32     #33 Dit lid is offline   Dakendak 

• The Cockfather
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-november 08
Het is geen glitche ,maar wist niet waar ik eht anders moest plaatsen , . Als je uit je boot stapt , lijk het precies of je vanonder je boot komt .

en ook : Als je naar de luchthaven gaat , zieje Welcome to Libertycity , als je daar in gaat staan , zie je dat het zweeft , je loopt erdoor . Daardoor zie je alleen de bovenste helft van jouw lichaam , foto heb ik niet ...

[/center]
Geplaatste afbeelding

Tijdelijk inactief wegens kapotte pc

Geplaatst op 27 augustus 2009 - 12:24     #34 Dit lid is offline   s_guard 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 27-augustus 09
bij mij stuiteren flashbangs op het water, en ze ontploffen ook alsof ze gewoon op straat liggen :D

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 27 augustus 2009 - 21:02 Berichticoon  #35 Dit lid is offline   RAMAKERS 

• Rover
  • Registratie: 23-maart 09

Bericht weergevenSvenie zei op 16 Mar 2009, 17:48:32:

Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Geplaatst op 28 augustus 2009 - 15:52     #36 Dit lid is offline   Bierbuikje 

• PipPipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenRAMAKERS zei op 27 Aug 2009, 22:02:36:

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Voor zover ik weet kan je niet bij de bestanden komen van CTW. Dus als jij dat wel kan heb je misschien een R4, M3 of andere illegale kaart. Alles behalve legaal dus.

Posted Image

Geplaatst op 10 september 2009 - 18:03     #37 Dit lid is offline   Bierbuikje 

• PipPipPipPipPipPipPip
[BUG]

Wanneer je een nieuw spel start krijg je e-mail van nog niet ontdekte drugsdealers voor leuke aanbiedingen. Ik heb toenet een nieuw spel gestart (0%) en ik wordt overspoeld met mails van drugsdealers die ik nog niet heb gespot.

Posted Image

Geplaatst op 21 oktober 2009 - 11:59 Berichticoon  #38 Dit lid is offline   water 

• Auto dief
  • Pip
  • Registratie: 14-april 06
Ik deed een keer een missie waarbij je heel veel mensen moest vermoorden, ik reed in een auto en ik had op een een of andere manier een kettingzaag geselecteerd. :?
Toen ik lang ze reed en ik drukte op het schietknopje gebeurde met iedereen om mij heen hetzelfde als dat je ze aanvalt met een kettingzaag.
In een keer dood :D

Dit bericht is aangepast door water: 21 oktober 2009 - 11:59

Geplaatst op 25 oktober 2009 - 18:12     #39 Dit lid is offline   Donald F. Duck 

• Caution - Water on road during rain
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 26-augustus 06
Als je 's nachts met een motor tegen een laag gebouw opbotst waardoor je een wheelie maakt gaat het licht van de voorlamp door het gebouw heen, alsof er een spotlight op het dak staat.

Geplaatst op 6 november 2009 - 17:06     #40 Dit lid is offline   kneggis 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 02-november 09
Jah ik heb er ook eentje
die ik graag wel oplossen :P

als je een bepaalde stap in het spel vergeet kan je geen mirco SMG's kopen bij ammu-nation
wel heb ik de betere smg :P maar de mirco knalt beter :P (oplossing voor het kopen? en niet zozeer het bemachtigen)

Geplaatst op 7 november 2009 - 10:01     #41 Dit lid is offline   Carbon-X 

• Rover
  • Registratie: 04-november 09
Ik heb GTA Chinatown Wars op de PSP en soms als ik dan bij m'n Email kijk crashed het spel en gaat mijn psp automatisch uit :(

GTA (PC) = 100%
GTA2 (PC) = 100%
GTA III (PC) = 60%
GTA Vice City (PC) = 80%
GTA San Andreas (PC) = 100&
GTA Liberty City Stories (PSP) = 80%
GTA Vice City Stories (PSP) = 32%
GTA IV (PC) = 97%
GTA Chinatown Wars (PSP) = 78%

Geplaatst op 7 november 2009 - 11:40     #42 Dit lid is offline   Jesperkaj 

• Al Capone
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-november 06

Bericht weergevenCarbon-X zei op 07 november 2009 - 10:01 :

Ik heb GTA Chinatown Wars op de PSP en soms als ik dan bij m'n Email kijk crashed het spel en gaat mijn psp automatisch uit :(

Gebeurt dit alleen als je je email opent? Heb je je spel op zo'n schijfje staan? Zoja, dan zou ik het schijfje schoonmaken. Waarschijnlijk zullen vette vingerafdrukken wel het geval hiervan zijn.

Geplaatst op 11 november 2009 - 21:32     #43 Dit lid is offline   Dakendak 

• The Cockfather
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-november 08
Ik had eens , ik stapte in een auto waar uitgeschoten werd . Hij was al gestopt toen ik instapte , en toen ik reed kwamen er schoten uit het raam :bonk:

[/center]
Geplaatste afbeelding

Tijdelijk inactief wegens kapotte pc

Geplaatst op 15 november 2009 - 16:42     #44 Dit lid is offline   _Night-Men_ 

• Triads baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 13-augustus 07
Bug: Als je een kettingzaag in je hand hebt en je steekt je hand omhoog voor de taxi, rookt de kettingzaag wel maar zie je hem niet :bonk:

MyMiniCity?
Oud nieuws: Inplaats van gta fan1 heet ik nu _Night-Men_ vanaf 2-12-2008 18.00u. Ik ga door in de nacht.... Later: Dat bevalt me best, de nacht...
Uitgespeelde GTA's:
GTA 1
GTA 2
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Chinatown Wars
Op naar de 100-200-300-400-500-600-700-800-900-1000 posts

Geplaatst op 8 januari 2010 - 14:00     #45 Dit lid is offline   RAMAKERS 

• Rover
  • Registratie: 23-maart 09

Bericht weergevenBierbuikje zei op 28 augustus 2009 - 15:52 :

Bericht weergevenRAMAKERS zei op 27 Aug 2009, 22:02:36:

Voor zover ik weet kan je niet bij de bestanden komen van CTW. Dus als jij dat wel kan heb je misschien een R4, M3 of andere illegale kaart. Alles behalve legaal dus.

nee.... volgens rockstar games klotp het dat er iets is mis gegaan bij somgie karten met er op zetten, ze zeggen dat ze het gaan vergoeden :D dan kan ik eindelij kweer gta chinatown spelen! yay en uuuhm,,, ik gebruik geen iligaale kaarten.

GTAGames.nl advertentie
  • (4 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden