GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Derde patch voor PC versie van GTA4 - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Derde patch voor PC versie van GTA4 - Grand Theft Auto IV fix reparatie

Geplaatst op 26 maart 2009 - 13:22     #31 Dit lid is offline   Wickedmen 

• Maffia baas
  • PipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 25-augustus 10

Bericht weergevenSprunk zei op 26 Mar 2009, 13:01:20:

Bericht weergevenadilovn zei op 26 Mar 2009, 12:49:00:

zou gta 4 kunnen draaien op deze videokaart nvidia geforche 6100 405

Ik heb die videokaart ook gehad, en je kan er nog geeneens GTA SA op spelen met fatsoenlijke framerate. Het is een chip op je moederbord, en helaas veel en veel te zwak.

oke :sigaar:

Geplaatst op 26 maart 2009 - 17:35     #32 Dit lid is offline   ddevries 

• Drugs dealer
  • PipPip
  • Registratie: 02-mei 08

Bericht weergevenZirro zei op 22 Mar 2009, 14:23:08:

GTA IV draaide al niet echt supper bij mij, kep ook niet de beste PC allertijden, (Windows Vista, duo core 2.40 ghz, 2gb Ram, 8600 gts) maar toch draaide GTA op 25 tot 30 fps bij 1280x800, en op het vliegveld zelfs 60 frames (als ik naar de zee kijk :puh: . En het zag er voor low toch best uit. Maar deze patch!!! O, oo, oow, nu zijn de schaduwen echt gruwelijk lelijk, echt gewoon irritant :N het flikkert en stottert aan alle kanten. En als ik dus de schaduwen hoger zet, ziet het er dus beter uit, net zoals voorheen, maar dan trekt ie het op eens niet meer! :duh: En trouwens, alles op low, dan loopt het spel nu ook ruk, komt niet meer boven de 20 frames uit!!! Dus ik baal echt ven deze patch.

GTA IV draaide redelijk, en nu gewoon ruk! :cry:

Bijlage GTA_IV_ruk_patch_.jpg

Hoe maak je zo'n screen? ik wil der ook een make zodat ik wat beter uitleggen wat ik bedoel.

Geplaatst op 26 maart 2009 - 17:49     #33 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Ah oui, oui! Je suis la vache qui rit!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Registratie: 27-november 06

Bericht weergevenddevries zei op 26 Mar 2009, 17:35:41:

Hoe maak je zo'n screen?
[PrtScn] op het moment dat jij de screen wilt maken. Dan naar Paint of een ander programma om afbeeldingen te bewerken. En daarin plak je je screen met [Ctrl]+[V].

Geplaatst op 26 maart 2009 - 19:49     #34 Dit lid is offline   ddevries 

• Drugs dealer
  • PipPip

GTA IV draaide al niet echt supper bij mij, kep ook niet de beste PC allertijden, (Windows Vista, duo core 2.40 ghz, 2gb Ram, 8600 gts) maar toch draaide GTA op 25 tot 30 fps bij 1280x800, en op het vliegveld zelfs 60 frames (als ik naar de zee kijk :puh: . En het zag er voor low toch best uit. Maar deze patch!!! O, oo, oow, nu zijn de schaduwen echt gruwelijk lelijk, echt gewoon irritant :N het flikkert en stottert aan alle kanten. En als ik dus de schaduwen hoger zet, ziet het er dus beter uit, net zoals voorheen, maar dan trekt ie het op eens niet meer! :duh: En trouwens, alles op low, dan loopt het spel nu ook ruk, komt niet meer boven de 20 frames uit!!! Dus ik baal echt ven deze patch.

ik heb het probleem met de schaduwen.
ze zijjn niet zo mooi als op andere screens.
is hier een oplossing voor?

Dit bericht is aangepast door ddevries: 27 maart 2009 - 06:54

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 26 maart 2009 - 21:09     #35 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Ah oui, oui! Je suis la vache qui rit!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Registratie: 27-november 06
Dit is het Nieuws subforum, voor (technische) hulp met GTA IV moet je in de GTA IV subfora zijn.

Geplaatst op 27 maart 2009 - 21:18     #36 Dit lid is offline   WaRioRZ 

• Yakuza baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 26-augustus 05
Hmm, na deze patch crasht mijn game als ik hem een tijdje speel. Als ik hem terug zet naar patch 2 werkt het weer..
Ik ben zeker niet tevreden over deze laatste patch.

Geplaatste afbeelding
Terug van weggeweest en nu fanatieker dan ooit!

Geplaatst op 27 maart 2009 - 22:27     #37 Dit lid is offline   Ymosky 

• Hare Krishna baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 11-november 05
Ik heb hem pas geleden ook maar gedownload,
ik heb toch wel het idee dat hij nu weer net even wat sneller draait. (met alles op minimaal :P )

Merk ik vooral met rijden in een auto, rijd weer wat makkelijker,
eerst lukte het niet om fatsoenlijk te rijden doordat met sturen de auto behoorlijk traag reageerde, maar dat gaat inmiddels vrij aardig.

>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150px en 100 kB.<<<
http://www.ymosky.nl...af/adminmod.png

Geplaatst op 28 maart 2009 - 00:13 Berichticoon  #38 Dit lid is offline   P.ZAAL 

• People killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 18-juni 06

Bericht weergevenddevries zei op 26 Mar 2009, 19:49:21:

brobeer schaduwen eens op low of medium dat probleem heb ik ook egt lelijk en op low of medium zijn ze tog mooier en et voordeel is dat je een andere insteling dan weer omhoog kan draaien :tu:

:bier: tot gta

Dit bericht is aangepast door P.ZAAL: 28 maart 2009 - 00:14

Geplaatst op 28 maart 2009 - 21:50     #39 Dit lid is offline   speeder 

• Vandaal
  • Registratie: 30-januari 07
kan niemand het even aan rockstar doorgeven dat ze een vijfde patch maken die de game laat draaien op de geforce 6600 of hoger? dat zou ik het beste vinden kan iemand dat voor me kaar krijgen

Geplaatst op 28 maart 2009 - 21:52     #40 Dit lid is offline   speeder 

• Vandaal
maar zet je resolutie dan op 1024x760 of 800x600 maar kies een resolutie die het beste over je hele monitor sprijd en kies de settings tussen kwalieteit vs prestatie

Geplaatst op 28 maart 2009 - 22:00     #41 Dit lid is offline   speeder 

• Vandaal
windows vista is bekend om frames te eten bij game update je systeem naar windows xp service pack 3 en je zaal een zeer mooie framerate krijgen. je 8600 gt is aanbevolen zet xp service parck 3 op je machine

Geplaatst op 28 maart 2009 - 22:02     #42 Dit lid is offline   speeder 

• Vandaal
het kan makkelijker download gewoon fraps van:www.fraps.com

Geplaatst op 28 maart 2009 - 22:07     #43 Dit lid is offline   THECAPSGODLOL 

• opgepakt
  • Groep: Banned
  • Registratie: 28-maart 09
GTA4MODS.COM *Haal maar weg als je het reclame vindt :duh:*
Op die site staat een 'mod', de sgaduwen van patch 1020, ik heb hem ook, het ziet veel mooier uit :clown:

Mvg, CAPS

Edit: moet ik even kwijt:

Bericht weergevenadilovn zei op 26 Mar 2009, 13:22:44:

Bericht weergevenSprunk zei op 26 Mar 2009, 13:01:20:

Bericht weergevenadilovn zei op 26 Mar 2009, 12:49:00:

zou gta 4 kunnen draaien op deze videokaart nvidia geforche 6100 405

Ik heb die videokaart ook gehad, en je kan er nog geeneens GTA SA op spelen met fatsoenlijke framerate. Het is een chip op je moederbord, en helaas veel en veel te zwak.

oke :sigaar:

Ga ergens anders een sigaartje roken stinkerd

Dit bericht is aangepast door THECAPSGODLOL: 28 maart 2009 - 22:09

Geplaatst op 29 maart 2009 - 09:15     #44 Dit lid is offline   ddevries 

• Drugs dealer
  • PipPip

Bericht weergevenP.ZAAL zei op 28 Mar 2009, 00:13:44:

Bericht weergevenddevries zei op 26 Mar 2009, 19:49:21:

brobeer schaduwen eens op low of medium dat probleem heb ik ook egt lelijk en op low of medium zijn ze tog mooier en et voordeel is dat je een andere insteling dan weer omhoog kan draaien :tu:

:bier: tot gta

Nou op Very High ist mooier.

Geplaatst op 29 maart 2009 - 09:19     #45 Dit lid is offline   lukaboy8 

• Rover
  • Registratie: 27-maart 09
Ik vindt al die patches maar niks want het is juist grappig met al die fouten in het spel
en als die herstelt worden wordt het alleen maar saaier

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp