Jump to content
Joriz

Cartman wil ook Chinatown Wars!


gallery_1_5_2005.jpg
Veel mensen hebben al Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor op de DS. In de meest recente aflevering van South Park, die gister op Comedy Central is uitgezonden, wilde Cartman per se ook Grand Theft Auto IV voor op de handheld (later noemt hij het wel weer correct Chinatown Wars) hebben.
Hij gaat zelfs zo ver dat hij Kyle verraadt om in ruil daarvoor Chinatown Wars te krijgen (tevens een verwijzing naar Judas die Jezus verraad na het laatste avond maal).

Deze verwijzing naar Chinatown Wars in South Park zal natuurlijk worden toegevoegd aan onze lange lijst met verwijzingen naar GTA die op WikiGTA staat.

De aflevering zit verder nog vol met verwijzingen naar de kredietcrisis en het verhaal van Jezus.

De volledige aflevering van South Park is gratis te bekijken op de website van de makers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik ben echt heel blij met deze verwijzing, ik kon ik alle afl maar 1 echte verwijzing vinden (Make love not warcraft, waarin Randy een auto van iemand steelt) maar nog nooit zo een sterke.

Dit was alweer een geniale afl. en ik heb ze allemaal al gezien en deze staat zeker hoog bij mij is het lijstje

Dat randy een auto steelt is inderdaad een verwijzing naar GTA

Als je goed oplet zie je dat hij het precies op de manier doet als in GTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

whajo leipe shit gast :O en ik maar denke dat ik AN moet prate, klooi jij wat ertusse door met die grammatica van je :7

(jaja ik heb wel door dat ik op me spelling moet lette, maar dan mag vn mij de administrator beginne)

Aaaand, it's gone....!

Of B.Obama op het einde :schater: Ik vond de aflevering in ieder geval geweldig _O_

Ja jij vind alles geweldig zolang het nix mehr met DOS temaken heeft :duh:

@ basssss: Ja Cartman haat Kyle, mede omdat Kyle joods is

Mvg, CAPS B

Edit: 'kk'[/font] verwijdert ivm iets wat jou geen fok aangaat (a) ik heb iemand denk ik gekwest op een manier die ik niet voorzien had[/font]

Bewerkt: door THECAPSGODLOL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij gaat zelfs zo ver dat hij Kyle verraad om in ruil daarvoor Chinatown Wars te krijgen (tevens een verwijzing naar Judas die Jezus verraad na het laatste avond maal).

Volgens mij moet verraad met dt worden geschreven. Hij gaat zo ver dat hij Kyle verraadt ...

Bewerkt: door Utopia

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij gaat zelfs zo ver dat hij Kyle verraad om in ruil daarvoor Chinatown Wars te krijgen (tevens een verwijzing naar Judas die Jezus verraad na het laatste avond maal).

Volgens mij moet verraad met dt worden geschreven. Hij gaat zo ver dat hij Kyle verraadt ...

Klopt helemaal, Joris hier heeft flink geblunderd qua grammatica in dit topic haha :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem net gezien. Hij was weer eens geweldig :) .

Die droge humor, typisch van comedy central, Kenny survived this time..

Ben jij net weer ontdooit? Kenny gaat al tijden lang niet meer dood. En Comedy Central is alleen maar de uitzender. Als RTL de rechten zou overkopen, dan was RTL de uitzender. CC heeft er niks mee te maken van hoe SP er uit gaat zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem net gezien. Hij was weer eens geweldig :) .

Die droge humor, typisch van comedy central, Kenny survived this time..

Ben jij net weer ontdooit? Kenny gaat al tijden lang niet meer dood. En Comedy Central is alleen maar de uitzender. Als RTL de rechten zou overkopen, dan was RTL de uitzender. CC heeft er niks mee te maken van hoe SP er uit gaat zien.

Daarom wordt het ook uitgezonden op TMF. En er zijn ook vaak herhalingen op TV dus miss daarom 'Kenny survived this time..' :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind Southpark eigenlijk niks aan.

Een paar slecht getekende mannetjes die beetje lopen rond te zeiken.

Maar goed, dat is mijn mening.

De verwijzing naar GTA vind ik wel grappig, want je ziet niet elke dag GTA op de buis.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind Southpark eigenlijk niks aan.

Een paar slecht getekende mannetjes die beetje lopen rond te zeiken.

Maar goed, dat is mijn mening.

De verwijzing naar GTA vind ik wel grappig, want je ziet niet elke dag GTA op de buis.

Dit moet juist zo getekend zijn, zie je sp al voor je met tekeningen als spongebob enzo?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zie je uberhaupt iets van chinatown wars, of praat cartman er alleen maar over ?

Heb geen zin in Southpark te kijken. Ik vind het waardeloze humor

Hij praat er alleen maar over.

Kenny survived this time..

Ben jij net weer ontdooit? Kenny gaat al tijden lang niet meer dood.

In de 1e aflevering van seizoen 13 (The Ring) zit iedereen bij de begravenis van Kenny die door syfilis is overleden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zie je uberhaupt iets van chinatown wars, of praat cartman er alleen maar over ?

Heb geen zin in Southpark te kijken. Ik vind het waardeloze humor

Hij praat er alleen maar over.

Kenny survived this time..

Ben jij net weer ontdooit? Kenny gaat al tijden lang niet meer dood.

In de 1e aflevering van seizoen 13 (The Ring) zit iedereen bij de begravenis van Kenny die door syfilis is overleden.

Die heb ik nog niet gezien :$ Maar verder is er sinds seizoen 6/7 bijna geen Kenny kill meer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...