Jump to content

GTA IV Recordboek


Hanneswasco

Recommended Posts

  • 2 weken later...
hoe kan je zown foto maken, want ik heb wel een aantal race records gebroken ^_^

Je gaat naar je stats en maakt daar een screen van de race tijden. Een screen kan je maken door op de Print Screen-knop te duwen, en daarna de screen te plakken in een bewerkingsprogramma als Paint. Wat je ook kan doen is een programma als Fraps of Xfire installeren, waarmee je ook screens kan maken, en dan hoef je het niet te plakken in Paint.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je zown foto maken, want ik heb wel een aantal race records gebroken ^_^

Je gaat naar je stats en maakt daar een screen van de race tijden. Een screen kan je maken door op de Print Screen-knop te duwen, en daarna de screen te plakken in een bewerkingsprogramma als Paint. Wat je ook kan doen is een programma als Fraps of Xfire installeren, waarmee je ook screens kan maken, en dan hoef je het niet te plakken in Paint.

En als je records hebt op een 360 of een ps3 ?

Link to comment
Delen op andere websites

En als je records hebt op een 360 of een ps3 ?

Dan zal je dit met capture apparatuur moeten doen (zoals een Dazzle) of gewoon met je fototoestel. Maar het moet wel leesbaar zijn! De multiplayer statistieken kan je via Rockstar Games Social Club bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de een of andere idiote reden ben ik 100% club leider (pc).

Een verklaring: ik leende GTA 4 in het begin van een vriend, en bracht het niet veel later terug aan hem omdat ik met de crack ging spelen. Crack die dus geen online verbinding kon maken met GFWL en RGSC. Tot ik eens een crack ontdekte om wel multiplayer kon spelen (werkt ondertussen al niet meer!) Dus weer verbinding met GFWL en RGSC. Dan registreerde ze dus eigenlijk mijn statistieken. Aangezien ik GTA 4 ondertussen al 100% uitgespeelt had werd het maar geregistreerd in een tijd van 10:08:34

Waarschijnlijk zijn er keiveel mensen op me boos maar ik deed het echt niet expres. Anderzijds beetje fier maar eigenlijk onterecht.

Vergiffenis :?

post-109226-1245774899_thumb.jpg

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft zelf al aan dat je record niet op een normale (legale) wijze tot stand is gekomen. Ik denk dat de regels daarin misschien niet volledig duidelijk in zijn, maar dit recordboek is bedoeld voor echte records die op een normale manier gehaald zijn. En geef toe: een record op deze manier halen geeft geen eer, eerder schuldgevoel. Ik denk niet dat dit record zal worden toegevoegd, maar dat laat ik aan Hanneswasco (of de andere IV-moderators) over.

>>> Door Hanneswasco: Ik ben het volledig met je eens. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft zelf al aan dat je record niet op een normale (legale) wijze tot stand is gekomen. Ik denk dat de regels daarin misschien niet volledig duidelijk in zijn, maar dit recordboek is bedoeld voor echte records die op een normale manier gehaald zijn. En geef toe: een record op deze manier halen geeft geen eer, eerder schuldgevoel. Ik denk niet dat dit record zal worden toegevoegd, maar dat laat ik aan Hanneswasco (of de andere IV-moderators) over.

>>> Door Hanneswasco: Ik ben het volledig met je eens. :)<<<

Ik vind dat jullie gelijk hebben, ik ben er niet erg fier op... Rockstar cleant hun recordlijst van cheaters etc. eigenlijk bijna nooit denk ik. Ik wou gewoon weten wat jullie ervan vinden dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...