Jump to content
Joriz

Is Chinatown Wars nu echt zo goed?


GTAGames.nl afbeelding
Nadat Grand Theft Auto: Chinatown Wars uit kwam waren er al snel veel positieve reviews online. Het spel voor op de DS kreeg dikke achten en negens en werd overal positief beoordeeld. Tot dat gister de eerste negatieve opinie over het spel bij GlobeandMail.com online kwam. In de blogpost meldt Chad Sapieha dat het spel wel een goed verhaal heeft en elementen bevat dat het spel een GTA maakt. Echter meent de auteur dat de moderne GTA elementen (zoals te vinden in GTA4) ontbreken. Zo is het Liberty City levenloos in vergelijking met GTA4 en ging de auteur uiteindelijk ook gewoon maar Grand Theft Auto 4 spelen.
Wat vind jij er dus als speler van het DS spel? Rockstar Games heeft namelijk een knap staaltje werk verricht door het spel voor op zo'n trage handheld te maken. Echter heeft dit ook zijn beperking. Speel je nu gewoon weer op je Playstation/PC of is het spel ondanks zijn beperkingen toch super?
Je kan jou mening over Chinatown Wars natuurlijk kwijt door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

@ hierboven: Shut up.

Nee slaat ook nergens op dat er mensen zijn die een console met een handheld gaan vergelijken, ben ik volkomen met je eens. Maar wie hoor jij dat dan zeggen? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Daar gaat zo'n beetje dit hele item over..

Minder dan GTA IV ja, dat betekent niet dat het op zichzelf zo slecht is.

Precies! Dat bedoelde ik dus, en dat is juist wat dit nieuwsitem suggereert..

Ok. Het spel wordt er dus niet minder goed om, het is alleen anders dan de rest van de serie en daar moet je van houden of niet. Denk ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen heeft zijn eigen mening over GTA Chinatown Wars, die moeten we respecteren. Het lijkt me kinderachtig om elkaar te gaan bekampen met "ik vind CW niet leuk omdat ik niet van de Nintendo DS houd". Ok, dat is dan jouw mening, maar dat heeft niets te maken met de game. Volgens mij heb je het ook nog nooit gespeeld, dus heb je geen recht van spreken.

Verder vind ik zoals de meesten hier dat Rockstar zeer goed werk heeft geleverd aan CW. Voor de release was ik op geen enkel moment bang dat het GTA-gevoel zou ontbreken, en ik ben ook niet bedrogen uitgekomen. Er worden zoals gezegd ook teveel vergelijkingen gemaakt tussen GTA IV en GTA Chinatown Wars. Ik vraag me af waarom? GTA IV is luxe, zonder twijfel, maar voor een kleine handheld console als de DS is CW dat toch ook? Een GTA game mag wel eens wat afwisseling hebben vind ik, anders gaat het snel vervelen. Die minigames zijn toch gewoon schitterend? Zij die GTA Chinatown Wars slecht vinden zullen hem nooit goed vinden, zij die hem goed vinden kunnen hem alleen nog maar beter vinden. Respecteer elkaars mening, zo komt er ook geen discussie van.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uhm...tja, het is wel leuk voor de eerste paar dagen. Er zijn maar een paar kleine orginele onderdelen voor de DS toegevoegd als nieuwe functies, maar je zal er snel genoeg van krijgen. De gameplay is helemaal intact gebleven, waardoor dit (weer) zo'n eentonige GTA geworden is.

Btw, @Svenie. Als hij niet van een DS houd, wie zegt dan dat ie er geen één heeft? :7

Bewerkt: door Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik nu graag zou willen zien is een goeie GTA voor de PSP. Liberty City Stories en Vice City Stories waren vrij kleine games voor de psp. Het bevatte niet heel veel. Ik denk dat ze er nog een hele hoop meer uit kunnen halen. Misschien zou een GTA IV Tie-in wel een idee zijn. De graphics gaan natuurlijk achteruit. Maar het kan wel erg mooi worden!

Waar denk je dat ik op wacht?XD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja GTA: Chinatown Wars is goed. In eerste instantie heeel veel respect voor Rockstar dat ze gewoon zo'n mooie en uitgebreide (voor de DS!) game hebben afgeleverd.

Om te spelen is het even wennen, vooral het lekker om je heen kunnen kijken zoals in GTA: SA en GTA IV is anders. Maar toch speel ik het nu graag. Wel moet ik zeggen dat ik GTA: San Andreas (heb geen GTA IV) toch leuker vind dan deze. Maar dat komt ook omdat San Andreas wat meer een wereld was inplaats van één stad. Dat vind ik uberhaubt minder...

Kortom, Chinatown Wars is gewoon goed. Al is het niet zo mooi als en speelt het niet zo lekker als GTA IV, voor de DS gewoon een musthave!

:D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn had ik voor de release al negatieve verwachtingen van het spel. Toen ik het spel uiteindelijk had bemachtigd bleek het allemaal niet zo erg te zijn als ik had verwacht. In tegendeel zelfs, er is genoeg waar Rockstar je mee bezig houdt en je blijft best een tijdje aan de gang. Dat het in Liberty City levenloos is.. Tja, ik kan me er wel in verplaatsen. De mensen praten minder, er is buiten jezelf om amper geweld en bovendien heb je het na een tijdje wel gezien.

Echter, dat Rockstar een GTA op de DS uit kan brengen en deze nog slaagt ook. Dat vind ik de grootste prestatie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik GTA CW een goed spel (hoewel ik soms wel aan het vloeken ben als ik word gepakt door de politie). Ik had ook niet meer verwacht, aangezien de 3D engine van de DS niet alles aankan.

Het is allemaal wel leuk en aardig. En als je het spel hebt uitgespeeld, kan je nog altijd de missies herhalen. De besturing is wel even wennen.

Ik vind de functies die het touchscreen heeft GEWELDIG! :tu: Zeker de AmmuNation-functie is prachtig.

Deze functies zou ik wel weer terug willen zien in de komende GTA spellen. ^_^

Edit:

Ik vind het ook geweldig dat je de bestelwagens van AmmuNation gewoon kunt kapen en vervolgens er bij een Safehouse wapens er uit kan halen. Erg handig als je op dat moment krap bij kas zit. ^_^

Bewerkt: door SnelheidsManiak

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de functies die het touchscreen heeft GEWELDIG! :tu: Zeker de AmmuNation-functie is prachtig.

Deze functies zou ik wel weer terug willen zien in de komende GTA spellen. ^_^

Inderdaad, naast dat het touchscreen het leuker maakt is het ook heel veel handiger! Gewoon terwijl je over straat loopt eventjes een wapen bestellen, een auto jatten en het wapen ligt voor je huis te wachten, fantastisch! :tu:

:D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik speel het spel nu al 3 dagen (dag en nacht) en het begint mij nog niet te vervelen(zoals steeds word beweerd.)

zit nu al op 59.71% zonder cheats! (voor het eerst)

de minigames zorgen er voor dat dit spel bij mij nog niet begint te vervelen.

Bewerkt: door bmw1995

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...