hallo,
Ik heb een klein probleem bij het opstarten van GTA 4.
als ik Social Club opstart en op "Play" druk krijg ik een foutmelding dat het bestand "xlive.dll" geen geldige windows-kopie is. ik heb hier al gelezen dat het aangeraden is om het spel bij zulke foutmeldingen te herinstaleren.
Ik heb via "een programma wijzigen of verwijderen" het spel gerepareerd (is dit hetzelfde?/voldoende?)
Nu heb ik nog altijd dezelfde foutmelding. iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
Als Social Club opstart krijg ik (voor het inlog-scherm) een "melding" dat hij aan het updaten is, dit doet hij elke keer maar komt niet verder dan 0% lol
geen flauw idee of het eventueel daaraan zou kunnen liggen maar ik wou het toch even vermelden...
wat is het verschil tussen deze patchen en welke zou ik het beste gebruiken ? (aangezien ik dus niet weet of het spel goed functioneert)
ROCKSTAR
Informatie over deze download kun je hier vinden.
Download ROCKSTAR Patch V1
DOWNLOAD DEZE NIET ALS JE SPEL AL GOED FUNCTIONEERT
Download ROCKSTAR Patch V2
Download ROCKSTAR Patch V3
alvast duizend maal dank !
Lucas
EDIT:
nu heb ik nog even zitten prutsen en ik heb het bestand " xlive.dll" gekopieert vanuit de map "system32" naar de directory van het spel. Nu krijg ik niet meer dezelfde foutmelding als daarvoor (dat het geen geldige windows-kopie is) maar nu krijg ik de nieuwe fatal error "WS10" die zie ik hier nu niet op de eerste pagina erbij staan maar weet iemand wat het zou betekenen ? en een idee voor dit probleem ?
EDIT-2: "WS10 - XNetStartup failed - Please re-boot your system and/or re-install the game"
Dit bericht is aangepast door Veracious: 20 september 2009 - 16:56