GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Wat vind je van...? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Wat vind je van...? - Geef je mening over forumleden! (LET OP DE REGELS!!)

Geplaatst op 12 april 2009 - 23:02     #1 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
Wat vind je van...?

Het is al een oude traditie op het forum, de 'Wat vind je van..?' topics. Helaas is het een tijdje terug in de ban gedaan, omdat de reacties nou niet bepaald prettig waren. Daarna is er eigenlijk geen aandacht meer aan besteed, totdat Fireshock opeens met het idee kwam om het weer te doen. Na hevig overleg, geven we het een kans. Het is in dit topic de bedoeling om je mening over een aantal leden te geven, maar er gelden wel strikte regels. Overtreding van deze regels wordt streng bestraft met een minimale warn van 20% en een postverbod van minimaal een week. We geven geen waarschuwingen, je krijgt gelijk een warn. Laat duidelijk zijn dat dit geen topic is om leden af te kraken, zwart te maken of aan de schandpaal te nagelen. Doe je dat wel, dan weten we je te vinden. We handelen erg streng in dit topic, dus wees gewaarschuwd. Het is tevens de bedoeling dat je je mening goed onderbouwd met argumenten, een negatieve mening die goed onderbouwd wordt is welkom. Ook positieve reacties zijn natuurlijk welkom, maar tevens voorzien van argumenten. De crew plaatst om de tijd een nieuw lijstje met leden, over alleen die leden mag je een mening geven in dit topic. Leden kunnen zelf aangeven wanneer ze het niet op prijs stellen om in dit topic te staan, zo kunnen we eventuele problemen ook voorkomen. Alle ledengroepen worden aangedaan, van lid tot admin. Je mening is altijd welkom, zowel positief als negatief. Onderbouwing is bij beide belangrijk, denk hier dus aan tijdens het posten.

Regels
  • Het is NIET toegestaan om leden af te kraken;
  • Het is NIET toegestaan om te provoceren;
  • Het is NIET toegestaan om leden (met opzet) te beledigen;
  • Het is NIET toegestaan om ruzie te zoeken, of een ruzie uit te vechten in dit topic;
  • Reageren op lijstjes van een ander mag, maar wel in het topic dat ervoor gemaakt is;
  • Het is VERPLICHT om je mening te onderbouwen;
  • Het is VERPLICHT om het lijstje te gebruiken dat de crew opgeeft;
  • Het is VERPLICHT om bij elk lijstje minimaal 75% in te vullen, ander post je gewoon niet;
  • Alle overige regels van het GTAForum.nl zijn ook van toepassing in dit topic.

Bij overtreding van deze regels krijg je minimaal een warn van 20% en een postverbod van minimaal 7 dagen, we geven hier geen waarschuwingen vooraf voor. Dit is de enige waarschuwing die je krijgt, dus hou je gewoon aan de regels. Overtreden is de gevolgen aanvaarden, en die zijn dit keer wat zwaarder dan normaal.

Lijstje #6

[b][color="red"]Admins[/color]:[/b]

[b][color="red"]Dutchy3010[/color]:[/b]
[b][color="red"]Jowx[/color]:[/b]
[b][color="red"]PatrickW[/color]:[/b]

[b][color="blue"]Moderators[/color]:[/b]

[b][color="blue"]_KoE_Mzungu[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Beagle[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Flitskikker[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Jacky-2007[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Svenie[/color]:[/b]

[b][color="green"]Mega Leden[/color]:[/b]

[b][color="green"].Senne[/color]:[/b]
[b][color="green"]Empire[/color]:[/b]
[b][color="green"]Galiorix[/color]:[/b]
[b][color="green"]Kai-ShockWave[/color]:[/b]
[b][color="green"]Puma[/color]:[/b]

[b]Super Leden:[/b]

[b]Bierbuikje:[/b]
[b]Ferre:[/b]
[b]KillerZero86:[/b]
[b]Remi-X:[/b]
[b]TomHagen:[/b]

[b]Leden:[/b]

[b]BanaanDaan:[/b]
[b]Grand Theft Auto TOM:[/b]
[b]End Of The Riot:[/b]
[b]wesley123:[/b]
[b]Gijsso:[/b]

Let op! Het gebruikt van bovenstaand lijstje is verplicht, wanneer je en post plaatst zonder gebruik van dit lijstje wordt deze verwijderd!

Reageren

Leden posten hier hun mening over jou, daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn. Wanneer je wilt reageren op de mening van een lid, doe je dat in het uot;95995"]reactietopic. Alle offtopic reacties in dit topic worden verwijderd, hier worden alleen maar lijstjes geplaatst. Lees ook in het uot;95995"]reactietopic de regels goed door, dit om problemen te voorkomen. Klik uot;95995"]hier om naar het uot;95995"]reactietopic te gaan!

We hanteren strenge regels om misbruik te voorkomen, met de ervaring van vroeger in onze gedachte grijpen we erg hard in wanneer er regels geschonden worden. Desondanks hopen we dat jullie verstandig genoeg zijn om je aan de regels te houden en dus je mening te onderbouwen, we wensen jullie veel plezier met het plaatsen en lezen van de lijstjes!

Namens de GTAForum.nl crew, Jowx. :cya:

Dit bericht is aangepast door Jowx: 14 mei 2010 - 11:13
Reden van bewerking: Lijstje #6 online!

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 13 april 2009 - 01:01     #2 Dit lid is offline   2fast{0} 

• Leider Al-Qaida
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Leden
  • Registratie: 13-mei 07
  • Corporation:Beat Down
Admins:

Joriz: Een jonge die ik niet echt goed ken persoonlijk, vaak bezig en soms alleen te zien voor nieuws te plaatsen of andere belangrijke forum zaken. Toch blijft hij de oprichter van het forum en zal ik hem toch aanzien als hoogste persoon al is hij niet zo onder de leden als zijn collega's.
PatrickW: PatrickW is iemand die ik zie als een serieuze kerel op het forum. De meeste keren dat ik hem zie is het wel dat hij iemand erop wijst de regels te hanteren. Toch vind ik dat PatrickW zich wel probeert te mengen onder de leden, de ene keer met meer succes dan de andere keer.
Dutchy3010: Dutchy3010 is iemand die graag houd van de directe aanpak denk ik. Als iets niet wil dan gaat ze er ook achteraan en wilt ze het opgelost hebben. Soms zie ik haar in OWN gesprekken hier en daar net wat te serieus naar voren komen. Maar ze heeft ook momenten dat ze er gewoon gezellig bij is wat overigens ook wel fijner is moet ik zeggen.

Moderators:

Froodooo: -
Ikkes: -
Jowx: Jowx kende ik vroeger nooit, ja zag hem soms wel eens in het Lifesyle gedeelte. Tot een tijd terug kende ik hem nog steeds niet, maar kwam telkens meer in contact met hem, via PB vooral en kwam er toch wel achter dat je met deze jongen een leuk gesprekje kan hebben en hij ook naast de PB gezellig is. Ik zie hem ook als een goeie moderator die zij nwerk goed doet, niks mis mee dus.
Svenie: Svenie heb ik nog gekend als Lidje en heeft het in korte tijd ver geschopt. Ik spreek heb niet tot weinig maar in de tijd dat ik hem gesproken heb vond ik hem overkomen als een goeie jongen die zijn taken wel serieus neemt.

Mega Leden:

Galiorix: Galiorix is iemand die ik ken van naam, maar ook hem zie ik de laatste tijd niet veel meer en heb er ook niet veel over te zeggen moet ik eerlijk zijn.
Mania-92: Heb je wel eens gezien als moderator in discussies en als moderator werkende, maar sinds kort kom ik je niet al te veel meer tegen.
Jon-asses: Deze top photoshopper ken ik al een tijdje die mij ook wel vaak helpt met het maken van werkjes. Een jongen die echt talent heeft en daarnaast nog eens iemand is waar je een leuke discussie mee kan hebben. Ik zie hem ook als iemand waar ik wel veel contact mee heb en als ik problemen heb met een photoshop werkje dan ga ik ook wel langs bij hem want dan weet ik ook wel dat het goed komt.
NandroDavids: Nandro zie ik als iemand die graag een discussie aangaat met mensen, soms in een positieve maar ook wel in een negatieve zin. Hij wilt zijn idee op sommige momenten toch net teveel doorvoeren wat op zich niet verkeerd is. Ik kende hem wel als Global Mod maar heb ook een keer in discussie gezeten met deze jongen en dat was zeker niet niets.
=>Sandra<=: Sandra is een meisje dat ik ook nog kende van vroeger toen ze nog een lid was en toen veel bezig was met scripten en daarin ook goed bezig was. Na een tijd werd ze SL en zelfs ML en sinds dien heb ik niet veel meer van haar gehoord moet ik zeggen.

Super Leden:

Rullez: Rullez kende ik al wel een tijdje, ook zit hij in OWN waar ik wel eens opdrachten met hem heb gemaakt. Naast OWN spreek ik hem ook wel regelmatig op Msn en heb ik niks op deze jongen tegen.
MrKookie: 1 van de Superleden die ik niet vaak tegen kom als is hij wel Superlid. Waarschijnlijk zal het wel zijn dat we elkaar mislopen maar zie je in ieder geval niet vaak tot bijna nooit.
Apple-Mac: Apple-Mac is iemand waar ik een keer voor heb gewerkt met het project dat over modding ging. Ik kwam helpen als photoshopper waar ik als beginner niet al te veel kon doen en ook weer snel opstapte. Een aardige jongen moet ik zeggen maar naast het project denk ik dat het niet iemand is die nog elders helpt op het forum.
Baffie: -
Sa_bulldog: Sa.bulldog heb ik voordat hij Superlid werd nog nooit van gehoord en kende hem ook totaal niet. Ik was ook verrast toen hij Superlid werd en ben ik ook zijn profiel gaan bezoeken en tot de dag van vandaag kan ik me nog steeds niet echt vinden in die beslissing. De jongen kan wel ambities hebben, alleen kom ik die nog niet echt tegen. Hij is wel actief in Lifestyle, maar is Superlid zijn geen waardering voor het helpen van leden op het forum? En naast zijn grote discussies die hij voert zie ik hem elders niet echt veel moet ik zeggen.

Leden:

Triads: Triads kwam ik sinds kort tegen in het graphics gedeelte. Een leuke jongen die vaak te vinden was daar. Ik was vooral verbaast toen ik een PM kreeg of ik een signature voor hem wilde maken wat ik natuurlijk niet zomaar afwijs. De PM was naar mijn mening goed en praatte ook meer en meer met hem via de PM functie en kwam er wel achter dat hij een lid is dat wel degelijk erg gezellig is.
FerryN: -
Basssss: -
Cuban Gangster: -
lexus123: Als lid van mijn team zie ik lexus123 regelmatig en ben ik ook zeer tevreden over hem moet ik zeggen. Een jongen die gezellig is en actief mee post in een positieve zin. Wat hij verder op het forum doet weet ik niet zo snel maar waar ik hem zie vind ik het een positieve jongen.

Dit bericht is aangepast door 2slow{0}: 13 april 2009 - 10:45

Geplaatste afbeelding
--- .Een signature nodig? Ik maak ze graag, PB me. ---
signatures gemaakt door mij worden voorzien van copyright en naam

Geplaatst op 13 april 2009 - 07:02     #3 Dit lid is offline   The Hulk 

• Het Monster Van Het Forum
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 16-april 08
Admins:

Joriz: Ik ken hem niet echt maar het lijkt me een erg leuk en goed lid. Die veel voor de site en het forum doet.
PatrickW: Dit lid ken ik ook niet echt goed maar zo te zien is het een geweldige mod maker.
Dutchy3010: Dit lid ken ik niet maar het lijkt me een goede admin.

Moderators:

Froodooo: Ook een goede moderator met veel graphics talent.
Ikkes: /
Jowx: Een goed lid die geweldig in zijn functie als moderator zit. Als er ook maar een klein dingetje gebeurd is Jowx alweer te vinden. Soms is dit een beetje irritant maar het is ook er handig zo blijft er tenminste orde op het forum.
Svenie:
Ook een goed lid die erg goed zijn functie als moderator beheert. Zonder hem zou het een rotzooi zijn in het GTA CW subforum.
Mega Leden:

Galiorix: Een aardig lid met een leuke signature ^^
Mania-92: /
Jon-asses: Een aardig en goed lid met verschrikkelijk veel talent als het om graphics gaat.
NandroDavids: /
=>Sandra<=: Dit lid ken ik ook niet echt goed maar ze heeft wel een goede tutorial gemaakt waarin staat hoe je een SA-MP server moet maken. Bedankt daarvoor!

Super Leden:

Rullez:Een erg leuk en aardig lid waarmee ik al veel lol heb beleeft in de server van TCC maar ook op het forum.
MrKookie: Een lid dat veel verstand heeft van de GTA games.
Apple-Mac: /
Baffie: /
Sa_bulldog: Een aardig lid dat ook goed zijn mening kan onderbouwen.

Leden:

Triads: Dit ben ik zelf...
FerryN: Dit is ook een leuk lid met veel humor.
Basssss: Een erg leuk en aardig lid waarmee ik al veel lol heb beleeft in de server van TCC maar ook op het forum.
Cuban Gangster: Een leuk lid dat erg goed zijn mening kan onderbouwen.
lexus123: Een lid dat ik nog niet erg vaak heb gezien maar het is een goed BD lid.

>>> Door Jowx: Post bewerken en lijstje aanvullen, anders +20%.. <<<

Dit bericht is aangepast door Triads: 13 april 2009 - 19:05

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 13 april 2009 - 07:22     #4 Dit lid is offline   Jesperkaj 

• Bulderlachend
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 01-november 06
Admins:

Joriz:Een stil iemand die om de tijd een berichtje post. Ik zie hem nog steedts als de hoogste persoon op het forum.
PatrickW: Iemand die serieus handelt. Is vaak erg streng, maar kan ook heel erg gezellig zijn.
Dutchy3010: Een gezellige Admin. Altijd leuk om met haar een praatje te houden en helpt ook erg graag.

Moderators:

Froodooo: /
Ikkes: /
Jowx: DAAAAAAAAAH! Jowx is iemand die heel serieus kan zijn als moderator. Gelukkig is hij ook erg aardig en iemand waar je gezellig mee kan omgaan.
Svenie: Eva Longoria ^^. Svenie is de moderator in het gedeelte waar ik veel kom. Hij is heel aardig en neemt zijn funcite erg serieus.

Mega Leden:

Galiorix: Een aardige gozer, alleen kan ik niet veel over hem vertellen.
Mania-92: Ken ik eigelijk niet zo goed. Ik ken hem alleen maar van Opinie.
Jon-asses: Een aardig en goed lid met veel talent als het om signatures gaat.
NandroDavids: Een oud Global Moderator en een sportliefhebber.. Ik kon het altijd wel goed met hem vinden. Erg aardig persoon.
=>Sandra<=: Ze is iemand die erg veel verstand van SA-MP heeft. Respect daarvoor. Ook is ze vaak bereid om te helpen.

Super Leden:

Rullez: Aardig lid. Ik ben hem vaak op het forum tegen gekomen. Helpt graag....en heeft veel lol in zich.
MrKookie: Al een erg lange tijd op het forum actief. Hij heeft veel verstand van verschillende GTA's.
Baffie: Baffie is iemand die ik vaak in het Vice City gedeelte ben tegengekomen. Hij heeft veel verstand van het spel en is ook bereid te helpen.
Sa_bulldog: /

Leden:

Triads: Aardig lid. Kan ik goed mee overweg en heeft een vette avatar. :P
FerryN: Deze gozer probeerde me eens over te halen om een eend avatar te dragen. Heb ik uiteindelijk niet gedaan. Verder ken ik hem wel een klein beetje.
Basssss: Aardig lid. Ik ben hem vaak op het forum tegengekomen en hij is erg gezellig.
Cuban Gangster: Hij houdt een beetje van dezelfde soort spellen als ik. Ik ben hem vaak op het forum tegengekomen en hij gaat altijd wel mee in een discussie.
lexus123: /

Geplaatst op 13 april 2009 - 10:05     #5 Dit lid is offline   Bierbuikje 

• Biertapper
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 20-oktober 07
Admins:

Joriz: Ik zie hem niet vaak, maar die keer dat ik hem wat vroeg was hij wel heel aardig en vriendelijk.
PatrickW: Ken ik niet zo goed, lijkt me wel leuk, maar zie ik niet vaak.
Dutchy3010: Goed lid die mij goed kan helpen met het scm coden. Daar ben ik ook heel blij mee.

Moderators:

Froodooo: Lijkt mij een goede photoshopper, maar zie hem niet vaak.
Ikkes: Ook niet vaak gezien.
Jowx: Kan negatief overkomen, maar is ook vaak behulpzaam.
Een voorbeeld waarin hij bij mij negatief is overgekomen.

Bericht weergevenJowx zei op 1 Feb 2009, 00:42:06:

Overigens moet ik nog even kwijt dat ik het belachelijk vind dat 2fast{0} een inzending van Rivel plaatst. Dat er überhaupt inzendingen van leden geplaatst worden verbaast me, want dat lijkt me niet de bedoeling. De regel is er niet voor niets dat alleen een select groepje mag deelnemen, op deze manier breek je in principe die regel. Maar die reactie van Rivel is helemaal te triest voor woorden, dat je als leider van een corporation zo'n reactie steunt vind ik erg raar. Maar goed, misschien is dat ook wel een beetje de rode draad in die corporation.

Svenie: /

Mega Leden:

Galiorix: Het enige waar ik hem van ken is de GTA III photocontest. Niet veel over te zeggen.
Mania-92: /
Jon-asses: Eén van de beste photoshoppers op dit hele forum moet ik zeggen.
NandroDavids: Grote sportfan geloof ik, maar in dat forum ben ik niet actief.
=>Sandra<=: Zij heeft volgens mij het meeste verstand van PAWN scripting dan wie dan ook op dit forum.

Super Leden:

Rullez: Zie ik soms voorbij komen, niet heel vaak.
MrKookie: /
Baffie: Lijkt mij een aardige jongen, zie hem niet vaak.
Sa_bulldog: Van de een op de andere dag was hij ineens superlid waarvan ik niet weet waarom hij dat is. Ik zag hem daarvoor nooit op het forum en ineens was hij superlid.

Leden:

Triads: Aardige jongeman.
FerryN: Lijkt mij een aardige jongen, zie ik niet vaak.
Basssss: (Oud?) co-leader van TCC. Een hele leuk iemand waarmee je leuk kan opschieten.
Cuban Gangster: Ook een aardige jongen, maar zie ik ook niet vaak.
lexus123: Leuke jongen, kan je goed mee praten in BeaT DowN. :tu:

Dit bericht is aangepast door Bierbuikje: 13 april 2009 - 19:12

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 13 april 2009 - 10:11     #6 Dit lid is offline   Redfire18 

• Burn!
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 16-februari 08
  • Corporation:The Covesight Community
Admins:

Joriz: Goede gozer helpt veel mensen en is een goede admin.
PatrickW: Goede admin en heeft een leuke avatar :P
Dutchy3010: Goed actief en vaakj te zien in het gta iv forum :)

Moderators:

Froodooo: Aardige gozer zie ik aleen niet zo vaak.
Ikkes: Ook wel aardig :P (ken hem niet zo goed) Meschien leer ik hem nog beter kennen.
Jowx: Egt een grappemaker in de chat room en wel funny :P
Svenie: Aardige helper in de chatroom en is beleeft :)

Mega Leden:

Galiorix: Handig wasmiddel voor de wasmachine :P
Mania-92: / Ken ik niet.
Jon-asses:/ Ken ik niet.
NandroDavids:/ Ken ik niet.
=>Sandra<=:/ Ken ik niet.

Super Leden:

Rullez: Goede mcla kenner en heeft een mooie auto smaak :)
MrKookie: /Ken ik niet.
Apple-Mac: /Ken ik niet.
Baffie: Met zn geinige avatar een aardige kerel lijkt mij.
Sa_bulldog: Leuke gozer bij sa forum met originele tipics :)

Leden:

Triads:Goed actief kom ik vaak egen in het gta iv topic .
FerryN: Ook wel aardig alleen kom ik niet meer zo vaak tegen.
Basssss: Met zn vc toetertje toetert hij alle goede antwoorden in de vc quiz :)
Cuban Gangster: Ook goed actief alleen ken hem niet zo goed.
lexus123: Mooi automerken een goede gozer!

Dit bericht is aangepast door redfire18: 13 april 2009 - 18:21

Posted Image

Geplaatst op 13 april 2009 - 10:56     #7 Dit lid is offline   Visser23 

• (L')
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Registratie: 25-oktober 06
Admins:

Joriz: Echt geweldig ben jij, om het voor elkaar te krijgen om dit grote forum op te zetten en zo lang te laten draaien. Jammer genoeg ben je niet erg actief op het forum, maar volgens mij doe jij erg veel achter de schermen. Hou het vol!
PatrickW: Patrick, tja, ook jij doet het natuurlijk erg goed. De hoeveelheden humor van jou, echt geweldig :P Klasse persoon ben jij!
Dutchy3010: Jet, de Ajacied, hmm :P Ook jij hebt het ver geschopt, en we hopen natuurlijk dat je lang hier mag blijven. Ik heb echt veel respect voor je, dat je zoveel werk doet voor het forum. Echt geweldig! Ga zo door!

Moderators:

Froodooo: Je bent altijd al een goede moderator geweest, je hielp altijd iedereen. MAar nu ben je jammer genoeg niet zo actief meer. Je deed het altijd erg goed, en ik hoop dat je wat actiever wordt.
Ikkes: Ikkes :7 Als je stopt met mij in te maken met fifa... Nee hoor, ook jij doet het geweldig hier. Ver geschopt, en modererend in een forum wat echt bij jou past. Ga zo door!
Jowx: Jowx :7 De grappenmaker hier op het forum. Met jou valt echt niet te praten op msn. Oké, oké, er valt wel te praten, maar dan zit in elke zin wel een grap :P Dat maakt niet uit. Je doet het namelijk erg goed als moderator, en je kan ook heel serieus zijn (soms :P). Je bent een goed actief persoon wat we zeker op dit forum nodig hebben :)
Svenie: Jou snap ik nou niet hè, in zo'n korte tijd moderator, dat is toch geweldig! Je zet je erg goed in voor het forum, en ik vind het dan ook dik verdiend dat je moderator bent geworden. Je doet het erg goed in je plekje, dus ik zou zeggen: Keep it up! :)

Mega Leden:

Galiorix: Jij bent ook lekker bezig op het forum. Je helpt veel mensen, bent toch wel actief en heeft een grote scala aan humor klaar liggen. Leuk persoon, ik hoop echt dat je hier nog een lange tijd blijft hangen!
Mania-92: Ik ken je nog wel als moderator, wat je erg goed deed. Ik vind het erg jammer dat je gestopt bent met modereren. Nu ben je helaas niet zo actief meer, maar ik hoop dat dat wel weer opkomt :)
Jon-asses: Jon, wat ben jij geweldig met Photoshop :tu: Ik hou van jou creaties man! Ik vind het echt super hoe jij dat doet. Echt een grote photoshopper, en je bent ook nog zeer actief. Ik wil nog meer creaties zijn :P
NandroDavids: Jou ken ik niet zo goed :(
=>Sandra<=: Sandra, jij bent echt een heldin, in het scripten en dat soort dingen. Ik heb weinig verstand van die dingen, maar als ik zie hoe actief jij daar bent... Echt geweldig! Ga zo door! :)

Super Leden:

Rullez: Ook jij bent een goed lid. Erg actief, en je helpt veel mensen. Ik ken je volgens mij al een hele tijd (The Job), en daar zette je je ook altijd goed voor in. Keep it up!
MrKookie: KooKie :) Je postte altijd erg veel, maar nu zit je even in een post-dip lijkt het wel. Ik vond je altijd erg goed posten, en ik hoop dus ook weer dat je daar weer mee bezig gaat. Ik heb je namelijk al bijna twee weken niet meer zien posten :(
Apple-Mac: Ook jou ken ik niet zo goed.
Baffie: Same als hierboven.
Sa_bulldog: Daar is ons puppie :D Erg aardig en grappig persoon ben jij :) Je bent volgens mij wel aardig actief, en je post erg goed. Lekker uitgebreid :) Hopelijk blijf je nog wel even hangen hier

Leden:

Triads: Een erg actief lid :) Volgens mij heb je veel plezier hier op het forum, en dat moet ook natuurlijk :)
FerryN: Een erg aardig en gezellig lid. Altijd in voor een grapje, en ook zeer actief op het forum.
Basssss: Ik ken je niet zo goed, maar toch wel een beetje. Jij was altijd goed bezig met TCC, verder ken ik je eigenlijk niet.
Cuban Gangster: Ook jou ken ik niet erg goed.
lexus123: Same als hierboven.

Citaat

Ik moet echt wat minder emoticons gaan gebruiken.

Gameliner! Al het nieuws op een rijtje! Neem gauw een kijkje op deze gamewebsite.

Geplaatst op 13 april 2009 - 11:03     #8 Dit lid is offline   Dutchy3010 

• Female SCM coder!
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 19-januari 06
Let op! Je moet alle regels nakomen, dus ook de volgende:

Citaat

# Het is VERPLICHT om bij elk lijstje minimaal 75% in te vullen, ander post je gewoon niet;

Dus Triads, Jesperkaj, Bierbuikje en Redfire18, graag nog even je lijstje aanvullen.

Geplaatste afbeelding
Inschrijven t/m 14 januari!

Geplaatst op 13 april 2009 - 12:04     #9 Dit lid is offline   Gijsso 

• Faptastic!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-september 07
Admins:

Joriz: Aardige kerel, niks mis mee. Op antwoorden kun je soms even wachten, maar dat hoort erbij.
PatrickW: Een modder, ik zie 'm bijna nooit maar als ik 'm zie, dan komt ie weer met een prachtopmerking
Dutchy3010: De admin die ik het meeste zie. Ze zit hier al zo lang en nog steeds zo actief. Knap :tu:

Moderators:

Froodooo: De hobbit van GTAF. Ik zie 'm bijna nooit
Ikkes: De enigste keer dat ik 'm echt goed zag, was bij de de Robinson dingens. Altijd te laat met dingen, maar toch een goede kerel
Jowx: Een persoon die de moderator titel zeer trots draagt. Heeeeel vaak online en bij veel dingen gelijk ook actief en betrokken. Iemand waar je wat aan hebt
Svenie: -

Mega Leden:

Galiorix: Hoe lang is hij wel niet groen? Het schoonmaak middel van GTAF. Een trouw lid
Mania-92: -
Jon-asses: De GFX guru. Omdat ik nauwelijks iets doe met GFX zie ik m bijna nooit
NandroDavids: Heeft laatst een goed concept opgestart met LC hunt. Ben benieuwd of dat nou ook nog van de grond komt.
=>Sandra<=: SA MP, dat is jou ding. Maar ik zie jou bijna nooit. Komt misschien omdat ik niet SA MP speel

Super Leden:

Rullez: Goede artikelen in de OWN, verder zie ik jou bijna nooit.
MrKookie: Jij post weer iets dan dan wordt je gelijk weer SL. Knap.
Apple-Mac: -
Sa_bulldog: Het hondje dat altijd oppast. Nu nog erger sinds dat hij bij de politie zit. Goed lid, goed actief

Leden:

Triads: Zie je alleen maar bij de spelletjes :P Maar daar zie ik je vaak wat betekend dat je goed actief bent
FerryN: -
Basssss: Covesight, daar hoor jij thuis. Verderken ik jou niet zo goed
Cuban Gangster: Ken jou ook nauwelijks
lexus123: Een BeaT DowN lid die als ie online is, heel goed kan meepraten.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 13 april 2009 - 12:29     #10 Dit lid is offline   FerryN 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 08-februari 06
Admins:

Joriz:Joriz spreek ik vrij weinig eigenlijk, maar hij is top omdat ie een goeie forum uit de grond heeft weten te stampen :tu: .
PatrickW:Ja, PatrickW spreek ik ook amper, volgens mij alleen voor waarschuwingen :schater: maar zo is het verder een goeie admin.
Dutchy3010:Ook Dutchy spreek ik amper(Darn, ik moet echt meer gaan crewlikken zoals sommige), maar ook zij zet zich goed in voor het forum en doet haar werk goed :Y.

Moderators:

Froodooo:Froodoo, ja, heel weinig gesproken, maar je bent een coole gast, je komt goed over en je doet je werk gewoon prima
Ikkes:Ikkes, ook jij doet het goed, je komt goed over en je bent aardig, mooi zo :Y
Jowx:Jowx, diegene die mij gisternacht uit de chat heeft gebanned :duh: , Jij niet LIEV!
[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']Just joking, Jowx is TOPPIE :D en doet zijn werk ook goed, en is vaak instaat voor grapjes, maar is dat eenmaal niet, dan geeft ie je een kick ^_^ of als ie uitschiet een BAN _O_ [/font]
Svenie:Svenie is ook TOP! En hij heeft een goeie smaak qua vrouwen :eten:

Mega Leden:

Galiorix: Galiorix(Ik was al bijna de weg kwijt) is ook een goeie gast, en verdient het zeker om ML te zijn.
Mania-92:Jij, jij kan goed discussiëren maar soms iets te stijfkoppig, maar vaak zit je er niet langs en heb je dus gewoon gelijk ^_^ .
Jon-asses:Jon-asses, jij bent een goeie gast, en heb je wel eens in de chat gezien, maar verder ben ik je eigenlijk niet tegen gekomen, maar dat komt omdat je volgens mij veel in de Graphics gedeelte zit :Y .
NandroDavids:Nandro, ik zie je amper dus ik kan niet echt een oordeel geven.
=>Sandra<=:Onze SA-MP chick van het forum, je bent altijd behulpzaam en je doet aardig, prima zo =).

Super Leden:

Rullez:Jij bent ene goeie gast
MrKookie:Koekje?
Apple-Mac:De Chief van Green Light District, een goeie project met een goeie leider, en je doet je werk verder goed ;).
Baffie:Wie is Baffie? doet me aan iets vreemd denken :$
Sa_bulldog:BULLDOG!, we delen onze contract over Jowx en Nadine nog(Al hopen ze van niet) maar ook jij bent een coole gast waarmee je kan lachen en huilen, en je bent natuurlijk onze Forum-hond :*D .

Leden:

Triads:Ja, heb je wel eens gezien, voornamelijk in de spelletjes gedeelte, maar ik kan er niet echt iets uit opmaken helaas.
FerryN:Tja, wat moet ik daar van zeggen, HIJ IS HELEMAAL TOPPIE :D (KUCHahblahahKUCH)
Basssss:Basssss, jij was toen volgens mij redelijk actief in het modding/modelling gedeelte, ook jij komt over als een goeie gast ;)
Cuban Gangster: Onze Cubaanse Forum Gangster(Let op mensen, geen Internet Gangsta), jij bent vaker te vinden in Opinie enzo, en jij bent aardig alleen ook soms wat koppiger :P maar dat hoort erbij ;)
lexus123:Onze Xbox 360 voortzetter, neh effe serieus, je doet het verder goed en bent veel actief in het grote X360 topic, en nee, ik ga me controller niet oranje spuiten (te fel voor mij :schater: )

Iedereen is wel verdacht stil over mij :7

Geef Forum maar de schuld, ik moet perse Smiley weghalen =(

Later,

Dit bericht is aangepast door FerryN: 13 april 2009 - 12:36

Geplaatst op 13 april 2009 - 16:02     #11 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Admins:

Joriz: Een Admin die ik naast aankondigingen en bijzondere gebeurtenissen weinig zie.
PatrickW: Samen met schaapje vind ik deze jongen de lolligste van de Admins. Hij kan goed tegen een grapje en heeft ook humor :)
Dutchy3010: Same as above.

Moderators:

Froodooo:
Ikkes:
Jowx: Zoals gewoonlijk veel actief in Lifestyle en heeft mij tot nu toe al mijn Warns gegeven. Snap ik ook wel, sommige dingen die ik zeg zijn dan net wat te scherp :P. Goede Mod die goed zijn werk doet (meestal :P )
Svenie: De nieuwe Moderator van CTW! Daarnaast zie ik hem niet vaak en kan ik dus ook niet veel over hem vertellen.

Mega Leden:

Galiorix: Een Mega Lid dat zijn taak gigantisch serieus neemt :7 . Veel humor in zijn posts en ook erg gezellig.
Mania-92: Zie ik alleen maar in Opinie sinds zijn Degrade. Goed lid dat zijn mening durft te uiten.
Jon-asses: Zie ik nooit.
NandroDavids: Oprichter van de LC Hunt. Heel behulpzaam en schrikt er niet van om lollige reacties te posten.
=>Sandra<=: Een van de weinige GTA meisjes :P . Gezellig lid dat goed haar mening onderbouwd en is net als ik soms heel scherp.

Super Leden:

Rullez: Zie ik nooit :N
MrKookie: Zijn langverwachte promotie :) . Hij is altijd overal en nergens te vinden en is vaak behulpzaam als het topic ook echt vraagt om hulp :P.
Apple-Mac: Vaak in Opinie. Goed in het onderbouwen van zijn mening.
Baffie: Lopende VC encyclopedy. Vraag en hij staat altijd klaar met een antwoord. Zie ik buiten VC General en Missiehulp bijna nergens op het Forum :(.
Sa_bulldog: Een van de vroegste Superleden ooit. Deze jongen heeft mijn respect. Zelfs voor een luttel vraagje heeft hij al een post van een halve pagina klaarstaan. Dat zou mij dus nooit lukken :P .

Leden:

Triads: Vanaf het begin al een best serieus lid dat heel soms nog wel eens het topic over moet lezen om het te kunnen snappen. Geen offense ;) .
FerryN: Nooit verwacht die nog eens langs mij te hebben (zie elders in Opinie).
Basssss: Age of Empires makker :P . Vaak te vinden in de Quiz topics en Lifestyle.
Cuban Gangster: Ik laat me niet uit over mezelf, dat laat ik liever aan anderen over (A) .
lexus123: Zie ik bijna nooit.

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 13 april 2009 - 16:17     #12 Dit lid is offline   .Senne 

• Pew Pew Pew
  • Registratie: 17-augustus 07
Admins:

Joriz: Buiten de mededelingen zie ik hem niet veel, in de chat zet hij zich steeds op afwezig en zegt nooit iets.
PatrickW: Zie ik de laatste tijd ook niet veel meer, en ook al was ie bekend als 'boze PaW', zo kende ik 'm dan toch niet.
Dutchy3010: Uitstekende SCM modder, en admin die haar werk goed doet, en nog voldoende actief is

Moderators:

Froodooo:Ik weet dat hij moderator is in graphics, maar heb 'm zelf echt nog nooit gezien, dus kan er ook niet veel over zeggen.
Ikkes:Dacht dat hij moderator was van games, en zie 'm daar ook een beetje modereren, maar niet echt posten, wat wel jammer is.
Jowx: Sfeermaker in de chat, maar soms wordt het lastig om gekickt te worden als je iets zegt over hem, zonder enige andere reden. Ook nogal streng in regels, lijkt soms te vergeten dat dit forum voor de fun is, net als NOTA.
Svenie:Rasechte belg, dus niets verkeerd mee :P Ook vaak in de chat te zien, ook sfeermaker.

Mega Leden:

Galiorix:Overal zo'n beetje te zien, vooral in computer afdeling. Verdient 't wel om megalid te zijn.
Mania-92:Veel te zien in opinie, heeft z'n eigen mening over alles en wil die ten allen strijde uit kunnen leggen.
Jon-asses:Graphicus van het forum, dus daar zie je hem ook het meest. Luke gast, al heb ik er nog niet veel contact mee gehad.
NandroDavids:
=>Sandra<=:SA-MP girl, maar ik speel geen SAMP en kom er dus ook niet vaak, wat leidt tot het feit dat ik haar niet erg goed ken. :P

Super Leden:

Rullez:
MrKookie:Na lange tijd terug op het forum, en direct gepromoveerd tot superlid. Aardig en geduldig lid.
Apple-Mac:Green Light District, dus modder in hart en nieren.
Baffie:Nooit gezien, al weet ik dat hij VC kenner is.
Sa_bulldog:Politiedude, vriendelijke en goede kerel, zolang je hem en de politie respecteert. :)

Leden:

Triads:Nog niet zo lang op het forum dacht ik, of ik zie 'm gewoon nog niet zo lang. Goed meepostend lid, en ik gok dat ie fan is van Chinatown Wars.
FerryN:Ken ik ook van in de Chat, en we hebben al een paar leuke gesprekken achter de rug. Opperbeste kerel.
Basssss:Covesight, en met z'n onvergetelijke koffie smiley :koffie:
Cuban Gangster:weet ik niet veel over.. :P
lexus123:ik zie 'm wel vaak, en denk dat hij ook een echte gamer is.

It's a beautiful world we live in
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you

~Rage Against The Machine

Geplaatst op 13 april 2009 - 16:24     #13 Dit lid is offline   GTA Haas 

• Rustige jonge...
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 10-december 07
Admins:

Joriz: Joriz ken ik niet zo goed, maar hij onderhoud de site goed en doet goed zijn werk.
PatrickW: PatrickW is een admin die heel waakzaam is en goed voor de forum zorgt.
Dutchy3010: Dutchy3010 is ook erg waakzaam, best streng, maar dat hoort erbij. :)

Moderators:

Froodooo: Ken ik ik niet goed, wel dat hij in de Graphics Forum zat/zit. Een goede mod.
Ikkes: -
Jowx: Jowx is een toffe gast, hij staat altijd klaar voor iedereen en helpt veel. Een goede sfeermaker.
Svenie: Svenie is ook een goede mod, heeft een goede smaak qua vrouwen, en zorgt goed voor iedereen. Ook een goede sfeermaker.

Mega Leden:

Galiorix: Hij helpt leden goed, is erg actief.
Jon-asses: Kan hele goede sigs maken.
NandroDavids: Is hulpzaam.
=>Sandra<=: Ze helpt veel leden hoe ze om moeten gaan met SA:MP, hoe je een server maakt, daar heeft ze een hele mooie tut over gemaakt.

Super Leden:

Rullez: Rullez is een lid die veel helpt, weet veel over racinggames enz.
MrKookie: -
Baffie: Is een lid die actief is in de VC fora.
Sa_bulldog: Hij typt altijd een hele lap tekst waarin hij zijn mening goed uit, ook mengt hij zich goed in discussies, een goed lid.

Leden:

Triads: Aardig lid die wel houd van een gezellig gesprekje.
FerryN: Ferry is een aardig en behulpzaam lid, altijd vriendelijk.
Basssss: Ik ken hem niet goed, hij doet goede werk voor de Covesight.
Cuban Gangster: -
lexus123: -

Dit bericht is aangepast door GTA Haas: 13 april 2009 - 16:33

Geplaatst op 13 april 2009 - 17:21     #14 Dit lid is offline   End Of The Riot 

• Ik ben de brandweer. Samen de wereld redden? :D
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 30-april 08
Admins:

Joriz: Ken ik niet zo goed, maar ik denk dat hij een hhel gezellig persoon is en dat hij heel goede dingen doet voor Gtaforum.nl en ik denk dat hij wel behulpzaam is.
PatrickW:Ik denk dat hij eerlijk is en rechtvaardig en ook wel grappig (admins strippen)
Dutchy3010:Nouja lui om te beginnen. :7 maar heel grappig en tof.

Moderators:

Froodooo: -
Ikkes:Heel behulpzaam en aardig en soms ook wel streng.
Jowx:Heel tof, spraakzaam heel aardig en grappig
Svenie:Heel behulpzaam aardig en vriendelijk

Mega Leden:

Galiorix: -
Jon-asses: -
NandroDavids: Eigenlijk betweterig soms een beetje irritant maar wel behulpzaam
=>Sandra<=: ik denk ook heel ardgi en vriendelijk

Super Leden:

Rullez:Heel tof en behulpzaam
MrKookie: ook heel tof en grappig
Sa_bulldog: ik denk heel behulpzaam en aardig

Leden:

Triads: Heel behulpzaam en vriendelijk
FerryN: Gezellig en grappig
Basssss: ik denk ook behulpzaam en vriendelijk
Cuban Gangster: ook tof en aardig
lexus123: Heel aangenaam en tof

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 13 april 2009 - 17:23     #15 Dit lid is offline   Basssss 

• Pudding..
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 29-november 07
  • Corporation:The Covesight Community
Admins:

Joriz: Ik heb hem nog bijna nooit gesproken, maar ik vind dat hij veel en goed werk voor GTAGames doet.
PatrickW: Hem heb ik ook nog niet zovaak gesproken, maar ik vind hem een gave SCM-Modder en een Admin die zijn taak goed doet.
Dutchy3010: Haar heb ik al wel wat vaker gesproken, erg gezellig persoon. Zoals ik bij de OWN Recruitment Days al merkte. :koffie:

Moderators:

Froodooo: x
Ikkes: Alhoewel hij moderater is in het Games forum, zie ik hem daar nouwlijks. Best jammer. :(
Jowx: Ik heb Jowx nog (bijna) nooit gesproken, maar vanuit mijn ogen lijkt hij mij best gezellig maar hij kan ook best wel streng zijn op het gebied van modereren.
Svenie: Svenie zie ik regelmatig, maar spreek ik heel weinig. Ik vind dat hij goed screenshots kan maken, wat we wel kunnen zien aan zijn prijzenkast. :koffie:

Mega Leden:

Galiorix: Zie hem niet zo heel vaak, maar zal hem de komende tijd wel een beetje leren kennen omtrend de GTA III Photocontest. :koffie:
Mania-92: Zie ik niet vaak, maar als het een Megalid is. Kan hij nooit stout zijn. :koffie:
Jon-asses: Ik zie hem haast nooit, maar dat komt grotendeels omdat ik bijna nooit in het Graphics forum kom. :$
NandroDavids: Ken ik niet heel goed, maar als het een Megalid is. Kan hij moeilijk stout zijn. :koffie:
=>Sandra<=: Ze kan enorm goed overweg met het scripten van SA-MP, soms vraag ik me af waarom zij nog geen moderater in het SA-MP forum is. Daarnaast lijkt ze me best aardig.

Super Leden:

Rullez: Aardig lid en mede-Cover. :engel:
MrKookie: x
Apple-Mac: x
Baffie: Goede Vice City kenner, maar de laatste tijden zie ik hem niet zo heel vaak meer.
Sa_bulldog: Ik zie dit lid maar weinig, waardoor ik me soms afvraag waarom hij Superlid is. Maar het zal wel weer aan mezelf liggen... :$

Leden:

Triads: Gezellig lid. Eerlijk gezegt moet ik wel met hem kunnen opschieten, aangezien we samen in het team zitten voor de Covesight Activiteitenweekend. :engel:
FerryN: Best gezellig lig. Zie hem regelmatig, maar niet vaak. (Maar dat zal wel aan mezelf liggen. :$ )
Basssss: :koffie:
Cuban Gangster: Een gezellig persoon, nu nog zien of hij een goede tegenstander is in AOE Online. :koffie:
lexus123: x

Sorry meneer Jowx, is het nou wel goed? :$

Dit bericht is aangepast door Basssss: 13 april 2009 - 21:06

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen