Dutchy3010: Een goed persoon dat weet wat ze moet doen in elke situatie. Je kunt er altijd op rekenen.
Jowx: Heeft z'n strenge en minder strenge kanten. Duidelijk Gymnasium gedaan en als je ruzie zoekt, is het snel over. Hij disst je en geeft je 20%
PatrickW: -
Moderators:
_KoE_Mzungu: -
Beagle: Een echt aardige gozert. Lekker actief in Beat Down, mooie opmerkingen en iemand waar je goed op kan bouwen.
Flitskikker: -
Jacky-2007: Ik kom 'm niet zo vaak tegen omdat altijd wel iemand sneller is in het IV-fora, maar als ik 'm zie, dan doet ie goed werk.
Svenie: Een lopende games-bibliotheek. Komt niet meer zo vaak hier, maar is toch wel een van de betere moderators hier.
Mega Leden:
.Senne: Ook BD lid, de gezellige Belg en altijd in voor een feestje
Empire: Toch Summerbase? Ik zie 'm echt nooit.
Galiorix: Eentje van de wat oudere garde en met deze man kun je echt goed praten. Aardig en down to earth
Kai-ShockWave: -
Puma: Samen met Bierbuikje de Zoepketel begonnen. Echt een geweldige blog. Vooral hoe hij gevuld met de grootste bullshit die er bestaat. En dat maakt het zo leuk.
Super Leden:
Bierbuikje: Wat een klootzak... Nee grapje. Ik ken 'm echt zo lang, als vriend, als hulp, als leider, als... als... Ik kan nog heel lang doorgaan. Hij maakt BD echt gezellig, door hem was er Beat Bierbuikje. Geweldige gozer
Ferre: -
KillerZero86: Neutrale gozer, laat zich niet zo snel bedotten en weet vooral wat wel en wat niet kan.
Remi-X: Ook BD lid, maar ik zie 'm niet zo veel meer. Misschien op vakantie of gewoon interesse afgenomen, ik weet het niet. Was altijd wel lachen met hem
TomHagen: Zegt me niet zo heel veel.
Leden:
BanaanDaan: Laatst een leuk grapje samen met 'm gedaan, was mooi. Je kunt er mee lachen maar het is nog een flinke nieuwkomer.
Grand Theft Auto TOM: Die acties van 'm, die zijn soms echt flink grappig. En dan snapt ie het zelf niet echt. Ach ja, dat komt met de jaren.
End Of The Riot: Erg gezellig altijd met hem in BD, flinke GTA IV'er en waarschijnlijk straks ook nog EfLC
wesley123: Korter op het forum, maar bijna 2x zo veel posts als mij, heel actief dus, maar ken 'm niet goed.
Gijsso: Wie de fuck is die gast. Ik ken 'm echt niet maar iets aan zijn naam staat me al niet. Ik denk dat ik maar eens ruzie met die kel ga zoeken, zodat hij lekker van het forum gaat of zo. Ik moet dat gespuis niet hebben.
Oja, ik ken iedereen hier maar gewoon niet persoonlijk. Dan kan ik wel een beschrijving geven van wat die gast doet, maar daarmee beantwoord je niet de vraag wat vind je van.
Dit bericht is aangepast door Gijsso: 11 april 2010 - 16:28
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren