Joriz:
Ik zie Joriz persoonlijk niet veel. Ik ben niet van het vooroordelen, maar ik heb
gemerkt dat een aantal leden dat wel doen. Ik heb veel respect voor hem omdat hij degene is die
GTAForum heeft gemaakt en dat het tot de dag van vandaag een succes is. Hij laat het werk over aan de mensen
die hij vertrouwt en loopt niet naast zijn schoenen en daar heb ik een waardering voor. Ik vind het dan ook wel jammer dat hij niet wat meer post over wat minder serieuze zaken op het forum zelf, maar dat is natuurlijk ook wel te begrijpen want naast GTAForum zal hij ook meer projecten hebben en een leven.
PatrickW:
Ik zie PatrickW als een grappige volwassen (duh) kerel die wel van een grapje houdt. Maar ook kan hij serieus en rechtvaardig zijn in zijn beslissing over warns en dergelijke. Ik heb persoonlijk niet veel met Patrickw, maar ik moet regelmatig lachen om reacties die ik wel eens tegenkom.
Dutchy3010:
En daar hebben we onze vrouwlijke administrator. Op het begin was ik wel geïnteresseerd in wie deze persoon nou eigenlijks echt was. Met mijn toelating tot The Oceans ben ik goed voor de gek Gehouden door Dutchy en Jowx, en ik ben tot de dag van vandaag nog opzoek naar een goeie (grap) om ze terug te pakken, maar ik heb ook tot de dag van vandaag nog geen succses gehad omdat dutchy niet dom is en dingen heel snel doorheeft. Haar in een hoek lullen lukt ook niet zomaar dan moet je een erg goed argument hebben. Ik heb ook wel eens een goed gesprek met haar gehad over mijn leven. waarbij zei mij ook wel dingen vertelde hoe ze er over dacht. Dutchy is een Streng maar aardige Administrator!
(en toch ben ik altijd een beetje bang voor der)
Moderators:
Froodooo:
Ik zou bijna vragen wie het is. Ik zie hem nooit. Hij houd wel van gamen en weet ook wel wat over games lijkt me als je moderator van game sectie bent en dat is natuurlijk een dikke plus punt
Ikkes:
Ikkes is geloof ik een Moderator die ook wel van een grapje houdt. Hij post terecht met waarschuwingen en net als alle andere moderators maakt hij wel eens een foutje die hij dan ook toegeeft en ze excuus aanbied. Binnen TOC zie ik hem ook wel eens posten, Maar echt goed ken ik ook Ikkes niet.
Jowx:
Op het begin dat ik Jowx leerde kennen was er voor mijn gevoel wat spanning, maar die spanning was van korte duur. Tot de dag van vandaag is Jowx mijn steun en toeverlaat op sommige momenten en ik kan erg goed met hem lachen. Ik vertrouw hem 100% en dat gebeurt niet vaak met personen die ik helemaal niet ken. Ik zie Jowx dan ook als een soort van mysterieuze kameraad die ik niet ken. En dat vind ik soms wel eens jammer, maar ik respecteer hem in zijn keus. En daarbij is het heel logies dat hij Mysterieus is. Hij is grappig, maar ik heb ook gemerkt dat je niet met hem moet dollen. Hij is recht doorzee en hij laat zich niet zomaar uit het veld slaan!
Svenie:
Svenie is ook een aardige moderator. Hij zat gisteren even bij ons in de chat en kan ook goed mee ouwhoeren, Ook hem ken ik niet als een van de besten, maar je kan wel merken dat hij een aardig persoon is
Mega Leden:
Galiorix:
Het eerste wat mij altijd opvalt in zijn signature wat mijn gedachten altijd weg kan halen van de eventuele post waar ik mee bezig ben. Dit kan erg frustrerend zijn, maar het is zeker een goed lid. Behulpzaam,Houdt van een grapje en ook zijn mening geven kan hij als een van de beste
Mania-92:
Mania-92 een top poster als het gaat om lifestyle ik zie zijn post vaak voorbij komen en altijd wel een goed onderbouwde mening. Hij weet hoe hij op mensen moet reageren en ik denk dat ook deze megalid wel tegen een goeie grap kan!
Jon-asses:
Ik moet me vast schamen, maar ik ken Jon-asses niet super goed. Wel weet ik dat hij een keer iets heeft gedaan of doet met siganture's en dat daar ook wel een deel van zijn interesse ligt. Meer kan ik er helaas niet over zeggen.
NandroDavids:
Deze persoon zei ik de laatste tijd wat vaker voorbij komen om zijn mening over dingen eens te geven. En dat vind ik wel wat hebben. Hij post ook zijn mening onderbouwt en wil er eventueel nog wel op terug komen
=>Sandra<=:
Het andere meisje. Een Megalid waar ik ook veel waardering voor heb. Ze ondersteunde mij vaak in het Politie topic en ik vind haar mening er goed en belangrijk voor het topic. Natuurlijk heeft ze wel meer goeie post binnen het lifestyle forum. Ze is erg aardig, Maar ik denk dat je ook niet met haar moet spotten, want dan ben je bij het verkeerde adres! Ook zie ik haar naam vaak in SA-MP scripting staan en ik kijk er ook wel eens een beetje rond. en moet zeggen dat ze heel veel mensen helpt
Super Leden:
Rullez:
Rullez een oud lid van The Oceans. Het is jammer dat sommige mensen bij The Oceans weg zijn gegaan, maar zo is het leven nu eenmaal. Ook op het forum. Toch zie ik dat rullez zich bezig houdt met TCC en dat waardeer ik wel na het vertek uit The Oceans. Hij heeft regelmatig een helpende hand nodig en dat is ook helemaal geen probleem juist daardoor zie ik hem persoonlijk wat vaker op het forum. Het is wel een aardig lid, maar ik ken hem niet super goed.
MrKookie:
Een koekje is altijd lekker, maar soms heb ik er een beetje teveel van (grapje) een hond wil altijd koekjes hebben en die heeft Mrkookie dan ook in overvloed. Een Behulpzaam lid met veel koekjes
Apple-Mac:
Zie ik soms wel eens voorbij komen in Lifestyle. Hij vraagt zich vooral af hoe mensen het kenbaar gaan maken dat ze dood zijn. En dat vond ik wel een deel humor. Maar ook een hele goeie vraag. Ik denk dat hij zich veel bezig houd met Computers/games vanwege zijn naam, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Wel vind ik dat hij wel eens interesante topics of post heeft
Baffie:
Dit lid is voor mij volkomen onbekend. Ik kan hier dus ook heel weinig over zeggen. Helaas.
Sa_bulldog:
Natuurlijk heb ik ook wat over mezelf te vertellen. Ik kan de mensen die over mij twijfelen misschien tot een andere gedachte brengen. Ik heb sommige reacties gezien. dat mensen niet snappen waarom ik een superlid ben, omdat zelfs nu nog sommige mensen mij bijna nooit zien. Ik post over het algemeen veel Binnen The Oceans en Binnen Lifestyle. Ook heb ik sinds kort besloten om dit uitbreiden naar Games en Graphic's, maar hier heb ik niet altijd evenveel tijd voor. Ik vind mezelf om eerlijk te zijn super lid waardig. Ik probeer mensen wel te helpen als het nodig, maar er zijn heel veel leden op het forum die net iets sneller zijn. En dat is natuurlijk ook helemaal geen probleem, maar soms zie ik wel eens topic's dat mensen nog helemaal niet geholpen zijn en dan probeer ik toch iets te doen. Desnoods te posten zodat andere leden een kijkje gaan nemen. Ik ben ook veel bezig met mijn Hobby. En binnenkort zullen heel veel leden meer van mij gaan lezen en horen
Leden:
Triads:
een lid van TCC die zich veel bezighoud met Graphics heb ik het idee. Toch zie ik hem niet super vaak, maar daar zal misschien ooit nog verandering inkomen.
FerryN:
Ik ken FerryN ook al een poosje en ik moet zeggen dat ik het een aardige jongen vind die af en toe lekker mee geint. Nadine.Gtaaa staat bij mij en FerryN onder contract. En Jowx wil haar van ons afpakken, maar dat gaat hem niet lukken zolang FerryN en ik een team zijn
Basssss:
Bij mij ook niet echt bekend, maar als ik zo vlug even kijk is het een persoon die wel nieuwsgierig is en meer wil weten. Ook houdt hij zich bezig met gamen en dat is natuurlijk altijd grappig. Het lijkt mij wel een aardig persoon aan zijn reacties te zien (ja zelfs in dit topic) want het hoeft niet aan jezelf te liggen. Kom eens een kijkje nemen in Lifestyle en je zult veel meer over me te weten komen
Cuban Gangster:
Cuban Gangster zie ik ook regelmatig voorbij komen met zijn post. Hij post soms redelijk veel en weet zich ook goed aan te passen naar de situatie. Ik ken hem niet super goed, maar ik denk dat hij nog wel verder kan groeien op het forum.
lexus123:
Na een bezoekje aan zijn profiel schrok ik een beetje van de reacties die op zijn profiel staan. Toch vind ik het knap dat hij zich er nogal beschaafd naar mijn mening op reageert als ik naar de mening kijk van het andere team. Ik ken de persoon niet, maar ik kan uit zijn profiel opmerken dat ook deze persoon niet weg is van gamen. Hij heeft er wel interesse voor en zijn persoonlijke foto staat me wel aan >Rock On<
Dit bericht is aangepast door Sa_bulldog: 13 april 2009 - 19:01
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren