GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Wat vind je van...? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Wat vind je van...? - Geef je mening over forumleden! (LET OP DE REGELS!!)

Geplaatst op 13 april 2009 - 18:58     #16 Dit lid is offline   Sa_bulldog 

• Forum Hondje
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 21-april 06
Admins:

Joriz:
Ik zie Joriz persoonlijk niet veel. Ik ben niet van het vooroordelen, maar ik heb
gemerkt dat een aantal leden dat wel doen. Ik heb veel respect voor hem omdat hij degene is die
GTAForum heeft gemaakt en dat het tot de dag van vandaag een succes is. Hij laat het werk over aan de mensen
die hij vertrouwt en loopt niet naast zijn schoenen en daar heb ik een waardering voor. Ik vind het dan ook wel jammer dat hij niet wat meer post over wat minder serieuze zaken op het forum zelf, maar dat is natuurlijk ook wel te begrijpen want naast GTAForum zal hij ook meer projecten hebben en een leven.
PatrickW:
Ik zie PatrickW als een grappige volwassen (duh) kerel die wel van een grapje houdt. Maar ook kan hij serieus en rechtvaardig zijn in zijn beslissing over warns en dergelijke. Ik heb persoonlijk niet veel met Patrickw, maar ik moet regelmatig lachen om reacties die ik wel eens tegenkom.
Dutchy3010:
En daar hebben we onze vrouwlijke administrator. Op het begin was ik wel geïnteresseerd in wie deze persoon nou eigenlijks echt was. Met mijn toelating tot The Oceans ben ik goed voor de gek Gehouden door Dutchy en Jowx, en ik ben tot de dag van vandaag nog opzoek naar een goeie (grap) om ze terug te pakken, maar ik heb ook tot de dag van vandaag nog geen succses gehad omdat dutchy niet dom is en dingen heel snel doorheeft. Haar in een hoek lullen lukt ook niet zomaar dan moet je een erg goed argument hebben. Ik heb ook wel eens een goed gesprek met haar gehad over mijn leven. waarbij zei mij ook wel dingen vertelde hoe ze er over dacht. Dutchy is een Streng maar aardige Administrator!
(en toch ben ik altijd een beetje bang voor der)

Moderators:

Froodooo:
Ik zou bijna vragen wie het is. Ik zie hem nooit. Hij houd wel van gamen en weet ook wel wat over games lijkt me als je moderator van game sectie bent en dat is natuurlijk een dikke plus punt :Y
Ikkes:
Ikkes is geloof ik een Moderator die ook wel van een grapje houdt. Hij post terecht met waarschuwingen en net als alle andere moderators maakt hij wel eens een foutje die hij dan ook toegeeft en ze excuus aanbied. Binnen TOC zie ik hem ook wel eens posten, Maar echt goed ken ik ook Ikkes niet.
Jowx:
Op het begin dat ik Jowx leerde kennen was er voor mijn gevoel wat spanning, maar die spanning was van korte duur. Tot de dag van vandaag is Jowx mijn steun en toeverlaat op sommige momenten en ik kan erg goed met hem lachen. Ik vertrouw hem 100% en dat gebeurt niet vaak met personen die ik helemaal niet ken. Ik zie Jowx dan ook als een soort van mysterieuze kameraad die ik niet ken. En dat vind ik soms wel eens jammer, maar ik respecteer hem in zijn keus. En daarbij is het heel logies dat hij Mysterieus is. Hij is grappig, maar ik heb ook gemerkt dat je niet met hem moet dollen. Hij is recht doorzee en hij laat zich niet zomaar uit het veld slaan!
Svenie:
Svenie is ook een aardige moderator. Hij zat gisteren even bij ons in de chat en kan ook goed mee ouwhoeren, Ook hem ken ik niet als een van de besten, maar je kan wel merken dat hij een aardig persoon is :)

Mega Leden:

Galiorix:
Het eerste wat mij altijd opvalt in zijn signature wat mijn gedachten altijd weg kan halen van de eventuele post waar ik mee bezig ben. Dit kan erg frustrerend zijn, maar het is zeker een goed lid. Behulpzaam,Houdt van een grapje en ook zijn mening geven kan hij als een van de beste :)
Mania-92:
Mania-92 een top poster als het gaat om lifestyle ik zie zijn post vaak voorbij komen en altijd wel een goed onderbouwde mening. Hij weet hoe hij op mensen moet reageren en ik denk dat ook deze megalid wel tegen een goeie grap kan!
Jon-asses:
Ik moet me vast schamen, maar ik ken Jon-asses niet super goed. Wel weet ik dat hij een keer iets heeft gedaan of doet met siganture's en dat daar ook wel een deel van zijn interesse ligt. Meer kan ik er helaas niet over zeggen.
NandroDavids:
Deze persoon zei ik de laatste tijd wat vaker voorbij komen om zijn mening over dingen eens te geven. En dat vind ik wel wat hebben. Hij post ook zijn mening onderbouwt en wil er eventueel nog wel op terug komen :)
=>Sandra<=:
Het andere meisje. Een Megalid waar ik ook veel waardering voor heb. Ze ondersteunde mij vaak in het Politie topic en ik vind haar mening er goed en belangrijk voor het topic. Natuurlijk heeft ze wel meer goeie post binnen het lifestyle forum. Ze is erg aardig, Maar ik denk dat je ook niet met haar moet spotten, want dan ben je bij het verkeerde adres! Ook zie ik haar naam vaak in SA-MP scripting staan en ik kijk er ook wel eens een beetje rond. en moet zeggen dat ze heel veel mensen helpt :)

Super Leden:

Rullez:
Rullez een oud lid van The Oceans. Het is jammer dat sommige mensen bij The Oceans weg zijn gegaan, maar zo is het leven nu eenmaal. Ook op het forum. Toch zie ik dat rullez zich bezig houdt met TCC en dat waardeer ik wel na het vertek uit The Oceans. Hij heeft regelmatig een helpende hand nodig en dat is ook helemaal geen probleem juist daardoor zie ik hem persoonlijk wat vaker op het forum. Het is wel een aardig lid, maar ik ken hem niet super goed.
MrKookie:
Een koekje is altijd lekker, maar soms heb ik er een beetje teveel van (grapje) een hond wil altijd koekjes hebben en die heeft Mrkookie dan ook in overvloed. Een Behulpzaam lid met veel koekjes :)
Apple-Mac:
Zie ik soms wel eens voorbij komen in Lifestyle. Hij vraagt zich vooral af hoe mensen het kenbaar gaan maken dat ze dood zijn. En dat vond ik wel een deel humor. Maar ook een hele goeie vraag. Ik denk dat hij zich veel bezig houd met Computers/games vanwege zijn naam, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Wel vind ik dat hij wel eens interesante topics of post heeft :)
Baffie:
Dit lid is voor mij volkomen onbekend. Ik kan hier dus ook heel weinig over zeggen. Helaas.
Sa_bulldog:
Natuurlijk heb ik ook wat over mezelf te vertellen. Ik kan de mensen die over mij twijfelen misschien tot een andere gedachte brengen. Ik heb sommige reacties gezien. dat mensen niet snappen waarom ik een superlid ben, omdat zelfs nu nog sommige mensen mij bijna nooit zien. Ik post over het algemeen veel Binnen The Oceans en Binnen Lifestyle. Ook heb ik sinds kort besloten om dit uitbreiden naar Games en Graphic's, maar hier heb ik niet altijd evenveel tijd voor. Ik vind mezelf om eerlijk te zijn super lid waardig. Ik probeer mensen wel te helpen als het nodig, maar er zijn heel veel leden op het forum die net iets sneller zijn. En dat is natuurlijk ook helemaal geen probleem, maar soms zie ik wel eens topic's dat mensen nog helemaal niet geholpen zijn en dan probeer ik toch iets te doen. Desnoods te posten zodat andere leden een kijkje gaan nemen. Ik ben ook veel bezig met mijn Hobby. En binnenkort zullen heel veel leden meer van mij gaan lezen en horen :) dus in dat geval hoeft niemand zich zorgen te maken. Ik begrijp jullie onbegrip volkomen over mijn vroege promotie, maar ik probeer wel zoveel mogelijk op te vallen binnen lifestyle. Soms post ik nog wel eens in GTAIV en ik ben begonnen op het forum bij het Modding gedeelte van San Andreas. Dit kan Beagle zich (als die er nog is) zich nog wel herinneren. Dat ik ambities heb op het forum dat gaat dus wel duidelijk worden, maar er zijn ook ambities die ik niet mag laten zien. En dat kan soms voor mij en voor de Moderators/Administrators erg moeilijk zijn, omdat ik dan een regel breek. Waar ik persoon niks aan kan doen omdat ik dit in het echte leven ook doe.

Leden:

Triads:
een lid van TCC die zich veel bezighoud met Graphics heb ik het idee. Toch zie ik hem niet super vaak, maar daar zal misschien ooit nog verandering inkomen.
FerryN:
Ik ken FerryN ook al een poosje en ik moet zeggen dat ik het een aardige jongen vind die af en toe lekker mee geint. Nadine.Gtaaa staat bij mij en FerryN onder contract. En Jowx wil haar van ons afpakken, maar dat gaat hem niet lukken zolang FerryN en ik een team zijn :Y FerryN post ook redelijk veel ik zie het regelmatig voorbij komen. Toch kan hij soms ook wel een beetje raar of vaag uit de hoek komen, maar dat hebben wel meer mensen en dat is ook helemaal geen probleem ^_^ Hij heeft ook zo zijn goeie eigenschappen en ik waardeer hem ook erg als lid :)
Basssss:
Bij mij ook niet echt bekend, maar als ik zo vlug even kijk is het een persoon die wel nieuwsgierig is en meer wil weten. Ook houdt hij zich bezig met gamen en dat is natuurlijk altijd grappig. Het lijkt mij wel een aardig persoon aan zijn reacties te zien (ja zelfs in dit topic) want het hoeft niet aan jezelf te liggen. Kom eens een kijkje nemen in Lifestyle en je zult veel meer over me te weten komen ;)
Cuban Gangster:
Cuban Gangster zie ik ook regelmatig voorbij komen met zijn post. Hij post soms redelijk veel en weet zich ook goed aan te passen naar de situatie. Ik ken hem niet super goed, maar ik denk dat hij nog wel verder kan groeien op het forum.
lexus123:
Na een bezoekje aan zijn profiel schrok ik een beetje van de reacties die op zijn profiel staan. Toch vind ik het knap dat hij zich er nogal beschaafd naar mijn mening op reageert als ik naar de mening kijk van het andere team. Ik ken de persoon niet, maar ik kan uit zijn profiel opmerken dat ook deze persoon niet weg is van gamen. Hij heeft er wel interesse voor en zijn persoonlijke foto staat me wel aan >Rock On<

Dit bericht is aangepast door Sa_bulldog: 13 april 2009 - 19:01

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 13 april 2009 - 22:44 Berichticoon  #17 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
Admins:

Joriz: Druk.. Druk.. Druk.. De grote baas is altijd wel ergens mee bezig, altijd druk! Ondanks de grote drukte heeft hij wel een aardige community opgezet, dus daar mogen we hem zeker dankbaar voor zijn. Verder is hij af en toe terug te vinden in de chat, veel zegt hij niet, maar wat hij zegt bevat meestal wel enige humor. Gefascineerd door GTA en vooral door computers, met zijn eigen webhosting heeft hij vast ook zijn handen vol. Hoe dan ook een man ven weinig woorden, maar wel een man van krachtige daden.

PatrickW: De grootste HOAX van het forum. Die man kan gewoon niet zo oud zijn als hij beweerd, gewoon omdat het niet kan. Helaas bevestigd de kale plek op zijn hoofd zijn leeftijd, dus ben ik weer monddood. Op het forum kan hij erg streng uit de hoek komen, maar dat is ook wel nodig vind ik. Hij heeft een overdosis aan humor dat zich uit in grappige berichten en bijvoorbeeld ook de rubriek in OWN die hij met Lantyz deelt, Admins Strippen. Verder is hij natuurlijk wereldberoemd geworden vanwege zijn ontdekking in GTA San Andreas, de koffie kon hem niet warm genoeg zijn. Buiten zijn functie als Admin is het een hele fijne gozer, altijd in voor een praatje en hij staat ook altijd voor je klaar. Als je in de problemen zit, bied hij een helpende hand. Hij is echt een vriend zoals een vriend bedoeld is, ondanks onenigheden heb ik het altijd goed met hem kunnen vinden. Een top Admin, maar ook zeker een vreselijk goede vriend. Een man van goud! _O_

Dutchy3010: Jet! Verdomme, wat kennen wij elkaar al lang. Met een hele geschiedenis achter ons hebben we het toch wel aardig gedaan, niet? The Oceans draait prima, Oceans Weekly News is nog steeds succesvol. En wat ben je gegroeid! Ik kende je nog toen je een vaag lid was bij de Homies Club, wat een tijd was dat. Niet geheel zonder eigenbelang heb ik je uit die club gevist en in The Oceans gedwongen, en sindsdien ben je blijven groeien. Van lid tot Admin, jouw succesverhaal. Je zou hem zo kunnen schrijven, want succesvol ben je zeker. Ook op het gebied van modding heb je aardig wat voor elkaar gekregen, met zelfs internationale prijzen kan je best trots op jezelf zijn! Jammer dat het op dit forum wat minder gewaardeerd wordt, maar ach.. Dat doet niks aan je werk af. Ik denk dat er maar weinig leden zijn die jou echt kennen zoals je bent, een koppige maar vooral ook erg lieve meid. Je kan soms erg kortaf uit de hoek komen, maar dat moet als leider nu eenmaal. Je kan niet altijd losjes reageren, want dan draait alles op een chaos uit. Naar mijn mening heb je die balans goed gevonden, dat maakt je ook een goede leider. Buiten het forum ben je een prima persoon, altijd in voor een gezellig gesprek. Behulpzaamheid is je op het lijf geschreven en je zet je voor alles en iedereen optimaal in. Je bent een geweldige vriendin, maar ook een prima Admin! Hihi, dat rijmt..

Moderators:

Froodooo: Ontworpen om je te helpen. Nou, of dat zo is weet ik niet. Maar helpen doet hij zeer zeker, als moderator in de Games Fora doet hij het verder prima. Ik spreek je vrijwel nooit, en dat is misschien wel jammer. De momenten dat ik je spreek ben je een aardige kerel, dat zit wel goed geloof ik. Designen kan je ook erg goed, je maakt vaak leuke en originele ontwerpen. Als lid van The Oceans valt er niks op je aan te merken, daar ben je gewoon een goede toevoeging van het team.

Ikkes: Haha, jou ken ik ook al een tijdje zeg.. De meeste van onze gesprekken vonden toch wel plaats in de tijd dat ik moderator was van de Games Fora, altijd wel wat te babbelen. Nu heb jij die functie overgenomen, en dat is je ook zeker gegund. Als moderator ervaar ik je als prettige collega, ondanks dat we vrij weinig met elkaar in aanraking komen. Als teamlid van The Oceans ben je een goed lid, je zet je prima in en je bent altijd wel in voor wat gezelligheid in The Oceans Crib. Op het forum heb je vaak wat projecten georganiseerd, onder meer die fotocontest kan ik me nog goed herinneren. Ondanks dat we vroeger af en toe wat ruzie hadden over de stomste dingen mag ik je wel, je bent een prima gozer!

Jowx: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! ^^

Svenie: ..is een Belg. Maar dat merk je maar zelden hoor, haha. Ik heb in het verleden niet echt veel contact met je gehad, eigenlijk zelfs vrijwel nooit. Maar de laatste tijd vind ik je vaak terug in de chat, en op basis daarvan vind ik je een toffe gast. Je hebt humor, bent altijd in voor een lolletje en je bent een Belg! Maar ook op msn hebben we steeds meer gesprekken, dat is ook altijd wel gezellig. Je bent een erg goede collega op het forum, je functie vervul je prima. We zitten volgens mij wel op één lijn als het gaat om modereren, alleen heb jij geluk met je fora. Haha, ga zo door! Ik hoop dat we elkaar wat vaker gaan spreken, lijkt me gezellig!

Mega Leden:

Galiorix: Tja, wat moet ik in godsnaam over jou kwijt. In The Oceans ben je een goed lid, dat zeker. Ondanks dat je een tijdje afwezig geweest bent, ben je een terecht Mega Lid van het forum. Je komt een beetje impulsief over, bijdehand ben je zeker. Dat is niet negatief hoor, maar af en toe kan je een beetje doordraaien. De gesprekken die we hebben verlopen altijd chaotisch, maar dat ligt niet aan jou. Verder ken ik je als gezellige en aardige jongen, houden zo!

Mania-92: Eigenwijs kreng! Live vanuit Limboland brengt hij zijn ongezouten mening in Opinie, en die mening mag er wezen. Hij laat zien hoe te discussiëren, met argumenten! Hij heeft een vreselijk sterke eigen mening, daarbij is hij vreselijk koppig. Dus als hij eenmaal een standpunt heeft ingenomen, dan is het een helse klus om hem van het tegendeel te overtuigen. Af en toe draait hij daar een beetje in door, dan gebruikt hij argumenten die nergens over gaan. Het is jammer dat je moeite hebt met toegeven, want dat zou je niet misstaan. Je bent verder een prima gast, altijd wel in voor een gesprek. Meestal over GeenStijl en de kansloze dingen die daarop geplaatst worden, en natuurlijk na een wedstrijd van Feyenoord waarin ze alweer verloren hebben. Af en toe heeft hij wat rare trekjes, maar zijn woonplaats verklaard een heleboel.

Jon-asses: Poeh, jou ken ik meer van vroeger. Toen zag ik je als een enorm behulpzaam lid. Je bent volgens mij best aardig en zeker gezellig, daarnaast ben je altijd wel te vinden voor een goede grap. De laatste tijd is het contact een beetje verwaterd. Enigszins wel jammer, maar je bent ook erg veranderd. Wellicht dat we elkaar nog eens tegen komen op msn of op het forum, zal vast weer als vanouds gezellig worden! Oja, je naam mag niet verkeerd geschreven worden.. Hahaha..

NandroDavids: We hebben elkaar nooit echt gemogen geloof ik. Al vanaf het begin botste het, en daarna is het nooit echt goed gekomen. Misschien wel jammer, want af en toe ben je een geniale gast. Je bent enigszins wel wat arrogant, althans, zo komt dat over. Af en toe lijkt het alsof je jezelf helemaal geweldig vind, en wie dat niet ziet is incorrect. Dat stoorde me een beetje in het verleden, en ik dank ook dat het daarom ook nooit klikte. Toch heb ik respect voor je, vooral omdat je eerlijk bent. Je vind er geen doekjes om maar verteld gewoon hoe het zit, en dat siert je! Met MAF heb je het beste uit jezelf gehaald, helaas duurde dat wegens omstandigheden en tijdgebrek niet zo lang. Op het forum kom ik je niet vaak tegen, maar als ik je de laatste tijd tegenkom ben ik het vaak met je mening eens. ondanks dat ik je nog steeds een tikje arrogant vind, kijk ik nu heel anders tegen je aan. Je bent volgens mij buiten het forum een prima gast, en als je die eerlijkheid die je op het forum toont ook in het echte leven toepast dan ben je top!

=>Sandra<=: Helaas ken ik je niet echt, daar is het nooit van gekomen. ik heb me laten vertellen dat je behoorlijk begaafd bent met het modden, dat is natuurlijk een goede eigenschap op een forum als deze. Je rang is je ook niet aan komen waaien, die heb je ook wel verdiend. Maar wie er verder achter die naam zit, ik zou het niet weten. Af en toe zie ik je langskomen in Opinie, maar verder ook niet..

Super Leden:

Rullez: Hehehe... Hehehe... HEHEHEHEHE.. Rullez! Ik spreek je niet vaak, maar goed. We hebben wel het een en ander meegemaakt op het forum, zowel goede als slechte dingen. Maarja, dat ligt allemaal in het verleden. Je bent een aardige jongen, die soms zijn mening niet voor zich kan houden op momenten dat het niet uitkomt. Maar ach, dat siert je ook wel. Misschien dat we elkaar wat vaker moeten spreken, lijkt me wel gezellig op z'n tijd.

MrKookie: Alleen al om je naam hou ik van je, koekjes! Je bent al vreselijk lang op het forum, helaas met een kleine pauze die je kortgeleden weer hebt afgelast. sindsdien ben je weer een beetje gaan posten, maar vee kom ik je niet echt tegen. Je bent een gezellige en aardige gozer, maar we spreken elkaar te weinig om een goed beeld van je te vormen. Wellicht tijd om daar verandering in te brengen, onder het genot van een koekje? ^^

Apple-Mac: Je bent een van de weinige actieve leden die me echt niks zegt. Helaas.. :P

Baffie: Jij bent de expert op het gebied van GTA VC, dat heb je vaak genoeg bewezen. Nu wilt het lot dat ik vrijwel nooit in de GTA sectie te vinden ben, dus ik kan ook niet echt een beeld van je vormen. Wel weet ik dat je al eeuwenlang op het forum zit, dat zegt ook wel iets over je. Hoe dan ook, ga zo door!

Sa_bulldog: Woef! Om maar even lekker afgezaagd met de deur in huis te vallen.. Je bent nog niet zo gek lang op het forum, maar het lijkt soms of je er al eeuwen rond huppelt. Je bent in ieder geval erg aanwezig in zowel The Oceans als in Lifestyle. Je bent gefascineerd door de politie en daar wil je ook je beroep van maken, helemaal top! Op dit moment heb je veel met foto's, een erg leuke hobby als je het mij vraagt. Hoewel ik zelf liever foto's van vrolijkere dingen maak, zoek jij juist het onheil op. Maarja, dat moet ook vastgelegd worden natuurlijk. Wanneer je ook maar een vleugje brandlucht ruik vlieg je met je camera naar buiten, om er op uit te rukken. Daarnaast wordt je ook om de haverklap weg gepiept. Dat je foto's gebruikt worden bij nieuwsitems lijkt me geweldig, zo wordt je werk toch wel gewaardeerd. Helaas is het niet allemaal rozengeur en maneschijn in je privéleven, maar zo heeft iedereen wel iets. Jij dan weer net iets meer, maar tot nu toe ga je er volgens mij wel goed mee om. Je openhartigheid waardeer ik enorm, je laat merken dat je me volledig vertrouwd, dat schept toch wel een bepaalde band. Je durft zonder meer alles tegen me te zeggen, dat is een van de eigenschappen die je siert. Alleen moet je er ook voorzichtig mee zijn, kennis is macht. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, dus weet goed bij wie je je privéleven neerlegt. Op het forum ben je af en toe wat bazig, maar dat komt ook omdat de politieagent in je naar boven komt, af en toe zorgt dat helaas voor wat conflicten. Maar tot op heden is er nooit echt een groot probleem door ontstaan. Op msn praten we erg veel, over van alles en nog wat eigenlijk. Altijd wel gezellig, ondanks dat er ook veel ellende naar boven komt. Maar ach, je komt er wel! Je bied altijd een helpende hand bij problemen en jij bent iemand die letterlijk voor een vriend door het vuur zou gaan, dat is zeldzaam. Hou je sterk, dan kom je vanzelf wel waar je wilt komen!

Leden:

Triads: Persoonlijk ken ik je totaal niet, ik kom je alleen af en toe tegen in Lifestyle. Wat dat betreft lijk je me een aardige en gezellige jongen, maar dat is alleen op basis van je posts. Je veroorzaakt nooit echt problemen, dus dat is altijd mooi meegenomen. Verder heb ik vrij weinig over je te zeggen, wie weet komen we elkaar later nog eens tegen op het forum en leren we elkaar beter kennen..

FerryN: Hihi, dat was echt ge-wel-dig. We waren een beetje aan het klooien in de chat, het was echt super gezellig. Een beetje plagen hoort daarbij, alleen liep dat even anders. In plaats van een kick gaf ik hem een ban, en hij kon de rest van de avond de chat niet meer in. Hoewel ik er erg om heb kunnen lachen, ben ik blij dat die fout weer rechtgezet is. Want FerryN is een erg gezellige jongen, zeker in de chat. Hij zoekt af en toe de grens op, maar gaat er nooit echt fors overheen. Op het forum heeft hij een uitgesproken mening, die niet iedereen altijd waardeert. Af en toe komen er ook wat vage posts langs, maar ach.. Over het algemeen is het een prima lid. Doet gezellig mee met de rest en heeft lol in wat hij doet, en zo hoort het. Nogmaals mijn excuses voor je ban, al was het toch ook best wel grappig.. :D

Cuban Gangster: Man, wat heb jij me veel tijd gekost. Echt, je kan soms vreselijk irritant zijn. Gelukkig valt dat de laatste tijd wel mee en begin je je eindelijk een beetje te gedragen. Haha, dat klinkt ook wel veel erger dan het is. Maar goed, ik ben blij dat je wat beter post nu! Volgens mij ben je buiten het forum een prima gozer, altijd wel in voor een lolletje. Op het forum kan dat soms wel anders zijn, en dat is wel jammer. Misschien dat de tijd verandering brengt, wie weet!

lexus123: Volgens mij ben ik met jou ook een aantal keren flink gebotst. Vervelend ben ik hé? Kan ik ook niks aan doen, staat ook maar in mijn contract. Hoe dan ook, de laatste tijd val je niet meer op. Ik zie je vrij weinig meer langskomen, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval liggen die problemen nu in het verleden, en dat is prima! Ga zo door! ^^ Je lijkt me verder wel een aardige gozer, maar ik ken je helaas totaal niet..

Geplaatst op 14 april 2009 - 09:03     #18 Dit lid is offline   MegaPilot 

• Legendary Godfather
  • Registratie: 02-mei 08
  • Corporation:The Covesight Community
Admins:

Joriz: Mm, webmaster, over het algemeen zie ik je niet vaak, maar echt waar: Proficiat met het opzetten van dit sucesforum! :tu:
PatrickW: Goede admin, goede modder, en een flinke portie humor in 'Admins Strippen'. DYOM is een echt leuke mod, al is het missies maken niet voor mij weggelegd. Ook z'n andere mods waren most of the time een succes.
Dutchy3010: Goede admin, goede modder en ook nog de rest van die mod-commentaar. :clown:

Moderators:

Froodooo: Mm, ik ken je niet echt.
Ikkes: Same as above. Al waren je 'Game On'-rubrieken altijd mooi en interessant! :)
Jowx: Goede/gezellige mod, de slotjes zijn altijd gegeven met een lach, en in de chat is het altijd lachen. Z'n mening verdedigen kan ie als de beste, daarom ook z'n forumaward daarvoor.
Svenie: BEEEELG! :dans: Goede mod die zéér veel over CW weet, en gezellig in de chat.

Mega Leden:

Galiorix: Goede modeller en bovenal: gezellig. :)
Mania-92: Man met een mening die z'n mening ook kan onderbouwen, gezellig lid.
Jon-asses: PS-talent, goede PS-er, gezellig in Gangs & Corporations en soms eens in de chat.
NandroDavids: Een man met een mening die iedereen zal horen. We kennen elkaar amper, maar we hebben elkaar nooit gemogen.
=>Sandra<=: SA-MP queen! Gezellig lid, sterke meid ook(wat ze al heeft meegemaakt en dergelijke).

Super Leden:

Rullez: Covesight Wethouder! _O_ Leuk lid, al hebben we vaak 'ruzie' in de servers, maar dat valt altijd wel me.
MrKookie: Ik ken je niet zo goed, al zijn je topics wel altijd nuttig en zeker je Gta: IV fouten topic is zeker nuttig.
Apple-Mac: Goede modder, heeft zeer goede modding tutorials, en is ook nog eens gezellig.
Baffie: Gta: VC expert, inderdaad. Al bump je echt wel zéér vaak.
Sa_bulldog: Opinie-man, net als Jowx onderbouw je je mening goed.

Leden:

Triads: TRIADS!!!!!! Gezellig lid, vaak in de Cove server, altijd pret met Triads. :)
FerryN: Man met een eigen mening die zich in een discussie durft te wenden en ook goee argumenten vind, leuk lid.
Basssss: BASSSIEEE!!! Altijd pret met Bassie in een server, leuk lid! :)
Cuban Gangster: Ik ken je niet echt...Soms zie ik je eens passeren, maar meer niet.
lexus123: Same as above.

Dit bericht is aangepast door MegaPilot: 14 april 2009 - 09:09

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 14 april 2009 - 12:05     #19 Dit lid is offline   Djmaddox 

• LIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKEN
  • Registratie: 15-maart 09
  • Corporation:Beat Down
Nou, ik ga ook maar eens Posten :)

Admins:

Joriz: Over het algemeen zie ik Joriz niet veel, alleen soms in de chat. maar als hij dan wat zegt is het altijd wel een leuke opmerking :)
PatrickW: PatrickW zie ik ook niet veel, maar ik heb wel lol gehad met al je mods dus blijf vooral Mods maken!
Dutchy3010:Over het algemeen zie ik Dutchy3010 ook niet veel, maar de mod die je samen met PatrickW had gemaakt was heel leuk :)

Moderators:

Froodooo: Ik zie Froodooo niet vaak, omdat hij een forum modereert waar ik niet vaak zit, maar hij lijkt mij een serieus forumlid die toch heel gezellig kan zijn. Froodooo lijkt mij ook een actief lid, met een postgemiddelde van 2.6 per dag.
Ikkes: -
Jowx: Altijd gezellig, vooral in de chat. Jou posts zijn altijd heel serieus maar in de chat ben je altijd gezellig.
Svenie: Svenie kom ik niet tegen in het forum, maar wel in de Chat en dat is altijd gezellig ;)

Mega Leden:

Galiorix: Ik zie Galiorix niet vaak, maar je lijkt me een serieus forumlid, anders zou je geen megalid zijn. verder lijk je me ook actief met gemiddeld 3 posts per dag en dat is natuurlijk goed :)
Mania-92: -
Jon-asses: -
NandroDavids: Ik zie jou over het algemeen niet veel, maar dat komt geloof ik omdat we niet in dezelfde forums rondhangen. Ik heb wat naar jou posts gekeken en je lijkt mij een erg aardig en behulpzaam lid.
=>Sandra<=: =>Sandra<= Lijkt me heel aardig, maar dat haal ik uit je posts. Je zoekt geen ruzie in het forum en dat vind ik goed :tu:

Super Leden:

Rullez: Ik zie je niet veel, dat komt waarschijnlijk omdat we niet in dezelfde forums rondhangen. Je lijkt mij een actief en behulpzaam lid die veel post.
MrKookie: Ik zie dat je een actief forumlid bent, en dat is natuurlijk altijd goed. Ik zie dat je veel bezig bent met Photoshop en dat soort dingen.
Apple-Mac: Ik zie je Posts niet vaak, maar al zie ik een van je posts zijn het altijd serieuze posts :)
Baffie: -
Sa_bulldog: Sa_bulldog is een actief lid op GTAForum, en ik denk dat hij in het echt een aardige jongen is :)

Leden:

Triads: Triads kom ik veel tegen in het Lifestyle Topic, en lijkt mij heel aardig. verder zijn je posts altijd serieus en dat is natuurlijk goed.
FerryN: FerryN zie ik ook niet heel veel, maar ik weet dat al zijn posts serieus zijn. Je kan ook heel komisch zijn, zoals je Avatar, die is heel leuk.
Basssss: Ik zie jou niet vaak, waarschijnlijk omdat we niet in dezelfde forums rondhangen. wel weet ik dat je veel bezig bent met Mods en dingen daaromheen.
Cuban Gangster: Een actief forumlid die het hier erg gezellig houdt maar wel serieus berichten post :D
lexus123: Soms zie ik een postje van je, maar niet echt vaak. Waarschijnlijk omdat we niet in dezelfde forums rondhangen.

En dat waren mijn meningen :)
Ik zal dit bericht nog wel verder afmaken als ik langer op het forum actief ben, want zoals jullie zien heb ik lang niet van iedereen een mening.
EDIT: Ik had een deel van de code niet goed overgenomen.

Ok Jowx ik zal hem even aanvullen :)
Is het zo goed Jowx?

>>> Door Jowx: Super, bedankt! :) <<<

http://i41.tinypic.com/2q33i40.png
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 14 april 2009 - 15:02     #20 Dit lid is offline   Grove St. 

• Asjemenou :O
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-november 05
Admins:

Joriz:
Iemand die op het forum weinig van zich laat horen. Alleen bij belangrijke GTAForum momenten stelt hij het bericht op. Persoonlijk ken ik hem niet, en ik heb ook met hem niet veel besproken op het GTAForum. Iemand die vooral achter de schermen erg druk bezig is. Daarnaast weet ik dat hij zijn eigen webhosting bedrijf heeft. Ook heeft hij een aantal andere projecten lopen. Hier ga ik verder niet op in.

Sommige irriteren misschien aan hem, omdat hij weinig zegt, terwijl elke keer gevraagd wordt of hij wat meer onder de mensen wilt zijn. Wat ik me zelf af vraag is; je hebt een GTAForum opgericht, je bent dan fan, maar voor de rest praat je er niet over. Misschien als je de andere admins meer taken geeft en je de rol van alles bestuurder opzegt, dat je dan wat meer tijd hebt om ook andere zaken op GTAForum te regelen, bijvoorbeeld meer posten.

Oh, en post eens wat leuks in je blog weer!

PatrickW:
Een serieus iemand, die humor af en toe kan waarderen. Zelf nooit persoonlijk een gesprek aangegaan. Iemand die meer onder de mensen is en ook ingaat op de wat meer lolligere topics.

Dutchy3010:
De moeder van het forum.. (hmmz :P) En toch is dat zo. Want overal waar iets gebeurd is Dutchy3010 snel bij. Een goede admin die recht door zee is. Iemand die zich onder de mensen begeeft en lekker mee doet. Een goede mission scripter heb ik begrepen. (ik zit niet in dat wereldje) En laten we OWN niet vergeten..waar ze nog steeds leadert van is. Puik werk! Zij is niet lui, zij is gemakkelijk! =)

Moderators:

Froodooo:
Ja, altijd wistik niet waar er hoeveel ‘o’ moesten staan. Is het nou ‘Froodoooo’ of ‘Frooodoo’? Geen van beiden! Het is ‘Froodooo’. Een graphicus die erg goed is. Ik heb die signature met die ring – waar ‘Froodooo’ staat in gegrafeerd - altijd onthouden. Waarom? Geen idee. Af en toe heb ik hem vroeger om hulp gevraagt en je werkt prima geholpen bij Froodooo. Toppie!

Ikkes:
Ja.. Ikkes.. Denkt altijd aan zijn eigen..Ikje.. Nee hoor. =) Een top gozert zover ik weet. Ik heb hem af en toe vroegah gespronken, maar nu heb ik geen idee. Het is ook wéér iemand die veel met Photoshop werkt. Wel jammer van het merk Heineken. -1

Jowx:
Sorry.. nooit van gehoord.. Ohja, behalve dat hij moddereter is en veel leuke dingen heeft georganiseerd samen met Dutchy3010. Altijd in voor een praatje, maar dan moet het wel mooi weer zijn. Want als het slecht weer is, nou.. bescherm je dan maar. ^^ DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Iemand die recht door zee is.. Het is ja of nee, niet misschien. Je luistert of je gaat het merken. Máár blijkt hij dan fout te zitten, dan durft hij gewoon zijn excuses aan te bieden.

Vroeger hebben we af en toe gebotst.. ik liep rechts, hij toevallig ook, maar na een tijdje stilte hebben we een leuk gesprek gehad. Het ging over dit topic en ik moet zeggen dat ik het nut er nu wel ervan in ziet. Ik was eerst bang dat het een ‘gnagna even alles eruit klap’-topic werd.

Svenie:
Je bent mod, dus blijkbaar doe je veel goed. Ik ken je niet, dus kan weinig over je vertellen.
Maar ga in ieder geval zo door! ;)

Mega Leden:

Galiorix:
Gewonnen met je filmpje in de Zomervakantie prijzen dinges. Voor de rest doe je goed mee en luister je goed. Je bent niet iemand die keihard in discussie gaat, maar komt met goede argumenten. BANG! EN HET VUIL IS WEG! .. Galiorix slogan ken ik niet.. sorry. :D

Mania-92:
Hard, harder dan hard, nog harder dan jouw hard hard is. Maar soms komt het wat te agressief over. Iedereen heeft een mening, respecteer die. Ga niet je mening doordreunen, dat komt de sfeer niet ten goede. Want zoals Jowx al zei. Soms slaan je argumenten nergens op en dan kan je geloofwaardigheid achteruit gaan. Je post wel lekker mee!

Jon-asses:
Ken ik jou? Nee dacht het niet.. in ieder geval niet persoonlijk, maar misschien ooit gepraat? Je doet goed mee, vandaar dat je ML bent. Hou dat lekker vast! KUTGW!

NandroDavids:
Dé sportkenner, zo staat hij er hierom bekend. Af en toe komt de arrogantie boven de posts uit, maar volgensmij heb je een goed hart. Je post in ieder geval goed mee.

=>Sandra<=:
Voordat je op het forum kwam kende ik je van GTAWereld, een GTA website met SA:MP server. We konden het goed vinden en we hebben wat uren afgespeeld en afgecruised. Een tijd niet meer met je gesproken, maar zo te zien doe je het goed hier!

Super Leden:

Rullez:
Hé Rullez, we hebben samen nog een forum beheerd. Nu moet je me even helpen met de naam.. Het was iets, maar dan in spiegelbeeld. Uiteindelijk na het forum nooit meer met je gesproken. Je doet goed werk zie, hoor en lees ik. Volgensmij kom jij er wel.

MrKookie:
Koekje erbij? Zelf ken ik je niet persoonlijk, maar aan je posts te zien doe je goed mee. Lekker losjes, niet te serieus. Mooi. En bedankt voor je koekje.

Apple-Mac:
Apple-Mac, niet mijn lievelingsmerk PC. Ik hou het nog even bij Windows XP en een lekkere normale PC. Waarom? Omdat de muis rot is en niet doet wat ik wil en omdat de infrastructuur van de Mac modern, maar moeilijk aan elkaar te knopen is.

Volgensmij doe je goed mee met de rest en dat moet ook wel, anders ben je geen SL. Volgensmij ben je ook in voor een grapje aan je posts te zien en ben je lekker los. ‘SUPER STRAK PROGRAMMA’ en ‘'Brazil lalalaalalalalala, lalalalaalla brazil...'.

Baffie:
Baffie, wat een gekke naam. Dat is het eerste waar ik aan denk als ik jou weer bij de awards, de award voor ‘Beste GTA VC’ zie wegpakken. Niet iedereen is het eens dat jij ze zo vaak wint. Zelf heb ik geen idee of je er veel vanaf weet aangezien ik nooit in dat forum gedeelte komt.

Zet hem op en speel het spel nog 50x uit!

Sa_bulldog:
Ken ik niet erg goed. Zie hem vaak in topic die over Politie, Justitie en het leger gaan. Dit zijn nou net de topics die ik ook leuk vind en ze zelf dan ook aanmaak. Heeft een duidelijk mening over dit soort onderwerpen. Of je ook in andere gedeeltes van het forum komt, dat weet ik niet.

Leden:

Triads: Geen idee wie je bent.
FerryN: Ik herken je aan één of andere cartoon mannetje als ava.. Dat is dan ook het enige wat ik van je weet.
Basssss:
Nou, speel die Bassss nog eens.. klonk goed. :D
Iemand die gezellig meedoet en die ik niet persoonlijk ken. Je ziet hem regelmatig posten en doet goed mee. Tja en verder? Keep it up!
Cuban Gangster:
Ik heb niks met gangster en al helemaal niet met gangstah’s. Oh jij dat bent? Geen idee. Aan je posts te zien doe je goed mee en post je ook in andere topics dan Lifestyle. Ga zo door.
lexus123:
Lexus.. tja, wat moet ik over dat merk zeggen. Sommige willen het rijden andere niet. Dat heeft niks met jou te maken, maargoed, moet dit toch vol praten anders krijg ik het met Jowx aan de stok ( :clown: ). Je doet in ieder geval goed mee zo te zien.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 14 april 2009 - 16:05     #21 Dit lid is offline   Forumrunner 

• loading...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-januari 08
Admins:

Joriz:
Persoonlijk ken ik je niet, maar je hebt dit forum opgezet en het draaiende gehouden. Ik heb je wel eens gesproken in de chat, maar dat was dan met tien man tegelijk. Ik had soms wel eens het idee dat je in een post probeerde jong over te komen. Nummero '1' van GTAForum!
PatrickW:
Ook jou ken ik persoonlijk niet, en ik heb je ook nog niet echt gesproken. Ik heb je interview in het 'Crown Magazine' gelezen, maar ik weet niet of jij dat was met dat bekertje. Je treedt streng op, en bent aardig tegelijk. Blijf zo doorgaan.
Dutchy3010:
Ik jen je wel, maar niet persoonlijk. Ik heb je wel eens in de chat gesproken. Je zit op het forum echt 'Close to perfection'. Je leek net een robot!
Moderators:

Froodooo:
Ik heb je nooit online gezien. Ik denk dat je dat wel bent, maar dat ik in het verkeerde forum zit.
Ikkes:
Ikke ikke ikke, en de rest mag stikke :7 . Nee, je helpt genoeg. Ik vind deze zin echt leuk :
Een moderator "naait" nooit iemand: Een persoon die door de moderator "genaaid" word, "naait" zichzelf.

Tja, we zijn net agenten.

Jowx:
DAAAAAAAHHH!! Moderator van het jaar, zonder te twijfelen. Altijd gezellig, altijd aardig. Maar toch serieus.
Svenie:
Langoortje :P, een echte game-moderator. Verder ken ik je niet.
Mega Leden:

Galiorix:
:7, je bent echt een 'Over the top' Megalid. Meer heb ik niet te zeggen.
Mania-92:
Ik ken je amper tot niet, geen mening.
Jon-asses:
GFX, dat is het eerste waar je aan denkt als iemand Jon-asses zegt. Ik ken je verder alleen op Soccergraphics, en ook daar doe je het supergoed.
NandroDavids:
=>Sandra<=:
Super Leden:

Rullez:
Rullez, een brutaal mannetje. Kan soms erg negatief overkomen doordat hij kortzichtig reageert.
MrKookie:
Vroeger heb ik je nog nooit gezien, nu wel. Ik vind deze signature van je erg mooi.
Apple-Mac:
Ik ken je wel, maar ik heb weinig over je te zeggen.
Baffie:
Sa_bulldog:
Jij wordt nog eens moderator van Lifestyle, altijd te vinden in opinie, en erg serieus. WHAF!
Leden:

Triads:
Ik ken je wel, maar ik heb weinig over je te zeggen. Jij was vroeger toch 'The Hulk'?
FerryN:
PS3 4 LIVE volgens mij. Geeft niet gauw fouten toe, en je bent koppig. Toch een leuke gozer ;) .
Basssss:
Ex-Cove-Co :-( . Met je grappige avatar. Meer heb ik niet te zeggen.
Cuban Gangster:
Ik ken je wel, maar ik heb weinig over je te zeggen.
lexus123:
Gameventje, erg goed in First Person Shooters, en vast in nog veel meer games. Jou mag ik wel :Y .

Geplaatst op 14 april 2009 - 16:30     #22 Dit lid is offline   Cabyon 

• maakt je het leven zuur
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 23-november 07
  • Corporation:Beat Down
Admins:

Joriz: Tja... Wat moet ik hier over Joriz schrijven? Lof en respect, ik zou er een pagina vol mee kunnen vullen. :)
PatrickW: Een goede admin die geweldig inspeelt op sommige situaties. Houd altijd het overzicht. :)
Dutchy3010: De vrouwelijke admin. Is iets serieuzer dan de rest, maar verder een goeie admin.

Moderators:

Froodooo: Desingd to help you.... Die leus kennen we allemaal. Ik vind dat je eerst heel actief was, maar nu zie ik je nooit meer op het forum verschijnen.
Ikkes: Oeps.. Bij mij het meest bekend als de 'Pleeborstel'. Houd samen met Froodooo het fora Games prima op sterkte, en heeft gevoel voor humor die bij mij prima ligt. :)
Jowx: Is een serieus persoon, die naar mijn mening nog al snel warns geeft en zich snel aangesproken voelt in een situatie waarbij hij betrokken is. Gebruikt veel het teken ^^, wat best wel geestig is. Je onderhoudt Lifestyle prima, al vond ik dat je het topic van Arthis normaal kon behandelen, want je toonde daar geen enkel respect.
Svenie: Is prima moderator, die goed het Multiplayer fora in handen heeft. Is vaak online en goed bezig. :)

Mega Leden:

Galiorix: De
Mania-92: De debatter van dit forum, ik vind je nog steeds de beste. Duidelijk in zijn mening, en houvast. Al vind ik die topic waarover je wilt discussiëren vaak wat saai, maar dat ligt aan mijn leeftijd (12), misschien komt die intresse later nog.
Jon-asses: De graphicus van dit forum die ik echt goed vind. Ik geef je vooral lof voor de signature van Fernando Torres, echt de mooiste die je ooit gemaakt hebt. :)
NandroDavids: /
=>Sandra<=: Sprak ik redelijk vaak toen ze nog lid was. Geeft duidelijk aan wat haar mening is en helpt veel mensen.

Super Leden:

Rullez: Een goed superlid die prima mensen helpt, en bij mij vooral bekend als Covesight Wethouder. Hij heeft altijd een antwoord op je vraag, en heeft ook nog veel geduld. :)
MrKookie: je bent bij mij niet zo bijster bekend, maar je computerkennis waardeer ik zeer!
Apple-Mac: Maakt vaak nogal rare topic's aan, maar discussiërt daar fantastisch!
Baffie: Volgens mij ben jij 'de' GTA Vice City expert, maar voor de rest ken ik je niet goed. Ik vind dat je posts wel een bijdrage leveren aan het forum.
Sa_bulldog: IS voor mij een niet helemaal waardig superlid. Hij geeft prima zijn mening, maar in zijn posts komen spelfouten voor (Denk aan een g in plaats van een ch) en soms het verkeerd gebruik van een leesteken.

Leden:

Triads: Van binnen denk ik dat ie een kleine, lieftallige SPAMmer is, want hij had eerst in de 200 berichten, en nu is hij de 100 al gepasseerd. :P
FerryN: Bij mij beter bekend als Etinogard_NL. Heeft een grote voorliefde voor GTA IV en brengt dat ook goed uit. Onderbouwt goed zijn mening en posts gezellig mee.
Basssss: De cove-ex-co, die gezellig meepost op het forum en het prima in OWN deed. ;)
Cuban Gangster: Scheld wel vaak in zijn posts, en wordt daar vaak op Jowx aangewezen. Je komt iets te hard voor je mening uit, Max.
lexus123: Ik zie je niet vaak, maar bij topic's waar ik vaak kijk post jij vaak ook, en daar zijn ze vrolijk en positief. Je bent een leuk lid. :)

Oké, is dit prima?

Dit bericht is aangepast door Cabyon: 15 april 2009 - 16:38

''Dromen zijn een raadsel en dat gaat als volgt; het smelt in je hoofd, niet in je hand.'' ~ Spinvis

Geplaatst op 14 april 2009 - 18:30     #23 Dit lid is offline   Hanneswasco 

• Awesome Kiwi
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 05-januari 07
Admins:

Joriz: Voor jou heb ik diep respect. Je hebt uit het niets de grootste GTA-fansite van Nederland opgericht, en daarbij een zeer groot forum - wat uitgegroeid is tot één van de grootste forums van Nederland - en een grote walktrough. Ik "werk" dan ook met grote trots onder je. Verder vind ik het spijtig dat je minder onder de leden komt dan enkele andere collega's van je, maar ik weet wel dat je je achter de schermen evenveel of zelfs meer bezighoud met deze site dan je collega's.
PatrickW: Ook diep respect voor jou. Je bent een admin die zich al meer onder de leden van dit forum durft te mengen, en dat is altijd wel wat gezelliger. Daarnaast werk je mee aan Oceans Weekly News, waar je elke week weer (samen met Lantyz) een hilarische strip plaatst waar ik bijna altijd plat van lig. Je bent wereldwijd bekend door het maken van de Hot Coffee Mod, en nu ook al bijna met Design Your Own Mission, welke beide gewoon fantastisch gemaakt zijn!
Dutchy3010: Ook voor de enige vrouw in de crew heb ik diep respect! Je bent altijd heel gezellig en je doet heel veel voor het forum. Je bent een echte leidersfiguur, wat je vaak ook geeft op het forum, The Oceans en OWN. Modden doe je als geen ander, wat we ook kunnen zien aan DYOM, en over het algemeen ben je een toffe meid!

Moderators:

Froodooo: Jou ken ik niet zo goed, maar ik weet zeker dat je goed werk voor het forum verricht hebt, dat je zeer goed kan Photoshoppen en dat je ook voor Oceans Weekly News goed werk hebt geleverd. Maar wat ik me afvraag is waarom je zo goed als nooit meer post? Je laatste post stamt af van eind 2008, en toch kom je nog bijna dagelijks online? Ik hoop dat je terug wat actiever wordt, want van de keren dat ik je heb gezien en met je heb gesproken weet ik dat je een zeer goed lid was en designed to help everyone!
Ikkes: Ook een Games-moderator. Je hebt altijd prachtige game on's geschreven voor OWN, en ook je werk daar buiten was altijd zeer goed. Ik ken je ook niet zo goed, maar ik kan uit je posts opmaken dat je een goede moderator bent, die wel iets actiever mag zijn.
Jowx: Wat moet ik zeggen tegen de strengste moderator van het forum? Je bent iemand die altijd een eigen mening zal hebben en die die dan ook altijd durft te zeggen. Je bent een zeer kwalitatief lid, en je kan verschrikkelijk lange posts maken, waarin eigenlijk totaal geen inhoud staan (ik kijk maar naar je post van 11/04/2009), maar dat is zeker een positieve eigenschap!? Daarnaast ben je zeker actief en je werk als moderator doe je goed, al denk ik dat je soms net iets te streng bent, maar dat is beter dan met je voeten laten spelen! Je bent een goede leider van The Oceans die zeer origineel kan zijn en ook in de crew ben je niet te missen! Respect!
Svenie: Dé beste Belg van het forum, op mij na natuurlijk :engel:. Je levert uitstekend werk voor WikiGTA en je hebt superveel kennis van elke GTA. Je bent er altijd voor een gezellige babbel en ik hoop dat we nog lang collega's zullen zijn!

Megaleden:

Galiorix: Ik heb ook niet zo veel contact met jou, maar ik vind je een zeer kwalitatief lid. ;)
Mania-92: Je bent een goede GTA IV-er! In KiWi United ben je een redelijk actief lid bij meetings en je bent daar dan dus ook zeer gezellig! Sinds je geen moderator meer bent ben je wat minder actief geworden, maar dat is ergens wel logisch. Als moderator heb je altijd goed gemodereerd en dus verdien je ook m'n respect. :)
Jon-asses: Jij bent werkelijk één van de beste PhotoShoppers van dit forum. Je sportsignatures zijn vaak meesterlijk en ik vind het dan ook leuk dat ik af en toe tips mag krijgen van zo'n pro. Je bent een Belg, dus dat zit ook al weer goed.
NandroDavids: De man die ooit Global Moderator was. Met MAF heb je voor enkele rellen gezorgd met je harde mening. Je harde mening ging mij persoonlijk toch vaak ook wel wat te ver, en ik ben eerlijk gezegd dan ook blij dat MAF gestopt is...
=>Sandra<=: De SA:MP-er van dit forum. Van wat ik al gezien heb weet ik dat je echt super kan scripten, en dat is natuurlijk positief. Verder ken ik je niet zo goed...

Superleden:

Rullez: Met jou heb ik al wat meer contact gehad, vooral vroeger dan. De laatste tijd zie ik je iets minder op het forum, wat waarschijnlijk komt omdat je op andere plekken van het forum komt dan mij. Verder ben je een goed lid, en zeer gezellig. :)
MrKookie: Vroeger was je vast en zeker een zeer goed lid, en sinds je terug bent (sinds de release van de PC-versie van GTA IV) ben je terug op het forum te vinden. Je hebt veel verstand van vele GTA's en je was vroeger dan ook een grote hulp in het IV: Technische Problemen-forum. Daarnaast maak je op WikiGTA af en toe nog eens goed werk, en ben je zeker een kwalitatief lid. Daarbuiten ken ik je niet zo goed.
Apple-Mac: Ook jou ken ik iets minder goed, ook omdat je enkel actief bent in delen van het forum waar ik ook nooit kom. Maar aan jouw posts te zien heb je een goede kennis omtrent het modden en help je daar dan ook andere mee. Goed werk!
Baffie: Je bent ook al een behoorlijke tijd op het forum, maar de laatste tijd al een pak minder actief. Je hebt een zeer uitgebreide kennis van GTA Vice City, maar ik vind het spijtig dat je dit maar heel weinig meer laat zien op het forum.
Sa_bulldog: Een gezellig The Oceans lid, die ook buiten The Oceans heel gezellig is, zie ik.

Leden:

Triads: Ik ken je niet zo goed, maar aan de hand van je posts kan ik opmaken dat je mooi meepost, al vind ik dat je vaak net iets te korte posts hebt die niet veel toevoegen.
FerryN: Jou heb ik al wat meer gezien in de GTA IV fora, vooral vroeger dan. Ik vind dat je daar een zeer uitgebreide GTA IV kennis had, en dat respecteer ik zeker! Je laat niet met je sollen, en je hebt een sterke eigen mening, wat ook een positief kantje van je is!
Basssss: Ook jou ken ik minder goed, en ik kan dus ook niet echt iets over je zeggen.
Cuban Gangster: Jou zie ik al wat vaker, maar ik vind je eerlijk gezegd nogal spammerig overkomen. Je posts hebben vaak geen echte inhoud en zijn dus vaak niet echt een toevoeging.
lexus123: Jou ken ik ook minder goed, maar aan je posts te zien vind ik je redelijk gezellig overkomen.

Geplaatste afbeelding
Het stemmen voor de voorlaatste ronde kan beginnen!

Geplaatst op 14 april 2009 - 19:20     #24 Dit lid is offline   GTA-Freak2 

• PipPipPipPipPip
  • Registratie: 17-juli 05
  • Gang:De Wilde Ganzen
Admins:

Joriz: Oprichter van het coolste forum van Nederland. Doet zijn job ook prima.
PatrickW: PatrickW ken ik niet echt goed, dus kan ik niet al te veel zeggen over hem. Wel weet ik dat mijn (terechte) warns van hem komen.. ^^
Dutchy3010: Doet goed haar werk op het forum, al vind ik haar soms iets te streng, maar misschien is dat wel nodig op zo'n groot forum als het deze.

Moderators:

Froodooo: /
Ikkes: Ikkes ken ik doordat hij vroeger redacteur van Game On was, en dat deed hij zeer goed. Verder ken ik hem niet echt.
Jowx: In mijn ogen de beste moderator van het forum. Vele vinden hem te streng, maar dat valt echt wel goed mee volgens mij. Fantastisch ook hoe hij TOC leid, ik zou me geen beter leader kunnen voorstellen.
Svenie: Kent heel veel van verschillende GTA's en probeerd zijn kennis ook door te geven aan de andere leden. Goede moderator denk ik wel.

Mega Leden:

Galiorix: Galiorix ken ik vooral van vroeger, en toen viel hij wel positief op. Tegenwoordig zie ik hem niet meer zo veel op het forum.
Mania-92: :
Jon-asses: Hij maakt echt fantastische signatures en is naar mijn weten ook een heel goed ML, ook al kom ik hem niet meer zo veel tegen.
NandroDavids: Ik vind het nog altijd spijtig dat MAF is gestopt, want dat was soms wel geweldig. Verder niet echt veel te zeggen..
=>Sandra<=: /

Super Leden:

Rullez: Heel even heb ik met hem samen gewerkt aan Game On, en dat lukte goed. Tegenwoordig is hij spijtig genoeg niet meer heel veel online.
MrKookie: Was vroeger heel bekend op het forum, en is toen een tijdje niet meer actief geweest. Een half jaar geleden is hij dan (even) terug actief geworden, en direct al SL geworden. Een beetje een rare promotie in mijn ogen, want nu zie je hem bijna niet meer.
Apple-Mac: /
Baffie: Bekend om zijn grote kennis van Vice City, en zijn 3 awards die hij daarvoor heeft gekregen. Is soms iets te fier op al zijn awards.. ^^
Sa_bulldog: Terecht SL volgens mij. Hij is in TOC een van de actiefste leden, en is altijd vriendelijk.

Leden:

Triads: /
FerryN: Goed meepostend lid, al ken ik hem niet echt.
Basssss: Hem ken ik van TCC, en daar is hij denk ik wel een goed en actief lid. Verder redelijk onbekend voor mij.
Cuban Gangster: /
lexus123: Ook redelijk onbekend voor mij, maar wat ik zie van hem is wel goed.

Alle regels goed nageleefd? :engel:

Dit bericht is aangepast door GTA-Freak2: 14 april 2009 - 19:25

Geplaatste afbeelding
Made by .Levi.

Geplaatst op 18 april 2009 - 17:15     #25 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
>>> Door Jowx: Lijstje #2 staat er, u kunt uw mening weer uiten over een setje nieuwe leden!<<<

Geplaatst op 18 april 2009 - 17:39     #26 Dit lid is offline   Visser23 

• (L')
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 25-oktober 06
Admins:

Lantyz: Lantyz, mijn kleine eekhoorn :) Echt een leuk persoon, altijd veel humor en je doet je werk goed :)
GTA-Sheep: Sheep, ook jij doet je werk erg goed, ook een leuk persoon. Ga zo door! :)
.Levi.: Je verricht erg goed werk in de grafische fora. Het is er erg druk, en je deed het prima met -Matthijs- samen. Succes met je nieuwe patner, Jay; :)

Moderators:

Jay;: Daar is de blauwe :) Echt super dat je moderator bent geworden! De fora passen erg goed bij je. Je kan super met Photoshop omgaan. Een erg aardig persoon met een super inzet. Respect! :tu:
Hanneswasco: Jammer voor jou dat een blauwe kiwi niet bestaat, maar toch erg goed gedaan. Ook deze fora passen goed bij je. Je bent erg actief en verricht ook goed werk op WikiGTA. Super persoon, ook voor jou dikke respect :klap:
SummerBase: Helaas ben je niet zo actief meer als voorheen. Je deed erg goed werk. Helaas ben je nu niet meer zo vaak online, wat ik wel graag zou zien.
Thundercover:Thundaaah :bier: Je bent een hele goed moderator, met natuurlijk de benodigde humor. Je bent erg actief in je fora, wat ik zeker respecteer. Ga zo door :)

Mega Leden:

Visser23: :cab:
Dizzee: Dizzee, je hebt al vele awards gewonnen, waar ik het zeker mee eens ben. Ik bewonder jou creaties heel erg. Ik snap niet hoe je dat doet.
M4X: Ook jij was super in Photoshop. Ik zie je niet vaak meer, helaas. Het is ook erg goed wat je hebt bereikt met The DuckDome. Gewoon corporation, geweldig!
VWO-er: Daar hebben we de jongen die een paar honderd meter van me af woont. Niet zo actief meer, maar dat was je altijd wel. Echt super hoe actief je altijd was in de SA fora. KIU
Flitskikker: Flits, echt prachtig hoe je die programma's altijd maakt. Je helpt de leden er heel goed mee, en dat respecteer ik zeer. Ik zou zeggen: nog meer van die programma's! :)

Super Leden:

Arjen: Helaas ken ik jou niet goed.
Ferre: Je bent lekker actief, en je hebt het tot nu toe erg goed gedaan met je nieuwe gang. Gelijk 3e bij de Corp. Verkiezingen is zeker niet slecht.
Sprunk: Ons nieuwe superlidje :) Nogmaals gefeliciteerd. Je bent erg actief, waar dan ook. Het gaat erg goed, dus ga zo door :)
Argon: Ook jou ken ik niet echt goed.
Wesley_GTA: Je bent erg actief, en vooral te vinden in Lifestyle. Het is leuk om te lezen hoe je over dingen denkt. Ik ken je niet erg goed, helaas.

Leden:

MegaPilot: Mega, waarom je gedegradeerd werd weet ik ook niet. Je deed het altijd erg goed. Wel goed actief en onverslaanbaar met SA in vliegtuigwars. Helaas vind ik je wel irritanter posten.
2slow{0}: 2slow :sigaar: Erg goed wat je hebt gedaan met Beat Down :) Helaas ben je niet erg actief buiten je gang. Je hebt wel talent in Photoshop, en daarom heb ik denk ik ook nooit een battle van je gewonnen. Dat moet wel eens, dus zullen we binnenkort nog eens een battle doen? :P
Jacky-2007: Je bent erg actief in je clan, en jammer genoeg niet veel erbuiten. Het is erg goed wat je allemaal met de clan doet en voor elkaar krijgt. Ga zo door :)
kaj-killer: /
gerbieboy6: /

Dit bericht is aangepast door Visser23: 21 april 2009 - 19:08

Gameliner! Al het nieuws op een rijtje! Neem gauw een kijkje op deze gamewebsite.

Geplaatst op 18 april 2009 - 17:40     #27 Dit lid is offline   The Hulk 

• Het Monster Van Het Forum
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 16-april 08

Bericht weergevenJowx zei op 18 Apr 2009, 18:15:24:

>>> Door Jowx: Lijstje #2 staat er, u kunt uw mening weer uiten over een setje nieuwe leden!<<<

Leuk ^_^

Ontopic:

Admins:

Lantyz: Ik ken hem niet echt maar hij/zij is net als Joriz diegene die deze geweldige website in stand houd.
GTA-Sheep: Ik ken dit lid niet echt maar het lijkt me een goede admin die veel voor de site doet.
.Levi.: Ik ken dit lid ook niet echt maar ik weet wel dat het een echte Graphics expert is.

Moderators:

Jay;: Een goede moderator met veel graphics talent/ervaring.
Hanneswasco: Dit lid ken ik ook niet echt maar ook jij lijkt me een goede moderator.
SummerBase: /
Thundercover: Ik ken je niet echt maar aangezien je posts lijk je me een goede moderator.

Mega Leden:

Visser23: Een aardig en leuk lid waarmee ik veel lol heb beleeft tijdens het interview van Club Impulse.
Dizzee: Dit lid ken ik niet...
M4X: De leider van The DuckDome. Een geweldig, aardig en behulpzaam lid.
VWO-er: Dit lid ken ik ook niet...
Flitskikker: Ik ken je niet echt maar je hebt wel een goed signature ratesysteem gemaakt ^^

Super Leden:

Arjen: Jou ken ik niet echt.
Ferre: De leider van Westdyke een goed lid de een geweldige gang heeft opgericht.
Sprunk: Je bent pas geleden nog gepromoveerd dat zag ik in het promotietopic voor de rest ken ik je niet echt.
Argon: /
Wesley_GTA: /

Leden:

MegaPilot: Een geweldig lid wat hebben wij al veel lol meegemaakt in de server an TCC.
2slow{0}: Ook een geweldig lid. Erg aardig, actief en behulpzaam. En dan ook nog leider van een corporation en een Graphics Talent!
Jacky-2007: /
kaj-killer: Jou ken ik ook niet echt maar je lijkt me een aardig en leuk lid. Aangezien je posts, gang en je felicitatie tegenover mij geen negatieve dingen over jou.
gerbieboy6: Je lijkt me een leuk en aardig lid. je bent wel een beetje te actief soms krijgen andere leden in het spelletjes forum nooit de kans om iemand anders te beschrijven/beoordelen.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 18 april 2009 - 17:51     #28 Dit lid is offline   MegaPilot 

• Legendary Godfather
  • Registratie: 02-mei 08
  • Corporation:The Covesight Community
Admins:

Lantyz: Lantyz! Altijd een leuke admin geweest, samen met PW altijd leuke stripjes, toppie gast!
GTA-Sheep: Ik zie 'm niet zo vaak op het forum, al zou ik wel eens met hem willen SA-MPen...:( Als ik 'm zie, weet hij z'n mening en verdedigt hij ze goed.
.Levi.: Leevi! PS-talentje! Goede admin, vooral z'n PS-talenten mogen gezien worden.

Moderators:

Jay;: Ik vind 'm samen met Hanneswasco de 2 IV-kennners, altijd goed posten enzo, goede mod! :)
Hanneswasco: Onze IV-kenner, en nog eens Belg bij, toeval of niet? Dat deze Belg niet dom is, is zeker. Goede posts, goede mod(als ik zo naar je slotjes kijk), doe zo voort.
SummerBase: Ik heb SummerBase niet echt vaak op het forum zien verschijnen, geen mening. :N
Thundercover: Alhoewel we vaak van mening verschillen, vind ik je toch een goede mod. Goede posts, dat je moderator bent van het Computerforum is echt geen toeval.

Mega Leden:

Visser23: Visser23!!!111!!!111!!! 1 van de leden waarmee ik redleijk vaak een babbeltje sloeg op MSN, nu ik niet meer zoveel op MSN zit verwatert dat. Naja...Ik vind je een leuk lid, goede posts,..doe zo voorts. :)
Dizzee: BEEEELG!!!11!!!111!!! PS-talent ten top, hij post goed, maar van z'n PS-talenten ben je telkens verbaasd over het resultaat.
M4X: Hem heb ik nooit veel gezien, geen mening.
VWO-er: Same as above.
Flitskikker: Ik heb Flitskikker altijd al gezellig gevonden, mede door z'n beleefdheid(Mvg, Flitskikker), is het zeker een gezellig lid. Z'n posts zijn altijd goed en ik bewonder stiekem z'n Powerpoint-talent.

Super Leden:

Arjen: Ik zie 'm niet vaak op het forum verschijnen, doch vind ik z'n posts steeds goed en is het een echt PS-talent! :Y
Ferre: Een leuk, maar vooral grappig lid. Hoe jij je gang hebt aangemaakt en hoe ze groeide is iets om jaloers op te zijn. Doe zo voort. :)
Sprunk: 1 van onze computerspecialisten! Je posts zijn noal kort, doch weet je redelijk veel van computers.
Argon: Hem ken ik echt niet, sorry. :N
Wesley_GTA: Hem heb ik altijd al bewonderd om z'n manier van z'n mening te vormen, het heeft zo een eigen stijl. Ik vind z'n posts goed en zeker een gezellig lid. :Y

Leden:

MegaPilot: MegaPilot? Wat voor een naam is dat nou weer? Nah, m'n mening over mezelf dan maar. Tjaa, ik vind mezelf noal impulsief en soms zet ik wel eens een irritante post. Maarja, dat zal wel overgaan in m'n apenjaren zeker?
2slow{0}: Dit is 1 van de leden die ik diep respecteer. Echt waar Cor, je hebt al een hele forumgeschiedenis achter de rug. Je doet je best voor BD en ik hoop dat het zo blijft! :)
Jacky-2007: Ik ken je niet, al heb ik wel eens gepiept in je clan. Je hebt echt een mooie clan opgericht, houden zo! :Y
kaj-killer: Nope, ken ik niet. :N
gerbieboy6: Nope, ken ik niet. :N

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 18 april 2009 - 19:39     #29 Dit lid is offline   GTA-Freak2 

• PipPipPipPipPip
  • Registratie: 17-juli 05
  • Gang:De Wilde Ganzen
Admins:

Lantyz: Grappige admin met bijzonder veel kennis over de wat oudere GTA's. Zie je niet meer zo vaak, maar doet z'n werk altijd goed.
GTA-Sheep: Sheep is tegenwoordig misschien niet echt actief, maar hij blijft een geweldige admin.
.Levi.: Levi ken ik vooral van op PSN waar hij altijd COD4 speelt (beste game ooit trouwens ^^) maar ook van zijn geweldig goed Photoshop ontwerpen. Op het forum ken ik 'm trouwens niet echt.

Moderators:

Jay;: Heel snel moderator geworden, maar zeker niet te vroeg. Doet zijn werk tot nu toe heel goed, maar het kan soms misschien met iets meer humor.. ^_^
Hanneswasco: Fantastisch goede jongen, en altijd heel vriendelijk. Het GTA IV forum staat 'm ook op het lijf geschreven.
SummerBase: Zie je bijna niet meer op het forum, maar vroeger deed hij hij z'n job wel goed.
Thundercover: Modereert goed, met veel humor. Niks op aan te merken.

Mega Leden:

Visser23: Veel beter nu hij terug Visser noemt.. ^^ Ken 'm voor de rest niet echt.
Dizzee: Goede Photoshopper, spijtig genoeg is hij al een tijdje geen moderator meer want dat deed hij zeer goed.
M4X: Ook niet meer echt actief tegenwoordig, wel was hij altijd een prima ML met goed AN. Persoonlijk kende ik 'm niet.
VWO-er: /
Flitskikker: Pas lid geworden van TOC maar daar zie ik 'm niet zo vaak, op het forum staat hij (voor mij) bekend om z'n hulpvaardigheid tegenover andere leden.

Super Leden:

Arjen: Veel te lang geleden dat ik 'm nog heb gezien, was vroeger wel een goed SL, al herinner ik mij daar niet echt veel meer van.
Ferre: Ik dacht dat Ferre nog ML was.. :P Niet echt iets over te zeggen buiten dat hij goed AN spreekt enzo, maar dat doen (bijna) alle SL+.
Sprunk: Kersvers SL en dat verdiend hij. Lekker actief en ook nog eens gezellig. Top!
Argon: /
Wesley_GTA: Prima SL. Ook hem ken ik niet 100%.

Leden:

MegaPilot: Prima lid, al kan hij soms (zeer) irritant overkomen. Is heel actief, en probeert altijd vriendelijk te zijn.
2slow{0}: Moet je maar doen als lid een gang opstarten die na een tijdje zelfs corporation word. Moet wel een goed lid zijn.
Jacky-2007: Nagenoeg perfect AN spreekt Jacky, en hij heeft één van de grootste GTA IV clans opgericht van het forum. SL waardig in mijn ogen.
kaj-killer: /
gerbieboy6: /

Geplaatste afbeelding
Made by .Levi.

Geplaatst op 20 april 2009 - 16:16     #30 Dit lid is offline   -Trix- 

• Bank Overvaller
  • PipPipPip
  • Registratie: 06-augustus 08
Admins:

Lantyz:Ken ik Niet echt.
GTA-Sheep:Aardige vent,geeft alleen warns als het echt nodig is.
.Levi.:Al wel eens gezien wel aardig.

Moderators:

Jay;:Aardige en een goeie moderator.Hij is pas begonnen als ik het goed heb.
Hanneswasco:Kiwi!Ja wel eerder gezien.Aardige gast AND also belg.
SummerBase:/
Thundercover:/

Mega Leden:

Visser23:Club impulse blog owner.Ja aardige vent,echt leuk dat ie zijn blog op offert voor Club impulse.
Dizzee:/
M4X:/
VWO-er:/
Flitskikker:Goed gekozen naam!

Super Leden:

Arjen:/
Ferre:/
Sprunk:Aardig en vriendelijk.
Argon:/
Wesley_GTA:Heeft het leuke" wat eten jullie vandaag" topic.Echt een fijne gozer

Leden:

MegaPilot:Best grappig.
2slow{0}:Aardig en heel vriendelijk
Jacky-2007:Wat ik over deze vent zeghij is ronduit fantastisch!En tevens een goed co van death incorporated.
kaj-killer:Wat ik in godsnaam over me zelf zeggen. :{
gerbieboy6:Aardig en vrienddelijk!

Heb ik het lijstje binnen de 75%gedaan?Leuk topic BTW.

Dit bericht is aangepast door kaj-killer: 20 april 2009 - 16:18

Posted Image

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren