GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Wat vind je van...? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Wat vind je van...? - Geef je mening over forumleden! (LET OP DE REGELS!!)

Geplaatst op 20 april 2009 - 19:18 Berichticoon  #31 Dit lid is offline   Jacky-2007 

• Rubbin' burners in Liberty City since '08
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Globale Moderators
  • Registratie: 11-april 08
Admins:

Lantyz: Ik ben je knuppel nog niet tegengekomen, en dat ga ik vooral zo houden. :tu: Verder, ik heb nog niet de eer gehad interactief met je in hetzelfde topic te posten, jammer.
GTA-Sheep: We hebben een koe, en we hebben een schaap. Maar nooit alle dieren over één kam scheren, want het verschil tussen deze twee is uitermate goed te merken. Je posts zijn altijd direct herkenbaar, Sheep-stijl. Houden zo!
.Levi.: Prima poster, dan zal je je functie vast ook prima hebben verdiend!

Moderators:

Jay;: Hey, lid van Death Incorporated, wat kan ik zeggen? Prima gozer, altijd scherp in posts en op het forum. _O_
Hanneswasco: In één woord: Kiwi. Verder, een waardig collega op het MP:Clans forum, en sinds kort "mod-dert" hij wat aan. En terecht!
SummerBase: Lang leve de zomer, ook wat het deze variant betreft!
Thundercover: Weinig ervaring mee nog, maar dat komt vanzelf bij The Oceans.

Mega Leden:

Visser23: Zie "Thundercover"
Dizzee: /
M4X: /
VWO-er: Weleens ooit wat van gelezen... en dat was goed, goed onderbouwde mening.
Flitskikker: Design your own Flitskikker! :tu: Helemaal loose, die signature! En je ziet de stijl her en der al gekopiëerd worden, dus go figure: Trendsetter! :tu:

Super Leden:

Arjen: /
Ferre: /
Sprunk: Er is een clan naar je vernoemd, wat valt daar nog aan toe te voegen? :puh:
Argon: /
Wesley_GTA: /

Leden:

MegaPilot:
2slow{0}: 2 fast{0} was nogal eens een vervelend, opgefokte poster in het IV forum. Maar kleine jongetjes worden ouder, en vòila, ook de kwaliteit van posten ging gestaag de goeie kant op. En geen collega meer in de MP:Clans da's dan weer spijtig.
Jacky-2007: Geen mening, dat is aan jullie.
kaj-killer: Wéér zo'n Death Incorporated lid.. :puh: Goed jong, af en toe nogal in een spam stemming, maar dat is de leeftijd denk ik. Heerlijk actief in Clan Talk, altijd gezellig daar! :Y
gerbieboy6: Over een doorzetter gesproken! Gerbieboy6 doet zijn best om zijn clan van de grond te krijgen,"IV The Cop Crimes". Hier begon hij mee op 2 maart 2009, heeft nu (jawel) één lid erbij sindsdien, maar geeft het niet op! Ik zou zeggen, hou nog even vol, Gerbie. Je mag altijd weer bij me terecht voor tips, no problemo. Het is alleen moeilijk voor de Forummers om zich iets voor te stellen bij het speltype wat je wil neerzetten, en dat moet nog even groeien. Zet 'm op! :tu:

Jaarcijfers 2011 van Death Incorporated zijn gepubliceerd. Bekijk ze op de Death Blog!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 20 mei 2009 - 18:06     #32 Dit lid is offline   .Corneria. 

• "Boom, Headshot!"
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 20-september 08
  • Corporation:The Covesight Community
Admins:

Lantyz:Altijd een gezellig lid geweest,veel humor en helpt graag.Eeen echte Admin! :7 Weet veel over de oudere GTA's.Voor de rest een gezellige Admin. :Y
GTA-Sheep:Sheep,een dier,een dier lief,lief GTA-Sheep. XD Heel leuke Admin.Maar is niet zo actief meer. :N
.Levi.:Goede Admin+PS'er. .Levi. is ook een duidelijke poster.Wat hij post is altijd zeer dijdelijk.

Moderators:

Jay;:Een nieuwe mod hé?Hij doet goed zijn best om andere te helpen. :Y (Zo heeft hij natuurlijk ook zijn functie gekregen.)
Hanneswasco:KIWI!!Samen met Koetje leider van Kiwi-United.Een zeer goed postende mod.Ik ken hem ook redelijk goed van op MSN. :Y :7
SummerBase:Ik weet alleen dat het een goede mod is en dat ie zijn werk heel goed doet.Voor de rest ken ik hem niet zo goed.
Thundercover:Humor gastje. :D Het is een leuke mod. :Y

Mega Leden:

Visser23:Een zonnetje op het forum,door hem ben ik beginnen photoshoppen. :Y Nogmaals bedankt Vissertje. :Y
Dizzee:De "PS EXPERT",maakt mooie signatures enz... .Hij is ook een behulpzaam lid als het op GFX gaat. :Y
M4X:Ken ik niet zo goed. :N
VWO-er:/
Flitskikker:FK.....ook zo'n goede PS'er.Ik vind hem een leuk ML. :Y

Super Leden:

Arjen:Ken ik niet.
Ferre:Ken ik wel.Leuk lid.Leider van West-Dyke Motorclub.Ik vind hem weel een leuk SL.
Sprunk:Aaaah Sprunkie ken ik goed hoor.Hij is heel behulpzaam,ook de (vroegere) leider van TSC.Ik vind Sprunk wel aardig. :Y
Argon:Ken ik niet.
Wesley_GTA:Leuk SL.Doet zijn ding hier op het forum goed. :Y Hij is het waard om SL te zijn. :Y

Leden:

MegaPilot:Aaaah....een mede-cover.Een heel gezellig lid+hij is grappig.Ik vind hem wel tof.Hij is ook goed in SA-MP.Dat heeft ie bewezen. :Y
2slow{0}:2fast{0}->2slow{0}->2fast{0}.Leuk gezellig lid,hij mag van mij eeuwig op het forum blijven rondlopen.Hij is behulpzaam en grappig.
Jacky-2007:Ken ik niet.
kaj-killer:Leuk lid,hij is ook wel grappig+hij is een lid dat het waard is om lid te zijn. XD :D
gerbieboy6:Hij post (heeeeeeel) goed in het spelletjes forum,daarom ken ik hem ook. XD Gerbie is een leuk,tof,grappig en :tu: lid.

:cya:
.Corneria.

Geplaatst op 20 mei 2009 - 19:15     #33 Dit lid is offline   Die Hard 

• Get busy living, or get busy dying
  • PipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 29-juni 06
  • Corporation:The Covesight Community
Admins:

Lantyz: Lijkt me een aardige gozer. Het Eekhoorn-imago past uiteraard wel bij hem. Ook is hij altijd erg origineel. Zo zag ik laatst z'n eekhoorn-loze Signature en Avatar met een soort tekst van "Lantyz is afwezig"
GTA-Sheep: Een erg goeie en aardige moderator. Straft alleen als het echt nodig is. Als we iets willen doen voor onze Corporation kunnen we bij hem terecht (al denk ik dat het bij de andere administrators niet anders zal zijn, nietwaar? :P)
.Levi.: Tja, ik ken hem niet echt. Maar om Administrator te worden moet je toch een goede jongen zijn. ;)

Moderators:

Jay;: Bij mij vooral bekend van Oceans Weekly News. Voor de rest ken ik hem niet echt. Bij OWN krijg ik de indruk dat het een goede gozer is die alles doet om zijn doel te bereiken.
Hanneswasco: Tja, de kiwi. Ook met "zijn" clan Killing Winners United weet hij de kiwi er toch uit te krijgen. ;)
SummerBase: Wat ik van hem weet is dat hij al die tijd nog steeds z'n voorwiel van de Freeway (toch?) heeft als Avatar. Altijd erg behulpzaam, doet alles om de mensen te helpen.
Thundercover: Tja, bij mij bekend van The Oceans en ook in het Formule 1-topic kom ik hem diverse malen tegen. :)

Mega Leden:

Visser23: Ik kwam hem voor het eerst tegen met zijn voetbalsignatures die hij bijhoudt in een topic. Maar de laatste tijd kom ik hem ook steeds meer tegen, zowel op het forum als bij OWN. Keep Up The Good Work!
Dizzee: Ik wordt altijd een beetje dizzee als ik naar z'n Avatar kijk...
M4X: Bij mij niet echt bekend, volgens mij ken ik hem van het modden, maar ik kan er ook compleet naast zitten.
VWO-er: Volgens mij ken ik hem ook van the Oceans. Maar ook omdat hij bereid was om te helpen bij een opdracht van het Activiteitenweekend van TCC. :)
Flitskikker: Als ik aan Flitskikker denk, denk ik aan Photoshop. Altijd bereid om een aantal leuke signatures te maken.

Super Leden:

Arjen: Als ik het goed heb is hij ook bekend van het Photoshoppen...
Ferre: De Westdyke-Leader. Kennelijk staan we bij hen op Black-List omdat we de "zogenaamd serieuze Corp" zijn. Tja, wat wil je als je over elke gang spottende screens in je Gang-Talk zet.
Sprunk: Jij was vroeger toch de Leader van the Stroopwafel Company? Jammer dat het een beetje is stilgevallen. Op zich grappig dat er een Stroopwafelkraampje staat tussen al die Ganzen en Motorbikes.
Argon: Geen flauw idee wie je bent, sorry. :$
Wesley_GTA: Ik ken je alleen omdat je (als ik het goed heb) vroeger altijd een topic bijhield over vliegtuigen. Was altijd erg interessant om te lezen. Jammer dat het is opgehouden.

Leden:

MegaPilot: Meneer de Zeurpiet. :7 Ondanks dat kan ik het altijd goed met hem vinden en zijn we wel redelijke vrienden. Probeert zich ondanks z'n gezeur toch altijd in te zetten voor de Corporation en blijft trouw.
2slow{0}: Volgens mij heet hij tegenwoordig weer 2fast{0}, van de rollator teruggerend naar de snelle voertuigen? Lijkt me een erg leuke gozer, jammer dat ik hem nog nooit ontmoet heb.
Jacky-2007: Ik ken je naam wel, maar je zegt me eerlijk gezegd niets. :$
kaj-killer: Er staat me vaag iets van je bij dat je altijd post waar je kan posten. Laatst zag ik drie keer op een rij "kaj-killer" staan bij laatste posts.
gerbieboy6: Bij mij ook bekend van die andere TCC, The Cop Crimes. Eerst een gang, toen een clan. Goed van je dat je je, ondanks dat je (zoals ik net las) 2 leden hebt, toch door zet met TCC. Veel succes!

Zo, dat was het dan. Hopelijk heb ik niemand beledigt? ^_^

Geplaatste afbeelding
   The Covesight Community
Informatie | Subforum | Recruitment

Geplaatst op 27 juni 2009 - 10:54     #34 Dit lid is offline   Stopbord 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 24-december 08
Admins:

Joriz:Hosting word zeer gewaardeerd. _O_
PatrickW: Doet veel goede dingen voor ons =D. Respect!
Dutchy3010: Altijd Paraat voor hulp . Bedankt voor de hulp die je ons al bood.

Moderators:

Hanneswasco: Chill man! Heeft me al veel geholpen.
Ikkes:/
Jowx:/
Svenie: Leuke moderator , altijd redelijk , staat open voor commentaar

Mega Leden:

Galiorix:/
Mania-92: Altijd een eerlijke mening
Jon-asses:/
NandroDavids:/
=>Sandra<=:/

Super Leden:

Rullez:Cove schandaal momenteel niet gepast bij de superleden vind ik.
MrKookie: ken ik neit
Apple-Mac:ken ik niet
Baffie: ken ik niet
Sa_bulldog: Staat altijd open voor lolletjes , is wel chille gast.

Leden:

Triads: ?
FerryN: Leuk lid
Basssss: Goede maat , Hopelijk zijn er nog meer als hem.
Cuban Gangster:Komt soms raar over .
lexus123: ?

Dit bericht is aangepast door kidage: 27 juni 2009 - 10:55

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 27 juni 2009 - 18:24     #35 Dit lid is offline   Issie3222 

• Drugs en wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 27-februari 08
Admins:

Joriz: Een Admin die serieus met zijn taak omgaat. Ik zie hem alleen maar als hij wat belangrijks heeft mee te delen. voor de rest niet zo vaak eigenlijk.
PatrickW: Een aardige kerel, eens gesproken in de chat en hij kan best wel gezellig zijn!
Dutchy3010: Iemand die ook serieus met haar taak als Admin omgaat, Ze is streng waneer het moet maar is ook altijd in voor een grapje.

Moderators:

Froodooo: -
Ikkes: -
Jowx: Jowx is streng waneer het moet, Is aardig en oprecht en kan goed orde op zaken stellen.
Svenie: Aardige kerel waarmee je altijd kunt praten (in de chat).

Mega Leden:

Galiorix: Behulpzaam.
Mania-92: Iemand die zich nooit om laat praten, en die zijn mening goed onderbouwt.
Jon-asses: Maakt mooie signatures.
NandroDavids: -
=>Sandra<=: -

Super Leden:

Rullez: -
MrKookie: -
Apple-Mac: -
Baffie: -
Sa_bulldog: Is een kerel die goed zijn mening kan geven en heel erg creatief is.

Leden:

Triads: -
FerryN: Een jongen met veel humor, maar kan soms bij andere leden provocerend overkomen.
Basssss: -
Cuban Gangster: -
lexus123: -

Geplaatst op 4 augustus 2009 - 10:26     #36 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
>>> Door Jowx: Lijstje #3 staat er (eindelijk), u kunt uw mening weer uiten over een setje nieuwe leden! Commentaar over het lijstje kan in een PB naar Vuurschokje a.k.a. Visser23! <<<

Geplaatst op 4 augustus 2009 - 11:06     #37 Dit lid is offline   Visser23 

• (L')
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 25-oktober 06
Hou nou eens op met 'Vuurschokje'!

Admins:

Lantyz: Lantyz, mijn kleine eekhoorn. Echt een leuk persoon, altijd veel humor en je doet je werk goed :)
GTA-Sheep: Sheep, ook jij doet je werk erg goed, ook een leuk persoon. Ga zo door! smile3.gif
.Levi.: Goede admin, altijd erg creatief en goed bezig in de Grafische forum. Een man met humor, vooral in de chat want op het forum kom ik je niet erg vaak tegen.

Moderators:

_KoE_Mzungu: Koe, het is dat ik niet zoveel meer in de GTA: San Andreas fora kom, maar je was altijd erg actief daar en je posts gezien nu nog steeds. Volgens mij deed je ook erg veel savegames, wat ik zeker kan respecteren. Je hebt het goed onder je hoede, ga zo door!
Flying_Dutchman: Ik kom je nauwelijks tegen op het forum, maar je post natuurlijk ook niet echt veel. Je post wanneer het nodig is, dus je doet je moderator taken erg goed. Naja, biertje? JE hebt er blijkbaar erg veel respect voor :bier:
Azer: Helaas ben je niet erg actief meer. Je was altijd een goede, actieve moderator, maar dat is blijkbaar een beetje veranderd. Je moet echt weer actief worden hoor. De Multiplayer fora zitten op je te wachten! :)
Flitskikker: Flitsie! Je doet het goed als nieuwe moderator! Af en toe moet je iets strenger zijn, maar dat leer je wel met Jowx als leraar :D Je hebt actieve fora onder je hoede, dus hou het onder controle. Gelukkig doe je dat al. Ga zo door met je taken en groei boven Jowx uit.

Mega Leden:

-Matthijs-: Ten eerste jammer dat je bent gestopt als moderator van de Grafische fora. Je was altijd een goede moderator! Je bent een erg creatief persoon, gezien je signatures etc. Een hele goede graficus, dus ik wil meer van je werk zien!
Silverbyte: Silverbyte, een persoon dat ik echt respecteer! Ongelofelijk wat jij allemaal hebt meegemaakt, en hoe jij het doet op dit forum. Nu ben je een tijdje inactief, maar daar is natuurlijk een reden voor, en die weet ik ook. Neem gerust je tijd. Als je maar terug komt :P Je bent altijd een goede poster, je weet hoe je je mening moet onderbouwen en hoe je moet posten. Altijd uitgebreid, altijd perfect ABN, echt uitstekend! Ga zo door!
Verlaro: Net weer terug actief, en ook niet een klein beetje. Je bent erg actief, met goede posts. Altijd een leuk begin boven je posts wat me wel aanspreekt. Ga zo door!
K.O.: Ik snap niet waarom je vertrokken bent. Je was altijd goed bezig op het forum, en je hebt zelfs het Megalid-maatschap behaald. Een hele prestatie. Daarom snap ik ook niet waarom je weg bent. Kom snel terug!
Bling: Ook alweer een tijdje niet meer op het forum geweest. Hopelijk is dat i.v.m. vakantie. Eerst was je altijd erg actief, maar dat is helaas sterk verminderd. Je was altijd een goede moderator!

Super Leden:

Beagle: Een tweede hond op het forum. Je bent een goede modder, als ik het goed zeg. Je bent erg actief, ga zo door!
Ghost_Rider: Al een hele tijd inactief. We waren het niet altijd met elkaar eens, maar toch een goed persoon die altijd al veel wist van GTA: San Andreas. Altijd savegames doen.
Ice Banana: Banaan :) Je was altijd erg actief, een humoristisch persoon. Jammer dat je nooit meer op GTAForum komt. Ik kon je altijd erg respecteren, maar waar je nu uithangt, ik weet het helaas niet.
Jacky-2007: Je bent erg actief bij je GTA IV clan. Ook heb je erg veel kennis van GTA IV dus dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Ook ben je aardig actief, dus ik zou zeggen, hou het zo!
Kai-ShockWave: Je hebt een mooie GTA IV clan opgezet, een hele prestatie! En dan ook nog volhouden, erg goed gedaan hoor. Je weet erg veel van GTA IV af, en laat dat ook zien in de IV fora. Well done :)

Leden:

ikt: Helaas weet ik over jou niks te zeggen.
PowerPats: Kijk bierbuikje.
Fiegel5: Fiegel, ook jij bent erg actief. Vooral in de Lifestyle fora naar mijn weten.
Jesperkaj: Vooral actief in Club Impulse. Daar ben je echt extreem actief. Ik zie je ook wel eens in de lifestyle fora, maar wel veel minder dan bij je gang. Ook kom je aardig vaak in de chat en jat je citaten (signature) *cry*
Bierbuikje: Biertje? Je bent altijd erg actief. Veel weet ik over jou niet te zeggen, helaas.

Gameliner! Al het nieuws op een rijtje! Neem gauw een kijkje op deze gamewebsite.

Geplaatst op 5 augustus 2009 - 00:47     #38 Dit lid is offline   Rinaldootje 

• YOU SHALL NOT PASS!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-juli 05
  • Corporation:Beat Down
Admins:

Lantyz: Probeert altijd beleefd te blijven.
GTA-Sheep: Heeft een goed gevoel voor humor.
.Levi.: Heeft het goede gedaan door een ruziezoekend topic dicht te gooien.

Moderators:

_KoE_Mzungu: De aardige San Andreas koe.
Flying_Dutchman: Streng maar rechtvaardig.
Azer: Inactief :P
Flitskikker: Altijd behulpzaam. Zonder hem geen goed forum.

Mega Leden:

-Matthijs-:
Silverbyte: Heeft niet echt een mooie muziek smaak.
Verlaro: Is niet te vinden in de lede zoekmachine.
K.O.: Zo goed als vertrokken jammergenoeg.
Bling: Kan in mijn ogen een beetje bot overkomen.

Super Leden:

Beagle: Een aardig BeaT DowN lid.
Ghost_Rider: Een goed behulpzame persoon & ex Co-Leader van BeaT DowN
Ice Banana: al even niet online. MAar wel altijd behulpzaam.
Jacky-2007: Altijd gezellig. Iedere post heeft wel een smiley.
Kai-ShockWave: Ziet er altijd goedgehumeurd uit.

Leden:

ikt: Spammed wel eens. Maar Heel weinig.
PowerPats: Barman van BeaT DowN. Aardig en altijd goedlachs.
Fiegel5: Is een goede schijver van de OWN
Jesperkaj: Beetje druk. en denkt dat er nog iets groots aankomt.
Bierbuikje: Goede co-leader van BeaTDowN. Altijd wel behulpzaam. Mooie mod's

Posted Image
|Error <404> Did Not found|

Geplaatst op 8 augustus 2009 - 16:44     #39 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Admins:

Lantyz: Eens een Warn van hem gekregen vanwege mijn aandeel in het 50 posts schandaal, geheel terecht, maarja. IK hoop zijn knuppel niet nog eens tegen te komen.
GTA-Sheep: Komt soms wat vlezig over, daarnaast een gezellige Admin.
.Levi.: Gezellig, vooral in de Chat :).

Moderators:

_KoE_Mzungu: GTA SA's lopende encyclopedy.
Flying_Dutchman: GTA VC Mod. Een lid dat erg gezellig is en serieus is wanneer nodig.
Azer: Ken ik niet...
Flitskikker: GTA IV Mod. Kan niet tippen aan Hanneswasco, sorry, niks persoonlijks ;).

Mega Leden:

-Matthijs-: Jammer dat ook hij ontslag nam. Goede Moderator.
Silverbyte: Niks over aan te merken, ga zo door.
Velaro: Ken ik niet...
K.O.: Ik mag hem geen Knock Out noemen, behalve dat wel gezellig.
Bling: Jammer dat hij ontslag heeft genomen van zijn taak als Mod. Hij was mijn voorbeeld :P.

Super Leden:

Beagle: Niks op aan te merken en post goed mee.
Ghost_Rider: Ondertussen toch Megalid?
Ice Banana: De ijsbanaan. Niks op aan te merken en post goed mee.
Jacky-2007: Niks op aan te merken en post goed mee.
Kai-ShockWave: Nogmaals heeft hij een Superledenstatus verworven. Eens zien hoe hij het eraf brengt.

Leden:

ikt: Zie ik wel eens voorbij vliegen, niet veel op aan te merken.
PowerPats: Spammer :7. Fan van The Beatles, uum, wat moet ik nog meer vertellen...
Fiegel5: Zijn verhaal spreekt boekdelen :tu: .
Jesperkaj: Ik ben een ex-lid van Club Impulse, en spreek hem wel eens op MSN. Gezellig lid.
Bierbuikje: Komt nu veel voor in CTW Forum met zijn Walkthroughs en lijsten.

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 8 augustus 2009 - 20:08     #40 Dit lid is offline   GTAspirit 

• Opgepakt!
  • Registratie: 06-februari 08
Admins:

Lantyz:Is een goeie admin , Nu niet echt veel online maar beheerst veel forums.
GTA-Sheep: Een van mijn lievelings Admins
.Levi.: levi ken ik niet zo echt , maar als ik zijn werk zie, gewoon uitstekend

Moderators:

_KoE_Mzungu:Een moderator die mij veel heeft behalndeld met warnings , maar een goede mod !
Flying_Dutchman: /
Azer:/
Flitskikker: Is heel actief meestal op het lifestyle fora ! En een heel goed persoon , hij staat zijn mannetje

Mega Leden:

-Matthijs-: leuke persoon
Silverbyte: heel actief
Velaro: een heel goed mega lid
K.O.: een heel goed mega lid
Bling: verdient een rang als moderator

Super Leden:

Beagle: staat zijn mannetje
Ghost_Rider: ken ik niet
Ice Banana: Vroeger kende ik hem , goed persoon , en is grappig
Jacky-2007: 2 jaar ? Het is alsof hij hier als eerste begon !
Kai-ShockWave: oude maat van me ! goed lid en actief !

Leden:

ikt: is heel erg grappig
PowerPats: Hij zal altijd zijn mening houden , en nooit veranderen.
Fiegel5: Hij is erg actief deze laatste maanden
Jesperkaj: Mijn maatje , hij is grappig en hij is de trotse leader van CI !
Bierbuikje: Leuk en grappig lid

Geplaatst op 10 augustus 2009 - 21:42     #41 Dit lid is offline   ikt 

• ◕ ◡ ◕
  • Registratie: 01-september 05
Hé! Ik sta erin! :D

Admins:

Lantyz: Doet zijn werkt prima, alleen zie ik hem niet zoveel op de voorgrond. Misschien dat hij in de nachtelijke uurtjes in de Admin CP zit te friemelen? ^_^
GTA-Sheep: Doet zijn werk goed, en maakt gezellige posts.
.Levi.: Doet zijn werk ook goed.

Moderators:

_KoE_Mzungu: Weet erg veel over SA, maar nu zie ik hem niet meer zo vaak ivm mijn afgenomen SA-interesse.
Flying_Dutchman: :cya: Hoi. :)
Azer: MP moderator. Jammer dat er niet zoveel over valt te vertellen, ik kom er niet vaak en heb niet echt het idee dat er veel leven is.
Flitskikker: Gezellige en aardige vent

Mega Leden:

-Matthijs-: Zo te zien is die erg actief in de graphics fora, wat voor mij vreemd terrein is. Jammer. Al zie ik je wel soms ergens anders opduiken.
Silverbyte: Na wat bladeren in zijn posts zie ik wel redelijk veel posts overal. Lijkt mij een gezellig mannetje. :)
Velaro: Hehe, veel gezien in de SA-tijdperk, maar nu zie ik hem nauwelijks meer. Waarschijnlijk is die erg actief in het Megaledenforum.
K.O.:Deze is toch half vertrokken? Jammer, was actief in de modding en SA fora, behulpzaam :Y
Bling: ZIe ik wel vaak :Y Overal. Behulpzaam. Maar wel een beetje serieus. :sigaar:

Super Leden:

Beagle: Behulpzaam in de modding fora, en maakt mods! :tu: Houdt het modding forum in leven :D
Ghost_Rider: Gezellige poster, jammer dat die redelijk inactief is.
Ice Banana: x. Is weg volgens zijn profiel en was actief in de gfx sectie. Ik_kom_daar_nooit.
Jacky-2007: Ken ik niet. Maar van zijn profiel lijkt die wel actief te zijn enzo :Y EN behulpzaam, maar vooral: Gezellig! :D
Kai-ShockWave is echt overal te vinden. En de 'Add Reply' knop, als die op zijn toetsenbord zou zitten, zou aan vervanging toe zijn. Ook weer behulpzaam en gezellig.

Leden:

ikt: Oké, bedankt Jowx, jezelf beledigen mag ook al niet.
PowerPats: Gezellig :Y
Fiegel5: Ook gezellig, maar niets op aan te merken verder.
Jesperkaj: Graficus, weeeeeer :-( . Maar hij lijkt mij oké. En leuk topicje, Vroegâh was alles beter. :P
Bierbuikje: Sfeermakert. :D Soms iets teveel van het goede, maar who cares. :D

Dit bericht is aangepast door ikt: 11 augustus 2009 - 09:46

Geplaatste afbeelding
GTA IV TrafficLoad
Intel Celeron Tualatin @ 1.2GHz || 384MB RAM || ATi Radeon 9000 || ASUS TUSL-M

Geplaatst op 11 augustus 2009 - 09:20     #42 Dit lid is offline   Silverbyte 

• She bangs the drums
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-september 06
Admins:

Lantyz: Lantyz heb ik altijd een gezellig persoon gevonden. Hoewel onze interesses niet echt overeenkomen, zie ik 'm graag voorbijkomen.
GTA-Sheep: GTA-Sheep is het levende bewijs dat een grapje tussendoor ook echt niet altijd 'spam' hoeft te zijn. Ik zie hem de laatste tijd echter wat minder, da's jammer.
.Levi.: .Levi. ken ik eerlijk gezegd niet zo goed, ondanks het feit dat ik heel lang actief ben geweest in de GFX fora. Het lijkt me zeker een leuk persoon.

Moderators:

_KoE_Mzungu: Koe kwam ik vaak tegen in de SA fora, waar hij zo langzamerhand beschouwd werd als een 'levende GTA encyclopedie'. Met zijn cynische opmerkingen maakt hij van minder leuke dingen vaak toch weer iets leuks.
Flying_Dutchman: Eén van de moderators waar ik eigenlijk maar heel weinig van weet. Ik kom hem zelden tegen op het forum. Iemand waar ik graag eens een babbeltje mee zou willen maken.
Azer: Het bovenstaande geldt ook voor Azer.
Flitskikker: Flitskikker is een uitstekende moderator, die zowel met hard- & software als met grafische programma's overweg kan. Hoewel ik hem eigenlijk nooit gesproken heb, lijkt hij me erg aardig.

Mega Leden:

-Matthijs-: -Matthijs- was altijd een van mijn voorbeelden toen ik als nieuw lid de
GFX sectie binnenstapte. Hij heeft me vaak geholpen met problemen, en had altijd wat tips om je werk nog beter te maken.
Silverbyte: Over mezelf heb ik weinig te melden, dat laat ik aan anderen over.
Velaro: Velaro ken ik eigenlijk niet echt. De laatste tijd is hij steeds actiever geworden, wat zeker positief is. Lijkt me ook zeker een aardig persoon.
K.O.: Ik heb hem nooit persoonlijk gesproken, maar K.O. heb ik altijd zeer gewaardeerd door zijn droge opmerkingen die hij soms maakte. Het is jammer dat hij nu vertrokken is.
Bling: Bling kwam ik net als Koe vaak tegen in de SA fora. Ik vond het een prima moderator, daarom was het zeker jammer dat hij zijn taken onlangs neerlegde. Ik hoop 'm nog eens te zien.

Super Leden:

Beagle: Beagle zie ik regelmatig voorbijkomen in allerlei fora. Hoewel ik soms m'n twijfels zet bij het niveau van z'n posts, komt hij op me over als een goed Superlid.
Ghost_Rider: Ghost_Rider sprak ik altijd erg vaak, en ik kon dan ook heel goed met hem opschieten. Ik vind het jammer dat ook hij vertrokken is, en zie 'm graag nog eens terugkeren.
Ice Banana: Ice Banana staat bij mij vooral bekend als een uitstekend graphicus. Daarnaast maakten we soms een babbeltje op MSN, wat altijd wel gezellig was. Ik zie hem vrijwel nooit meer, maar hem kennende heeft IB daar zijn redenen voor.
Jacky-2007: Ik ken hem eigenlijk niet echt, maar aan zijn posts te zien is het een gezellig lid. Hij komt op me over als een professioneel Superlid.
Kai-ShockWave: Kai-ShockWave respecteer ik erg om zijn inzet in de Clan-sectie van het forum. Hoewel ik daar zelf geen verstand van heb verbaas ik me altijd over de prachtige toernooien en activiteiten die hij opzet.

Leden:

ikt: ikt is een persoon die ik persoonlijk absoluut niet ken, maar die je tegelijkertijd toch ook weer wel kent. Hij heeft soms hilarische posts en, hoewel het niveau ervan behoorlijk schommelt, zie ik hem toch graag op het forum.
PowerPats: PowerPats ken ik eigenlijk alleen als een groot liefhebber van The Beatles, welke natuurlijk prima muziek maakten. Veel meer heb ik eigenlijk niet over hem te zeggen.
Fiegel5: Fiegel5 sprak ik voorheen vaak op MSN. We waren het vaak niet met elkaar eens, maar ach, onenigheid kent geen tijd. Al bij al een leuk lid.
Jesperkaj: Jesperkaj hobbelt de laatste tijd vooral rond in de GFX sectie, waar hij prima zijn best doet om anderen te helpen. In mijn ogen zeker een goed lid.
Bierbuikje: Bierbuikje vind ik een erg gezellig persoon, omdat hij altijd leuk uit de hoek komt met z'n posts. Ik ken hem verder niet, maar voor mij is het een graag geziene gast op het forum.

Geplaatste afbeelding
Stop the world, stop the world, I'm getting off

Geplaatst op 16 augustus 2009 - 17:49     #43 Dit lid is offline   theCreditcard 

• kloon
  • Registratie: 01-augustus 09
Admins:

Lantyz: Ik hoef maar 75% in te vullen toch?
GTA-Sheep: Blijft altijd cool, ziet bijna altijd wel de humor ergens van in...
.Levi.: Als hij zegt dat hi jergens mee helpt doet hij dat ook.

Moderators:

_KoE_Mzungu: Heel behulpzaam, heb je een probleem...jwz
Flying_Dutchman: Ken je niet zo...
Azer: Déjà vu...
Flitskikker: Aha die gozer die me 2 warns gaf. Wat betekent dat hij zijn werk doet :')

Mega Leden:

-Matthijs-: Goeie graphicus...
Silverbyte: Ken hem niet zo goed, maar wel een aardig persoon...
Velaro: Ken je niet...
K.O.: " " "...
Bling: Zit ik op de verkeerde subfora? Ken je niet :$

Super Leden:

Beagle: We hebben een menigsverschilletje, verder niet slecht.
Ghost_Rider: Aah ja, altijd wel aardig. Ook al ken je hem niet hij doet nooit kut fso.
Ice Banana: Kan goed overweg met photoshop.
Jacky-2007: Ken je niet.
Kai-ShockWave: Harde werker, heeft een prachtige clan opgezet. Respect...

Leden:

ikt: Naam komt me bekend voor maar verder niks.
PowerPats: Belletje kwijt...
Fiegel5: Again, doesn't ring any bells.
Jesperkaj: Wel cool...
Bierbuikje: No comment wil geen warn.

Geplaatst op 5 september 2009 - 15:37     #44 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
>>> Door Jowx: Lijstje #4 staat er, u kunt uw mening weer uiten over een setje nieuwe leden! Commentaar over het lijstje kan in een PB naar KillerZero86! <<<

Geplaatst op 5 september 2009 - 16:01     #45 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Nou, dan ga ik maar als eerste he :P.

Admins:

Joriz: Volgens mij heb ik me al eens flink uitgelaten over de Admins xD. Er is geen verandering in gekomen dat ik hem zo weinig zie, en dat is jammer.
PatrickW: Zo aardig om 20% van mijn Warns af te halen. Sindsdien vind ik hem aardig xD.
GTA-Sheep: Schaapje. Grappige reactie in het quote van de Maand topic. Toedeloe :bye: .

Moderators:

Sandra:
ASPHALT: ASPHALT 8). Goede Mod die ook veelzijdig in bijna alle Fora t
Jacky-2007: The Underground heeft zijn twijfels over deze Mod. Ik wil ook Mod worden in de IV Fora :duh: .
Nadrodavids: Ooh! Zijn naam is verkeerd gespeld. Hij gaat proberen om de Gangs en Corporations in toom te houden. Ik wens hem alle succes.

Mega Leden:

Poema: Nog nooit van gehoord, echt niet :blauw: .
Dizzee: Ik vond het jammer dat deze Graphicus stopte met modereren. Dizzee was altijd mijn grote voorbeeld en dat zal hij ook nog wel blijven!
Flying Dutchman: Jammer, de oude garde vertrekt langzaam uit de Mod rangen. Ook FD was een van mijn grote voorbeelden. Heel aardig issie ook.
Froodoo: Oud Games Mod. Nooit contact mee gehad. Je doet het prima, verder niks te melden...
Silverbyte: Lang Superlid geweest :7. Ik hoop dat hij ooit nog eens Mod word. Dat verdient hij zeker.

Super Leden:

Mythbuster: -
Tim: -
Stefaneke: Ondanks zijn status nog net zo grof gebekt als toen hij lid was. Ben blij dat dat niet weg is :).
Nickonly: -
Remi-X: De enige SL samen met Stefaneke die ik ken. Gezellig, das alles xD.

Leden:

Barcelona: Huh? Wie?
Nilsholgersson: Ganzen leider. Nog nooit contact met hem gehad. Jammer, hij lijkt me erg gezellig en al die zooi.
Thunderduck:
Die Hard: Ook zijn naam is fout geschreven. Welke oen heeft dit lijstje gemaakt :duh: . Maar gezellig lid, vooral in de chat XD.
KillerZero86: De man waar we onze klaag PB's van dit lijstje heen kunnen sturen. Zet je alvast maar schrap XD.

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4