Hou nou eens op met 'Vuurschokje'!
Admins:
Lantyz: Lantyz, mijn kleine eekhoorn. Echt een leuk persoon, altijd veel humor en je doet je werk goed
GTA-Sheep: Sheep, ook jij doet je werk erg goed, ook een leuk persoon. Ga zo door! smile3.gif
.Levi.: Goede admin, altijd erg creatief en goed bezig in de Grafische forum. Een man met humor, vooral in de chat want op het forum kom ik je niet erg vaak tegen.
Moderators:
_KoE_Mzungu: Koe, het is dat ik niet zoveel meer in de GTA: San Andreas fora kom, maar je was altijd erg actief daar en je posts gezien nu nog steeds. Volgens mij deed je ook erg veel savegames, wat ik zeker kan respecteren. Je hebt het goed onder je hoede, ga zo door!
Flying_Dutchman: Ik kom je nauwelijks tegen op het forum, maar je post natuurlijk ook niet echt veel. Je post wanneer het nodig is, dus je doet je moderator taken erg goed. Naja, biertje? JE hebt er blijkbaar erg veel respect voor
Azer: Helaas ben je niet erg actief meer. Je was altijd een goede, actieve moderator, maar dat is blijkbaar een beetje veranderd. Je moet echt weer actief worden hoor. De Multiplayer fora zitten op je te wachten!
Flitskikker: Flitsie! Je doet het goed als nieuwe moderator! Af en toe moet je iets strenger zijn, maar dat leer je wel met Jowx als leraar

Je hebt actieve fora onder je hoede, dus hou het onder controle. Gelukkig doe je dat al. Ga zo door met je taken en groei boven Jowx uit.
Mega Leden:
-Matthijs-: Ten eerste jammer dat je bent gestopt als moderator van de Grafische fora. Je was altijd een goede moderator! Je bent een erg creatief persoon, gezien je signatures etc. Een hele goede graficus, dus ik wil meer van je werk zien!
Silverbyte: Silverbyte, een persoon dat ik echt respecteer! Ongelofelijk wat jij allemaal hebt meegemaakt, en hoe jij het doet op dit forum. Nu ben je een tijdje inactief, maar daar is natuurlijk een reden voor, en die weet ik ook. Neem gerust je tijd. Als je maar terug komt

Je bent altijd een goede poster, je weet hoe je je mening moet onderbouwen en hoe je moet posten. Altijd uitgebreid, altijd perfect ABN, echt uitstekend! Ga zo door!
Verlaro: Net weer terug actief, en ook niet een klein beetje. Je bent erg actief, met goede posts. Altijd een leuk begin boven je posts wat me wel aanspreekt. Ga zo door!
K.O.: Ik snap niet waarom je vertrokken bent. Je was altijd goed bezig op het forum, en je hebt zelfs het Megalid-maatschap behaald. Een hele prestatie. Daarom snap ik ook niet waarom je weg bent. Kom snel terug!
Bling: Ook alweer een tijdje niet meer op het forum geweest. Hopelijk is dat i.v.m. vakantie. Eerst was je altijd erg actief, maar dat is helaas sterk verminderd. Je was altijd een goede moderator!
Super Leden:
Beagle: Een tweede hond op het forum. Je bent een goede modder, als ik het goed zeg. Je bent erg actief, ga zo door!
Ghost_Rider: Al een hele tijd inactief. We waren het niet altijd met elkaar eens, maar toch een goed persoon die altijd al veel wist van GTA: San Andreas. Altijd savegames doen.
Ice Banana: Banaan

Je was altijd erg actief, een humoristisch persoon. Jammer dat je nooit meer op GTAForum komt. Ik kon je altijd erg respecteren, maar waar je nu uithangt, ik weet het helaas niet.
Jacky-2007: Je bent erg actief bij je GTA IV clan. Ook heb je erg veel kennis van GTA IV dus dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Ook ben je aardig actief, dus ik zou zeggen, hou het zo!
Kai-ShockWave: Je hebt een mooie GTA IV clan opgezet, een hele prestatie! En dan ook nog volhouden, erg goed gedaan hoor. Je weet erg veel van GTA IV af, en laat dat ook zien in de IV fora. Well done
Leden:
ikt: Helaas weet ik over jou niks te zeggen.
PowerPats: Kijk bierbuikje.
Fiegel5: Fiegel, ook jij bent erg actief. Vooral in de Lifestyle fora naar mijn weten.
Jesperkaj: Vooral actief in Club Impulse. Daar ben je echt extreem actief. Ik zie je ook wel eens in de lifestyle fora, maar wel veel minder dan bij je gang. Ook kom je aardig vaak in de chat en jat je citaten (signature) *cry*
Bierbuikje: Biertje? Je bent altijd erg actief. Veel weet ik over jou niet te zeggen, helaas.