- Admins:
- Joriz: Joriz, de starter van GTAGames.nl en tevens eigenaar van Phost. Je bent een toffe gozer, helaas post je alleen nieuws en weinig meer.
- PatrickW: Zonder deze admin komen we niet ver, PatrickW heeft veel gedaan voor GTAGAmes, WikiGTA en GTAForum.
- GTA-Sheep: De gezelligste admin, nouja vind ik dan. Je bent altijd lekker aardig, wat er ook gebeurt. Met problemen kan ik bij jou terecht.
- Joriz: Joriz, de starter van GTAGames.nl en tevens eigenaar van Phost. Je bent een toffe gozer, helaas post je alleen nieuws en weinig meer.
- Moderators:
- Sandra: Sandra, SAMP Queen, je bent dit al sinds ik je voor het eerst zag. Je hebt recht op de rang Moderator

- ASPHALT: ASPHALT, helaas ken ik jou niet echt

- Jacky-2007: Jacky!!! Je bent echt een toffe gozer, ik kijk er naar uit om een Xbox te kopen met IV om DI the joinen

- Nadrodavids: Nandro, onze Gangscene Moderator, ik hoop dat je ooit nog eens een keer als je bij ons komt kijken een gesprek aan gaat

- Sandra: Sandra, SAMP Queen, je bent dit al sinds ik je voor het eerst zag. Je hebt recht op de rang Moderator
- Mega Leden:
- Puma: Modder van het jaar! Je maakt geweldige modificaties en je hebt je promotie echt verdiend!
- Dizzee: Dizzee, retired staff, jammer dat je om persoonlijke redenen geen moderator meer kon zijn, wel jammer, ik hoop je ooit nog actief te zien.
- Flying Dutchman: Ook jou ken ik helaas niet echt goed

- Froodoo: Froodoo! Met jou heb ik goede gesprekken gehad, jammer dat MYOG niet helemaal gelukt is, maar je hebt het goed gedaan als moderator!
- Silverbyte: Ik heb de Pen Tool leren beheersen door jou tutorial, hiervoor bedank ik je heel erg, alleen verder ken ik je niet

- Puma: Modder van het jaar! Je maakt geweldige modificaties en je hebt je promotie echt verdiend!
- Super Leden:
- Mythbuster: GLD Modeller! Ik heb wel eens lange gesprekken met jou op MSN, vaak over GLD, maar heel soms over helemaal niets

- Tim: Promotie door posts?
Ik kan alleen zeggen dat je van alle Niet-Joriz'en het langste actieve persoon bent! - Stefaneke: Ken ik helaas niet zo goed, behalve dat ie goed kan modden.
- Nickonly: Echt een geweldige modder

- Remi-X: Remi!! Je bent nog steeds aardig, en het blijft leuk om je in de maling te nemen

- Mythbuster: GLD Modeller! Ik heb wel eens lange gesprekken met jou op MSN, vaak over GLD, maar heel soms over helemaal niets
- Leden:
- Barcelona: Als ik jou naam hoor, denk ik maar aan één ding, Spam, de meeste post die ik van jou zie zijn namelijk of eigenwijs, of weer spam, sorry maar zo aardig vind ik je niet

- Nilsholgersson: Niels! Je bent altijd wel grappig, maar toch kom je daar in tegen altijd heel erg serieus over, echt leuk

- Thunderduck: Ken ik helaas niet echt

- Die Hard: Met jou heb ik toen de laatste avond mee gemaakt, ik vind het voor jou echt erg dat TCC weg is, ik heb echt met je meegeleefd, met het einde.
- KillerZero86: Ik zag je net even in SMAP op de Desert Storm server, verder heb ik je eigenlijk nooit goed gekend

- Barcelona: Als ik jou naam hoor, denk ik maar aan één ding, Spam, de meeste post die ik van jou zie zijn namelijk of eigenwijs, of weer spam, sorry maar zo aardig vind ik je niet
Dit bericht is aangepast door Zamg0d1: 11 september 2009 - 05:31
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren