GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Wat vind je van...? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Wat vind je van...? - Geef je mening over forumleden! (LET OP DE REGELS!!)

Geplaatst op 6 september 2009 - 17:27     #46 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• Uiteindelijk wil toch iedereen een basgitaar
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 03-mei 08
  • Corporation:The Covesight Community
  • Admins:
    • Joriz: Joriz, de starter van GTAGames.nl en tevens eigenaar van Phost. Je bent een toffe gozer, helaas post je alleen nieuws en weinig meer.
    • PatrickW: Zonder deze admin komen we niet ver, PatrickW heeft veel gedaan voor GTAGAmes, WikiGTA en GTAForum.
    • GTA-Sheep: De gezelligste admin, nouja vind ik dan. Je bent altijd lekker aardig, wat er ook gebeurt. Met problemen kan ik bij jou terecht.

• Moderators:
    • Sandra: Sandra, SAMP Queen, je bent dit al sinds ik je voor het eerst zag. Je hebt recht op de rang Moderator :Y
    • ASPHALT: ASPHALT, helaas ken ik jou niet echt :N
    • Jacky-2007: Jacky!!! Je bent echt een toffe gozer, ik kijk er naar uit om een Xbox te kopen met IV om DI the joinen :)
    • Nadrodavids: Nandro, onze Gangscene Moderator, ik hoop dat je ooit nog eens een keer als je bij ons komt kijken een gesprek aan gaat :)

• Mega Leden:
    • Puma: Modder van het jaar! Je maakt geweldige modificaties en je hebt je promotie echt verdiend!
    • Dizzee: Dizzee, retired staff, jammer dat je om persoonlijke redenen geen moderator meer kon zijn, wel jammer, ik hoop je ooit nog actief te zien.
    • Flying Dutchman: Ook jou ken ik helaas niet echt goed :N
    • Froodoo: Froodoo! Met jou heb ik goede gesprekken gehad, jammer dat MYOG niet helemaal gelukt is, maar je hebt het goed gedaan als moderator!
    • Silverbyte: Ik heb de Pen Tool leren beheersen door jou tutorial, hiervoor bedank ik je heel erg, alleen verder ken ik je niet :N

• Super Leden:
    • Mythbuster: GLD Modeller! Ik heb wel eens lange gesprekken met jou op MSN, vaak over GLD, maar heel soms over helemaal niets :P
    • Tim: Promotie door posts? :P Ik kan alleen zeggen dat je van alle Niet-Joriz'en het langste actieve persoon bent!
    • Stefaneke: Ken ik helaas niet zo goed, behalve dat ie goed kan modden.
    • Nickonly: Echt een geweldige modder :)
    • Remi-X: Remi!! Je bent nog steeds aardig, en het blijft leuk om je in de maling te nemen :engel:

• Leden:
    • Barcelona: Als ik jou naam hoor, denk ik maar aan één ding, Spam, de meeste post die ik van jou zie zijn namelijk of eigenwijs, of weer spam, sorry maar zo aardig vind ik je niet :N
    • Nilsholgersson: Niels! Je bent altijd wel grappig, maar toch kom je daar in tegen altijd heel erg serieus over, echt leuk :P
    • Thunderduck: Ken ik helaas niet echt :N
    • Die Hard: Met jou heb ik toen de laatste avond mee gemaakt, ik vind het voor jou echt erg dat TCC weg is, ik heb echt met je meegeleefd, met het einde.
    • KillerZero86: Ik zag je net even in SMAP op de Desert Storm server, verder heb ik je eigenlijk nooit goed gekend :N

Dit bericht is aangepast door Zamg0d1: 11 september 2009 - 05:31

Geplaatst op 9 september 2009 - 08:24     #47 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
>>> Door Jowx: Barcelona staat inmiddels niet meer in de lijst, hij is op verzoek verwijderd. Vriendelijk verzoek om hem in de hierna volgende lijstjes niet mee te nemen, hij wenst niet beoordeeld te worden in dit topic. <<<

Geplaatst op 13 september 2009 - 20:25     #48 Dit lid is offline   GwnHugo 

• Leider Al-Qaida
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 15-maart 09
Admins:

Joriz:Ik zie hem niet zo vaak, maar uit wat ik van hem meepik denk ik dat hij aardig is.
PatrickW:Aardige admin die weet wanneer hij streng moet zijn. :)
GTA-Sheep:Ik ben zelf een overtuigd schapenfan dus ook van GTA-Sheep :Y

Moderators:

Sandra:Ze gooide een slotje op het tcc topic, wat ik niet echt leuk vond, maar daar was ze voor gevraagd. :D Voor de rest een aardige mod hoor.
ASPHALT:Deze mod ken ik niet zo. :$
Jacky-2007:Ik heb niet echt veel meer te zeggen over Jacky dat hij gewoon aardig is :)
Nandrodavids:Afgezien dat hij MAF doet is hij aardig.

Mega Leden:

Poema:Megalid die zijn Status meer dan verdiend heeft. Hij is heel erg behulpzaam.
Dizzee:Hele goede graphicus. Elke keer als ik naar een werk van hem kijk denk ik WOW! hoe heeft ie dat toch voor elkaar gekregen?
Flying Dutchman:Ben ik eigenlijk nauwelijks tegen gekomen
Froodoo:Pff... Ik zie hem eerlijkgezegd ook niet zo vaak :$
Silverbyte:Aardig Megalid :)

Super Leden:

Mythbuster:Ook niet echt vaak gezien :$
Tim:Coole naam ^_^
Stefaneke:Gewoon aardig :D
Nickonly:Ook heel goed wat hij voor green light district heeft gedaan.
Remi-X:Heel cool superlid. 8)

Leden:

Nilsholgersson:Met Nils erbij is het altijd feest :dans:
Thunderduck:Intellectuele eend
DieHard:Ik ken diehard niet zo :N Alleen hoor ik vaak van hem als het over covesight gaat.
KillerZero86:Goede Gans! :Y

Dit bericht is aangepast door GwnHugo: 13 september 2009 - 20:27

Geplaatst op 16 september 2009 - 17:25     #49 Dit lid is offline   Gtaboy107 

• Are you mad fer it?!?
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-juli 05
Admins:

Joriz: Aardige gast.
PatrickW: ''Sorry dat was de verkeerde'' Weet je nog?
GTA-Sheep: Altijd behulpzaam iemand.

Moderators:

Sandra: Goede SA-MP kenner
ASPHALT: Uhm, zie ik niet meer veel.
Jacky-2007: Is mij zowat compleet voorbij gegaan dat die mod is geworden.
Nandrodavids: Nandro, de grote sportkenner natuurlijk!

Mega Leden:

Poema: Moet het niet Puma zijn? Ken hem alleen van zijn mods.
Dizzee: -
Flying Dutchman: Weet er niet veel meer van.
Froodoo: Ken hem nog wel van sommige dingen, aardig hoor.
Silverbyte: Wees niet bang, hij bijt niet.

Super Leden:

Mythbuster: -
Tim: Tim? Weet ik niet.
Stefaneke: -
Nickonly: -
Remi-X: Remi ken ik wel van zijn falende server. :P

Leden:

Nilsholgersson: Nils=God.
Thunderduck: ThunderDuck is wel aardig ja.
DieHard: DieHard is een top gozer, ken hem goed van Covesight en hij is echt heel erg gezellig, leuk en aardig.
KillerZero86: Ken hem ook nog wel van Cove, leuke jongen hoor.

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 24 oktober 2009 - 15:47     #50 Dit lid is offline   BigM 

• Grafisch Lyceum R. Student
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 22-oktober 06
Beste Jowx als je dit ziet. Kunt u dan aub kijken waarom die kleur codes niet werken. Want ik heb ze precies uit jou hoofdpost gecopieert. Bij voorbaad dank.

[
b][color="red"]Admins[/color]:[/b]

[b][color="red"]Joriz[/color]:[/b]
Een ervaren man. Die weet een forum te onderhouden. Echter niet sociaal voor normale leden die geen goed contact met hem hebben want hij reageert vrijwel op niks.
[b][color="red"]PatrickW[/color]:[/b]
Zal vast een beste man zijn. Echter vind ik als je kinderen heb en dan een HC-mod maakt niet echt normaal. Wat mij een vooroordeel geeft. Maar net als Joriz heb ik hem nooit gesproken dus echt veranderen gaat niet.
[b][color="red"]GTA-Sheep[/color]:[/b]
Grappig, en vooral orginelen ex-global moderator. Iemand met respect voor anderen. En dus iemand die dat zelf ook verdiend. Zolang hij blijft zitten wij wel snor.
[b][color="blue"]Moderators[/color]:[/b]

[b][color="blue"]Sandra[/color]:[/b]
Nooit wat van dit lid gezien wat ik dus vreemd vind dat ze al moderator is. Ook heb ik haar nog nooit haar moderator powers zien gebruiken of ergens zien helpen terwijl ik in vrijwel elk fora ben.

[b][color="blue"]ASPHALT[/color]:[/b]
Een erg ervaren LCér. Zeker veel respect voor iemand met zoveel kennis. Hem maak je niks meer wijs.

[b][color="blue"]Jacky-2007[/color]:[/b]
Prima moderator, in mijn mening iet wat weinig aanwezig. En geeft ook soms incorrecte tips. Verder een goed persoon.
[b][color="blue"]Nandrodavids[/color]:[/b]
Net als Jacky soms iets te weinig aanwezig naar mijn zinnen. Maar wel een grappig en vriendelijk iemand.
[b][color="green"]Mega Leden[/color]:[/b]

[b][color="green"]Poema[/color]:[/b]
Heeft hard gewerkt voor ze rang. En die blijkt hij nu te verdienen ook
[b][color="green"]Dizzee[/color]:[/b]
Een goeie GFXér, persoonlijk vond ik hem stukke beter tot ze recht komen als moderator. Als global moderator nog zou terug komen zou hij die functie zeker verdienen. Ze kennis is netjes verdeeld en dat toont hij waar nodig
[b][color="green"]Flying Dutchman[/color]:[/b]
Niet veel gemerkt over dit persoon in jongere jaren. Ook zie ik te weinig posts van hem naar mijn mening.
[b][color="green"]Froodoo[/color]:[/b]
Net als dizzee een super ex-moderator. Eentje die ik graag terug in de crew zou zien vanwegen goeie hulp en ervaring op dit forum en de Grand theft auto series, en her en der wat graphics.

[b][color="green"]Silverbyte[/color]:[/b]
Doet wat hij moet doen. Helpt goed. Post goed. Maar ken hem verder niet.

[b]Super Leden:[/b]

[b]Mythbuster:[/b]
In mijn ogen niet me favoriet. Het is een beste jongen ongetwijfelt maar ik ben nou sinds 2007 hier en heb nog nooit van hem posts gezien.
[b]Tim:[/b]
Mythbuster roepte al vragen op, Maar eene Tim slaat alles. Ook nooit zien poste en ook dus in mijn ogen het niet waard.
[b]Stefaneke:[/b]
Vriendelijke SL die regelmatig in de chat is. Gezellig, en helpt regelmatig in een manier dat ik hem op het moment samen met Wesley_Gta de eenige waardige superlid vind
[b]Nickonly:[/b]
Jou heb ik alleen gezien in the green light district. En als dit forum dat linkt aan jou superlid schap dan had iedereen dat wel kunnen worden.

[b]Remi-X:[/b]
Nog nooit van gehoort. Hoe kan je superlid zijn als je waarschijnlijk dan zo weinig posts.

[b]Leden:[/b]

[b]Nilsholgersson:[/b]
Een vriendelijk lid. Eene keer gekker als de andere keer. Maar erg sirieus als het erop aankomt.
[b]Thunderduck:[/b]
Een goeie gozer, meer weet ik niet.
[b]DieHard:[/b]
Een vriendelijk en aardig persoon. Maar ik zie hem wel weinig poste. Is hij nog wel op dit forum? xD
[b]KillerZero86:[/b]Nooit van gehoort. dat zegt ook iets.

Beste Jowx als je dit ziet. Kunt u dan aub kijken waarom die kleur codes niet werken. Want ik heb ze precies uit jou hoofdpost gecopieert. Bij voorbaad dank.

Geplaatste afbeelding
''I would rather be dead than cool''

bezig met het maken van een tutorial: HTML - Photoshop to Dreamweaver in 30 Min.

Geplaatst op 25 oktober 2009 - 14:27     #51 Dit lid is offline   GrandTheftTwano 

• Bada Bing!
  • Registratie: 20-januari 07
Admins:

Joriz: Ik heb veel respect voor deze gast aangezien hij het hele GTAgames netwerk heeft groot gemaakt. Verder kan ik hem niet persoonlijk dus kan ik daar geen oordeel over geven.
PatrickW: Een aardige Admin, bekend van de Hot Coffee Mod waardoor Rockstar in de problemen is geraakt.
GTA-Sheep: Voor deze Admin heb ik ook ontzettend veel respect. Het is een enorm aardig en behulpzaam persoon, je kunt goed met hem lachen.

Moderators:

Sandra: Ik kan haar niet zo goed maar ze is wel aardig en behulpzaam, met name in het SA:MP gedeelte.
ASPHALT: Dit lid is erg behulpzaam en heeft veel verstand van dingen maar verder kan ik hem ook niet persoonlijk.
Jacky-2007: Ik had nog nooit van hem gehoord, vervolgens werd hij Moderator en werd uiteraard ook actiever. Persoonlijk lijkt het me wel een aardige gast maar hij moet nog veel leren als Moderator. Daar geef ik hem natuurlijk ook de kans voor. :)
Nandrodavids: Ik heb een beetje dezelfde mening over hem als bij Jacky-2007. Is naar mijn mening een aardige gast maar heeft zijn zaakjes nog niet helemaal onder controle.

Mega Leden:

Poema: Deze persoon maakt erg leuke mods en is zeer behulpzaam op dat gebiedt. Ik kan dit lid niet persoonlijk maar hij lijkt me wel aardig.
Dizzee: Aardig en behulpzaam lid, kan hem verder ook niet goed.
Flying Dutchman: Kan ik niet goed persoonlijk maar lijkt me wel een toffe gast.
Froodoo: Dit geldt het zelfde voor Froodoo.
Silverbyte: Een aardige jongen met veel verstand, hij doet zijn werk goed op het forum.

Super Leden:

Mythbuster: Dit lid is mij geheel ontgaan. Hij zal zijn rang vast wel hebben verdiend, daar twijfel ik niet aan.
Tim: Tim wie? :?
Stefaneke: Superlid die behulpzaam is in verschillende fora maar verder is hij mij volkomen ontgaan.
Nickonly: Dit geldt het zelfde voor Nickonly.
Remi-X: Een nieuw Superlid die wel het een of ander weet. Aardige gast verder maar ik kan hem niet al te goed.

Leden:

Nilsholgersson: De grapjas van het forum. Ik heb veel om hem gelachen maar kan ook heel serieus zijn.
Thunderduck: Een aardige gast die ook wel in is voor een grapje.
DieHard: Een aardig persoon die ik goed kan van de Covesight Community.
KillerZero86: Ook een aardig persoon op het forum die ook niet vies is voor een grapje.

Geplaatst op 9 december 2009 - 01:26     #52 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • Galerij weergeven
>>> Door Jowx: Lijstje #5 staat er (eindelijk), u kunt uw mening weer uiten over een setje nieuwe leden!<<<

Geplaatst op 9 december 2009 - 07:34     #53 Dit lid is offline   Silverbyte 

• She bangs the drums
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-september 06
Admins:

Dutchy3010:Ik kan over het algemeen goed met haar opschieten, en vind het knap dat ze het uit houdt op een forum waar ruim 99% van de leden van het mannelijk geslacht is.
Lantyz:Ik zie hem de laatste tijd vrij weinig, maar geniet nog wekelijks van de hilarische OWN strip die hij met PatrickW in elkaar knutselt.
.Levi.:Ook van hem krijgen we niet zo erg veel te zien, maar wat we zien staat bol van de grafische pracht en praal. Ongetwijfeld een van de beste designers op het forum.

Moderators:

Jowx:Streng maar rechtvaardig. Jowx is in mijn ogen een van de meest gezellige moderators, die optreedt wanneer dat nodig is, maar ook altijd in is voor een grapje.
Visser23:Iemand waarmee ik veel contact heb via MSN. Een hele gezellige kerel, die ontzettend veel weet van voetbal en de daarbij horende games.
Thundercover:Een wandelende computerencyclopedie. Hij weet waar hij over praat, en is bovenal gewoon een heel aardig persoon.
VWO-er:Ik kwam hem voorheen vaak tegen in het GTA: San Andreas gedeelte van het forum, maar nadat mijn interesse voor die game langzaam is weggeëbt, zie ik hem nog maar zelden. Wel is het een humoristisch persoon met veel kennis van zaken.

Mega Leden:

Beagle:Heeft behoorlijk snel 'carrière' gemaakt op het forum. Hij heeft onwijs veel verstand van modding, en is altijd bereid anderen te helpen met die kennis. Hij doet wat hij moet doen, en heeft z'n nieuwe, groene jasje wat mij betreft zeker verdiend.
Mania-92:Een geboren debater, die altijd recht voor z'n raap is en er niet omheen draait. Ik heb veel respect voor zijn eerlijkheid, ook al is deze lang niet altijd politiek correct.
Galiorix:Ook iemand waarmee ik veel contact onderhoud via MSN. Hij is de laatste tijd iets minder actief, maar toch blijf ik het een heel goed lid vinden. Dat zie je ook terug aan z'n nominaties bij de Forumawards.
-Matthijs-:Hij heeft ontzettend veel verstand van Photoshop, en heeft me dan ook al diverse keren uit de brand geholpen als ik weer eens vastzat. Daarnaast is hij dé savegamer van het forum, en ik vind het werkelijk ongelofelijk hoe snel en goed hij deze voltooid.
Puma:Nog iemand met een grote kennis van modding. Puma zie ik weinig, maar dat komt omdat ik vrijwel nooit in de Modding fora kom. Z'n modificaties barsten van de humor, en het is goed om te zien dat de GTA San Andreas scène op deze manier nog steeds in leven is.

Super Leden:

Kloep:Een prima lid met een goede algemene kennis van zaken. Ik ken hem niet zo ontzettend goed, helaas.
.Senne:Bij hem eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Kloep. Ik ken hem niet echt, maar gun hem zijn Superlidmaatschap van harte.
TomHagen:Iemand die ik veel tegenkwam in de Graphics fora. Ik vond het heel interessant om naar zijn Photoshop-creaties te kijken, omdat hij gaandeweg steeds beter werd. Daarnaast is het ook gewoon iemand die veel sfeer en humor brengt, en dat is natuurlijk ook belangrijk.
Wesley_GTA:Vliegtuigen en vuurwerk, een pijlsnelle passie. Hij kan niet wachten totdat het 31 december is, en helpt tot die tijd menig ander lid met vragen over vuurwerk. Daarnaast heeft hij een uitgesproken mening, en is hij goed in het discussiëren over onderwerpen in Opinie.
Sprunk:Hij heeft erg veel verstand van hardware, en dan komt ook tot uiting in zijn posts. Hij is vriendelijk en behulpzaam, wat hem tot een prima lid maakt.

Leden:

Rinaldootje:Hem ken ik eigenlijk niet zo goed. Ik zie hem wel eens voorbijkomen in Lifestyle, maar voor de rest kan ik weinig over hem melden.
Amfetamientje:Hij heeft erg veel humor, en ik lig soms krom van zijn flauwe poep-en-pies humor. Het is iemand die sfeer brengt, maar waar nodig ook serieus kan zijn. Dat laatste is een goede eigenschap, want er zijn genoeg leden die dat niet kunnen.
Zamg0d1:Vroeger hoorde hij bij het uitschot van het forum, nu discussieërt hij mee over alledaagse onderwerpen. Zijn postcounthalvering is hem niet in de koude kleren gaan zitten, want zijn posts zijn de laatste tijd van heel hoger niveau.
Djmaddox:Nog iemand met ontzettend flauwe, droge humor. Zijn posts zijn niet altijd van even hoog niveau, maar ik zie hem wel als een sfeermaker op het forum.
Hearv94:De grote vriend van Cuban Gangster, die in amper een half jaar tijd een indrukwekkend aantal posts heeft geplaatst. Ik heb hem verder nooit gesproken, maar hij komt op me over als een gezellig persoon.

Geplaatste afbeelding
Stop the world, stop the world, I'm getting off

Geplaatst op 9 december 2009 - 15:58     #54 Dit lid is offline   Gtaboy107 

• Are you mad fer it?!?
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-juli 05
Admins:

Dutchy3010: TurboJet! Altijd gezellig om mee te praten. Praat wel eens over voetbal met haar, zij is wel een ''multitasker''. Natuurlijk heeft ze The Oceans altijd geholpen. Respect voor dat.
Lantyz: Lantyz ken ik natuurlijk van die petsovernight site, en de eekhoorn avatar, ik denk dat zowat het hele forum hem wel herkent aan de avatar. (En aan het rode kleurtje natuurlijk. :$)
.Levi.: Levi is in mijn ogen altijd een van de beste Graphics mensen hier op het forum. Ik heb veel gehad aan zijn tutorials over GFX, ze zijn echt makkelijk en hij legt het altijd super uit. Zonder hem had ik geen sig kunnen maken. :P

Moderators:

Jowx: DAAAAAAAAAAAAAH!!!! Natuurlijk, Jowx ken ik al van Futuregaming, zijn oude gamesite waar ik recensent was. Wie kent de konijn uit zijn sig niet? Vind hem altijd eerlijk, en is ook lief.
Visser23: Visser praat ik wel vaak mee. Vroeger was zijn naam pipo en dan nog wat. :P Speelde altijd met hem SA-MP. Nu hij Mod is, praat ik met hem over Voetbal.
Thundercover: Thundercover is altijd een gezellig persoon die veel van Formule 1 afweet. Hij had altijd een F1 Blog met -Niels- en ik mocht er ook werken, wat echt top was. Bij The Oceans vond ik hem ook altijd al tof.
VWO-er: Ah, daar hebben we VWO-er. Die jongeman uit Friesland die altijd bij zijn pa op het werk aan het computeren was, en natuurlijk ook de baas was van het SA-MP project The Job. Hij weet echt veel af van SA, en het is ook dan terecht dat hij SA mod is geworden.

Mega Leden:

Beagle: Het enigste van Beagle dat ik eigenlijk weet is dat hij echt snel ML is geworden, en dat hij vaak bij het Modding fora zit.
Mania-92: In Opinie discussieert hij er graag op los, en is een grote Feyenoord fan. Hij is ook fan van René van der Gijp. Ik ben het vaak eens als hij in Opinie zijn mening geeft.
Galiorix: Galiorix, ik moest eerst weer denken aan Glorix natuurlijk. Met die Forscutt in zijn sig zal iedereen denk ik hem wel kennen.
-Matthijs-: Matthijs! Dat is een GFX man. Met zijn leuke tutorials zoals die strip achtige heb ik echt heel veel fun aan beleefd. Wadapadja!
Puma: Puma is toch wel een hele bekende modder, die er ook echt heel goed in is. Vind het altijd leuk om zijn mods te zien.

Super Leden:

Kloep: Ken hem van OWN, en is een gezellig persoon. Is altijd wel in voor een praatje en zet zich goed in voor OWN.
.Senne: Ken hem niet goed, maar ik zag hem wel vaak posten.
TomHagen: Daar heb je de PSV-er hoor. Hij is erg grappig, en moet ook vaak van hem lachen, maar Nils haalt hij bij lange na niet.
Wesley_GTA: Wesley en zijn vuurwerktopics, wie kent dat niet? Hij vind de landmacht dacht ik ook heel leuk, en hij heeft altijd wel wat over vuurwerk te vertellen.
Sprunk: Sprunk is een lekker drankje! Nee hoor, Sprunk is een echte computerman, hij weet er veel van af en helpt de leden er altijd mee. Dat hij Superlid is, is niet meer dan terecht natuurlijk!

Leden:

Rinaldootje: Ken hem niet heel goed, maar zijn Stewie sig ownt wel weer alles.
Amfetamientje: Uhm, ik ben zijn oude naam even kwijt, dus weet ik niet veel van diegene. :P
Zamg0d1: Zamg0d1 is een erg behulpzaam iemand, ik kan altijd wat aan hem vragen en hij helpt me er direct mee. Zeer gezellig is hij ook nog!
Djmaddox: Ja, dan heb je ook nog Djmaddox. Dat is ook wel een echte grappenmaker hoor, met zijn broodje bapao.
Hearv94: Hearv94 kende ik eerst nooit, maar heeft in paar maanden 4000+ posts gemaakt. Dan vraag ik me af of hij echt wel wat te doen heeft. :P Zit ook bij The Underground, en is een GTA IV kenner.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 10 december 2009 - 19:09     #55 Dit lid is offline   Rinaldootje 

• YOU SHALL NOT PASS!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-juli 05
  • Corporation:Beat Down
Admins:

Dutchy3010: Ja dutchy. Een van de beste mods hier. Wordt zelfs een topic over gemaakt en is altijd gezellig in de chat.
Lantyz: De eekhorn. Kan je altijd wel mee lachen in de chat :D
.Levi.: Terug van weggeweest. Maar het is meteen weer bekend dat hij terug is.

Moderators:

Jowx: DAAAH! T forum knijn. Nog gezelliger in de chat. En ieder slotje dat hij geeft geeft hij ook een hoopje humor mee.
Visser23: Weer zo iemand uit de chat. Kan je wel goed mee praten. En probeert (meestal) wel gezellig mee te praten in de chat.
Thundercover: Kan je wel mee lachen in de Chat :D
VWO-er: Help :D

Mega Leden:

Beagle: Ja Beagle. Mooie mods die hij altijd maakt. Kan niet over hem klagen.
Mania-92:
Galiorix: Behulpzaam Probeert alles altijd uit te leggen.
-Matthijs-:
Puma: Goed comentaar.

Super Leden:

Kloep: Een van de meest behulpzaamste leden ooit.
.Senne: Senne is altijd wel gezellig in BeaT DowN. Kan je altijd wel goed mee praten.
TomHagen: :tu: mooie sigs :D
Wesley_GTA: Ieder jaar weer het vuurwerk topic :D Altijd wel grappig om daar te zien hoe iedereen uitsloft met zijn vuurwerk.
Sprunk:

Leden:

Rinaldootje: Wie is dit? Nah geintje Rin-o. Dit mensen is iemand om tegen op te kijken. De beste persoon op het forum. Ik zou hem zeker voor alles nomineren met de verkiezingen. Betere gast op het forum vind je niet. Maar oke over zijn ABN mag je wel zeuren.
Amfetamientje: Gezelligheid in de chat.
Zamg0d1: Zam zam :D Ja nooit op zijn mondje gevallen. Altijd wel gezellig. En zeker iemand om eens een babbeltje mee te maken.
Djmaddox: EEn goeie gozer. Wel gezellig.
Hearv94: Persoon die een conflict goed weet op te lossen

Dit bericht is aangepast door Rinaldootje: 11 december 2009 - 15:03

Posted Image
|Error <404> Did Not found|

Geplaatst op 4 februari 2010 - 15:38     #56 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 13-januari 07
Admins:

Dutchy3010: Top! Zij houdt het forum schoon en helpt ook veel andere leden!
Lantyz: Lantyz de forum-eekhoorn... Tja... Moet ik er nogmeer over kwijt?!
.Levi.: Niet het lid met de meeste posts, maar wel met de meeste status! :tu:

Moderators:

Jowx: DAAAAAAH! Jowx, het knijntje van het forum! Hij heeft zijn speciale voer nodig, maar dan krijg je d'r ook wel wat voor terug! :dans:
Visser23: Visser! Hij vist de hele chat leeg met zijn opmerkingen! (Hij probeert het althans)
Thundercover: Kun je erg mee lachen, maar is ook heel serieus bezig om het forum te onderhouden!
VWO-er: VWO-er, zeker niet op zijn mondje gevallen, maar is zeker wel een van de slimste hier! (Vandaag misschien zijn naam :$ )

Mega Leden:

Beagle: :*D Beagle is mijn mattie! :*D (Meer hoef ik er niet over kwijt)
Mania-92: Hij is zeker top! :tu: (Ik ken hem alleen niet zo goed :$ )
Galiorix: Onze gladiator in dit forum! Zijn naam doet me ook denken aan een schoonmaakmiddel :$ . Maar als je dat wegdenkt, is het echt een toplid!
-Matthijs-: 't Zelfde als bij Mania: Hij is zeker top! :tu: (Ik ken hem alleen niet zo goed :$ )
Puma: Puma de Grote! Puma de Heilige! Puma de Modder! Puma, jij bent onze trots als het op modden aan komt! Jij kan modden als geen ander! KUTGW!

Super Leden:

Kloep: Kloepje! Kloep is er om wat leven in het forum te blazen! En in OWN is hij gewoon een legende!
.Senne: Senne, wat moet ik daar over zeggen?! Het is een super (Haha, woordspeling :ch: ) gezellig lid en post gewoon gezellig mee!
TomHagen: Door zijn avatar dacht ik altijd dat het een oude man was, maar aan zijn posts te zien is het gewoon een puber/slash/gamer/slash/SuperLid als al die andere leden hier! (Behalve Superlid)
Wesley_GTA: Wesley, ik ken je niet zo goed, maar ik zie wel eens een post van je. Dat zijn gewoon gezellige posts!
Sprunk: Is dit van die drank uit de GTA reeks? Even serieus nou! Komop! Sprunk is altijd een braaf lid geweest en heeft gezellig meegepost!

Leden:

Rinaldootje: Rinaldootje, sinds kort weet ik wat meer over je en je bent gewoon een aardige gozert!
Amfetamientje: "Amfetamine is een synthetische drug. In de volksmond wordt de drug ook wel speed, pep of spit genoemd." :schater: Zegt alweer genoeg denk ik :schater:
Zamg0d1: Zamg0d, in veel discussies betrokken en betrekt zichzelf dan ook bij alles! Maar gelukkig op de goede manier en daar houden we van op het GTAForum!
Djmaddox: DJmaddox, ik ken je niet zo goed, sorry!
Hearv94: Sorry Hearv, dat ik je vergeten was; Je maakt mooie foto's bij de GTA SA Photo contest, ik heb dan ook vaak op je gestemt! Hij post gezellig mee en helpt andere leden!

Dit bericht is aangepast door Twister24: 4 februari 2010 - 18:03

Geplaatst op 31 maart 2010 - 12:37     #57 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
b]Admins:[/b]

Dutchy3010: Weet zich uitstekend staande te houden op een Forum waar 99% man is :7.
Lantyz: hoidatwastimmie... :7
.Levi.: Zie ik jammer genoeg niet zo vaak :(.

Moderators:

Jowx: Ik zal eens origineel en je kreet weglaten :7. Gezellige kerel, die me geen warns meer geeft :*D.
Visser23: Zie ik vaak in de Chat, maar nergens anders.
Thundercover:
VWO-er: Was mijn favoriete Megalid, en nu favoriete Mod, hij vult de leegte op die Hanneswasco achterliet als het om favorieten gaat :P.

Mega Leden:

Beagle:Heeft verstand van wat hij het liefst doet, en helpt veel mensen :).
Mania-92: Kan enorm goed discussiëren, maar tegelijkertijd als een oude zeurpiet overkomen (no offense)
Galiorix:Zie ik vaak voorbij komen, en ik weet nog steeds niet hoe die meid in z'n Sig heet :(.
-Matthijs-:Vond het een goede Mod, maar zie hem nu niet zo vaak meer.
Puma: /

Super Leden:

Kloep: Ken ik niet echt... :(
.Senne:Ik zie hem erg vaak voorbij komen, kan goed beargumenteren.
TomHagen:Aardige kerel, kan ik wel goed mee overweg.
Wesley_GTA:Kan er op MSN ook goed mee praten, en ik ben het vaak met hem eens als het om het leger gaat :7.
Sprunk:Was jij geen ML?? Een lid dat goed meedoet, maar ik ken hem niet echt.

Leden:

Rinaldootje: Rinaldootje is veranderd sinds hij boven de 1000 post zit, wat ik jammer vind. Hij was een goede vent destijds.
Amfetamientje:Heeft mijn respect allang verdiend :).
Zamg0d1:Spamg0d1, het verbaast me nog steeds dat je nog niet van het Forum geflikkerd bent:7. Niet om hoe je met anderen omgaat, maar met... Je spam dus...
Djmaddox: Komt soms langs in ons TUGT, om de een of andere dwaze opmerking te plaatsen :7.
Hearv94: Oppergabbers, Kloontjes, need I say more? :*D

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 7 april 2010 - 17:05     #58 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• Uiteindelijk wil toch iedereen een basgitaar
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-mei 08
Topic komt weer terug omhoog

Admins:

Dutchy3010: Geweldig persoon, maakt mooie script-mods en is een fijn rechtvaardige admin.
Lantyz: Ik lach me altijd kapot met Admins Strippen :P En natuurlijk je ban van Hoidatwastimmi, ook een mooie manier gedaan, niet leuk een band geven, maar het hele gedoe hoe je dat deed was wel mooi
.Levi.: Een goede photoshopper, verder ken ik je helaas niet als forum-persoon omdat ik bijna niet meer in de GFX Fora zit, wel cool dat je aan kitesurfen doet want dat vind ik echt een geweldige sport

Moderators:

Jowx: Is alweer admin geworden. Je Latijnse zinnen zijn altijd mooi, al begrijp ik er niet altijd iets van, hoe dan ook, je bent een goede admin met heel veel humor die je dan ook altijd laat merken, je kreet is ook weer iets hilarisch :clown:
Visser23: Kevin! Jaja, veel gesprekken die we op MSN hebben gehad voor zover ik weet, je bent een goede knul en een goede redacteur bij OWN :D
Thundercover: Thunder! Altijd bied je hulp als ik het nodig heb, je bent een goede leider wat ook te zien is in OWN, je bent losjes maar toch ook weer streng, je hebt me mijn eerste warn-notitie gegeven en ik weet nog precies waarom
VWO-er: VWO-er, heb wel eens geprobeerd om aan je SAMP project mee te werken, maar toen deed mijn router het niet :7 Wil best nu weer mee doen maar internet is te traag :P Ook jij hebt me vaak zat geholpen. Je bent een goeie knul

Mega Leden:

Beagle: Ook alweer moderator :D Maar Beagle kan je niet ontgaan, altijd lachen met hem, de game die we toen met BD ontwierpen die is gecancled en nog meer gedoe, je mooie Beunhazen signature :D
Mania-92:
Galiorix:
-Matthijs-: Ook weer terug als moderator _O_ Je bent echt een goede designer en maakt prachtwerkjes, blijf genieten als ik een nieuwe tutorial zie, bijvoorbeeld de Splash Splatter, altijd een mooie tutorial geweest :D
Puma: Puma, ik blijf je mods mooi vinden, het is dat ik bijna geen GTA meer speel, anders had ik ze er wel in zitten _O_

Super Leden:

Kloep: Kloep, we hebben vaak een gesprek open staan op MSN, danwel over OWN, maar het blijft toch leuk.
.Senne: Alweer Megalid :tu:
TomHagen: Tom, ik ken je eigenlijk alleen van naam en je avatar, verder ken ik je helaas ook niet zo heel erg :N
Wesley_GTA: Wesley :D Onze sportfanaat :P
Sprunk: Sprunk, ook weer al ML, geweldige jongen met genoeg hardware kennis, ik blijf je nog steeds geweldig vinden

Leden:

Rinaldootje: Rinaldo, ons apparte typetje :P Je bent echt aardig en hebt een aparte manier van denken, beetje hetzelfde als ik qua autisme/ADHD-gezeik en we begrijpen elkaar dan ook goed, ben af en toe een beetje droog en bot, maar dit is nooit gemeen bedoeld
Amfetamientje: Amfe :D Onze maffe ketel :P Je bent een rare droogkloot moet ik toegeven, maar toch kan ik altijd om je lachen
Zamg0d1: Me :D Uhm... Zal ik doen? :schater:
Djmaddox: Djmaddox, onze Niels :P Goeie gozer met zijn ... PS3's
Hearv94: Ik heb nooit iets gehad met hem, geen idee waarom maar vind hem een beetje een spammer, in een half jaar al >4000 posts wat ik toch wel een beetje veel vind...

Geplaatst op 11 april 2010 - 16:01     #59 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • Galerij weergeven
Lijstje #6

[b][color="red"]Admins[/color]:[/b]

[b][color="red"]Dutchy3010[/color]:[/b]
[b][color="red"]Jowx[/color]:[/b]
[b][color="red"]PatrickW[/color]:[/b]

[b][color="blue"]_KoE_Mzungu[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Beagle[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Flitskikker[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Jacky-2007[/color]:[/b]
[b][color="blue"]Svenie[/color]:[/b]

[b][color="green"].Senne[/color]:[/b]
[b][color="green"]Empire[/color]:[/b]
[b][color="green"]Galiorix[/color]:[/b]
[b][color="green"]Kai-ShockWave[/color]:[/b]
[b][color="green"]Puma[/color]:[/b]

[b]Bierbuikje:[/b]
[b]Ferre:[/b]
[b]KillerZero86:[/b]
[b]Remi-X:[/b]
[b]TomHagen:[/b]

[b]BanaanDaan:[/b]
[b]Grand Theft Auto TOM:[/b]
[b]End Of The Riot:[/b]
[b]wesley123:[/b]
[b]Gijsso:[/b]

Let op! Het gebruikt van bovenstaand lijstje is verplicht, wanneer je en post plaatst zonder gebruik van dit lijstje wordt deze verwijderd!

Geplaatst op 11 april 2010 - 16:18     #60 Dit lid is offline   Djmaddox 

• LIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKEN
  • Registratie: 15-maart 09
  • Corporation:Beat Down
[b][color="red"]Admins[/color]:[/b]

[b][color="red"]Dutchy3010[/color]:[/b] Een goede admin(eres) en die ook leuke mods maakt!Geplaatste afbeelding
[b][color="red"]Jowx[/color]:[/b] Iemand die actief aan discussies meedoet en ook de nodige topics dichtgooid.
[b][color="red"]PatrickW[/color]:[/b] Iemand die ik over het algemeen niet zo vaak zie, maar ook iemand die goed kan modden!

[b][color="blue"]_KoE_Mzungu[/color]:[/b] Een goede moderator die ik helaas de laatste tijd wat minder zie.
[b][color="blue"]Beagle[/color]:[/b] Een gezellig persoon die graag in BeatDown een opmerking post. :P
[b][color="blue"]Flitskikker[/color]:[/b] Iemand waarvan ik ook niet zo veel reacties zie helaas. Maar al zie ik er eentje zijn ze altijd wel goed! :)
[b][color="blue"]Jacky-2007[/color]:[/b] -
[b][color="blue"]Svenie[/color]:[/b] -

[b][color="green"].Senne[/color]:[/b] Iemand die graag Battlefield 2 speelt en ook goede mods uitbrengt.
[b][color="green"]Empire[/color]:[/b] -
[b][color="green"]Galiorix[/color]:[/b] Een aardig persoon die veel van computers afweet. :)
[b][color="green"]Kai-ShockWave[/color]:[/b] -
[b][color="green"]Puma[/color]:[/b] Iemand die een koekjessmiley wilt. :7

[b]Bierbuikje:[/b] Een gezellige jongeheer die in de Smoeltjes fabriek werkt. :P
[b]Ferre:[/b] -
[b]KillerZero86:[/b] Iemand die ik redelijk vaak goed zie posten!
[b]Remi-X:[/b] Iemand die ik helaas niet zo vaak meer zie, maar iemand die wel veel van GTA SA afweet!
[b]TomHagen:[/b] Iemand die goed in discussies meedoet, want hij is "Old and Wise". :D

[b]BanaanDaan:[/b] Zie ik wel eens voorbijkomen. Is een goede gozer.
[b]Grand Theft Auto TOM:[/b] Tja... :7 Iemand die sarcasme niet altijd snapt. :7
[b]End Of The Riot:[/b] Iemand die goed en graag over games praat! :)
[b]wesley123:[/b] Iemand die heel behulpzaam is en goede(/grappige :7) opmerkingen post en veel weet van PC's, software en problemen met GTA IV. :D
[b]Gijsso:[/b] Zéh Beat Down leader. Geplaatste afbeelding

http://i41.tinypic.com/2q33i40.png
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<

GTAGames.nl advertentie
  • (5 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden