Reactietopic » Wat vind je van...? - Reacties op 'Wat vind je van..?' (LET OP DE REGELS!!)
Geplaatst op 14 april 2009 - 22:29
Geplaatst op 15 april 2009 - 16:38
Hanneswasco vind mij spammerig en vind dat mijn posts geen echte inhoud hebben.
Argumenten a.u.b. want hier kan ik dus helemaal niets mee. Heey, vet, ik begin op Jowx te lijken met m'n argumenten
. Geen offense tegen jou hoor Jowx
.

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 16 april 2009 - 10:54
Cuban Gangster zei op 15 Apr 2009, 17:38:23:
Hanneswasco vind mij spammerig en vind dat mijn posts geen echte inhoud hebben.
Argumenten a.u.b. want hier kan ik dus helemaal niets mee. Heey, vet, ik begin op Jowx te lijken met m'n argumenten
. Geen offense tegen jou hoor Jowx
.
Als ik naar jouw posts kijk zie ik vaak posts die niet echt een bijdrage leveren aan een topic, maar gewoon een offtopic opmerking zijn.
Geplaatst op 16 april 2009 - 10:58
MegaPilot zei op 16 Apr 2009, 11:56:20:
Ik snap niet dat je je mening moet beargumenteren, als jij blauw lelijk vind, dan vind jij dat zo. Ik denk niet dat je over meningen kan discussiëren...
Je kan wel iemand overhalen om jou mening te volgen.
Maar dat vb dat je geeft van dat blauw daar kan je niks aan veranderen.
Maar bv aan de mening over de politie en de regering daar kan je nog we iets aan veranderen niet veel waarschijnlijk maar toch iets.

Geplaatst op 16 april 2009 - 12:19
Ik snap niet dat je je mening moet beargumenteren, als jij blauw lelijk vind, dan vind jij dat zo. Ik denk niet dat je over meningen kan discussiëren...
Geplaatst op 16 april 2009 - 17:52
Eh, ik mag toch hopen dat je mening wordt gevormd door iets? Het voorbeeld dat je aanhaalt is niet echt van toepassing op de soort meningen die gegeven worden in het topic waar we nu op reageren. Je vind niet zomaar iets, dat heeft een reden. Door die reden kenbaar te maken geef je argumenten, zonder die argumenten heb je helemaal niks aan je mening. Je mening is waardeloos als je die niet met argumenten kan onderbouwen, zo simpel is het. Mja, laat ik het toelichten met voorbeelden.
Voorbeeld 1 (Zonder argumenten)
Ik vind MegaPilot een vervelend lid.
Voorbeeld 2 (Met argumenten)
Ik vind MegaPilot een vervelend lid omdat hij altijd scheld in zijn posts en iedereen zonder enige reden afkraakt.
Zeg nou zelf, wanneer zou jij er eerder van overtuigd zijn dat MegaPilot een vervelend lid is? Of nog beter, waar heb je meer aan als die mening over jou gaat en jij je op die punten wilt verbeteren? Het gaat er niet om wat iemand vind, maar waarom iemand dat vind.
[Disclaimer]
De situaties in de voorbeelden zijn fictief, het geeft niet het werkelijke beeld van MegaPilot of mijn mening over hem weer. MegaPilot scheld bv niet.
● ● ● ● ● "ZooMumba, kinderschoenen en dating voor 50-plussers" ● ● ● ● ●

Forum Regels ● Forum FAQ ● Helpdesk ● Moderatieteam ● PB ● E-mail ● Jowx

Geplaatst op 16 april 2009 - 19:03
MegaPilot zei op 16 Apr 2009, 19:55:07:
Ik snap het, maar jouw voorbeeld dat iemand z'n mening dan beargumenteert, dan is dat toch afkraken?
Nee..
● ● ● ● ● "ZooMumba, kinderschoenen en dating voor 50-plussers" ● ● ● ● ●

Geplaatst op 17 april 2009 - 13:54
Jowx zei op 16 Apr 2009, 20:03:15:
MegaPilot zei op 16 Apr 2009, 19:55:07:
Ik snap het, maar jouw voorbeeld dat iemand z'n mening dan beargumenteert, dan is dat toch afkraken?
Nee..
Inderdaad als je negatieve kritiek krijgt moet je daar geen ruzie/discussie van maken maar probeer er van te leren en jezelf te verbeteren ten opzichte van die opmerking. Of je dat nou leuk vind of niet.
Geplaatst op 18 april 2009 - 18:16
De admins zijn allemaal aan de beurt geweest
Wat nu?
Geplaatst op 18 april 2009 - 18:43
Ik wil even iedereen bedanken die lof sprak over mijn grafische kunsten. Doet altijd veel deugd om te horen.
Bedankt!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren