Reactietopic » Wat vind je van...? - Reacties op 'Wat vind je van..?' (LET OP DE REGELS!!)
Geplaatst op 17 augustus 2009 - 10:39
Cuban Gangster zei op 8 Aug 2009, 17:44:52:
Flitskikker: GTA IV Mod. Kan niet tippen aan Hanneswasco, sorry, niks persoonlijks
.
Bedankt. Maar Flitskikker is geen GTA IV mod, sterker noch, hij is Lifestyle mod! Dat is een pak lastiger dan het GTA IV forum! Je denkt waarschijnlijk dat ik een betere mod ben omdat je Flitskikker nooit in het GTA IV forum ziet?
Citaat
Jacky-2007:
Maak hem blauw!
Geplaatst op 4 september 2009 - 01:09
Jowx zei op 13 Apr 2009, 00:07:04:
Jowx. Ik ken hem niet al te goed, maar goed genoeg om te weten dat hij een goeie mod is! Ik mag hem wel, aangezien hij serieus bezig is en z'n humor nooit ontbreekt.
Geplaatst op 4 september 2009 - 01:14
frankyyguy zei op 4 Sep 2009, 02:09:35:
Jowx. Ik ken hem niet al te goed, maar goed genoeg om te weten dat hij een goeie mod is! Ik mag hem wel, aangezien hij serieus bezig is en z'n humor nooit ontbreekt.
Het enige wat nu wel ontbreekt is een foutloze zin! Het is namelijk enige en niet enigste.
Enigste... Het klinkt zo gek! 
Oh noes.. Echt weer een klassieke fout..
Aangepast, bedankt voor de melding! ^^
Ps. Wie dit in het Quote v/d Maand topic plaatst krijgt een schop..
● ● ● ● ● "ZooMumba, kinderschoenen en dating voor 50-plussers" ● ● ● ● ●

Forum Regels ● Forum FAQ ● Helpdesk ● Moderatieteam ● PB ● E-mail ● Jowx

Geplaatst op 13 september 2009 - 20:00
Cuban Gangster zei op 5 Sep 2009, 16:01:48:
Jacky-2007: The Underground heeft zijn twijfels over deze Mod. Ik wil ook Mod worden in de IV Fora
.
De enige reden dat je dit zo neerzet, is omdat ik toevallig twee van jullie vlak na mijn aanstelling als moderator wegens jullie eigen wangedrag, hard heb moeten aanpakken.
Geplaatst op 28 oktober 2009 - 00:49
Amfetamientje zei op 27 oktober 2009 - 19:01 :
Citaat
De crew plaatst om de tijd een nieuw lijstje met leden
Hoelang is "om de tijd" ?
Dat kan variëren van 1 week tot 3 jaar. Maar ik snap de boodschap die er achter ligt, dus ik zal binnenkort een nieuw lijstje in elkaar knutselen.

Geplaatst op 28 oktober 2009 - 13:02
Citaat
Sandra:
Nooit wat van dit lid gezien
Nooit wat van dit lid gezien
Je heb niet 1 van mijn 3500 berichten gezien?
Citaat
wat ik dus vreemd vind dat ze al moderator is. Ook heb ik haar nog nooit haar moderator powers zien gebruiken of ergens zien helpen terwijl ik in vrijwel elk fora ben.
Je bent in alle fora's actief behalve in het SA:MP-Scripting forum. Het SA:MP forum is een rustig forum, daar hoeft, in tegendeel tot Lifestyle, niet zowat iedere dag met slotjes en warns rond gegooit te worden.
Sorry, voorlopig op non-actief
Geplaatst op 28 oktober 2009 - 20:43
Jowx zei op 28 October 2009 - 00:49 :
Amfetamientje zei op 27 oktober 2009 - 19:01 :
Citaat
De crew plaatst om de tijd een nieuw lijstje met leden
Hoelang is "om de tijd" ?
Dat kan variëren van 1 week tot 3 jaar. Maar ik snap de boodschap die er achter ligt, dus ik zal binnenkort een nieuw lijstje in elkaar knutselen.
Achterliggende boodschap, hoe kom je er bij ?
Ik werd er stiekem een beetje gek van om elke keer te kijken of er al een nieuwe lijst was, dus vandaar.

Fucking up GABA-receptors since 2004
Geplaatst op 17 november 2009 - 20:41
Sandra zei op 28 oktober 2009 - 13:02 :
Je bent in alle fora's actief behalve in het SA:MP-Scripting forum. Het SA:MP forum is een rustig forum, daar hoeft, in tegendeel tot Lifestyle, niet zowat iedere dag met slotjes en warns rond gegooit te worden. 
Wil je verkassen naar Lifestyle? (A). Hannes, dat zag ik verkeerd

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 9 december 2009 - 01:28
Het nieuwe lijstje staat inmiddels online. Volgens mij zijn alle verzoekjes verwerkt en staan deze in het lijstje. Zie je jezelf niet staan en heb je wel een verzoek ingediend, dan heb je pech kun je dit laten weten d.m.v. een PB en dan zal ik je er alsnog bij zetten of in een volgend lijstje plaatsen. Veel plezier met het invullen!

Geplaatst op 11 april 2010 - 16:05
Lijstje #6 staat online, het oude lijstje was wel heel erg verouderd. Er zijn weer een nieuwe groep leden waarover jullie je mening kwijt kunnen! Denk wel aan de regeltjes die nog steeds van kracht zijn. Zowel positieve als negatieve meningen zijn welkom, in dit topic kun je zoals gewoonlijk je reactie kwijt n.a.v. het lijstje. Wanneer je in een volgend lijstje wilt verschijnen verzoek ik je vriendelijk om me een PB te sturen met als titel WAT VIND JE VAN! waarin je kenbaar maakt dat je graag jezelf terug ziet in lijstje #7. Stuur geen andere PB of een andere titel, want dan raak ik hem kwijt. Hihi, niet boos zijn wanneer je er niet in staat en wanneer je er wel in staat maar dit niet wenst kun je dit ook aangeven. Verder is GTAForum.nl niet aansprakelijk voor eventueel ontstane (psychologische) schade. Uw inleg kan fluctueren, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. [/disclaimer]
Veel plezier iedereen!
Veel plezier iedereen!

Geplaatst op 12 mei 2010 - 14:27
Jowx zei op 13 april 2009 - 00:02 :
Dit is de enigste waarschuwing die je krijgt, dus hou je gewoon aan de regels. Overtreden is de gevolgen aanvaarden, en die zijn dit keer wat zwaarder dan normaal.
Er staat enigste...
Dit bericht is aangepast door jimmiefitz: 12 mei 2010 - 14:27
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren