kelwin zei op 13 november 2011 - 20:41 :
Dan heb je eigenlijk geen videokaart maar een onboard chip. een onboard chip of ''onboard videokaart'' is het slechtste wat je kan hebben voor gaming.
AGP= Advanced Graphics Port. Deze aansluiting wordt gebruikt voor prut videokaarten uit de middeleeuwen. Tegenwoordig wordt een PCIe x16 slot gebruikt voor videokaarten.
Ik zag dat je nog een normale PCI slot vrij hebt, dan is deze goed genoeg:
http://www.alternate...&l2=PCI+kaarten
verwacht er niet veel van, omdat je geen nieuwe pc wilde. Deze kaart is wel 10 keer zo beter dan de onboard chip die je nu hebt.
Een dikke AGP kaart zoals een 8800GTX is toch echt niet prut, misschien verouderd maar echt niet prut
Sharingan zei op 13 november 2011 - 20:45 :
Ik verwacht er ook niet al te veel van. Zolang SA maar fatsoendelijk draait is alles goed. Ik had een vriend van mij gevraagd om een second opinion, en hij zei dat de "Nvidia’sGeforce 8800GT" ook een goed alternatief was. 2e hands dan wel.
8800GT gaat niet passen, je moederbord heeft geen AGP/PCI-E sloten, je kan enkel PCI kaarten gebruiken, zoals die van Kelwin
'A G60 is a classic mechanical spiral which hoovers up money like a black hole'
'It’s no longer a cow in a track suit. It’s now a cow GTI in racing overalls' - Jeremy Clarkson
'Common sense is not so common.' - Voltaire