GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Hoeveel geld mag een 14 jarige verdienen?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp

#1 yvea0

yvea0
  • Leden
  • PipPipPipPip

Yakuza baas

Geplaatst: 4 mei 2009 - 20:21

hey mensen, ik verdien sinds kort 14 euro per dag, (ik doe niks illegaals)
maar ik ben pas 14 jaar, en 14 euro per dag is meer dan 5000 op jaarbasis
maar mijn vraag is:
hoeveel mag een 14 jarige verdienen per jaar zonder belasting te betalen?
en hoeveel mag een 16 jarige verdienen? anders zet ik het op de rekening van mijn zus, die tog geen flikker uitvoert en niks verdient  :7
Dankjullie wel  :tu:

>>> Door GTA-Sheep: Laatste deel van je post verwijderd want dát is reclame en daaraan zouden niet jij maar wij moeten verdienen :)<<<

Bewerkt door yvea0, 4 mei 2009 - 20:38 .

Toegevoegde afbeelding

#2 GTA-Sheep

GTA-Sheep
  • Validerend
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Legendary Godfather

Geplaatst: 4 mei 2009 - 20:40

Meer informatie kun je hier vinden: ==> klik <==. Onder de 16 schijnt het allemaal niet zoveel uit te maken, wordt je ouder en verdien je te veel dan lopen je ouders kans hun kinderbijslag voor je kwijt te raken. Als je nu maar behoorlijk teveel verdient maakt dat niet veel uit natuurlijk, dan geef je je ouders gewoon zelf het deel wat ze tekort komen. Kom je er maar nét boven dan zou ik oppassen met wat je verdient. Afijn: het staat er allemaal :Y

Edit: overigens maakt het niets uit waar je het verdiende geld laat hoor. Of je dat nu op rekening van je zus stort, of op dat van je ouders of aan mij overmaakt. Het gaat erom wat je werkgever (in dit geval die website) opgeeft aan de belastingdienst over wat ze je betaald hebben in een bepaald jaar.....

#3 yvea0

yvea0
  • Leden
  • PipPipPipPip

Yakuza baas

Geplaatst: 4 mei 2009 - 20:46

Bericht weergevenGTA-Sheep zei op 4 May 2009, 21:40:02:

Meer informatie kun je hier vinden: ==> klik <==. Onder de 16 schijnt het allemaal niet zoveel uit te maken, wordt je ouder en verdien je te veel dan lopen je ouders kans hun kinderbijslag voor je kwijt te raken. Als je nu maar behoorlijk teveel verdient maakt dat niet veel uit natuurlijk, dan geef je je ouders gewoon zelf het deel wat ze tekort komen. Kom je er maar nét boven dan zou ik oppassen met wat je verdient. Afijn: het staat er allemaal :Y

Edit: overigens maakt het niets uit waar je het verdiende geld laat hoor. Of je dat nu op rekening van je zus stort, of op dat van je ouders of aan mij overmaakt. Het gaat erom wat je werkgever (in dit geval die website) opgeeft aan de belastingdienst over wat ze je betaald hebben in een bepaald jaar.....
Oke dankje wel :) mijn werkgever geeft alles door aan paypal, en paypal stuurt gewoon een cheque naar mijn huis...
maar mijn ouders zeiden dat een minderjarig kind maar een bepaald bedrag per jaar mag verdienen, en anders komt de belasting er bovenop. ik snap niet helemaal hoe het daarmee zit.
Toegevoegde afbeelding

#4 XiPE

XiPE
  • Leden
  • PipPip

Warenhuis overvaller

Geplaatst: 4 mei 2009 - 20:47

Het maakt niet uit op welke rekening je het geld stort dat je verdient hoor,
anders maak je 10tallen rekeningen en ga je in het zwart werken en verspreid je je inkomsten.

En volgens mij is het dat je in de grote vakantie en in het schooljaar beide 23 dagen mag werken (46 in totaal),
anders verliezen je ouders hun kinderbijslag.

Time isn't wasted when you're getting wasted
Toegevoegde afbeelding

#5 yvea0

yvea0
  • Leden
  • PipPipPipPip

Yakuza baas

Geplaatst: 4 mei 2009 - 21:03

Bericht weergevenXiPE zei op 4 May 2009, 21:47:04:

Het maakt niet uit op welke rekening je het geld stort dat je verdient hoor,
anders maak je 10tallen rekeningen en ga je in het zwart werken en verspreid je je inkomsten.

En volgens mij is het dat je in de grote vakantie en in het schooljaar beide 23 dagen mag werken (46 in totaal),
anders verliezen je ouders hun kinderbijslag.
Kinderbijslag kan je niet verliezen onder de 16, dus voor mij geen probleem.
Alleen ik zit met belasting, hoeveel ik mag verdienen zonder dat er belasting vanaf word getrokken
Toegevoegde afbeelding

#6 blokzeil1

blokzeil1
  • Leden
  • PipPipPip

Maffia onderbaas

Geplaatst: 4 mei 2009 - 21:39

14euro per dag ik verdien zeker het dubbelen , en ik kan als ik wil 7.50 verdienen maar ja als je op het platteland werkt :P verdien je al meer dan in de stad lijkt mij

#7 j0uk3

j0uk3
  • Banned

Kloon!

Geplaatst: 5 mei 2009 - 09:45

Het minimum loon van 16 jaar is 3 euro per uur ,Volgens mij.

En in de zomer verdien ik 7,50 per uur

Bewerkt door j0uk3, 5 mei 2009 - 09:46 .

#8 yvea0

yvea0
  • Leden
  • PipPipPipPip

Yakuza baas

Geplaatst: 5 mei 2009 - 12:22

ik stel mijn vraag nog een keer:
Ik ben 14 jaar, en ik wil weten hoeveel ik maximaal mag verdienen zonder belasting te moeten betalen.
Kinderbijslag is geen probleem want ik ben geen 16/17
Toegevoegde afbeelding

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden