Altijd al willen weten hoe Liberty City er nou in het echt van boven uit ziet? Vind je het vliegen boven Liberty City in een heli al bijzonder? Neem dan een Virtuele tour door New York. Dankzij van de super hoge resolutie foto's van Oleg Gaponyuk en een flash systeempje het Australische bedrijf Pixelcase kan je zien hoe New York er echt uit ziet. Als je goed kijkt zie je zeer veel overeenkomsten met Liberty City, uit het computerspel Grand Theft Auto IV, en dat dit dus zeer duidelijk op het New York van nu is gebaseerd.
Je kan hier in je "helicopter" stappen: Pixelcase.com.au/vr/2009/NewYork (snelle computer vereist)
Liberty City in het echt! - High Res helicopter foto's van New York
Geplaatst op 12 mei 2009 - 20:47
Nice!
Ik ga morgen proberen of mijn PC het aankan.
Geplaatst op 12 mei 2009 - 20:51
Nice ziet er echt fantastisch uit.
Geplaatst op 12 mei 2009 - 21:13
Heb wel lag, maar dat maakt niet uit. Wat een overeenkomsten, zeg! Ik zag gelijk het park, 2 foto die brug waarvan ik de naam niet meer weet
en op de derde kon ik zelfs het LKZ clubhuis vinden!
Geplaatst op 12 mei 2009 - 21:19
Geplaatst op 13 mei 2009 - 05:09
Geplaatst op 13 mei 2009 - 10:38
Dit is zeer indrukwekkend en je ziet inderdaad dat het Liberty City uit Gta iv veel overeenkomsten heeft met het echte New York. Het ziet er echt enorm schitterend uit en vooral de gebouwen in 3D. Wat ik overigens wel jammer vind is dat je alleen Mannhattan kunt bekijken en niet Brooklyn, Bronx of Queens. Of ligt dat aan mijn computer? Maarja, het is zeker prachtig en ik hoop dan ook dat ze snel met andere steden en landen aankomen. Voor sommige mensen met een langzame computer is het uiteraad irritant maar het is echt niet iets dat je moet zien.
Google Earth heeft ook sommige 3D-beelden maar dan is deze kwaliteit toch een stuk beter.
mvg,
GTTO
mvg,
GTTO
Geplaatst op 13 mei 2009 - 14:09
Jammer dat dat de Twin Towers er niet meer staan. Anders waren ze ook in Liberty City aanwezig geweest.
In 2012 is het nieuwe World Trade Center (afgekort tot: WTC) klaar, met de Freedom Tower als hoofdgebouw. Hopelijk staat het gebouw dan, in een misschien, toekomstige GTA, wel in Liberty City. Maar, dan moet er dan wéér een GTA zich in die stad afspelen.
In 2012 is het nieuwe World Trade Center (afgekort tot: WTC) klaar, met de Freedom Tower als hoofdgebouw. Hopelijk staat het gebouw dan, in een misschien, toekomstige GTA, wel in Liberty City. Maar, dan moet er dan wéér een GTA zich in die stad afspelen.
Dit bericht is aangepast door Torritor: 13 mei 2009 - 15:16
Torritor is voor 50% weer terug. De activiteit blijft laag.
Geplaatst op 13 mei 2009 - 14:25
Ben ik nou blind of staat het Vrijheidsbeeld nou nergens?
Geplaatst op 13 mei 2009 - 15:20
zamg0d1 zei op 13 May 2009, 06:09:51:
New York City is namelijk de grootste stad van de VS. Daarom kan je dat zien.
Torritor is voor 50% weer terug. De activiteit blijft laag.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren