Liberty City in het echt! - High Res helicopter foto's van New York
Geplaatst op 13 mei 2009 - 16:20
Een jaar of wat geleden vond ik de mogelijkheden van Google Earth nog indrukwekkend, maar wat ik zojuist
kreeg voorgeschoteld hield ik niet voor mogelijk. Alhoewel ik zelf nooit in New York ben geweest kan ik me voorstellen dat het een adembenemde stad moet zijn. Dit soort kolossale bruggen en kantoorgebouwen
vind je in Nederland niet, en dat maakt het des te indrukwekkender als je opeens zoiets bekijkt. Ik ben als een van de weinige forumleden niet in het bezit van GTA IV (Niet omdat de game me niet aan staat, puur vanwege het feit dat ik geen geschikte console heb en mijn PC de game niet zal draaien), dus de hotspots uit de game herken ik er helaas niet in.
Desalniettemin alle lof voor de makers van dit virtuele tourtje!
kreeg voorgeschoteld hield ik niet voor mogelijk. Alhoewel ik zelf nooit in New York ben geweest kan ik me voorstellen dat het een adembenemde stad moet zijn. Dit soort kolossale bruggen en kantoorgebouwen
vind je in Nederland niet, en dat maakt het des te indrukwekkender als je opeens zoiets bekijkt. Ik ben als een van de weinige forumleden niet in het bezit van GTA IV (Niet omdat de game me niet aan staat, puur vanwege het feit dat ik geen geschikte console heb en mijn PC de game niet zal draaien), dus de hotspots uit de game herken ik er helaas niet in.
Desalniettemin alle lof voor de makers van dit virtuele tourtje!

Stop the world, stop the world, I'm getting off
Geplaatst op 13 mei 2009 - 16:30
Geplaatst op 13 mei 2009 - 17:32
Ik wou hem vanmiddag bekijken, moest alleen ergens heen. Dus ik startte hem nu opnieuw op, krijg ik dat het account suspended is. 
In ieder geval, ik zag al een beginnetje, en dit is een knap staaltje werk!
In ieder geval, ik zag al een beginnetje, en dit is een knap staaltje werk!
![]() |
Covesight Community · Recruitment PB Profiel GTA V |
|
Host signature: Megadreams |
Geplaatst op 13 mei 2009 - 18:22
Geplaatst op 13 mei 2009 - 19:04
Waar kunnen we hem nu wel zien dan?
Geplaatst op 13 mei 2009 - 19:21
Jammer dat hij tijdelijk niet werkt. Op een andere site heb ik wel deze gevonden. Niet echt van boven, maar wel een erg mooi overzicht van de skyline bij nacht:
Klikkerdeklik!
Klikkerdeklik!
Dit bericht is aangepast door Kai-ShockWave: 13 mei 2009 - 19:21
Geplaatst op 13 mei 2009 - 19:23
Ik heb hem vanmorgen kunnen bekijken, maar vanmiddag was ie inderdaad verdwenen. 
Dat is niet de ronding van de aarde, die horizon heeft een boog door de speciale lens.
zamg0d1 zei op 13 May 2009, 06:09:51:
En ik vind het prachtig gemaakt! Nooit gedacht dat NY zoo groot was. Ik wist dat het groot was
Maar als je gewoon de ronding van de aarde erin zit 
Geplaatst op 14 mei 2009 - 08:22
Geplaatst op 14 mei 2009 - 09:32
woow man dit is mooi gedaan en ook mooie muziek eronder ik denk wel even dan ik de pc even uitzet want ik ben nu bij me ouders en die pc is niet egt supersnel wel snel genoeg maar de ventilator vliegt er zowat uit begong ineens te kraken en te ratelen niet normaal
tot gta
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren