Dit bericht is aangepast door Basssss: 16 mei 2009 - 08:44
Red Dead Redemption: 'GTA op een paard'
Geplaatst op 16 mei 2009 - 08:44
RDR ziet er goed uit. Maar waarom komen de gaafste spellen nou nooit voor de consoles die ik heb?
Geplaatst op 16 mei 2009 - 10:30
Dit lijkt me geen geweldige game, ik vind de graphics niet om naar huis te schrijven en het lijkt net GTA 4 alleen dan in het westen.
Kan Rockstar games nooit eens met iets nieuws komen? Altijd maar weer een third-person shooter waarbij je missies en dergelijke moet doen. Als ze nu eens een game maken met een ijzersterke verhaallijn en een ander perspectief, misschien zouden ze eens een first person shooter moeten maken of een nieuwe race game. Wat nog beter zou zijn is een nieuwe RPG game, maar dan van Rockstar Games!
Rockstar moet iets nieuws proberen, en niet altijd maar in hun derde perspectief hoekje blijven zitten!
Dit was mijn mening, als je een andere hebt, vertel het me dan.
Grtz RD
Kan Rockstar games nooit eens met iets nieuws komen? Altijd maar weer een third-person shooter waarbij je missies en dergelijke moet doen. Als ze nu eens een game maken met een ijzersterke verhaallijn en een ander perspectief, misschien zouden ze eens een first person shooter moeten maken of een nieuwe race game. Wat nog beter zou zijn is een nieuwe RPG game, maar dan van Rockstar Games!
Rockstar moet iets nieuws proberen, en niet altijd maar in hun derde perspectief hoekje blijven zitten!
Dit was mijn mening, als je een andere hebt, vertel het me dan.
Grtz RD
Geplaatst op 16 mei 2009 - 13:44
Geplaatst op 16 mei 2009 - 13:46
Geplaatst op 16 mei 2009 - 17:33
Bierbuikje zei op 16 May 2009, 17:31:10:
Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat doen met de zijkanten van de map. Loop je dan tegen een onzichtbare muur aan? Of is daar allemaal zand?
In gta heb je een mooie zee, maar hoe doen ze dat bij zo'n spel in de woestijn?
In gta heb je een mooie zee, maar hoe doen ze dat bij zo'n spel in de woestijn?
Kijk maar naar Far Cry 2. Daar is ook woestijn aanwezig. De map laat een vierkant gebied zijn. Alleen als je inzoomt bij de zijkant loopt er net voor de map een lijn. Wanneer je met je poppetje zelf naar die lijn toegaat kan je gewoon verder kijken alsof de wereld doorgaat. Alleen wanneer je die lijn passeert moet je binnen zoveel tijd weer terug zijn. Als ik me niet vergis, ga je na zoveel seconden dood. Wat ik een goede oplossing vindt.
Als je een onzichtbare muur maakt, staat het heel nep. Als je weer overal bergen gaat neerzetten heb je weer het idee alsof je ingesloten zit. Far Cry 2 deed het ieder geval op een goede manier.
GTA Episodes Of Liberty City 30 maart 2010 ● Red Dead Redemption 21 mei 2010

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases
Geplaatst op 16 mei 2009 - 18:12
Bij een woestijn zouden ze 't zo kunnen stellen dat 't oneindig lang is, maar dat je na een tijdje rijden/lopen 'gedehydrateerd' raakt, en doodgaat als je te ver bent.

"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"
Geplaatst op 16 mei 2009 - 19:20
senneken zei op 16 May 2009, 19:12:27:
Bij een woestijn zouden ze 't zo kunnen stellen dat 't oneindig lang is, maar dat je na een tijdje rijden/lopen 'gedehydrateerd' raakt, en doodgaat als je te ver bent. 
Inderdaad, is net zoiets als het water bij GTA IV. Wanneer je te lang zwemt gaat na een tijdje je levensbalk ook naar beneden door moeheid. Is ook wel een optie. Alleen kost dat vrij veel extra landschap die je niet kunt gebruiken..

Geplaatst op 16 mei 2009 - 19:22
Waarschijnlijk zal er ook geen zee zijn.
Geplaatst op 16 mei 2009 - 19:26
End Of The Riot zei op 16 May 2009, 20:22:48:
Lijkt me niet nee. Maar hoe ze het bij GTA IV doen met zee, kunnen ze dat ook doen met land zoals senneken al zei. Door de warmte overlijd je na een tijd in dat gebied.
Dit bericht is aangepast door Kai-ShockWave: 16 mei 2009 - 19:26

Geplaatst op 16 mei 2009 - 19:29
Kai-ShockWave zei op 16 May 2009, 20:26:04:
End Of The Riot zei op 16 May 2009, 20:22:48:
Lijkt me niet nee. Maar hoe ze het bij GTA IV doen met zee, kunnen ze dat ook doen met land zoals senneken al zei. Door de warmte overlijd je na een tijd in dat gebied.
Lijkt me lache.
Dat je ineens Oases ziet.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren