Forza Motorsport 3
Geplaatst op 2 juni 2009 - 21:22
Torritor zei op 2 Jun 2009, 22:13:53:
Bron is niet nodig... 3 Woorden: E3, Xbox Live. Het word een wreed spel!
Voor de mensen die moeilijk gaan zeiken over bronnetjes:
KLIK!
GTAForum (van Kai)
Dit bericht is aangepast door lexus123: 2 juni 2009 - 21:25
Geplaatst op 4 juni 2009 - 12:51
Citaat
"Disc one is the full experience, even disc one is bigger than any other racing game out there. Disc two includes a lot of extra cars, even a handful of tracks."
Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.
Ja nu krijg je echt dat opslag probleem. En even voor de duidelijkheid: Je hoeft dus niet van discs te wisselen, je installeert enkel de tweede disc en je speelt gewoon met de eerste.
Bij de nieuwe Xbox moeten ze gewoon HD-DVD nemen. Daar kun je met 3 lagen 90GB op kwijt (die Xbox krijgt dan een HD-DVD speler die 3 lagen kan lezen), en niemand heeft HD-DVD meer, dus met illagale spellen heb je ook niet meer te maken!
Dat zou top zijn! Een geweldig idee (al zeg ik het zelf).
Dit bericht is aangepast door Dvt: 4 juni 2009 - 12:52

Geplaatst op 7 juni 2009 - 12:26
Dvt zei op 4 Jun 2009, 13:51:30:
Citaat
"Disc one is the full experience, even disc one is bigger than any other racing game out there. Disc two includes a lot of extra cars, even a handful of tracks."
Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.
Ja nu krijg je echt dat opslag probleem. En even voor de duidelijkheid: Je hoeft dus niet van discs te wisselen, je installeert enkel de tweede disc en je speelt gewoon met de eerste.
Bij de nieuwe Xbox moeten ze gewoon HD-DVD nemen. Daar kun je met 3 lagen 90GB op kwijt (die Xbox krijgt dan een HD-DVD speler die 3 lagen kan lezen), en niemand heeft HD-DVD meer, dus met illagale spellen heb je ook niet meer te maken!
Is die zilvere speler nou die hd dvd speler? of is dat gewoon voor de mooi? Ik dacht dit altijd omdat die losse HD DVD speler ook zilver was
Citaat
zal wel zuur zijn om sony te zijn
Geplaatst op 7 juni 2009 - 19:22
Sjoelie zei op 7 Jun 2009, 13:26:36:
Dvt zei op 4 Jun 2009, 13:51:30:
Citaat
Is die zilvere speler nou die hd dvd speler? of is dat gewoon voor de mooi? Ik dacht dit altijd omdat die losse HD DVD speler ook zilver was
Ehm die rechter op dit plaatje is de HD-DVD speler (die je erbij moet kopen):

Maar die is niet meer te koop omdat HD-DVD niet door is gegaan.
Daarom zeg ik: Microsoft moet gewoon wel doorgaan met HD-DVD voor de volgende Xbox.
Gewoon als eigen formaat, zodat er haast geen illegale spellen meer komen (omdat niemand meer HD-DVD heeft) en je hebt gewoon meer ruimte (90GB).
Dit bericht is aangepast door Dvt: 7 juni 2009 - 19:30

Geplaatst op 14 juni 2009 - 20:42
Deze game wil ik misschien wel kopen, alleen komt cod ook in die periode
Citaat
zal wel zuur zijn om sony te zijn
Geplaatst op 16 juni 2009 - 14:09
Video
Screenshots
Ik moet echt zeggen dat het menu er heel goed uit ziet! Beter dan FM2.

Geplaatst op 16 juni 2009 - 19:08
Dvt zei op 16 Jun 2009, 15:09:31:
Video
Screenshots
Ja, het ziet er echt geweldig uit! Prachtig! Maar er is 1 minpuntje... de rewind functie... Het is niet echt meer Forza vind ik. Het is niet echt meer hardcore. Het is arcade aan het worden. Meer GRiD.
Dit bericht is aangepast door lexus123: 16 juni 2009 - 19:09
Geplaatst op 16 juni 2009 - 19:41
lexus123 zei op 16 Jun 2009, 20:08:23:
Video
Screenshots
Ja, het ziet er echt geweldig uit! Prachtig! Maar er is 1 minpuntje... de rewind functie... Het is niet echt meer Forza vind ik. Het is niet echt meer hardcore. Het is arcade aan het worden. Meer GRiD.
Ja, maar het maakt het toch ook te makkelijk, of snap ik het niet helemaal?

Geplaatst op 17 juni 2009 - 19:08
Dvt zei op 16 Jun 2009, 20:41:15:
lexus123 zei op 16 Jun 2009, 20:08:23:
Video
Screenshots
Ja, maar het maakt het toch ook te makkelijk, of snap ik het niet helemaal?
Ja, TE makkelijk ja. Ik vond dat Forza altijd hardcore was en dat moeten ze niet opeens los laten. Het moet blijven zoals het is en niet gay dingetjes als ''Automatic Breaks''. Het bestaat niet eens in het echt!
Vroeger was het in Forza zo:
Crash je in de laatse ronde van een Endurance Race (lap 29/30 ofzo), nou, dan heb je dikke pech! Moest je het overnieuw doen en alleen de mensen die het spel écht willen spelen, en niet pussy zijn, gaan door.
Nu is het eventjes: ''Oh, REWIND!''
Dit bericht is aangepast door lexus123: 17 juni 2009 - 19:10
Geplaatst op 17 juni 2009 - 20:36
lexus123 zei op 17 Jun 2009, 20:08:45:
Crash je in de laatse ronde van een Endurance Race (lap 29/30 ofzo), nou, dan heb je dikke pech! Moest je het overnieuw doen en alleen de mensen die het spel écht willen spelen, en niet pussy zijn, gaan door.
FORZA 1 FTW!!!!!!!
Forza 1 was pure hardcore racing, Forza 2 liet dit naar mijn gevoel een beetje los, weet niet waarom, maar Forza 1 vond ik beter.
Forza 1 had ook van die downhill banen, en die waren vet, vooral voor te driften, Forza 2 had dit niet meer en was minder driftachtiger dan Forza 1.
Forza 2 had qua bumpers enzo minder keus dan Forza 1, en Forza 1 was de stickergedeelte minder, maar Forza 2, kom op zeg, 2 keuzes voor Supercharger? Verschil was er niet behalve eentje klein beetje meer power gaf, maar dat was het, die ene keuze hadden ze achterwegen kunnen laten.
En nu dan die auto brake function, hallo, het is een simulatie spel, geen NFS-ISAPUSSYGAME.
En dan nog niet gesproken over die afschuwelijke REWIND functie, verdomme, als MS zo doorgaat, gaat deze game regelrecht de afgrond in.
Geplaatst op 18 juni 2009 - 14:48
FerryN zei op 17 Jun 2009, 21:36:40:
lexus123 zei op 17 Jun 2009, 20:08:45:
FORZA 1 FTW!!!!!!!
Forza 1 was pure hardcore racing, Forza 2 liet dit naar mijn gevoel een beetje los, weet niet waarom, maar Forza 1 vond ik beter.
Forza 1 had ook van die downhill banen, en die waren vet, vooral voor te driften, Forza 2 had dit niet meer en was minder driftachtiger dan Forza 1.
Forza 2 had qua bumpers enzo minder keus dan Forza 1, en Forza 1 was de stickergedeelte minder, maar Forza 2, kom op zeg, 2 keuzes voor Supercharger? Verschil was er niet behalve eentje klein beetje meer power gaf, maar dat was het, die ene keuze hadden ze achterwegen kunnen laten.
En nu dan die auto brake function, hallo, het is een simulatie spel, geen NFS-ISAPUSSYGAME.
En dan nog niet gesproken over die afschuwelijke REWIND functie, verdomme, als MS zo doorgaat, gaat deze game regelrecht de afgrond in.
Ach, zo erg is het niet. Je stelt je aan.
Forza 3 wordt gewoon vet cool!

Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren