Dvt zei op 18 Jun 2009, 15:48:13:
FerryN zei op 17 Jun 2009, 21:36:40:
lexus123 zei op 17 Jun 2009, 20:08:45:
Vroeger was het in Forza zo:
Crash je in de laatse ronde van een Endurance Race (lap 29/30 ofzo), nou, dan heb je dikke pech! Moest je het overnieuw doen en alleen de mensen die het spel écht willen spelen, en niet pussy zijn, gaan door.
Nu is het eventjes: ''Oh, REWIND!''
FORZA 1 FTW!!!!!!!
Forza 1 was pure hardcore racing, Forza 2 liet dit naar mijn gevoel een beetje los, weet niet waarom, maar Forza 1 vond ik beter.
Forza 1 had ook van die downhill banen, en die waren vet, vooral voor te driften, Forza 2 had dit niet meer en was minder driftachtiger dan Forza 1.
Forza 2 had qua bumpers enzo minder keus dan Forza 1, en Forza 1 was de stickergedeelte minder, maar Forza 2, kom op zeg, 2 keuzes voor Supercharger? Verschil was er niet behalve eentje klein beetje meer power gaf, maar dat was het, die ene keuze hadden ze achterwegen kunnen laten.
En nu dan die auto brake function, hallo, het is een simulatie spel, geen NFS-ISAPUSSYGAME.
En dan nog niet gesproken over die afschuwelijke REWIND functie, verdomme, als MS zo doorgaat, gaat deze game regelrecht de afgrond in.
Ach, zo erg is het niet. Je stelt je aan.
Forza 3 wordt gewoon vet cool!
Ik vind dat Ferry zich helemaal niet aanstelt. Het is gewoon een pussy game aan het worden. Dan willen ze hiermee misschien een groter publiek aan kunnen spreken maar ze raken een ook publiek krijt. Mensen die een échte racegame willen. Ik vind dat FerryN dus totaal gelijk heeft.
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren