Jump to content

Forza Motorsport 3


Racingfreak

Recommended Posts

Nee, een tuning pack kan niet want voor elke auto kun je al bijna alles tunen en Turn10 heeft alle mogelijke opties er al in gezet natuurlijk want daar moet je ook licensies over betalen.

nou ik weet wel zeker dat er meer spoilers op de wereld zijn dan de 3 die je afaik kunt kiezen...

Lees post dan boven je. Ze moeten overal licensies voor betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    19

  • NickOwnage

    12

  • FerryN

    11

  • lexus123

    9

Top Posters In This Topic

  • 4 weken later...

BUMP!

@hierboven: Ik schakel automatisch.

Ik heb nog een realistische feature ontdekt van Forza 3 gister, namelijk benzine. Het kan echt opraken; dan sta je stil en kom je op geen enkele manier meer vooruit, en hulp kun je ook wel vergeten. Ik heb dit op de harde manier geleerd gister:

Ik deed een Endurance (Road America 128 Miles) en alles verliep vlekkeloos. Ik was in de 25e (van de 32) ronde en liep twee rondes voor op iedereen, tot opeens mijn auto heel erg begon af te remmen, dus ik snel kijken of er iets mis was met mijn motor, maar dat was niet zo. Dus toen ik een tijdje stil stond, ontdekte ik een geel brandend benzinepompje met een leeg balkje erboven rechtsonder in mijn speedometer. :puh: Toen was het me wel duidelijk en moest ik mezelf dwingen om de controller niet door de tv heen te gooien. :bonk: Hierdoor ben ik wel 110.000 cr. en behoorlijk wat XP misgelopen. :(

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb forza3 (motorsport) gekogt en ik heb een paar auto's

ik heb een vraag over het spel:

hoe doe je een wheelie in het spel

in de intro zie je een dodge challanger srt8 een whielie doen

ik heb bijna een wheelie laten doen maar is moeilijk te halen:S

dodge ram zou het kunnen zonder iets te verandere!!

driver level 35 :)

zo ja zet hier iets op pm me:)

thx voor de info

Bewerkt: door haqa
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb na wat maanden maar weer eens forza uit de kast gehaald. Nog steeds verbluft van de graphics die het spel heeft. Ik ben dus helemaal opnieuw begonnen met carriere (heb nooit echt veel forza gedaan), maar nu is mijn vraag kun je ook iets aan de Carroserie van een auto doen of kun je hem alleen maar met wat stickers en lak wat tunen??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb na wat maanden maar weer eens forza uit de kast gehaald. Nog steeds verbluft van de graphics die het spel heeft. Ik ben dus helemaal opnieuw begonnen met carriere (heb nooit echt veel forza gedaan), maar nu is mijn vraag kun je ook iets aan de Carroserie van een auto doen of kun je hem alleen maar met wat stickers en lak wat tunen??

Je kan alleen de Sticker, lak en wat tunen maar dat zijn de prestaties van de auto. De auto zelf kun je niet echt tunen. Wel andere wielen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...