wil graag mee doen maar weet niet zeker als ik online komt en ik kan pas laat in de nacht dan komen en weet dan niet als jullie noch bezit zijn
IV Open Tournaments - Georganiseerd door Death Incorporated, KiWi United en LibertykillerZ.
Geplaatst op 7 juni 2009 - 19:24
Geplaatst op 7 juni 2009 - 19:36
NickOwnage zei op 7 Jun 2009, 20:24:24:
Zit 'm inde naam
heb ik ook last van, anders deed ik misschien wel mee
Geplaatst op 11 juni 2009 - 19:45
maxerd14 zei op 11 Jun 2009, 13:58:52:
lol 26 juni das de eerste dag van de zomervakantie(op mijn school) jammer genoeg heb ik nog geen gold(xbox) maar als ik het heb voor de 26e hoop ik dat ik me nog kan inschrijven 
Ja hoor, dat kan nog! Iedereen die op de 26ste om 19.00u staat aangemeldt, doet mee!
Geplaatst op 27 juni 2009 - 00:07
Beste leden van GTAForum, de eerste IV Open Tournament is gespeeld! En omdat het de eerste was, wil ik in dit nieuwsitem iedereen er even op wijzen dat de gewonnen IV Open Tournament Awards, die na ieder tournament worden uitgedeeld, dus óók bekend zijn! Ze zijn van het formaat "ik-pas-in-je-handtekening", uiteraard. Je vindt de eerste IV Open Tournament winnaars hier.
Op naar het volgende IV Open Tournament eind volgende maand, met een nieuwe vlammende gamemode!
Geplaatst op 18 augustus 2009 - 18:51
arjan123NL hierboven hoeft niet langer te wachten, en de rest van de GTAForum IV gamers ook niet trouwens! In het IV Open Tournaments subforum is weer een nieuwe aankondiging geplaatst voor het volgende tournament, dit keer samengesteld door de LibertyKillerZ! Benieuwd wat deze maand de gamemode wordt? Klik dan snel door naar IV Open Tournaments!
Geplaatst op 15 december 2009 - 23:16
Dames en Heren het is weer zo ver, een nieuwe aankondiging is geplaatst in het aankondigingen topic van IV OT.
Klik op de onderstaande link voor meer informatie.

KLIK (JA JIJ KLIKKEN!!!)
Klik op de onderstaande link voor meer informatie.

KLIK (JA JIJ KLIKKEN!!!)
Dit bericht is aangepast door LXZ-76: 15 december 2009 - 23:17

"Death Inc. Coordinator" "The almighty forgives boy... Death inc doesn't" r75g0b75l0
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren