Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!


gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

New York, NY – June 22, 2009 – Rockstar Games, the world-renowned publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is pleased to announce that one of the highest-rated handheld games of all time, Grand Theft Auto: Chinatown Wars, will be making its way to the PSP® (PlayStation®Portable) handheld entertainment system. Developed by the award-winning studio Rockstar Leeds, in conjunction with series creator Rockstar North, Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be available at retail on UMD® and digitally from the PlayStation®Network in North America and Europe this fall.

Dus ja, hij komt op UMD. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is wel leuk alleen beetje zonde van mijn geld...

Als ik dit eerder had geweten had ik hem niet gekocht voor de DS :N

Goh, ik vind van niet hoor. Ik heb LCS/VCS eerst op PS2 gekocht en daarna voor PSP(VCS moet ik nog kopen voor PSP, zal niet lang meer duren), blijft leuk om te spelen..:) De graphics zullen zeker honderdmaal beter zijn en Chinatown zal nu in 3D zijn..:)[Als ze dat niet doen, falen ze echt wel..] Ik heb hem niet gekocht voor de DS, aangezien ik het nogal duur vind om een spel met topdown-view te kopen voor 30 euro, terwijl ik LCS kocht voor 20 euro..Ik geef om graphics..Echt geweldig dat ze weer naar de PSP komen, die gasten van Rockstar, slimme zet!! :D

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bwehehe leuk voor al die DS-gamertjes die zo blij waren dat ze eindelijk eens een eigen unieke GTA-game hadden. :D

whahaha DS MOET WEG! nee joh ;)

Is wel leuk alleen beetje zonde van mijn geld...

Als ik dit eerder had geweten had ik hem niet gekocht voor de DS :N

oowwww da's kut voor je man.. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en de ds gamertjes dachten dat ie niet op psp zou komen

gelukkig heb ik he mniet gekocht voor DS het wachten loont

ontopic: yes eindelijk weer een nieuwe gta voor psp

word vast heel mooi game met huang lee in third person view

bedankt rockstar _O_:dans:_O_:tu::D:eten::)

laterz vice :cya:

Bewerkt: door vice infernusX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is wel leuk alleen beetje zonde van mijn geld...

Als ik dit eerder had geweten had ik hem niet gekocht voor de DS :N

Goh, ik vind van niet hoor. Ik heb LCS/VCS eerst op PS2 gekocht en daarna voor PSP(VCS moet ik nog kopen voor PSP, zal niet lang meer duren), blijft leuk om te spelen..:) De graphics zullen zeker honderdmaal beter zijn en Chinatown zal nu in 3D zijn..:)[Als ze dat niet doen, falen ze echt wel..] Ik heb hem niet gekocht voor de DS, aangezien ik het nogal duur vind om een spel met topdown-view te kopen voor 30 euro, terwijl ik LCS kocht voor 20 euro..Ik geef om graphics..Echt geweldig dat ze weer naar de PSP komen, die gasten van Rockstar, slimme zet!! :D

Ik denk eerder dat het 2D gaat blijven en dat ze het niet anders gaan doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is wel leuk alleen beetje zonde van mijn geld...

Als ik dit eerder had geweten had ik hem niet gekocht voor de DS :N

Goh, ik vind van niet hoor. Ik heb LCS/VCS eerst op PS2 gekocht en daarna voor PSP(VCS moet ik nog kopen voor PSP, zal niet lang meer duren), blijft leuk om te spelen..:) De graphics zullen zeker honderdmaal beter zijn en Chinatown zal nu in 3D zijn..:)[Als ze dat niet doen, falen ze echt wel..] Ik heb hem niet gekocht voor de DS, aangezien ik het nogal duur vind om een spel met topdown-view te kopen voor 30 euro, terwijl ik LCS kocht voor 20 euro..Ik geef om graphics..Echt geweldig dat ze weer naar de PSP komen, die gasten van Rockstar, slimme zet!! :D

Ik denk eerder dat het 2D gaat blijven en dat ze het niet anders gaan doen.

ze moeten het wel anders doen zou zonde zijn om de mooie graphics van de psp

niet te gebruiken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...