Daar ben ik dan weer erg blij mee! Benieuwd hoe ze hem porten aangezien het een echte DS game is volgens het Nintendo principe: Oude techniek combineren met een innovatieve gameplay!
RoL0
GTA Chinatown Wars voor de PSP! - Deze herfst
Geplaatst op 22 juni 2009 - 15:27
Ik vind het cool dat hij komt, maar ik vraag me echt af hoe het er zal gaan uitzien, want als je het dan met VCS of LCS gaat vergelijken zoals het nu op de DS is en als ze het zo gaan porten dan heb ik het gevoel dat we een stap zijn achteruit gegaan.
grtz
Tom
grtz
Tom
Geplaatst op 22 juni 2009 - 15:28
Huh, niet verwacht. Ik vond het echt een DS-game.
Maar zal nu ook de game iets veranderen of zullen ze alleen de controlls e.d. vervangen i.p.v. de touchscreen?
Hopelijk wordt hij dan zoals LCS en VCS.
Maar zal nu ook de game iets veranderen of zullen ze alleen de controlls e.d. vervangen i.p.v. de touchscreen?
Hopelijk wordt hij dan zoals LCS en VCS.
GTA Episodes Of Liberty City 16 april 2010 ● Red Dead Redemption 21 mei 2010

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases
Geplaatst op 22 juni 2009 - 15:29
Ik kan niet wachten!
Moet ik alleen voor die tijd echt eens de vorige 2 delen uitspelen.
''Yesterday I was dirty, wanted to be pretty, I know now that I'm forever dirt'' ~Marilyn Manson
<--- Met toestemming van Zamg0d1
|CLEO3 Tutorial|Text modden tutorial|BeaT DowN RecruitmenT|GTA VCS modden tutorial|
<--- Met toestemming van Zamg0d1|CLEO3 Tutorial|Text modden tutorial|BeaT DowN RecruitmenT|GTA VCS modden tutorial|
Geplaatst op 22 juni 2009 - 15:37
Joehoe! Ik hoop dat er multiplayer in zit.
Geplaatst op 22 juni 2009 - 15:50
Geplaatst op 22 juni 2009 - 16:09
Dit komt totaal onverwachts maar ik ben verschrikkelijk tevreden! Nu kan ik m'n PSP eindelijk nog eens van onder het stof halen.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren