GTA Chinatown Wars voor de PSP! - Deze herfst
Geplaatst op 22 juni 2009 - 16:54
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
Geplaatst op 22 juni 2009 - 17:21
PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.
En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.
En nu verandert mijn mening zeker niet door china town wars.

Geplaatst op 22 juni 2009 - 17:27
End Of The Riot zei op 22 Jun 2009, 18:21:23:
PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.
En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.
Eens. CTW moet gewoon op de DS blijven, al is het wel leuk voor de PSP bezitters.
Geplaatst op 22 juni 2009 - 17:48
Bayside zei op 22 Jun 2009, 15:20:27:
Waarom opnieuw maken? Ze kunnen toch Liberty City van GTA IV poorten naar de PSP, dat hebben ze ook met LCS en VCS gedaan.
En als ze dan toch aan het poorten zijn, dan meteen maar het meest westelijke eiland uit GTA IV er bij doen.
Geplaatst op 22 juni 2009 - 17:58
clus zei op 22 Jun 2009, 18:48:05:
Bayside zei op 22 Jun 2009, 15:20:27:
Waarom opnieuw maken? Ze kunnen toch Liberty City van GTA IV poorten naar de PSP, dat hebben ze ook met LCS en VCS gedaan.
En als ze dan toch aan het poorten zijn, dan meteen maar het meest westelijke eiland uit GTA IV er bij doen.
En dan ook gelijk nieuwe missies erbij? Ik denk het niet.
Geplaatst op 22 juni 2009 - 18:09
EDIT:
Aldus ik
EDIT II:
Dit heb ik ook nog gevonden, misschien goed nieuws:
De PSP-versie zal beter betere graphics (voornamelijk de animaties krijgen een beurt) en nieuwe missies bevatten, zo meldt de ontwikkelaar.
Dit bericht is aangepast door WaRioRZ: 22 juni 2009 - 18:13
Geplaatst op 22 juni 2009 - 18:37
senneken zei op 22 Jun 2009, 17:54:57:
Normaal doe ik hier niet aan, maar dit is +1 waard.
Waarom zou de PSP geen gta extra mogen krijgen? De Nintendo fans zijn nu gesust, nu krijgen de PSP fans iets, iedereen tevreden, lijkt me? Waarom zou een game van de PSP een game van de DS verpesten? Dat is toch onzin..
Dit bericht is aangepast door MegaPilot: 22 juni 2009 - 18:38
Geplaatst op 22 juni 2009 - 20:14
MegaPilot zei op 22 Jun 2009, 19:37:33:
senneken zei op 22 Jun 2009, 17:54:57:
Normaal doe ik hier niet aan, maar dit is +1 waard.
Waarom zou de PSP geen gta extra mogen krijgen? De Nintendo fans zijn nu gesust, nu krijgen de PSP fans iets, iedereen tevreden, lijkt me? Waarom zou een game van de PSP een game van de DS verpesten? Dat is toch onzin..
Ik zeg niet dat die de game van de DS verpest.
Ik denk alleen dat de sfeer uit de game weg gehaald door die 3D cutscènes en dat het op de PSP allemaal houterig wordt.
Vond die cartoonachtige cutscènes veel leuker. ^^

Geplaatst op 22 juni 2009 - 20:27
Geplaatst op 22 juni 2009 - 20:53
Geplaatst op 22 juni 2009 - 21:28
MegaPilot zei op 22 Jun 2009, 21:29:12:
eerlijk gezegd vond ik die 2 wel de slechste GTA's van allemaal, oei wat was dat lelijk :O
trouwens, GTA1 en 2 en advance en london waren ook 2D... dus je kunt het wel vergelijken met GTA...
alleen jij hebt die eerste spelletjes niet mee gemaakt dus kun je het ook niet weten
Dit bericht is aangepast door FGras: 22 juni 2009 - 21:28

Geplaatst op 22 juni 2009 - 22:16
Mij klinkt het nieuwe in ieder geval goed in de oren, en ik heb het volste vertrouwen dat Rockstar alles op de PSP goed en wel weet te over te zetten. Het onderste menuutje met bijvoorbeeld de radar en wapen kan gemakkelijk in het normale venster, zoals bij Liberty- en Vice City Stories. Verder lijkt me het stelen van auto's en taxi aanroepen meer IV style te worden; gewoon automatisch. Daarnaast heb ik m'n twijfels over het TPV view, ik denk dat ze dat niet gaat lukken. Dat lijkt me iets te veel werk, gezien veel dingen opnieuw zullen moeten. Daarnaast is CTW meer arcade gericht, en niet zozeer als een grafisch hoogtepunt. Gezien het daarop gebouwd is denk ik dat ze dat niet zomaar gaan weggooien. Maar CTW is in 3D opgebouwd, dus wie weet..? Daarover kunnen we blijven twisten; het beste is gewoon wachten op Rockstar met wat screenshots of informatie. Ik heb genoten van LCS en VCS, en ik heb m'n volste vertrouwen in dat CTW @ PSP ook een topper wordt. Niet geheel mijn sfeertje, maar het kan erger.
Daarnaast nog even een kanttekening voor de mensen die 2D lopen te roepen, oa FGras hierboven, zelfs 2 en London zijn geen 2D, maar 3D met een vogelperspectief.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren