Jump to content

SanAndreas poppetjes?


Timos

Recommended Posts

Beste mensen! Zoals vele van jullie heb ik ook SanAndreas, ik vind het echt een super tof spel maar ik mis nog 1 ding.

Check eerst dit even:

raar3dm.png

Zie jij de mensen? Nou ik amper! En dat is met hun allemaal zo! Me broer had het over een nieuwe driver downloaden [is dit illegaal?] Als dit niet illegaal is waar download ik het dan?

Alvast bedankt!

Als het illegaal is, beschouw dit bericht dan niet als gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    12

  • Tjapie

    10

  • Timos

    6

  • Uly

    6

Top Posters In This Topic

Het is niet illegaal. Ligt eraan wat voor kaart jij hebt. Als je een ATI kaart heb moet je naar deze site:

Volgens mij.

Klik

Succes!

EDIT: Bovenaan staat drivers en software.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem, en me drivers geupdate. Nog zie ik geen gasten in het spel. Soms heel even een paar seconden, maar dan verdwijnen ze gelijk weer tot een vaag iets (zie foto van de 1ste post).

Heeft iemand een andere oplossing? Want het is nogal beroerd mensen ontwijken, als je ze niet kan zien!

Trouwens Timos, je heb toch geen ATI Radeon 9250 he? Zowel, dan ligt het denk ik aan de videokaarten, en moeten we nieuwe kopen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem, en me drivers geupdate. Nog zie ik geen gasten in het spel. Soms heel even een paar seconden, maar dan verdwijnen ze gelijk weer tot een vaag iets (zie foto van de 1ste post).

Heeft iemand een andere oplossing? Want het is nogal beroerd mensen ontwijken, als je ze niet kan zien!

Trouwens Timos, je heb toch geen ATI Radeon 9250 he? Zowel, dan ligt het denk ik aan de videokaarten, en moeten we nieuwe kopen <_<

Hmmm....

Ik heb een 9200SE, dus ik denk dat het inderdaad aan de videokaart ligt.

Een goede vriend van mij heeft een X600 of X800.

Bij hem werkt het wel enorm goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Q: Why does the "Heat Haze" effect look weird on my ATI graphics card?

A: The Heat Haze effect has been noticed to be corrupt when using ATI 4.x series drivers - this seems cured on 5.x series ATI drivers.

Stond in de Readme van GTA SA. Er zijn dus meerdere problemen met die videokaarten, en het verbaast me niets als dat ook de oorzaak is van het 'poppetjes' probleem.

Ik wacht de patch rustig af, al verbeterd de patch niets, dan koop ik een nieuwe kaart. Want ik ben (al een tijdje) niet tevreden over de ATI Radeon 9250

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jullie was zou ik een N vidia kaart kopen...GTA SA word ondersteunt door Nvidia en alle kaarten werken goe met het spel...of het spel speelt goed met de kaarten -What ever- :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook op je bureaublad:

Rechtermuisknop --> Eigenschappen --> Instellingen --> Hoogst(32bits)

Dat laatste met Hoogst(32bits) moet je verlagen naar Gemiddeld(16bits)

Dit wordt in ieder geval veel aangeraden

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...