Jump to content

[REACTIE] Modelling Bugs & Tips


Wauzie

Recommended Posts

Jullie hebben waarschijnlijk mijn topic gezien, over Modelling bugs en tips. Ik hoop daarmee veel bugs uit te leggen aan jullie. Hebben jullie nog vragen of uitleg post je hier. Als je nog een tip hebt kun je die hier ook posten, dan zet ik hem erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Of ook tips voor mensen waarbij het niet lukt een object in vc te zetten want jij hebt het tot nu toen alleen over sa :bonk: ik doe namelijk alles volgens de tuts maar ik krijg elke keer een unhandeld aception als hij op 45% met laden is.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heeft niks met modelling te maken Marty, maar met mappen, en daar gaat dit topic niet over ;)

Zullen we er ook voor zorgen dat je hier je IPL+IDE kan laten testen

Bewerkt: door Big Bear
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bug gevonden :), nouja beter is dat ik de oplossing heb gvonden van de volgende 3 bugs.

.- Laadbalk knippert en schiet van de ene kant naar de andere kant.

.- Lods knipperen.

.- Het spel net niet hangen, het gaat heel langzaam en er schieten over delen uit de grond, in alle kleuren (blauw/rood/groen etc).

Oplossing:

Simpelweg je PC rebooten, (opnieuw opstarten), het klinkt gek maar het help echt bij deze bugs.

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat je een paar oplossingen weet Bradley maar dit helpt alleen met meer mensen met dezelfde videokaart. Ik heb bijvoorbeeld een ATI redeon 9200 128mb videokaart en elke LOD in GTI knippert als ik vanuit een bepaald punt naar die LOD kijk, rebooten helpt bij mij niet...maar ik weet het te omzeilen (bij screenshots bijvoorbeeld) door de camera net een beetje te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...