Jump to content

Vice City RC Challenge


Donald F. Duck

Recommended Posts

Vice City RC Challenge

47kd1d3.jpg

Inleiding

Dit is mijn allereerste challenge. Ik dacht een paar dagen terug van dat ik een challenge wou starten van iets wat nog niet is geweest. Na een paar dagen bedacht ik me dat het een Vice City RC Challenge kon zijn. Dus ik vroeg toestemming aan NandroDavids, en het mocht. Nu ben ik hier mee bezig.

Post niet in dit topic! Voor inschrijvingen, vragen, opmerkingen enzovoort moet je een PM naar mij sturen.

Hoe gaat het?

Als ik de inschrijftijd om is, kunnen we beginnen. Jullie moeten de RC races van Vice City doen. Die wat ik het makkelijkst vind, moeten jullie als eerste doen en die wat ik het moeilijkst vind moeten jullie als laatste doen. Aan de hand van het aantal deelnemers zal bepaald worden hoeveel mensen er in elke ronde af zullen vallen.

Je moet het zo insturen in een PM naar mij:

Onderwerp: VCRCC
[b]RC race:[/b] bijvoorbeeld RC Bandit, RC Baron of RC Goblin
[b]Tijd:[/b] je tijd
[b]Plaatje:[/b] een plaatje met de tijd

Wie doet er mee?

1. NandroDavids

2. HerrieM

3. Bassiej™

4. Svenie

5. Radio Es.

6. Froodooo

7. Advancegta

8. Nicsan

9. Jorair

10. Typhoon

Hoeveel vallen er af?

Met 10 deelnemers vallen er in race 1 4 af, in race 2 vallen er 3 af en in race 3 strijden de beste 3 voor de eerste plaats.

Wat kun je winnen?

Natuurlijk de eer, want je bent nu een van de beste RC racers van iedereen.

En ook deze sigs voor in je handtekening:

1forumsigvcrccns3.png

2forumsigvcrcczx3.png

3forumsigvcrccvj2.png

Meedoen?

Lijkt dit je wel wat?

Stuur dan een PM naar mij met deze tekst:

Onderwerp: VCRCC
Ik wil graag meedoen met de Vice City RC Challenge!

[b]Forumnaam:[/b]

De inschrijftijd is voorbij op 24 februari om 00:00.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Race 1

Race 1 is de RC Baron race. Om nog even duidelijk te zijn hoe hij moet:

Het doel is eerste te worden met de RC Baron in een race met drie andere RC vliegtuigen. Je vliegt één flink rondje door een gedeelte van de stad. Oefen wat met de RC Baron voor je serieus begint met de race. Als je dat eenmaal doet heb je weinig van je tegenstanders te vrezen, erg snel zijn ze niet, behalve in het begin, maar meestal heb je ze bij de derde of de vierde checkpoint al ingehaald, doe daarna rustig aan, en probeer de checkpoints te pakken te krijgen, als dit mislukt moet je meteen omdraaien en het opnieuw proberen, met een beetje snelheid in het al afgelegde gedeelte kun je je tegenstanders nog voorblijven. Ga niet te ver weg, als je te ver buiten het bereik van de Top Fun bus komt, ontploft de RC Baron en is de missie mislukt.

Na een tijdje worden de checkpoints ook moeilijker zoals dichtbij de weg, of net onder BillBoards, om deze zonder problemen te halen, is het gemakkelijk om al van te voren op gelijke hoogte te gaan vliegen, dit kun je een beetje in de gaten houden met behulp van de blip op de radar, als het een vierkantje is, zit je ongeveer op gelijke hoogte. Het is geen rond parcours, je komt dus niet bij het begin uit, als je de laatste gehad hebt, die dicht bij de helipad in Ocean Beach zit, is de missie voltooid.

Bron: WikiGTA

Om nog even duidelijk te zijn welke code je moet opsturen:

Onderwerp: VCRCC
[b]RC race:[/b] bijvoorbeeld RC Bandit, RC Baron of RC Goblin
[b]Tijd:[/b] Je tijd
[b]Plaatje:[/b] een plaatje met de tijd

Je moet het ingeleverd hebben voor 8 maart 00:00. Dus je krijgt 13 dagen de tijd.

Ik kreeg net een PB van NandroDavids dat ik het een week langer moet laten duren omdat Typhoon een week op wintersport is.

Veel succes!

Wie heeft het al ingeleverd?

Als iedereen het heeft ingeleverd of de inlevertijd voorbij is, maak ik de tijden bekend.

Al ingeleverd: Froodooo, Bassiej™, NandroDavids, Jorair, HerrieM

Nog niet ingeleverd: Svenie, Radio Es., Advancegta, Nicsan, Typhoon

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Race 1 Uitslag!

Hier is de uitslag van race 1 (RC Baron).

Omdat er gelijke tijden waren, heb ik het gebaseerd op datum ingeleverd.

Eigenlijk zou Svenie nu moeten doorgaan, maar omdat hij het niet heeft ingeleverd, valt hij af. Dit betekent dat de afvalling ook anders wordt, dit is het nu:

Race 2 vallen er 2 af tot 3, en in race 3 strijden de 3 overgebleven voor plaats 1, 2 en 3.

1. Bassiej™ 2:13

2. NandroDavids 2:13

3. HerrieM 2:13

4. Jorair 2:17

5. Froodooo 2:17

6. Svenie Niet ingeleverd

7. Radio Es. Niet ingeleverd

8. Advancegta Niet ingeleverd

9. Nicsan Niet ingeleverd

10. Typhoon Niet ingeleverd

Race 2

Race 2 is de RC Bandit race. Om nog even duidelijk te zijn hoe hij moet:

Het doel is om eerste te worden met de RC Bandit in een race tegen drie andere RC wagens. Je moet het parcours twee keer rond. Probeer hier en daar wat bochten af te snijden om eerste te worden, want je tegenstanders zijn verdacht snel. Let wel op: In het zand ga je aanzienlijk langzamer dan op het parcours. Je tegenstanders rijden altijd in dezelfde volgorde, voorop rijdt de rode bandit, daarachter de gele, en daarachter de blauwe, ze zullen elkaar nooit inhalen. Je kunt helaas je tegenstanders ook niet afsnijden, PIT bewegingen maken, bumperkleven of de kant induwen, als je te dicht bij een tegenstander komt rij je er gewoon dwars doorheen. Ga niet te ver weg van de bus, hierdoor ontploft je Bandit, en faalt de missie. Als je een rode checkpoint ziet, weet je dat het de laatste is, maar als je op dat moment geen eerste bent, kun je het wel vergeten, er zijn namelijk maar weinig plekken waar jij aanzienlijk harder ga dan de rode Bandit.

Bron: WikiGTA

Deze code moet je insturen:

Onderwerp: VCRCC
[b]RC race:[/b] bijvoorbeeld RC Bandit, RC Baron of RC Goblin
[b]Tijd:[/b] Je tijd
[b]Plaatje:[/b] een plaatje met de tijd

Je krijgt tot 14 maart 23:59:59 de tijd. Dit zijn 8 dagen.

Veel succes!

Mededeling!

Jorair heeft net een PB gestuurd met een zin dat zijn drive kapot is. Hij kan dus niet meer meedoen. Jammer. Dit betekent dat er in race 2 maar eentje afvalt.

Wie heeft het al ingeleverd?

Als de inlevertijd voorbij is, maak ik de tijden bekend.

Al ingeleverd: HerrieM, Froodooo, Bassiej™

Nog niet ingeleverd: Jorair

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Race 2 Uitslag!

Hier is de uitslag van race 2 (RC Bandit).

1. HerrieM 2:17

2. Froodooo 2:20

3. NandroDavids 2:23

4. Bassiej™ 2:27

5. Jorair Afgevallen omdat zijn drive kapot is

Race 3

Race 3 is de RC Goblin race. Om nog even duidelijk te zijn hoe hij moet:

Het doel is om met de RC Raider door de 20 checkpoints te vliegen. De checkpoints bevinden zich op enkele moeilijk bereikbare plekken, zoals onder vliegtuigen en tussen dozen in, maar zolang je niet te veel met het helikoptertje botst zal deze missie weinig problemen opleveren. Er is geen tijdslimiet. De RC Raider heeft wel een bijzonder gevoelige besturing. Als je een toets iets te lang inhoudt, heb je al kans dat hij over de kop gaat. Doe je dit té vaak, dan komt er rook uit, en als je nog langer doorgaat ontploft hij en mislukt de missie. Ga ook niet te ver bij de bus vandaan, dan zal de heli ontploffen, en faalt de missie.

Bron: WikiGTA

Deze code moet je insturen:

Onderwerp: VCRCC
[b]RC race:[/b] bijvoorbeeld RC Bandit, RC Baron of RC Goblin
[b]Tijd:[/b] Je tijd
[b]Plaatje:[/b] een plaatje met de tijd

Je krijgt tot 22 maart 23:59:59 de tijd. Dit zijn 8 dagen.

Veel succes.

Mededeling!

NandroDavids heeft een PB gestuurd met de melding dat zijn PC vastloopt als hij Vice City gaat draaien. Hij had een idee om Bassiej™ aan te stellen als vervanger, ik wacht nu op bevestiging. hij heeft zich aangemeld.

Wie heeft het al ingeleverd?

Iedereen heeft ingeleverd. Ik maak de tijden bekend op 23 maart 2007 tussen 12:15 en 12:45.

Al ingeleverd: HerrieM, Froodooo, Bassiej™

Nog niet ingeleverd: NandroDavids

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Race 3 Uitslag!

Hier is de uitslag van race 3 (RC Goblin).

Op 3... Froodooo - 6:54

Op 2... Bassiej™ - 4:33

Op 1... *tromgeroffel*

HerrieM - 4:03

Gefeliciteerd!

HerrieM:

Gefeliciteerd! Je hebt bewezen dat je de beste RC racer bent! Ik kan weinig commentaar bedenken, sorry.

Bassiej™ en Froodooo:

Ook gefeliciteerd met de tweede en derde plaats!

De sigs krijgen jullie z.s.m.

Het topic is nu open voor commentaar.

Edit: Beetje laat, maar ik heb de post vernieuwd voor de nieuwe spoilertag.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik de organisatie (Donald Duck dus, met een F nog ertussen ;) ) bedanken voor dit toernooi, het is echt goed geleid, er zijn volgens mij geen problemen geweest, en ik heb een prijs gewonnen. Beter kan niet natuurlijk!

Ten tweede wil ik jullie nog even vertellen dat dit mijn eerste prijs in een toernooi is, in de al bijna twee jaar dat ik hier zit, dus daar ben ik natuurlijk heel blij mee.

En dan natuurlijk nog Bassiej en HerrieM. Onwijs goed gedaan allebei, en HerrieM, je hebt het weer geflikt door een titel op je naam te schrijven. En kijk naar de tijden, die helikopterrace was niet aan mij besteed. :puh:

Dus allemaal, dankjewel!

[@VWO-er] Gefeliciteerd is er inderdaad nog niet, maar ik kan wel bedanken voor het leuke toernooi, de goede organisatie en de deelname van de andere deelnemers. ;)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Dus allemaal, dankjewel!
Er is nog niet gefeliciteerd hoor :?

@ Froodooo: Ja, het was een grapje ^^

Maar sowieso gefeliciteerd HerrieM, met je overwinning. Weer iets voor in je prijzenkast! Ik vind je een terechte winnaar! De anderen feliciteer ik ook even, ze zijn dan wel geen winnaar, maar zij hebben natuurlijk ook hun best gedaan, kortom: Iedereen gefeliciteerd!

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Bassiej™ en Froodooo, gefeliciteerd met de podiumplaatsen. De helicopter leek inderdaad niet aan jouw besteed Froodooo ^_^

Donald F. Duck, het was een leuke wedstrijd en zeker goed geleid. Natuurlijk bedankt daarvoor. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor al het commentaar. Ik heb nog een kleine mededeling:

Kijk niet raar op als je NandroDavids met de 2e sig ziet lopen, want ik kreeg een PB van Bassiej met de mededeling dat NandroDavids de sig mocht dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk niet raar op als je NandroDavids met de 2e sig ziet lopen, want ik kreeg een PB van Bassiej met de mededeling dat NandroDavids de sig mocht dragen.
Kijk niet raar op als ik de signature niet ga dragen, want ik wil graag herkenbaar blijven en houd daarom mijn eigen signature gewoon. Bovendien heb ik niet gestreden in de finale en heb ik de tweede prijs dus niet gewonnen.

Jammer genoeg kon ik niet deelnemen in de finale wegens een niet-functionerende Vice City, want na het doorkomen van de eerste twee rondes wilde ik natuurlijk graag een poging wagen de titel op te eisen. Alhoewel dat lastig zou zijn geworden, aangezien ik een ongelofelijke hekel heb aan de RC Goblin Race. Niet dat ik deze niet kan halen, maar daar doe ik echt erg lang over. De tijd van HerrieM Zou ik dan ook absoluut niet hebben gehaald, dus we hebben zeker wel een verdiende winnaar.

Van harte gefeliciteerd met je toernooiwinst HerrieM en Donald F. Duck bedankt voor de soepele en goede organisatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...