Jump to content

Zyklon Vs. Twankala


Zyklon

Recommended Posts

Het lijkt me leuk om een keer een battle te doen dus ik hoop dat iemand het aan durft :puh:

Onderwerp: Wat je leuk vind :)

Soort design: Signature

Size design: 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Mijn sig zal iets met games te maken hebben

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me leuk om een keer een battle te doen dus ik hoop dat iemand het aan durft :puh:

Onderwerp: Wat je leuk vind :)

Soort design: Signature

Size design: 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Mijn sig zal iets met games te maken hebben

ik wil wel alleen zal het een beetje lang duren voor dat hij klaar is.ik kan ook niet echt de groote bij houden.

EDIT:ik kap,ik kan niks maken als het op sig groote moet,sorry :N .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Allebei gelukte sig's die natuurlijk beide positieve en negatieve dingen hebben.

Twankala

Je hebt de sig opgevuld met allerlei verschillende kleurrijke bloemen waarbij je veel verschillende effecten hebt gebruikt. Ik geloof dat ik deze stijl niet eerder bij jouw heb gezien maar het komt zeker goed tot zijn recht. Het had van mij nog minder gekund met al die bloemen aangezien het een soms een beetje teveel wordt. Simpele border die goed gelukt is en je naam had wel wat witter gekund of wat veller zodat deze ook opvalt. Voor de rest helemaal niets op aan te merken, erg mooi!

Zyklon

Ook die van jouw is goed opgevuld maar eerlijk gezegd minder mooi als bij je tegenstander. Je hebt een soort pixel-stijl gekozen maar of ik dat nou mooi kan noemen weet ik ook niet. Wat je wel mooi hebt gedaan is het kleurgebruik, je kan het echt overal terugvinden. De border is ook goed gelukt en het past goed bij de situatie. Je tekst had van mij anders gemogen, de kleur is goed maar ik had gewoon een ander type font gekozen voor een sig als deze.

Vote: Twankala

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Twankala

Je signature geeft direct een speciaal effect af in positieve zin. Je signature is erg goed opgevuld met erg mooie invallende effecten, achtergrond en kleuren. Echter wat ik een - puntje vind is je naameffect. Deze is te klein, ik heb zelfs even moeten zoeken voor ik het vond. Voor grote graphics of speciale afbeeldingen vind ik dit goed, maar niet voor een signature vorm, daar mag het naar mijn mening wat groter zijn zoals bij Zyklon het geval is bijvoorbeeld. Hoewel het zelfs kleiner als die van hem mag zijn.

Zyklon

Je signature komt vrij eentonig over door de kleuren. Ik zie maar steeds dat gele en erg veel geel in een signature gebruiken komt vrijwel nooit goed. Je signature is wel vrij goed opgevuld net zoals de effecten erin en de achtergrond ben ik erg tevreden. Je naameffect daarin tegen is wel veel beter en duidelijker dan die van Twankala. Maar dat is helaas het enigste wat ik beter vond aan je signature die van Twankala.

Mijn stem gaat naar: Twankala

Reden: Ik vond je signature zeker en vast ook wel mooi Zyklon, maar die van Twankala had in bijna alle opzichten mooiere resultaten dan die uit jouw signature.

Link to comment
Delen op andere websites

Twankala

Ik vindt deze egt leeggevult met je naam,ik moest egt ff zoeken voordat ik hem zag,dus volgende keer groter maken.

Maar de effecten zijn goed opgevuld.

Verder heb ik niets te klagen :tu:

Zyklon

Goeie kwalieteit het past goed bij het plaatje.

Maar ik had iets meer kleur verwacht ik zie zowat steeds dezeflde kleuren,volgende keer meer kleuren.

Verder heb ik hier ook niks meer te klagen :tu:

Mijn stem gaat naar:Zyklon

Reden: Ik vondt de naam in de singature van Twankala erg klein maar de effeten waren zeer mooi bij twankala.

Maar tog gekozen voor Zyklon omdat zijn naam groter was en de kleuren die paste goed bij de naam(was bij twankala ook hoor)

Maar dus dat ik stem op Zyklon kwam alleen door dat minpuntje dat je naam ind e sign te klijn was.

Maar allebij mooie sign gemaakt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan allebei:

Twankala: Een mooie sig, maar dat vrouwtje staat me niet echt aan. Je naam vindt ik iets te klein en het is iets te veel gebrusht. Allemaal kleine minpuntjes wat mij op een 7/10 brengt.

Zyklon: Ook een mooie sig, de achtergrond heb je mooi gedaan. Alleen die blokjes had je van mij niet hoeven doen. Je font had je ook misschien anders kunnen doen. Hierbij kom ik uit op een 7,5/10.

Mijn stem gaat dus uit naar Zyklon.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Twankala, aan die signature vind ik vrijwel alles mooier. Het ziet er allemaal erg simpel uit, maar de bloemetjes, de render, en de achtergrond sluiten vrijwel perfect op elkaar aan, en de kleurencombinatie is ook erg goed. Dat punt vind ik veel minder bij Zyklon, jouw signature is veels te geel en groen. De render is overbelicht en niet goed ingeblend, en het blokjeseffect voegt er weinig goeds aan toe aangezien dat het weer drukt maakt, en je brushes zijn vrij rustig. Het lettertype van de tekst is goed, maar de grootte en de effecten zijn veel te fel. Beide borders vind ik iets minder, bij Twankala past het niet goed bij de rust die de signature uitstraalt en bij Zyklon zie je de border haast niet omdat 't niet goed aansluit op de drukke achtergrond.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog niet wat de uiteindslag gaat zijn, Maar kan iemand anders er even voor zorgen dat het eindresultaat naar een mod word gestuurd voor scores op het score board. Ik ga zelf namelijk morgen ochtend weg en ik kom pas over een week terug...

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog niet wat de uiteindslag gaat zijn, Maar kan iemand anders er even voor zorgen dat het eindresultaat naar een mod word gestuurd voor scores op het score board. Ik ga zelf namelijk morgen ochtend weg en ik kom pas over een week terug...

Zal ik doen!

En zou er nog iemand kunnen stemmen, want anders wordt hij weer verlengd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...