Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA


Shorty_D

Recommended Posts

als je onschuldige mense neerslaat komt er dan vlugger politie dan in Vice City?

en hoeveel geld krijg je gemiddeld als je zo'n persoon dood slaat?

hebbe sommige gewone burgers ook wapens?

als verder nog iemand vragen heeft kan ie ze hier stelle inplaats van steeds weer andere topics te opene :D

wel degene met n PC die t spel nog niet hebbe en wat willen weten over het spel :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    41

  • Typhoon

    30

  • Simsfan88

    24

  • need my speed

    22

als je onschuldige mense neerslaat komt er dan vlugger politie dan in Vice City?

BIJ MIJ WEL <_< <_<

hebbe sommige gewone burgers ook wapens?

ja :kickass:

Bewerkt: door bjorn13
Link to comment
Delen op andere websites

1. Weet niet precies, maar volgens mij krijg je wel minder snel politie achter je aan in SA dan als in VC.

2. Ligt eraan hoeveel geld hij heeft

3. Ja sommigen wel zoals de drugdealers en snachts volgens mij lopen ze ook wel is met messen. Of soms als je iemand uit de auto boos maakt om tegen hem aan te rijden hebben ze som ook baseballbats, golfclubs enzo.

Of soms zijn er criminelen die langs je voorbij rijden met een politie auto achter zich aan, en die doen dan een drive-by op de politie die achter hun aan zit.

:ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

3. Ja sommigen wel zoals de drugdealers en snachts volgens mij lopen ze ook wel is met messen. Of soms als je iemand uit de auto boos maakt om tegen hem aan te rijden hebben ze som ook baseballbats, golfclubs enzo.

Of soms zijn er criminelen die langs je voorbij rijden met een politie auto achter zich aan, en die doen dan een drive-by op de politie die achter hun aan zit.

:ph34r:

dat is wel heel erg dope B)

thanx voor de uitleg dan weet ik dat ik snel wat kleren kan kopen van mn berovinge :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

3. Ja sommigen wel zoals de drugdealers en snachts volgens mij lopen ze ook wel is met messen. Of soms als je iemand uit de auto boos maakt om tegen hem aan te rijden hebben ze som ook baseballbats, golfclubs enzo.

Of soms zijn er criminelen die langs je voorbij rijden met een politie auto achter zich aan, en die doen dan een drive-by op de politie die achter hun aan zit.

:ph34r:

Wow, vet! Ik ga zeker GtA SA kopen! Drive By's op politie auto's, lijkt me lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

uhuh...

maar ik heb ook gehoord dat je iemand kan beroven zonder je hem neerknalt is dat ook zo? :huh:

nee, dit is helemaal niet waar je kan alleen hun geld stelen als je iemand dood schiet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag ergens namelijk op internet staan dat je ze van achteren kon besluipen en dan zo kon beroven maar dat is dus niet zo...

nog een vraagje... je hebt ook scholen in San Andreas toch? wie of wat zitten er in zo'n school want je hebt geen kids in San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

nog een vraagje... je hebt ook scholen in San Andreas toch? wie of wat zitten er in zo'n school want je hebt geen kids in San Andreas

Als je scholen bedoeld qua kinderen niet.

Vliegscholen , Vaarscholen , Rijscholen wel.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien dat dat in de volgende GTA wel zo is ;)

dus je hebt 4 soorten scholen...

kan iemand trouwens op een kaart aangeven waar Los Santos ophoud? hiermee bedoel ik van de weg ( bij vice city had je afzetborden ) is dat hier ook zo? als je zo'n kaartje kunt maken met de grens van San Fierro en LAs Venturas doe het dan hier plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

bij de pc versie en xbox krijg je waarschijnlijk wel een kaart had je bij ps2 ook dus meschien kan je het daar op zien,

Ik denk niet dat ze kinderen er in als je die doodschiet is het best wel erg, meschien wordt het dan te erg ofzo ik weet niet??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...