Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA


Shorty_D

Recommended Posts

Dit topic ging toch over wie vragen had over gta???

Mijn vragen:

1. Hoe groot is SA nou eigenlijk, en dan bedoel ik vooral hoelang je er nou over doet om van de ene naar de andere kant te rijden???

2. Is het aan het begin al mogelijk om door heel SA te rijden? Dan krijg je toch politie achter je aan? Zijn er dan ook delen die afgesloten zijn net als in VC?

3. Zo ja, kan je dan in het begin ook al vliegen???

De rest van de vragen borrelen wel een andere keer naar boven :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    41

  • Typhoon

    30

  • Simsfan88

    24

  • need my speed

    22

1. een behoorlijk lange tijd, ik weet niet eens hoe lang

2. nee, je kan niet direct door heel SA rijden. Ja je krijgt dan politie achter je aan. Ja je kan alleen nog maar in Los Santos rijden, maar dat geeft niet want het is ongeveer net zo groot als heel vice city misschien nog wel groter.

Je moet eerst alle missies in los santos halen om naar San Fierro te kunnen en om naar Las Venturas te gaan idem dito.

3. bij nee, kun je er ook heen vliegen, moet je een auto pakken zet hem voor de ingang van het vliegveld en klim over het hek heen, en moet je een stukje lopen en dan kom je een dodo tegen daar kun je in vliegen. Ook naar de andere steden, maar je wordt dan wel neergeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

1: San Andreas is behoorlijk groot, dat rij je niet zo maar even in 10 minuten ofzo. Hoelang iemand er echt over gedaan heeft is nog onbekend. Misschien word het tijd dat iemand het gaat meten? :)

2: CJ heeft een soort van enkelband om. Zodra hij Los Santos verlaat krijg je 4 wanted sterren. Als je later in het spel meer missies doet mag je vanzelf ook naar San Fierro en Las Venturas toe.

3: In het begin kun je alleen nog in de Dodo vliegen. Je moet later in het spel je rijbewijs halen. (auto-rijbewijs, vlieg-rijbewijs, motor-rijbewijs, vaar-bewijs.)

Dan kun je in de vliegtuigen die verspreid staan over het vliegveld.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties (ik kan al niet wachten tot 10 juni ^_^)

Hebben jullie nog tips over wat je in het begin het beste kan doen (naast de missies)? Zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen dat je dat vooral niet moet doen ofzow??? Ik wil wel goed beginnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie het over mij???

ik snap het niet helemaal en wat bedoel je met hoe kun je eigelijk je bewijzen halen? door naar een school te gaan? :blink:

en ik vraag niet heel veel als dat over mij gaat :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

. Misschien word het tijd dat iemand het gaat meten? :)

Ik heb het dus net gemeten met de StopWatch.

Ik ben van Links onder helemaal op het strand.

Naar Rechts boven gereden ook op het strand.

Ik heb het gereden met de Crossmotor (Sanchez.)

Ik heb wel afgesneden, ik heb dus niet alles over de weg afgelegt.

En ik ben maar 1 keer van de motor gevallen. ;)

En mijn tijd is:

06:43.15

Dus bijna 7 minuten deed ik er over.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...