Jump to content

Eredivisie 2009/2010


Visser23

Recommended Posts

Twee "wow" wedstrijden gisteren, die van Ajax (echt meesterlijk _O_) en die van Feyenoord-Willem II. Heb eindelijk weer eens genoten van de wedstrijden gisteren, normaal is het niet zo vermakelijk helaas.

De scheidsrechter hadden hun dag niet. :N 2 Penalties niet gegeven, die het overduidelijk waren, bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    15

  • Kai-ShockWave

    9

  • Flokkert

    9

  • Dr.Oppai

    8

Uitslagen Eredivisie



Speelronde 7

18-09-2009 / 20-09-2009

Willem II
2 - 1 FC Groningen

Heracles Almelo

1 - 1 Sparta Rotterdam

Roda JC

2 - 0 NAC Breda

Vitesse

3 - 1 RKC Waalwijk

AZ Alkmaar

0 - 1 NEC Nijmegen

ADO Den Haag

0 - 1 FC Utrecht

Feyenoord

1 - 3 PSV

SC Heerenveen

0 - 2 FC Twente

VVV-Venlo

0 - 4 Ajax Amsterdam

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Goed dat Ajax en PSV niet ernaar uitzien te gaan winnen.

Het werd wel eens tijd dat er anderen wonnen.

:schater: Grappig ben jij. Nee echt, dat meen ik. Die overtreding van De Culear of hoe ie heet was schandalig, en Tommasson ook, oprotten met zulke gasten. Ajax gaat van AZ winnen, daar ben ik wel zeker van. Luis schiet er minimaal 1 in.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dat Ajax en PSV niet ernaar uitzien te gaan winnen.

Het werd wel eens tijd dat er anderen wonnen.

En zo heb ik gelijk gekregen.

AZ-Ajax 2-4

NEC-PSV 0-4.

AZ was fantastisch in de eerste helft, Ajax liet het maar gaan enzo, ik dacht: Dit gaat niets worden. Maar de tweede helft was Ajax echt heerlijk bezig. De goal van Emanuelson was ook heel erg goed hoor. Zondag gaat het nog heel leuk worden. :D

Edit: Ik heb nog gelijk gekregen dat Luis zou scoren, 2 keer zelfs. :D

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Suarez verdiende rood.....

Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch :duh:

Hoezo rood???

Ik heb geen verschil gezien in de overtredingen van Suarez en Babovic. Blom had geen lef om een kaart te trekken voor Suarez, anders zou hij door het Amsterdamse publiek worden uitgefloten. En Saurez, hij is terug met weer terug met z'n schwalbes, en Blom trapt er weer in, geeft V. Dijk rood en geeft Ajax een strafschop. Ik hoop een keer dat die Suarez een doodschop krijgt zodat hij de komende paar maanden geen voet meer op het veld kan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Suarez verdiende rood.....

Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch :duh:

Hoezo rood???

Ik heb geen verschil gezien in de overtredingen van Suarez en Babovic. Blom had geen lef om een kaart te trekken voor Suarez, anders zou hij door het Amsterdamse publiek worden uitgefloten. En Saurez, hij is terug met weer terug met z'n schwalbes, en Blom trapt er weer in, geeft V. Dijk rood en geeft Ajax een strafschop. Ik hoop een keer dat die Suarez een doodschop krijgt zodat hij de komende paar maanden geen voet meer op het veld kan zetten.

dat laatste zei ik ook tijdens de wedstrijd :7

hij verdiende echt rood :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan...

Link to comment
Delen op andere websites

Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan...

_O_ Eindelijk mensen die het me eens zijn

Ajax word altijd voorgetrokken door de arbitrage dus deze keer zou het ook wel zo zijn. Ik hoop echt dat Suarez een trap krijgt en paar maanden buitenspel staat en dat hij het nooit meer in zijn hoofd haalt een schwalbe te maken. Als hij in Engeland of Italië had gespeeld was dat allang gebeurt

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan...

_O_ Eindelijk mensen die het me eens zijn

Ajax word altijd voorgetrokken door de arbitrage dus deze keer zou het ook wel zo zijn. Ik hoop echt dat Suarez een trap krijgt en paar maanden buitenspel staat en dat hij het nooit meer in zijn hoofd haalt een schwalbe te maken. Als hij in Engeland of Italië had gespeeld was dat allang gebeurt

Och hemel, zijn er weer paar jochies die niet tegen hun verlies kunnen? Ik ken momenten waardoor Ajax nadeel heeft gehad. AZ-Ajax toen De Zeeuw in Stekelenburg trapte, Ajax-Heracles toen die 3-2 er niet kwam wat wel moest en zo kan ik nog wel even doorgaan. En dat over Suarez maanden buitenspel staat is wel heel erg laag van je want het was geen schwalbe, je zag dat Van Dijk contact maakte met Suarez.

Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...