Jump to content

Eredivisie 2009/2010


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    15

  • Kai-ShockWave

    9

  • Flokkert

    9

  • Dr.Oppai

    8

Ik lach al die ajaxieden hier uit als Twente kampioen wordt (0% kans, maarja :7 )

Wat mij nu heel erg opgevallen is aan die wedstrijd AZ-Twente is dat Twente pas een beetje begon te voetballen nadat ze achter stonden, en dat is vaak zo.

Vooral in de tweede helft speelden ze zoveel beter dan in de eerste helft.

Blijkbaar kan Twente nooit druk zetten aan het begin van de wedstrijd.

Ik heb altijd het gevoel bij Twente dat ze altijd heel rustig willen beginnen.

Maar dat kan natuurlijk niet, zeker niet bij een ploeg als AZ die het spel wel wil maken.

Ajax doet dat heel goed, gewoon vanaf het eerste fluitsignaal volop druk zetten wat vaak resulteert in een vroege treffer.

Dat heeft Twente nooit, het is altijd ver weg in de tweede helft waarin het verschil gemaakt moet worden.

Toen ik AZ-Twente keek dacht ik echt van: hoe kan Twente met dit spel nou eerste staan.

Zoveel balverlies, slordige pases, altijd geforceerd spelen enz.

Overigens is het geen schande om bij AZ te verliezen natuurlijk.

Twente - Feyenoord word denk ik gewoon 0-0.

Uit bij NAC zal Twente wel winnen, daar hebben ze nooit zo veel problemen mee.

Maar bij dit scenario wat ik hier schets betekent het dus dat Ajax kampioen wordt, ik heb er geen vertrouwen meer in :cry: .

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord heeft het weggegeven aan Twente. Hopelijk zien we een strijdend NAC Breda zodat Twente het wat moeilijk krijgt. Hun moeten winnen om de play-offs te halen voor de Europa League. Het wordt ieder geval een spannend eind slot. Volgende week eerst bekerfinale (1/2) en daarna weten we wie kampioen is. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FEYENOORD VERLIEST VAN TWENTE!!!!!!JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

normaal ben ik niet blij als feyenoord verliest maar ik heb liever dat dan dat die ku.... eeh... vervelende ajax kampioen word.

Link to comment
Delen op andere websites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FEYENOORD VERLIEST VAN TWENTE!!!!!!JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

normaal ben ik niet blij als feyenoord verliest maar ik heb liever dat dan dat die ku.... eeh... vervelende ajax kampioen word.

:duh: Dat vind ik niet aardig van jou:P

Bewerkt: door folkerthoog
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

En weg is Sparta.. Denken ze veilig te zitten met Aad de Mos en dan bakken ze er nog niks van.

Zonde, maar ook wel weer leuk dat Excelsior terug komt. Hopelijk blijft Willem II wel in de Eredivisie.

Link to comment
Delen op andere websites

En weg is Sparta.. Denken ze veilig te zitten met Aad de Mos en dan bakken ze er nog niks van.

Zonde, maar ook wel weer leuk dat Excelsior terug komt. Hopelijk blijft Willem II wel in de Eredivisie.

Nu gaat Helmond Sport toch naar de Eredivisie?

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk blijft Willem II wel in de Eredivisie.

Willem II blijft volgend seizoen in de Eredivisie, omdat ze thuis met 3-0 van Go Ahead Eagles hebben gewonnen vandaag.

Thuis heeft Go Ahead Eagles met 1-0 van Willem II gewonnen, maar dat is dus niet genoeg geweest, aangezien Willem II dus thuis met 3-0 won.

@jimmiefitz: Nee, Excelsior, want die hadden door hun uitdoelpunt bij Sparta genoeg aan een gelijkspel en promoveren dus naar de Eredivisie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...