Jump to content

Eredivisie 2009/2010


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    15

  • Kai-ShockWave

    9

  • Flokkert

    9

  • Dr.Oppai

    8

PSV-VVV was een heerlijke wedstrijd, VVV speelde fantastisch, lekker aanvallend en Honda was heerlijk bezig. Ik denk niet dat Honda bij VVV blijft. PSV was slecht, terughoudend, had mazzel met de goals, maar het was zeker de wedstrijd van Keisuke Honda, die dolde paar man uit, en zowat een goal. Als Honda nog na de zomerstop bij VVV blijft, eet ik mijn schoen op.

Samenvattingkje gezien? PSV was de eerste helft veel beter, op enkele kansjes na had VVV niks in te brengen, de goals waren echt geen mazzel, het had met rust 3.4 - 0 kunnen of moeten staan. Tweede helft was dan wel weer heel slap, zodat VVV terug in de wedstrijd kon komen. Op het moment dat er dan 2-3 werd gemaakt, dacht ik, gelukkig, toch nog de overwinning, maar geven ze het alsnog weg (letterlijk). Errug jammer.

Honda is misschien wel iets te goed voor VVV ja, hij was beter dan Affelay. 10 miljoen is ie dubbel en dwars waard als je hem gister zag, maar ik denk niet dat VVV dat er voor krijgt. In het ED staat dat PSV hem voor minder wil kopen, maar dat VVV dan nog een flinke smak geld krijgt als PSV hem dan weer doorverkoopt. Zou toch mooi zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax een heel nette overwinning. Eerste helft viel van beide kanten tegen, maar de tweede helft was Ajax oppermachtig en gewoon beter dan Groningen. Vooral De Zeeuw, Rommedahl en Alderweireld vielen mij op, verder krijg ik ook steeds meer vertrouwen in Jol! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

PSV-VVV was een heerlijke wedstrijd, VVV speelde fantastisch, lekker aanvallend en Honda was heerlijk bezig. Ik denk niet dat Honda bij VVV blijft. PSV was slecht, terughoudend, had mazzel met de goals, maar het was zeker de wedstrijd van Keisuke Honda, die dolde paar man uit, en zowat een goal. Als Honda nog na de zomerstop bij VVV blijft, eet ik mijn schoen op.

Samenvattingkje gezien? PSV was de eerste helft veel beter, op enkele kansjes na had VVV niks in te brengen, de goals waren echt geen mazzel, het had met rust 3.4 - 0 kunnen of moeten staan. Tweede helft was dan wel weer heel slap, zodat VVV terug in de wedstrijd kon komen. Op het moment dat er dan 2-3 werd gemaakt, dacht ik, gelukkig, toch nog de overwinning, maar geven ze het alsnog weg (letterlijk). Errug jammer.

Honda is misschien wel iets te goed voor VVV ja, hij was beter dan Affelay. 10 miljoen is ie dubbel en dwars waard als je hem gister zag, maar ik denk niet dat VVV dat er voor krijgt. In het ED staat dat PSV hem voor minder wil kopen, maar dat VVV dan nog een flinke smak geld krijgt als PSV hem dan weer doorverkoopt. Zou toch mooi zijn.

Honda heeft ook echt plezier in het voetbal bij VVV, hij lachtte naar z'n fans en hij bedanktte ze zelfs.. Midden in de wedstrijd. En OMG wat een mooie actie van Honda, dwars door 2 man gespeelt door een mooie beweging, daarna nog even 1 man voorbij maar toen stuitte hij op de keeper. Maar oh wat een top speler die Honda. Hij was het zeker waard voor dat geld en dat vinden ze ook bij VVV want die wil Honda er nog wel een jaartje bij houden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax een heel nette overwinning. Eerste helft viel van beide kanten tegen, maar de tweede helft was Ajax oppermachtig en gewoon beter dan Groningen. Vooral De Zeeuw, Rommedahl en Alderweireld vielen mij op, verder krijg ik ook steeds meer vertrouwen in Jol! _O_

Ajax heeft inderdaad netjes gespeeld. Groningen heeft een nieuwe spits en ik heb als ik naar deze wedstrijd kijk geen vertrouwen in hem. Ook Sankoh vind ik altijd al een slechte speler. Hij schoffelt en maakt vaak fouten die een voetballer niet zou moeten maken. Rommedahl viel mij inderdaad ook op hij heeft echt mooie kansen gehad en ik denk dat deze speler wel wat gaat laten zien bij ajax deze seizoen. Om te zeggen dat Ajax Oppermachtig was dat wil ik niet zo zeggen. Ik denk wel dat Ajax een goeie kans maakt dit seizoen, maar vergeet niet dat het de eerste wedstrijd was en er bij Ajax ook nog wat dingen moeten veranderen. Al bij al.. Gefeliciteerd met de Overwinning.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, na twee wedstrijden, en ook nog zeer makkelijke :7 Ik hoop, en denk dat het wel sterk gaat veranderen :Y

@Nandro: Wat een belediging, ik ben vooral geen PSV-er :S

@Nandro2: :$ Feyenoord :$ Zeg vooral niks over het spel van Feyenoord! :puh: En trouwens, het spel van Groninen was ook slecht, dus dat zeg ik onder makkelijk ;)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, na twee wedstrijden, en ook nog zeer makkelijke :7 Ik hoop, en denk dat het wel sterk gaat veranderen :Y
Ja, Groningen-uit, dat staat er toch al jaren om bekend dat je daar zo even 3 punten weghaalt...kom op zeg, ik snap best dat je als PSV-er 't vanuit een ander standpunt bekijkt, maar blijf wel even realistisch :7

Natuurlijk, Ajax is nog lang geen kampioen, maar Groningen-uit zó gemakkelijk met 0 - 2 winnen, da's toch geen verkeerde start van het seizoen. Tot nog toe ben ik dan ook meer onder de indruk van Ajax dan van PSV, vooral als je kijkt naar de wedstrijden van PSV in de voorronde van de Europa League; Dat was niet best. Maar goed, we gaan 't zondag wel zien, ik heb er als Ajacied in ieder geval alle vertrouwen in :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...