Jump to content

Autosnelheden verschillen


Robbert9

Recommended Posts

jawel, met een speedometer mod
Ik heb laats een speedometer gemaakt voor de BC7Mod :Y .

Toen ik het ging scripten, moest ik kijken hoe ik de snelheid moest omrekenen.

Als ik de snelheid gewoon X3.6 deed klopte de snelheid. ik heb het later naar anoloog omgezet...

Je kan niet over de 280 KM/h :N . Of je moet een andere handling hebben.

BC7ModIV_Speedometer.png

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de snelheid staat bij wikigta aangegeven als km/u wat kilometer per uur betekent dus mph is uitgesloten maar mijn vraag waas alleen hoe ze er aan kwamen?? dat vind ik echt raar dat de ene site zegt comet=347km/u en de andere site(wikigta) zegt comet=160 km/u.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de snelheid staat bij wikigta aangegeven als km/u wat kilometer per uur betekent dus mph is uitgesloten maar mijn vraag waas alleen hoe ze er aan kwamen?? dat vind ik echt raar dat de ene site zegt comet=347km/u en de andere site(wikigta) zegt comet=160 km/u.

Comet 347 KPH dat moet MPH zijn. Miles per Hour, en een mile is 1.6km

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben van mening dat je wel kan achterhalen wat de topsnelheden zijn (uit die files), maar ik begin langzaam te denken dat je er gewoonweg géén eenheid achter kan zetten. Beide aangegeven topsnelheden zijn naar mijn mening namelijk zo goed als onmogelijk. 160mph = 260km/u, nee, dat is te laag voor een Porsche. 347km/u is weer te hoog voor een Porsche 911. Wie weet heeft Rockstar Games wel gewoon gedacht met eigen eenheden (wat volgens mij wel meer games doen, als je je bedenkt dat je bij sommige games wel erg hoge snelheden haalt volgens het klokje).

Link to comment
Delen op andere websites

De snelheden van de voertuigen worden in de spelbestanden wel degelijk in km/u weergegeven. Zowel WikiGTA als GTA4.net houden deze gegevens aan. Dat de topsnelheden op deze sites verschillen komt doordat WikiGTA de ruwe waarde van 'velocity' weergeeft, terwijl GTA4.net een berekening maakt waarvan zij denkt dat de uitkomst dichter bij de werkelijke snelheid van de voertuigen zit. Waarschijnlijk hebben meer waardes dan alleen velocity invloed op de topsnelheid van de voertuigen, maar het is moeilijk om uit te vinden hoe dit precies uit te rekenen is.

Overigens geldt dit niet alleen voor de voertuigen uit GTA IV, maar voor voertuigen uit alle GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...