Jump to content

Tattoos & Piercings


Metal-Bullets

Recommended Posts

Tattoo's kunnen leuk zijn (als er een betekenis achter zit), maar ook ontzettend fout (tribals e.d.). Zag ooit eens in een (marginaal) café een wat oudere vrouw met een het logo van Coca-Cola op haar bovenarm getattoeerd. Dat vind ik dus echt lachwekkend.

Ik vind dat je eerste tattoo een betekenis moet hebben. Niet zomaar 'random' omdat je het mooi vindt. En ook liefst niet in het gezicht.

Liefst wel in grijswaarden ipv kleur.

936790_10151537848369823_826710969_n.jpg

305500_10150676641154823_22606100_n.jpg

Bewerkt: door Ruitje.Intikker
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    6

  • vice

    4

  • Zaahed

    4

  • GwnHugo

    3

Ik heb op dit moment geen tatoeage, maar die gaat er in het najaar zeker komen. Het zal de naam van mijn kindje worden. Ik houd wel van tatoeages met een betekenis; die grootse kunstwerken vind ik ook mooi hoor, maar ik heb er niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind juist dat een tattoo geen betekenis hoeft te hebben; dat kan imo ook gewoon een ''sieraad'' zijn. Wat is er mis met een tattoo laten zetten omdat je die mooi vind?

Tribals zijn idd kut, aan een tattoo alleen al kun je vaak al aflezen dat de drager ervan een achterlijk stuk stront is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tatoeage zou ik zelf niet zo snel nemen, maar het verhaal en het proces (dus van schets naar een daadwerkelijke tatoeage) vind ik wel interessant. Ik kijk dan ook graag naar Miami/New York Ink. Het is een mooie manier om je te uiten of om een (emotionele) herinnering met je mee te dragen. Maar je moet bij mij niet aankomen met je naam in Chinese tekens, dat is zó afgezaagd. pukey.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een tatoeage zou ik zelf niet zo snel nemen, maar het verhaal en het proces (dus van schets naar een daadwerkelijke tatoeage) vind ik wel interessant. Ik kijk dan ook graag naar Miami/New York Ink. Het is een mooie manier om je te uiten of om een (emotionele) herinnering met je mee te dragen. Maar je moet bij mij niet aankomen met je naam in Chinese tekens, dat is zó afgezaagd. pukey.gif

Of wat dan ook in het Chinees (wanneer je geen chinees bent), haha.

Nee ik hoef geen van beide, vind het gewoon niet mooi :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat er iets mis mee is. Er zijn vaak hele mooie tatoeages die verder geen betekenis hebben, die vind ik wel mooi om te zien, maar zelf zou ik het niet doen.

Idd. Nuja, als eerste tattoo zou ik toch iets met betekenis zetten (een mijlpaal in je leven). Bij de meesten begint het na de eerste tattoo wel te kriebelen om er nog te zetten (zoals bij een vriend van me nu), dus dan is het imo minder erg als je de 2de laat zetten omdat je die mooi vindt.

994193_10151587157789823_2062654772_n.png

^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
Ik vind juist dat een tattoo geen betekenis hoeft te hebben; dat kan imo ook gewoon een ''sieraad'' zijn. Wat is er mis met een tattoo laten zetten omdat je die mooi vind? Tribals zijn idd kut, aan een tattoo alleen al kun je vaak al aflezen dat de drager ervan een achterlijk stuk stront is.

Oke, bedankt man.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb meerdere piercings en tattoos, en lang niet alles heeft 'n betekenis. In de eerste plaats heb ik ze omdat ik het gewoon mooi vind en het in zekere zin bij mijn subcultuur hoort. Ben 'n metalhead. Daarmee wil ik niet zeggen dat je als metalhead tattoos en/of piercings moet hebben, maar in deze subcultuur is het wel 'n algemeen geaccepteerd en erg veel voorkomend iets.

een opsomming:

Ik heb in m'n rechteroor 'n ringetje door het kraakbeen en eentje in de oorlel, links heb ik er 3 in de oorlel. Daarnaast heb ik nog 2 staafjes in de wenkbrauw van m'n rechteroog. Een ringetje in m'n linkermondhoek staat nog in de planning, maar daar ben ik nog niet 100% zeker van.

Tattoos heb ik op beide armen. Op m'n rechterhand heb ik daar waar wijsvinger en duim bij elkaar komen 2 handjes die elkaar 'n hand geven. Deze heeft m'n gappie ook en is 'n teken van onze broederliefde. Op de rechterbicep staat 'n tribal verwoven met 'n cobra en doodshoofd, op de achterzijde van m'n onderarm 'n ambigram vd woorden sinner en saint. Links heb ik om m'n bicep 'n tribalband en aan de voorzijde van m'n onderarm het begin van wat 'n 3/4 sleeve moet worden, met als thema m'n Chinese sterrenbeeld aap. En dan heb ik er nog een op de zijkant van m'n rechterkuit. Daar staat 'n Keltische tribal met het portret van m'n overleden hondje Soza.

Al m'n tattoos zijn overigens door mezelf ontworpen en daardoor uniek.

in de planning:

De 3/4 sleeve op m'n linkerarm afmaken. Een Chinese draak die rechts op m'n schouderblad begint, over die schouder heengaat en op de borst eindigt. Iets op de voorzijde van m'n linkerbovenbeen, maar weet nog niet wat. Een woord typerend voor wie ik ben over de ronding van m'n bierbuik, maar ook hier ben ik nog niet uit.

Tribals zijn idd kut, aan een tattoo alleen al kun je vaak al aflezen dat de drager ervan een achterlijk stuk stront is.

Een beetje zoals je dat ook uit de manier waarop iemand op fora post kunt aflezen. :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Gisteren me tattoo laten bijwerken die een ander niet goed had gedaan. Drie uur er voor gelegen maar het was het waard, super tevreden. Ik heb op het moment twee tattoos, die ik gisteren heb laten doen is voor mijn moeder en heb ik op mijn linkerborst en op me rechter boven arm in het Tibetaans me achternaam. Met een shirt aan zijn ze beiden niet te zien en dat lijkt me ook wel verstandig met werk onder andere. Ik ben nog van om die op me borst uit te breiden naar me linker boven arm, schouder en voor nog wat later een gedeelte van me boven rug. Geld ligt helaas niet voor het oprapen :puh: Ik ben geen fan van piercings, ik heb twee oorbellen gehad maar ik kijk niet graag terug naar foto's met die lelijke dingen in. Bij een meisje/vrouw vind ik oorbellen dan wel weer mooi maar daar blijft het ook bij.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...