Jump to content

Tattoos & Piercings


Metal-Bullets

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    6

  • vice

    4

  • Zaahed

    4

  • GwnHugo

    3

Ik zou zelf waarschijnlijk nooit een tattoo nemen. Want van de meeste tatoo's zie je na 10 jaar niets meer van dan een lelijke grijze vlek.

als ik er een neem, met alle oorlog in de wereld, neem ik deze: (van The Black Eyed Peas) :D

Wat heeft een vraagteken te maken met alle oorlog in de wereld? Oja, niets...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zelf waarschijnlijk nooit een tattoo nemen. Want van de meeste tatoo's zie je na 10 jaar niets meer van dan een lelijke grijze vlek.
als ik er een neem, met alle oorlog in de wereld, neem ik deze: (van The Black Eyed Peas) :D

Wat heeft een vraagteken te maken met alle oorlog in de wereld? Oja, niets...

Het is het vraagteken van ''Where is the love?''.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pa heeft er 2.

Die zijn nu ong 40 jaar oud.

Maar die zijn echt niet meer mooi.

Dus: Nee, En trouwens als je de naam van je vriendin erin zet ben je al helemaal dom, Verkering uit blijft over :schater:

Net zoals bij de Jan smit en Jolanthe :schater:

Ik vind trouwens tatoo's best oke, maar dan moet je ze er na je jeugd weer af kunnen halen. Oude mensen mensen een tatoo zijn lelijk :duh:

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik zou er echt geen willen, mag er ook geen, maar of ze lelijk zijn of niet. Kijk, op mijn vriendin zou ik geen willen, maar het is haar eigen lichaam. Maar kijk je bijvoorbeeld naar LA Ink, dan ik het wel overwegen. Daar zijn die dingen echt zo mooi. Als ik het zou laten zetten, zou ik het daar wel doen. Dan krijg je pas echt mooie dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee.

Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee.

Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn.

Dan laat je hem weglaseren hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee.

Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn.

Dan laat je hem weglaseren hé.

Dan heb je wel een pigment-loos stukje huid.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee.

Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn.

Dan laat je hem weglaseren hé.

Dan heb je wel een pigment-loos stukje huid.

Make-up xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...