Jump to content

Tattoos & Piercings


Metal-Bullets

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    6

  • vice

    4

  • Zaahed

    4

  • GwnHugo

    3

Ik vind tattoos en piercings niet mooi. Ik bedoel, als je nu een tattoo laat zetten, oké, de komende 5 a 10 jaar is het misschien nog mooi ,maar wanneer je ouder wordt dan lijkt die tattoo nergens op. En geloof me maar... nu zeg je maar "Dat is pas veel later", maar (ben ik bijna zeker van) wanneer je dan ouder bent dan ga je er nog heel veer spijt van krijgen. Of je moet nog pijn lijden om het eraf te halen...

En piercings... Jah... Een stuk metaal (?) in je lichaam plaatsen. Tof XD. Nee, piercings en tattoo's, het is niets voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon ronduit lelijk, sorry hoor.

Op mijn school (Technische/Beroeps school) loopt bijna iedereen met een stretcher rond (ik zie niet in waarom je je oor nou helemaal kapot zou willen maken, maar goed) en ook een paar kerels met een piercing in hun navel, in hun neus, ... zelfs iemand met een "drietand" door het kraakbeen van zijn oor.

En tsja, er staat niet in het reglement dat het niet mag.

Link to comment
Delen op andere websites

Was hier niet al een topic over?

Hoe dan ook ; ik zelf heb een prins albert.

Ik ben er wel tevreden mee, al was het wel even wennen in het begin :)

Tatoeages vind ik mooi als kunst maar het lichaam als geheel gaat er in mijn ogen op achteruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic doet me eraan denken dat ik nog eens die discobal van m'n reet moet laten halen :{ .

:7

Ach, iedereen zijn keuze, maar ik vind het niet zo mooi e, hier was toch echt wel al eens een topic over,

maar dat is misschien wel al eens gesloten :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon ronduit lelijk, sorry hoor.

Xd , ik zei toch niet dat je het mooi moet vinden ? Persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi . Tenminste , als het een kleintje is dan wel , maar heel m'n lichaam ? Nee , ook bedankt hoor :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Behalve als je een telefoon op je huid kunt tatoeëren en daarmee belt. (buiten gebruik zie je alleen iets dat lijkt op een stip, geactiveerd geeft het scherm gewoon licht (kleurenscherm met je ogen als ubercamera) en uitgezet is die zwart) Dat is dan weer wel awesome.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft een kleine piercing door zijn wenkbrauw.. Ik ben er niet weg van en ik ga het ook nooit mooi vinden. Een klein knopje, zo'n zilveren puntje kan nog wel..

Tattoo's vind ik gewoon lelijk.. Het verpest gewoon je huid, niet in het medische opzicht maar gewoon qua looks.

Link to comment
Delen op andere websites

Piercings vind ik niks, maar tattoo's vind ik wel vet. Niet over het hele lichaam, ook niet te klein, een gemiddelde grootte op bovenarm of schouder vind ik wel mooi ^_^

Ik ben van plan om er zelf een te nemen op mijn bovenarm. Waarschijnlijk dezelfde als James Hetfield op zijn linker bovenarm heeft, met vuur, speelkaarten en een custom tekst :)

1g53dx.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...