Jump to content

Tattoos & Piercings


Metal-Bullets

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    6

  • vice

    4

  • Zaahed

    4

  • GwnHugo

    3

Ik was nieuwsgierig, ik heb zelf geen tatoeage. Als ik er een neem dan zet ik mijn linkerbovenarm vol, zoiets als dit:

tribaltattoo385x261a781fc2.jpg

Maar dan alleen mijn arm, en iets anders dan hij. Ik zou niet mijn onderarm/nek/gezicht tatoeëren, dan kom je niet zo snel aan een baan..

Iemand die er al een heeft, vertel er vooral iets over! Ik ben benieuwd! :$ :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen tatto en ik wil er ook geen. Ik vind het zonde van mijn lichaam en huid. De eerste paar maanden zal ik het misschien nog wel leuk vinden, maar als ik 80 ben zit dat ding nog steeds op mij geplakt, en dan ben ik dat ding geheid al lang en breed zat. Tevens kost het bakken met geld. Overigens heb ik geen één soort versiering aan me hangen, geen oorbel, geen piercing, helemaal niets. Gewoon lekker puur. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen tatto en ik wil er ook geen. Ik vind het zonde van mijn lichaam en huid. De eerste paar maanden zal ik het misschien nog wel leuk vinden, maar als ik 80 ben zit dat ding nog steeds op mij geplakt, en dan ben ik dat ding geheid al lang en breed zat. Tevens kost het bakken met geld. Overigens heb ik geen één soort versiering aan me hangen, geen oorbel, geen piercing, helemaal niets. Gewoon lekker puur. :puh:

precies hetzelfde hierzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen, en wil er ook geen. Ik vind het eigenlijk allemaal vies, en het mag in begin dan nog "o zo leuk zijn", als je 80 bent dan piep je wel anders. Die 'mooie' roos (bvb) die je op je lichaam hebt geplaatst, is nu een.. tjah, verrimpeld iets geworden.

Bah nee... Ik hoef eigenlijk geen tattoo's, het word gewoon lelijk na een tijd, maar ook gewoon de pijn die je ervoor hebt en zo... Nee.. Niets voor mij!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

post-131689-0-05045000-1370541269.jpg

Heb jij een tatoeage?

Zo ja, waarom heb je die laten zetten? Welke betekenis zit er achter?

Zo nee, zou je er ooit één willen? En welke dan en waarom?

En wat vind je van tattoo's bij andere mensen? Mooi, niet mooi, soms mooi?

Zelf heb ik geen tattoo en ik vind het ook niet erg bij me passen, al zou ik wel graag iets van een symbool willen dus misschien dat ik het ooit doe. Vooralsnog zou het dan het symbool zijn van een gecomineerde zon, maan en aardbol. Persoonlijker kan ik qua symbool niet gaan, denk ik.

Bij andere mensen vind ik het soms mooi. Ik vind de waarde erachter het belangrijkst. Ik vind het vaak zonde om te zien dat iemand een cliché tattoo heeft, dan komt op mij niet over dat er een betekenis achter zit maar dat diegene het heeft omdat het 'stoer' is.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Iets in deze trant wil ik ooit.

prison_break.jpg

Verder heb ik een vrij gesloten mening over Tattoo's. Je persoonlijkheid verandert niet als je veel tattoo's hebt. Wat mensen vaak denken. Als je helemaal onder de inkt zit, hebben mensen vaak al een vooroordeel over je klaar. Ik ben gelukkig niet zo closedminded.

Maak hier anders een tattoo's piercing topic van ?

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Maak hier anders een tattoo's piercing topic van ?

Uw verzoek is ingewilligd! Graag gedaan.

Blijkbaar bestonden er al 5 gelijkaardige topics, die zijn dan gelijk allemaal bij mekaar gesmeten.

>>> Door Guardian1980: Zozo, uitslover... ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Maak hier anders een tattoo's piercing topic van ?

Uw verzoek is ingewilligd! Graag gedaan.

Blijkbaar bestonder er al 5 gelijkaardige topics, die zijn dan gelijk allemaal bij mekaar gesmeten.

Goed bezig ponykar icon_mrgreen.gif

In dit geval, ik heb een tongpiercing icon_mrgreen.gif

Edit @ ponykar, hoort dit niet in Opinie ? :3

>>> Door Guardian1980: Bij afwezigheid van mijn zeer gewaardeerde collega Phoenyxar kan ik u melden dat wij NOTA een prima plekje voor dit topic achten.<<<

>>>door Whoop<<< Wat jij wil chef. :7

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...