Jump to content

Tattoos & Piercings


Metal-Bullets

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    6

  • vice

    4

  • Zaahed

    4

  • GwnHugo

    3

Het is op 8 novemeber 2012 gezet dus hij ziet er nu uit als elke andere tattoeage, een beetje groen/zwart.

Het heeft zeker een betekenis aangezien ik persoonlijk alleen een tatoeage neem die echt wat betekent. Het is de letter S van mijn achter naam met 3 sterren. De bovenste ster staat op 2 pilaren wat betekent dat hij het hoofd van het gezin is, het is dus mijn vader. Wanneer je de S volgt, kom je bij mijn moeder uit. De S is als het ware dus een levenslijn. Tot slot eindigt de S bij mijn broer en aangezien ik hem draag, sta ik er niet bij op. Als je goed kijkt, zie je dat alle sterren dubbele randen hebben. Die van mijn vader betekent kracht, die van mijn moeder betekent liefde en die van mijn broer betekent moed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik heb niet echt veel met piercings en tattoo's. Op zich vind ik een kleine piercing in het oor, de neus of een navelpiercing wel kunnen. Tattoo's kunnen van mij ook wel, maar niet te groot of op zichtbare plekken. Maar goed, dat is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak. Misschien neem ik ooit op een dag wel een kleintje op m'n borst of bovenarm, zolang het maar een verhaal erachter heeft :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Piercings nee, daar pas ik voor :7

Tatoeage graag. Heb er nu 2. Als ik die geur van de tattooshop alleen al ruik wil ik er gelijk weer 1.

Met de eerste heb ik mijn buik en borst in 1x vol laten kalken.

De tweede heb ik pas een stuk later laten zetten, maar dit is ook al weer bijna 4 jaar geleden. Deze zit tussen mijn schouderbladen en moet uiteindelijk over mijn hele rug gaan komen.

Het is een schild, met wat beschadigingen, gevormd uit een Keltische knoop.

Boven in de rand staat de naam van mijn dochter.

Het schild geeft een betekenis van bescherming, de beschadigingen zijn de lastige tijden, die er ook zijn geweest, vooral in het begin. Dit zal ik niet verder bespreken.

De punten eraan staan voor het terug kunnen vechten, om zo eigenlijk weer in de veilige/gezonde leef ruimte te kunnen komen.

Eind dit jaar mag ik hier als alles goed gaat weer een naam bij in laten zetten :D.

2zrool2.jpg

Aangezien ik er de financiën nog niet heb gehad ervoor is het alleen nog bij het schild gebleven, helaas, maar ik weet al vanaf het begin wat hier verder bij zal gaan komen.

edit: ff in een spoiler geplaatst hij is groter als gedacht :o

en van die plek zelf een foto maken valt nog niet mee, dus hij is een beetje wazig :(

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Piercings vind ik walgelijk. Echt iets voor emo's en sletjes. Vind het er niet alleen lelijk uitzien maar vind het ook nog eens doelloos. Tatoeages vind ik wel gaaf. Heel veel mensen hebben er een. Of het nou staat voor een dierbaar iemand of voor de sier, ik vind beide gaaf. Mensen die hun hele lichaam vol zetten of de naam van hun vriend(in) op hun lichaam zetten vind ik dan weer niet zo verstandig. Ik ben dus voorstander van de tatoeage maar de piercing vind ik niks :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Oorbellen/ringetjes door je oor als man kan bij sommigen goed staan, maar ik hoef er geen. Tatoeages daarentegen vind ik vaak wel mooi staan, zolang het maar niet overdreven is of zo'n stomme 'spreuk' op je arm die vaak bij vrouwen ziet. De zogeheten tattoo sleeves waarbij iemand zijn hele onderarm en/of bovenarm volgetattoeeerd is vind ik er vaak wel mooi uit zien. Zelf zou ik an sich ook wel een tatoeage willen, maar dan een kleine op mijn rechter schouder. Daar houd ik het waarschijnlijk wel bij dan. :) Sowieso heeft elke tatoeage die ik op mijzelf laat zetten een betekenis.

acdc_bolt.jpg

Zo'n tattoo op mijn rechter schouder lijkt mij heel erg vet. :tu: Muziek is het belangrijkste in mijn leven, en AC/DC is toch wel echt mij favoriete band. Niet een supergrote tattoo, maar wel een mooie. Misschien doe ik ooit wel het hele logo, maar ik ben er sowieso niet over uit of ik ooit een tattoo neem. En zolang in het niet zeker weet doe ik het natuurlijk ook niet. :)

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...